terug naar je zolderkamer jij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
hahahaaha, ik zei toch dat Kos een gay eiland was![]()
![]()
Deze manquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.
JE GAAT NU TOCH NIET BINNEN ZITTEN!!!!
Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn en al mijn matties gingen zwemmen en dat mag ik pas volgende week weerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef Pixell het volgende:
ik heb een uurtje gesport bij de fysio, beetje het buikje trainen en wat conditie..
en voor de rest zit ik lekker binnen bij mijn koeler in de buurt
Wedden dat het volgende week weer ontzettend kutweer is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn en al mijn matties gingen zwemmen en dat mag ik pas volgende week weer
Sowiesoquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wedden dat het volgende week weer ontzettend kutweer is?
Ben ik bij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga lekker in me oude tuin chillen! beetje pils,vis en zwem!
https://maps.google.nl/?l(...)14,0.027874&t=h&z=16
Fok meet?
Kan ik mij niet in vindenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een week zonder werk of sporten toch verrot.
Een week zonder peuken, dat is pas verrot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Henny Huisman
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Henny Huisman
Zonder problemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een week zonder peuken, dat is pas verrot.
Een week niet praten met vrouwen?quote:
Dat wordt een moeilijk verhaal inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een week niet praten met vrouwen?
Een week geen sex is te makkelijk![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen laten we het daar maar op houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |