terug naar je zolderkamer jij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:19 schreef Pixell het volgende:
[..]
hahahaaha, ik zei toch dat Kos een gay eiland was![]()
![]()
Deze manquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja het is wel erg zonnig om naar buiten te gaan en een koud pintje te doen, of verkoeling in een zwembad te zoeken etc.
JE GAAT NU TOCH NIET BINNEN ZITTEN!!!!
Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn en al mijn matties gingen zwemmen en dat mag ik pas volgende week weerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:32 schreef Pixell het volgende:
ik heb een uurtje gesport bij de fysio, beetje het buikje trainen en wat conditie..
en voor de rest zit ik lekker binnen bij mijn koeler in de buurt
Wedden dat het volgende week weer ontzettend kutweer is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al de hele dag knallende hoofdpijn en al mijn matties gingen zwemmen en dat mag ik pas volgende week weer
Sowiesoquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:44 schreef Frankii het volgende:
[..]
Wedden dat het volgende week weer ontzettend kutweer is?
Ben ik bij!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KneusTeun het volgende:
Ik ga lekker in me oude tuin chillen! beetje pils,vis en zwem!
https://maps.google.nl/?l(...)14,0.027874&t=h&z=16
Fok meet?
Kan ik mij niet in vindenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat is een week zonder werk of sporten toch verrot.
Een week zonder peuken, dat is pas verrot.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Henny Huisman
quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent dan ook Henny Huisman
Zonder problemenquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een week zonder peuken, dat is pas verrot.
Een week niet praten met vrouwen?quote:
Dat wordt een moeilijk verhaal inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een week niet praten met vrouwen?
Een week geen sex is te makkelijk![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen laten we het daar maar op houden
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb niets te klagen laten we het daar maar op houden
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goed geprobeerd maar ik ga alleen met de rechterhand.
hoi jij bent een pelikaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net weer een heerlijk geval van de kurk
Ik heb hier nog een paar lege bierflesjes voor statiegeld voor je. Hoe doneer ik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef Bozz187 het volgende:
En het fonds, help Hugo aan een motor is weer geopend, het fonds wordt stop gezet zodra de 5000 is gehaald, bij voorbaat dank voor ie medewerking
ik pm je wel wanneer ik weer terug ben, of als je je geroepen voelt, zet een Harley Davidson sportster iron voor me huis neerquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een paar lege bierflesjes voor statiegeld voor je. Hoe doneer ik?
is dat waar alle homos op Kos op rijden?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik pm je wel wanneer ik weer terug ben, of als je je geroepen voelt, zet een Harley Davidson sportster iron voor me huis neer
haha, nee die rijden op scootersquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
is dat waar alle homos op Kos op rijden?
Ze hangen als borsten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo meneer ijsbergsla! Hoe hangen de bladeren deze avond
like a bag of sandquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Borsten de galia meloenen des levens
noem jij je penor negro?quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aight ik heb afgelopen weekend nog gespeeld mijn Negro
Dat wist ik natuurlijk alquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij briljant was
Uhh ja wou morgen ook nog ff een rondje racen op de fiets.. als het niet te tyfusheet is iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lig in bed was net niemand online. Morgenmiddag is een optie?
In de avond heb ik feestjes maar ben er vast heel de middag. S'ochtends even aan de gewichten hangenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Uhh ja wou morgen ook nog ff een rondje racen op de fiets.. als het niet te tyfusheet is iig
Eerst nog maar ff een filmpje kijken..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah joh gewoon de wekker zetten en gaan. Beetje wilskracht Joske
Speciaal voor jou even mezelf naar de McLaren pitbox geelleboogdquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even mezelf naar de McLaren pitbox geelleboogd
Ik kijk dat programma over debiele amerikanen en ratelslangenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst nog maar ff een filmpje kijken..
Rattlesnake Republic oid? Ik moet maar een keer Moonshiners gaan kijken ofzo.. die reclame daarvoor is wel zo epischquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma over debiele amerikanen en ratelslangen
Is echt allebei kutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rattlesnake Republic oid? Ik moet maar een keer Moonshiners gaan kijken ofzo.. die reclame daarvoor is wel zo episch
Beter geven ze spelers dat ding wat die gast vast heeft op die pic rechts.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/aftermath
Lijkt me wel wat voor jou.
Uhu, en Ferrari voor mijn paquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelf zeker hele tijd rond RedBull gelopen?
Ik moet werken om 1 uur. Tot 11. 10 uur lang bejaarden pestenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet werken om 1 uur. Tot 11. 10 uur lang bejaarden pesten sjoelen![]()
Niks sjoelen. Het bejaardentehuis staat op standje 0. En omdat het vakantie is gebeurt er al helemaal niks. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?quote:
fappen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks sjoelen. Het bejaardentehuis staat op standje 0. En omdat het vakantie is gebeurt er al helemaal niks. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekkenquote:
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekken
Stoma werpen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekken
Ik zit ook vooral te wachten op dingen. Potje online schaken ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen. Ik ben alleen geen ster in schakenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zit ook vooral te wachten op dingen. Potje online schaken ofzo?
Komt goed uit, ik heb het voor het laatst gedaan toen ik 14 was ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen. Ik ben alleen geen ster in schaken
Ik toen ik 8 was denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb het voor het laatst gedaan toen ik 14 was ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |