Ik ben voorquote:Op maandag 23 juli 2012 19:41 schreef SoldMayor het volgende:
Eigenlijk moeten ze werk gewoon verbieden.
Natte zullen we nieuwe partij op gaan richten.
De Party Tegen Werk.
PTW.
Klinkt goed toch.
Ja, een gratis maandelijks hernieuwde kaascollectie met, onder andere, vele exotische kazen.quote:
Ik ben van de PTJK,de partij tegen jonge kaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, een gratis maandelijks hernieuwde kaascollectie met, onder andere, vele exotische kazen.
En natuurlijk een nieuwe wet die het verbiedt om jonge kaas belachelijk te maken.
Ik ben van de PTMVPTJK, de partij tegen mensen van de partij tegen jonge kaas.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben van de PTJK,de partij tegen jonge kaas.
Ik weet al op wie ik ga stemmenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben van de PTMVPTJK, de partij tegen mensen van de partij tegen jonge kaas.
Jongens ik moet anoniem blijven, ik wil niet gediskwalificeerd worden. Stem gewoon op de beste.quote:
Ik ga eens luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jongens ik moet anoniem blijven, ik wil niet gediskwalificeerd worden. Stem gewoon op de beste.
Maar dan moet ik naar 15 nummers luisterenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:26 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jongens ik moet anoniem blijven, ik wil niet gediskwalificeerd worden. Stem gewoon op de beste.
Best goed morgen mag ik al weer alles doen. Smoken was wel een minder goed idee na zo'n dag ben in lange tijd niet meer zo skaffa geweestquote:
Sorry,maar nr. 11 heeft mijn stemquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Laat ik zo zeggen dat ik nummer 2 wel verdomd goed vind klinken Natte
Waar zie je die shit?quote:
IS dat frankii? klinkt wel zo namelijk....quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:06 schreef Rossdale het volgende:
Laat ik zo zeggen dat ik nummer 2 wel verdomd goed vind klinken Natte
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |