Dat wist ik natuurlijk alquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zei toch dat hij briljant was
Uhh ja wou morgen ook nog ff een rondje racen op de fiets.. als het niet te tyfusheet is iigquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lig in bed was net niemand online. Morgenmiddag is een optie?
In de avond heb ik feestjes maar ben er vast heel de middag. S'ochtends even aan de gewichten hangenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:59 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Uhh ja wou morgen ook nog ff een rondje racen op de fiets.. als het niet te tyfusheet is iig
Eerst nog maar ff een filmpje kijken..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah joh gewoon de wekker zetten en gaan. Beetje wilskracht Joske
Speciaal voor jou even mezelf naar de McLaren pitbox geelleboogdquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even mezelf naar de McLaren pitbox geelleboogd
Ik kijk dat programma over debiele amerikanen en ratelslangenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:09 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Eerst nog maar ff een filmpje kijken..
Rattlesnake Republic oid? Ik moet maar een keer Moonshiners gaan kijken ofzo.. die reclame daarvoor is wel zo epischquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kijk dat programma over debiele amerikanen en ratelslangen
Is echt allebei kutquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Rattlesnake Republic oid? Ik moet maar een keer Moonshiners gaan kijken ofzo.. die reclame daarvoor is wel zo episch
Beter geven ze spelers dat ding wat die gast vast heeft op die pic rechts.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://www.battlefield.com/battlefield3/1/aftermath
Lijkt me wel wat voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |