Zeg dat-ie je mishandeld heeft en eis marjoen guldequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Badr is opgepakt heb nog ooit met hem gekickboxed
Hij zat altijd in mike's gym in Amsterdam vond het toen echt een toffe gast. Maar die kerel is gewoon te explosief en als je dan ook nog zo goed bent in een vechtsport is dat een gevaarlijke comboquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg dat-ie je mishandeld heeft en eis marjoen gulde
Hoi Timquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeg dat-ie je mishandeld heeft en eis marjoen gulde
Hoi Teunquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
Jezus was het gewoon 29 graden in me huis toen ik ging slapen...
kortom mijn nachtrust leek meer op een sauna bezoek...
Nodig voor fietsen ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:15 schreef Cliffy het volgende:
Meh ik ben op zoek naar een hartslagmeter met GPS maar kom er niet echt uit
hahahaaha, ik zei toch dat Kos een gay eiland wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:15 schreef Bozz187 het volgende:
godverdomme! Je kan niet eens hier een fatsoenlijke motor huren, alleen maar van die gay ass scooter dingen
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag is het tijd voor een 007 marathon.
Buiten is saai.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.
JE GAAT NU TOCH NIET BINNEN ZITTEN!!!!
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:31 schreef KoningStoma het volgende:
Vandaag is het tijd voor een 007 marathon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |