SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Ja jij toch ookquote:
een bal ?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Zie je de PI van dit topic? Dat is sarcasme!
Dus beter niet meer reageren dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
Het feit dat je gaat reageren op de naam van dit topic of mijn vorige opmerking is "happen"
Ik reageer op jouw reactie op mijn post. Jij reageert op een post van mij die naar niemand gericht was, maar waarvan ik wist dat het jou uit je tent zou lokken.quote:
Niet zomaar een bal, maarrrr een VOETbal! Juist! Zo'n ding wat gaat over een sport waarvan ik eigenlijk helemaal niet wil dat over geluld wordt hier! Zie je? Ho ho hiieeee hooeeee sarcastisch!quote:
Meer reageren, minder happen. Zie les 1 en 2quote:[..]
Dus beter niet meer reageren dan?
Uit de tent lokkenquote:Op maandag 23 juli 2012 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik reageer op jouw reactie op mijn post. Jij reageert op een post van mij die naar niemand gericht was, maar waarvan ik wist dat het jou uit je tent zou lokken.
Tot zover les 2
Dat 2de maak jij er van hequote:Op maandag 23 juli 2012 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zomaar een bal, maarrrr een VOETbal! Juist! Zo'n ding wat gaat over een sport waarvan ik eigenlijk helemaal niet wil dat over geluld wordt hier! Zie je? Ho ho hiieeee hooeeee sarcastisch!
[..]
Meer reageren, minder happen. Zie les 1 en 2
Dan lopen ze met ze 2en moeilijkquote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michhas, daarom loopt hij zo moeilijk
Ik haal weer eens door.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat doe jij trouwens al zo vroeg uit bed?
Jaquote:
Dat is die dochter van die gunsmith toch?quote:
Correct!quote:Op maandag 23 juli 2012 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is die dochter van die gunsmith toch?
Ik vind beetje eng, ze ziet er nogal "apart" uit als ze een wat mindere dag heeftquote:
quote:Op maandag 23 juli 2012 10:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Michhas, daarom loopt hij zo moeilijk
Zoals ze in Deventer zeggen: "Tijdens de kermis gaan alle riolen open."quote:Op maandag 23 juli 2012 11:31 schreef PierreTT het volgende:
Boh die kermis is dus vrijdag begonnen hier,en direct komen uit alle hoeken en gaten de tokkies weer hierheenelke avond rellen hier in de straat
Is ook echt. Ik zat laatst LOTT te kijken (Lokale Omroep Tilburg Totaal,jawel) en daar werd een interview gedaan met twee mensen over de kermis. Die mensen doodleuk vertellen dat ze het hele jaar sparen voor de kermis. Dat vind ik nog leuk om te horen opzich. Vervolgens werd gevraagd hoeveel ze dan uitgaven op de kermis,het antwoord was rond de 2000 euro. 2000e op een kermis,hoe krijg je het voor elkaar. Dat is toch best treurig,of zit ik verkeerd. Ieder zijn ding natuurlijk,maar in 1,5 week 2000e pp aan een kermis uitgevenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoals ze in Deventer zeggen: "Tijdens de kermis gaan alle riolen open."
die schnitzels maken het afquote:
Waar de fuck geef je dat aan uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 11:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is ook echt. Ik zat laatst LOTT te kijken (Lokale Omroep Tilburg Totaal,jawel) en daar werd een interview gedaan met twee mensen over de kermis. Die mensen doodleuk vertellen dat ze het hele jaar sparen voor de kermis. Dat vind ik nog leuk om te horen opzich. Vervolgens werd gevraagd hoeveel ze dan uitgaven op de kermis,het antwoord was rond de 2000 euro. 2000e op een kermis,hoe krijg je het voor elkaar. Dat is toch best treurig,of zit ik verkeerd. Ieder zijn ding natuurlijk,maar in 1,5 week 2000e pp aan een kermis uitgeven
Een goede roze outfit is niet goedkoop tegenwoordig voor de gemiddelde kermiskamperquote:
Ik heb geen roze outfit meer, straks maar even kopenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een goede roze outfit is niet goedkoop tegenwoordig voor de gemiddelde kermiskamper
Attracties, grijpkraantjes, van die muntenmachines, eten. 10 dagen lang consequent 200 eur per dag uitgevenquote:
Ik ga vaak 1 avond, en dan haal ik op de kermis zelf 20 euro. Even wat drinken, bakkie churros erbij, ijsje, attractie en dan zit je er wel aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:00 schreef KneusTeun het volgende:
200 euro op de kermis uitgeven vind ik al diep triest....
Churrosquote:Op maandag 23 juli 2012 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vaak 1 avond, en dan haal ik op de kermis zelf 20 euro. Even wat drinken, bakkie churros erbij, ijsje, attractie en dan zit je er wel aan.
Ik ruik er ook alleen aan.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Churros, die dingen ruiken zoooooooooooooooo lekker en elke keer valt de smaak dan weer zo tegen t.o.v. van de verwachting
Kloptquote:Op maandag 23 juli 2012 12:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Churros zijn zo smakeloos als je er geen kilo aan topping op doet
Hoegaarden met citroentje-tijd inderdaadquote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef Frankii het volgende:
Lekker weertje beetje binnen zitten terwijl het kantoor uitgestorven is.
Wieckse witte met een citroentje graag.
Of Korenwolf zonder citroentje.
Werken is slecht voor de gezondheid, ik zeg het je!quote:Op maandag 23 juli 2012 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
Is het een keer mooi weer mag ik 41 uur werken deze week.
Zomerbaantje noemen ze dat dan.
Dat sowieso.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Werken is slecht voor de gezondheid, ik zeg het je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |