Wat lievquote:Op maandag 23 juli 2012 12:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik had gemaild voor jou en stinho
Mailtje gestuurd voor jou en stinho dusquote:
Ik ben stiekem ook heel liefquote:
Sowieso mensen met de naam lokiquote:
Is dat niet een Noorse god ofzo?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso mensen met de naam loki!!!
Ja? Heb ooit een film gezien en daar kwam in een loki in voor en die was gayquote:
dat is vast van de power rangers?quote:Op maandag 23 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loki
I was right.
[ afbeelding ]
Geen idee, first hit @ google op victory dance .gifquote:Op maandag 23 juli 2012 12:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat is vast van de power rangers?
Ja, bedankt pik.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd voor jou en stinho dus
Hmf en kapi kwamen erna met een ban
Die van hmf en kapi nog minder maar goed toen had ik al gemaildquote:Op maandag 23 juli 2012 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, bedankt pik.
Maar het sloeg ook echt helemaal nergens op.
Oke dan maar even downloadenquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Het schijnt dat ik gistermiddag de nieuwe Batman heb gekeken, kan mij er niks van herinneren dus van de week maar weer gaan
dafuq heb jij allemaal lopen gebruiken johquote:Op maandag 23 juli 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke dan maar even downloaden
Het schijnt dat ik gistermiddag de nieuwe Batman heb gekeken, kan mij er niks van herinneren dus van de week maar weer gaan
quote:
lsdquote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dafuq heb jij allemaal lopen gebruiken joh
Dit was lsd met extra acid ofzo had die hippie het over, goed voor wat trip plezierquote:Op maandag 23 juli 2012 12:38 schreef Caland het volgende:
Ook wel eens zegeltjes op, maar dat weet ik toch altijd vrij goed na te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |