SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ja jij toch ookquote:
een bal ?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Zie je de PI van dit topic? Dat is sarcasme!
Dus beter niet meer reageren dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Het feit dat je gaat reageren op de naam van dit topic of mijn vorige opmerking is "happen"
Ik reageer op jouw reactie op mijn post. Jij reageert op een post van mij die naar niemand gericht was, maar waarvan ik wist dat het jou uit je tent zou lokken.quote:
Niet zomaar een bal, maarrrr een VOETbal! Juist! Zo'n ding wat gaat over een sport waarvan ik eigenlijk helemaal niet wil dat over geluld wordt hier! Zie je? Ho ho hiieeee hooeeee sarcastisch!quote:
Meer reageren, minder happen. Zie les 1 en 2quote:[..]
Dus beter niet meer reageren dan?
Uit de tent lokkenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw reactie op mijn post. Jij reageert op een post van mij die naar niemand gericht was, maar waarvan ik wist dat het jou uit je tent zou lokken.
Tot zover les 2
Dat 2de maak jij er van hequote:Op maandag 23 juli 2012 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zomaar een bal, maarrrr een VOETbal! Juist! Zo'n ding wat gaat over een sport waarvan ik eigenlijk helemaal niet wil dat over geluld wordt hier! Zie je? Ho ho hiieeee hooeeee sarcastisch!
[..]
Meer reageren, minder happen. Zie les 1 en 2
Dan lopen ze met ze 2en moeilijkquote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michhas, daarom loopt hij zo moeilijk
Ik haal weer eens door.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens al zo vroeg uit bed?
Jaquote:
Dat is die dochter van die gunsmith toch?quote:
Correct!quote:Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is die dochter van die gunsmith toch?
Ik vind beetje eng, ze ziet er nogal "apart" uit als ze een wat mindere dag heeftquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michhas, daarom loopt hij zo moeilijk
Zoals ze in Deventer zeggen: "Tijdens de kermis gaan alle riolen open."quote:Op maandag 23 juli 2012 11:31 schreef PierreTT het volgende:
Boh die kermis is dus vrijdag begonnen hier,en direct komen uit alle hoeken en gaten de tokkies weer hierheenelke avond rellen hier in de straat
Is ook echt. Ik zat laatst LOTT te kijken (Lokale Omroep Tilburg Totaal,jawel) en daar werd een interview gedaan met twee mensen over de kermis. Die mensen doodleuk vertellen dat ze het hele jaar sparen voor de kermis. Dat vind ik nog leuk om te horen opzich. Vervolgens werd gevraagd hoeveel ze dan uitgaven op de kermis,het antwoord was rond de 2000 euro. 2000e op een kermis,hoe krijg je het voor elkaar. Dat is toch best treurig,of zit ik verkeerd. Ieder zijn ding natuurlijk,maar in 1,5 week 2000e pp aan een kermis uitgevenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals ze in Deventer zeggen: "Tijdens de kermis gaan alle riolen open."
die schnitzels maken het afquote:
Waar de fuck geef je dat aan uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is ook echt. Ik zat laatst LOTT te kijken (Lokale Omroep Tilburg Totaal,jawel) en daar werd een interview gedaan met twee mensen over de kermis. Die mensen doodleuk vertellen dat ze het hele jaar sparen voor de kermis. Dat vind ik nog leuk om te horen opzich. Vervolgens werd gevraagd hoeveel ze dan uitgaven op de kermis,het antwoord was rond de 2000 euro. 2000e op een kermis,hoe krijg je het voor elkaar. Dat is toch best treurig,of zit ik verkeerd. Ieder zijn ding natuurlijk,maar in 1,5 week 2000e pp aan een kermis uitgeven
Een goede roze outfit is niet goedkoop tegenwoordig voor de gemiddelde kermiskamperquote:
Ik heb geen roze outfit meer, straks maar even kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een goede roze outfit is niet goedkoop tegenwoordig voor de gemiddelde kermiskamper
Attracties, grijpkraantjes, van die muntenmachines, eten. 10 dagen lang consequent 200 eur per dag uitgevenquote:
Ik ga vaak 1 avond, en dan haal ik op de kermis zelf 20 euro. Even wat drinken, bakkie churros erbij, ijsje, attractie en dan zit je er wel aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
200 euro op de kermis uitgeven vind ik al diep triest....
Churrosquote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vaak 1 avond, en dan haal ik op de kermis zelf 20 euro. Even wat drinken, bakkie churros erbij, ijsje, attractie en dan zit je er wel aan.
Ik ruik er ook alleen aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Churros, die dingen ruiken zoooooooooooooooo lekker en elke keer valt de smaak dan weer zo tegen t.o.v. van de verwachting
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Churros zijn zo smakeloos als je er geen kilo aan topping op doet
Hoegaarden met citroentje-tijd inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef Frankii het volgende:
Lekker weertje beetje binnen zitten terwijl het kantoor uitgestorven is.
Wieckse witte met een citroentje graag.
Of Korenwolf zonder citroentje.
Werken is slecht voor de gezondheid, ik zeg het je!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
Is het een keer mooi weer mag ik 41 uur werken deze week.
Zomerbaantje noemen ze dat dan.
Dat sowieso.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Werken is slecht voor de gezondheid, ik zeg het je!
Ik ben voorquote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk moeten ze werk gewoon verbieden.
Natte zullen we nieuwe partij op gaan richten.
De Party Tegen Werk.
PTW.
Klinkt goed toch.
Ja, een gratis maandelijks hernieuwde kaascollectie met, onder andere, vele exotische kazen.quote:
Ik ben van de PTJK,de partij tegen jonge kaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, een gratis maandelijks hernieuwde kaascollectie met, onder andere, vele exotische kazen.
En natuurlijk een nieuwe wet die het verbiedt om jonge kaas belachelijk te maken.
Ik ben van de PTMVPTJK, de partij tegen mensen van de partij tegen jonge kaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben van de PTJK,de partij tegen jonge kaas.
Ik weet al op wie ik ga stemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben van de PTMVPTJK, de partij tegen mensen van de partij tegen jonge kaas.
Jongens ik moet anoniem blijven, ik wil niet gediskwalificeerd worden. Stem gewoon op de beste.quote:
Ik ga eens luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jongens ik moet anoniem blijven, ik wil niet gediskwalificeerd worden. Stem gewoon op de beste.
Maar dan moet ik naar 15 nummers luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jongens ik moet anoniem blijven, ik wil niet gediskwalificeerd worden. Stem gewoon op de beste.
Best goed morgen mag ik al weer alles doen. Smoken was wel een minder goed idee na zo'n dag ben in lange tijd niet meer zo skaffa geweestquote:
Sorry,maar nr. 11 heeft mijn stemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Laat ik zo zeggen dat ik nummer 2 wel verdomd goed vind klinken Natte
Waar zie je die shit?quote:
IS dat frankii? klinkt wel zo namelijk....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Laat ik zo zeggen dat ik nummer 2 wel verdomd goed vind klinken Natte
quote:
Nog niet, straks wel richting Eindhoven om daar op het vliegtuig richting de Hungaroring te stappenquote:
Deze manquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nieuwe artwork van f1 race stars :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt mij geweldig
Wat doet Van Der Sar op die cover?quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:43 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nieuwe artwork van f1 race stars :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt mij geweldig
Weinig, heb niet zoveel tijd over, en als ik dat wel heb lonkt de zon.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man![]()
Speel je nog wel eens Forza?
De tweede van links Grosjeanquote:
Terecht,die Horizon is leuk voor NFS-liefhebbers. Alhoewel een multiplayer misschien wel vermakelijk kan zijn. Maar goed,die zon is zeker wel relax. Spendeer ook hele dagen op mijn balkon en in de stadquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Weinig, heb niet zoveel tijd over, en als ik dat wel heb lonkt de zon.![]()
In Forza Horizon heb ik overigens geen trek.. Met dat gardening, wrecking etc..
Hoop stiekum dat ik ook die beta nog krijgquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef Pixell het volgende:
Haha gister een beta key gekregen voor planetside 2!
Volgende week begint die waarschijnlijk, ziet er erg vet uit! Het is een MMO FPS..
oftewel, full on waar met 2000 mensen op een server, battlefield 3^100000000000000
Vandaag heerlijk even gezwommen, en toch even de snorkel etc mee, stond er echt van te kijken hoeveel vis er onder me en over me heen zwom! dikke scholen met baars alles! was wel erg nice, karpertje hier en daar en een fiets gevonden!quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:31 schreef Pixell het volgende:
Ik verafschuw die zon, het is gvd veelste warm op mijn zolderkamertje
Die shit zou wel vet zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:00 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kan je het je voorstellen, met 2000 man tegelijk in een battle
quote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die shit zou wel vet zijn.
Of wat dacht je van 2000 man tegelijk FIFA![]()
![]()
2000 man Forza,alleen maar in de file rijdenquote:Op woensdag 25 juli 2012 19:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Die shit zou wel vet zijn.
Of wat dacht je van 2000 man tegelijk FIFA![]()
![]()
Noobtubes en rpgs schieten met 2000 man,dat moet echt het mooiste spel ooit zijnquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:11 schreef Fsmxi het volgende:
Met 2000 man MW2 spelen. Dat wordt dan high explosive simulator 2000.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Bozz187 het volgende:
Of met 2000 man circle jerk 5 doen, dat wordt een grote kliederboel
Vanavond weer naar een homo feestje op Kos?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:16 schreef Bozz187 het volgende:
Of met 2000 man circle jerk 5 doen, dat wordt een grote kliederboel
jazekerquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:30 schreef Pixell het volgende:
[..]
Vanavond weer naar een feestje met half nakende deense vrouwen op Kos?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oké iedereen gaat morgen naar The dark knight rises. Wat een briljante film met een geweldig plot is dat
Vertel hem over het complot en knuppel hem dan dood.quote:Schutter Aurora: Ik wil weten hoe Batman-film afloopt
woensdag 25 juli 2012 19:42
De 24-jarige James Holmes, die ervan wordt verdacht twaalf mensen te hebben doodgeschoten tijdens de première van de nieuwe Batman-film in Aurora (Colorado), wil weten hoe de film afloopt.
Verhaal sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oké iedereen gaat morgen naar The dark knight rises. Wat een briljante film met een geweldig plot is dat
Geen tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold ga die shit in de bios checken ik ben nog nooit zo hyped geweest na een film
Ik maak geen grapje. Wil je echt dat ik de film voor je verpest door alle fouten op te noemen?quote:
Je kan een film ook gewoon op een andere manier kijken dan alleen maar fouten te zoeken. Vond het verhaal van deze Batman het beste in elkaar steken van de trilogie. Ook best veel inside jokes als je meer van Batman af weet. Het laatste uur is zo briljant gewoon kippenvel momenten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje. Wil je echt dat ik de film voor je verpest door alle fouten op te noemen?
Ik ga hem ook kijken, als die een keer op spotnet verschijntquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan een film ook gewoon op een andere manier kijken dan alleen maar fouten te zoeken. Vond het verhaal van deze Batman het beste in elkaar steken van de trilogie. Ook best veel inside jokes als je meer van Batman af weet. Het laatste uur is zo briljant gewoon kippenvel momenten.
Dat kan ik met veel films, maar niet met overrated films.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan een film ook gewoon op een andere manier kijken dan alleen maar fouten te zoeken. Vond het verhaal van deze Batman het beste in elkaar steken van de trilogie. Ook best veel inside jokes als je meer van Batman af weet. Het laatste uur is zo briljant gewoon kippenvel momenten.
hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh als je toch in de stad bent kun je meteen punten halen voor premium want deze boy gaat morgen eindelijk Forza doen terwijl ik hem al een week heb
Gast deze film is juist alles behalve overrated. Hij heeft mij juist heel positief verrast want ik had niet gedacht dat Bane Scarecrow van deel 1 kan benaderen maar het is ze verdomd goed geluktquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan ik met veel films, maar niet met overrated films.
Het verhaal zat in mijn ogen vol overduidelijke gaten, clichés en fouten. Dat wil niet zeggen dat ik het meteen een slechte film vond, maar het is niet een 8 of een 9 waard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast deze film is juist alles behalve overrated. Hij heeft mij juist heel positief verrast want ik had niet gedacht dat Bane Scarecrow van deel 1 kan benaderen maar het is ze verdomd goed gelukt
Clichés en superhelden films dat je daar nog op let. Welke gaten heb jij dan gezien in het verhaal want het komt uiteindelijk prachtig bij elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het verhaal zat in mijn ogen vol overduidelijke gaten, clichés en fouten. Dat wil niet zeggen dat ik het meteen een slechte film vond, maar het is niet een 8 of een 9 waard.
Om maar één ding te noemen. Een van vele.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clichés en superhelden films dat je daar nog op let. Welke gaten heb jij dan gezien in het verhaal want het komt uiteindelijk prachtig bij elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om maar één ding te noemen. Een van vele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, zo zijn er nog 10-20 dingen op te noemen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, zo zijn er nog 10-20 dingen op te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:29 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik pitten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik pittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dit zijn maar twee gaten van de vele. Ik geef de film een 7.
Precies en sommige dingen kun je niet 1 op 1 uit de strips kopiëren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:58 schreef Rossdale het volgende:
De film was top, wel wat creatieve vrijheden tov de strips maar goed gedaan.
Dat met die kranen inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
spidermam was ook tegenvaller.... hipster spidey
en dat met die kranen
Daar zijn we het niet over eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Had minder plotholes dan vleermuisman.
De ene film is nog geen week uit en de andere film al bijna een maand. Toch heeft de ene film een stuk meer duidelijke plotholes dan de ander, anders was het zoveel mensen niet opgevallen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zijn we het niet over eens
Hiero staat airco vol stroom te vretenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier staat de ventilator al 3 dagen op standje 2.
ik hou op maar geen inkoppers meer okquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt er wel op! Als ik geen hoofdpijn meer heb kom ik racen of bf doen
Zeg dat-ie je mishandeld heeft en eis marjoen guldequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Badr is opgepakt heb nog ooit met hem gekickboxed
Hij zat altijd in mike's gym in Amsterdam vond het toen echt een toffe gast. Maar die kerel is gewoon te explosief en als je dan ook nog zo goed bent in een vechtsport is dat een gevaarlijke comboquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg dat-ie je mishandeld heeft en eis marjoen gulde
Hoi Timquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg dat-ie je mishandeld heeft en eis marjoen gulde
Hoi Teunquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Jezus was het gewoon 29 graden in me huis toen ik ging slapen...
kortom mijn nachtrust leek meer op een sauna bezoek...
Nodig voor fietsen ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:15 schreef Cliffy het volgende:
Meh ik ben op zoek naar een hartslagmeter met GPS maar kom er niet echt uit
hahahaaha, ik zei toch dat Kos een gay eiland wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme! Je kan niet eens hier een fatsoenlijke motor huren, alleen maar van die gay ass scooter dingen
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag is het tijd voor een 007 marathon.
Buiten is saai.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.
JE GAAT NU TOCH NIET BINNEN ZITTEN!!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag is het tijd voor een 007 marathon.
terug naar je zolderkamer jij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
hahahaaha, ik zei toch dat Kos een gay eiland was![]()
![]()
Deze manquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.
JE GAAT NU TOCH NIET BINNEN ZITTEN!!!!
Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn en al mijn matties gingen zwemmen en dat mag ik pas volgende week weerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef Pixell het volgende:
ik heb een uurtje gesport bij de fysio, beetje het buikje trainen en wat conditie..
en voor de rest zit ik lekker binnen bij mijn koeler in de buurt
Wedden dat het volgende week weer ontzettend kutweer is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn en al mijn matties gingen zwemmen en dat mag ik pas volgende week weer
Sowiesoquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wedden dat het volgende week weer ontzettend kutweer is?
Ben ik bij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga lekker in me oude tuin chillen! beetje pils,vis en zwem!
https://maps.google.nl/?l(...)14,0.027874&t=h&z=16
Fok meet?
Kan ik mij niet in vindenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een week zonder werk of sporten toch verrot.
Een week zonder peuken, dat is pas verrot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Henny Huisman
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Henny Huisman
Zonder problemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een week zonder peuken, dat is pas verrot.
Een week niet praten met vrouwen?quote:
Dat wordt een moeilijk verhaal inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een week niet praten met vrouwen?
Een week geen sex is te makkelijk![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen laten we het daar maar op houden
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen laten we het daar maar op houden
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed geprobeerd maar ik ga alleen met de rechterhand.
hoi jij bent een pelikaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net weer een heerlijk geval van de kurk
Ik heb hier nog een paar lege bierflesjes voor statiegeld voor je. Hoe doneer ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
En het fonds, help Hugo aan een motor is weer geopend, het fonds wordt stop gezet zodra de 5000 is gehaald, bij voorbaat dank voor ie medewerking
ik pm je wel wanneer ik weer terug ben, of als je je geroepen voelt, zet een Harley Davidson sportster iron voor me huis neerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar lege bierflesjes voor statiegeld voor je. Hoe doneer ik?
is dat waar alle homos op Kos op rijden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik pm je wel wanneer ik weer terug ben, of als je je geroepen voelt, zet een Harley Davidson sportster iron voor me huis neer
haha, nee die rijden op scootersquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
is dat waar alle homos op Kos op rijden?
Ze hangen als borsten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo meneer ijsbergsla! Hoe hangen de bladeren deze avond
like a bag of sandquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Borsten de galia meloenen des levens
noem jij je penor negro?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aight ik heb afgelopen weekend nog gespeeld mijn Negro
Dat wist ik natuurlijk alquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij briljant was
Uhh ja wou morgen ook nog ff een rondje racen op de fiets.. als het niet te tyfusheet is iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lig in bed was net niemand online. Morgenmiddag is een optie?
In de avond heb ik feestjes maar ben er vast heel de middag. S'ochtends even aan de gewichten hangenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Uhh ja wou morgen ook nog ff een rondje racen op de fiets.. als het niet te tyfusheet is iig
Eerst nog maar ff een filmpje kijken..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah joh gewoon de wekker zetten en gaan. Beetje wilskracht Joske
Speciaal voor jou even mezelf naar de McLaren pitbox geelleboogdquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even mezelf naar de McLaren pitbox geelleboogd
Ik kijk dat programma over debiele amerikanen en ratelslangenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst nog maar ff een filmpje kijken..
Rattlesnake Republic oid? Ik moet maar een keer Moonshiners gaan kijken ofzo.. die reclame daarvoor is wel zo epischquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma over debiele amerikanen en ratelslangen
Is echt allebei kutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rattlesnake Republic oid? Ik moet maar een keer Moonshiners gaan kijken ofzo.. die reclame daarvoor is wel zo episch
Beter geven ze spelers dat ding wat die gast vast heeft op die pic rechts.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/aftermath
Lijkt me wel wat voor jou.
Uhu, en Ferrari voor mijn paquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelf zeker hele tijd rond RedBull gelopen?
Ik moet werken om 1 uur. Tot 11. 10 uur lang bejaarden pestenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet werken om 1 uur. Tot 11. 10 uur lang bejaarden pesten sjoelen![]()
Niks sjoelen. Het bejaardentehuis staat op standje 0. En omdat het vakantie is gebeurt er al helemaal niks. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?quote:
fappen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks sjoelen. Het bejaardentehuis staat op standje 0. En omdat het vakantie is gebeurt er al helemaal niks. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekkenquote:
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekken
Stoma werpen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekken
Ik zit ook vooral te wachten op dingen. Potje online schaken ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen. Ik ben alleen geen ster in schakenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zit ook vooral te wachten op dingen. Potje online schaken ofzo?
Komt goed uit, ik heb het voor het laatst gedaan toen ik 14 was ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen. Ik ben alleen geen ster in schaken
Ik toen ik 8 was denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb het voor het laatst gedaan toen ik 14 was ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |