quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, zo zijn er nog 10-20 dingen op te noemen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, zo zijn er nog 10-20 dingen op te noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:29 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik pitten
quote:Op donderdag 26 juli 2012 02:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ga ik pittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, dit zijn maar twee gaten van de vele. Ik geef de film een 7.
Precies en sommige dingen kun je niet 1 op 1 uit de strips kopiëren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:58 schreef Rossdale het volgende:
De film was top, wel wat creatieve vrijheden tov de strips maar goed gedaan.
Dat met die kranen inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
spidermam was ook tegenvaller.... hipster spidey
en dat met die kranen
Daar zijn we het niet over eensquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Had minder plotholes dan vleermuisman.
De ene film is nog geen week uit en de andere film al bijna een maand. Toch heeft de ene film een stuk meer duidelijke plotholes dan de ander, anders was het zoveel mensen niet opgevallen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zijn we het niet over eens
Hiero staat airco vol stroom te vretenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier staat de ventilator al 3 dagen op standje 2.
ik hou op maar geen inkoppers meer okquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt er wel op! Als ik geen hoofdpijn meer heb kom ik racen of bf doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |