quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen laten we het daar maar op houden
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed geprobeerd maar ik ga alleen met de rechterhand.
hoi jij bent een pelikaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net weer een heerlijk geval van de kurk
Ik heb hier nog een paar lege bierflesjes voor statiegeld voor je. Hoe doneer ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
En het fonds, help Hugo aan een motor is weer geopend, het fonds wordt stop gezet zodra de 5000 is gehaald, bij voorbaat dank voor ie medewerking
ik pm je wel wanneer ik weer terug ben, of als je je geroepen voelt, zet een Harley Davidson sportster iron voor me huis neerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar lege bierflesjes voor statiegeld voor je. Hoe doneer ik?
is dat waar alle homos op Kos op rijden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik pm je wel wanneer ik weer terug ben, of als je je geroepen voelt, zet een Harley Davidson sportster iron voor me huis neer
haha, nee die rijden op scootersquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
is dat waar alle homos op Kos op rijden?
Ze hangen als borsten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo meneer ijsbergsla! Hoe hangen de bladeren deze avond
like a bag of sandquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Borsten de galia meloenen des levens
noem jij je penor negro?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aight ik heb afgelopen weekend nog gespeeld mijn Negro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |