Uhu, en Ferrari voor mijn paquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
Zelf zeker hele tijd rond RedBull gelopen?
Ik moet werken om 1 uur. Tot 11. 10 uur lang bejaarden pestenquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet werken om 1 uur. Tot 11. 10 uur lang bejaarden pesten sjoelen![]()
Niks sjoelen. Het bejaardentehuis staat op standje 0. En omdat het vakantie is gebeurt er al helemaal niks. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?quote:
fappen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niks sjoelen. Het bejaardentehuis staat op standje 0. En omdat het vakantie is gebeurt er al helemaal niks. Wat zal ik eens gaan doen vandaag?
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekkenquote:
Dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekken
Stoma werpen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet mogelijk helaas. Heb ook niks te studeren, en 10 uur op Fok zitten ga ik ook niet trekken
Ik zit ook vooral te wachten op dingen. Potje online schaken ofzo?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:20 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen. Ik ben alleen geen ster in schakenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:27 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik zit ook vooral te wachten op dingen. Potje online schaken ofzo?
Komt goed uit, ik heb het voor het laatst gedaan toen ik 14 was ofzo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zou nog wel kunnen. Ik ben alleen geen ster in schaken
Ik toen ik 8 was denk ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb het voor het laatst gedaan toen ik 14 was ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |