quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oké iedereen gaat morgen naar The dark knight rises. Wat een briljante film met een geweldig plot is dat
Vertel hem over het complot en knuppel hem dan dood.quote:Schutter Aurora: Ik wil weten hoe Batman-film afloopt
woensdag 25 juli 2012 19:42
De 24-jarige James Holmes, die ervan wordt verdacht twaalf mensen te hebben doodgeschoten tijdens de première van de nieuwe Batman-film in Aurora (Colorado), wil weten hoe de film afloopt.
Verhaal sloeg weer nergens op.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oké iedereen gaat morgen naar The dark knight rises. Wat een briljante film met een geweldig plot is dat
Geen tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sold ga die shit in de bios checken ik ben nog nooit zo hyped geweest na een film
Ik maak geen grapje. Wil je echt dat ik de film voor je verpest door alle fouten op te noemen?quote:
Je kan een film ook gewoon op een andere manier kijken dan alleen maar fouten te zoeken. Vond het verhaal van deze Batman het beste in elkaar steken van de trilogie. Ook best veel inside jokes als je meer van Batman af weet. Het laatste uur is zo briljant gewoon kippenvel momenten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje. Wil je echt dat ik de film voor je verpest door alle fouten op te noemen?
Ik ga hem ook kijken, als die een keer op spotnet verschijntquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan een film ook gewoon op een andere manier kijken dan alleen maar fouten te zoeken. Vond het verhaal van deze Batman het beste in elkaar steken van de trilogie. Ook best veel inside jokes als je meer van Batman af weet. Het laatste uur is zo briljant gewoon kippenvel momenten.
Dat kan ik met veel films, maar niet met overrated films.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan een film ook gewoon op een andere manier kijken dan alleen maar fouten te zoeken. Vond het verhaal van deze Batman het beste in elkaar steken van de trilogie. Ook best veel inside jokes als je meer van Batman af weet. Het laatste uur is zo briljant gewoon kippenvel momenten.
hahaquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh als je toch in de stad bent kun je meteen punten halen voor premium want deze boy gaat morgen eindelijk Forza doen terwijl ik hem al een week heb
Gast deze film is juist alles behalve overrated. Hij heeft mij juist heel positief verrast want ik had niet gedacht dat Bane Scarecrow van deel 1 kan benaderen maar het is ze verdomd goed geluktquote:Op donderdag 26 juli 2012 01:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan ik met veel films, maar niet met overrated films.
Het verhaal zat in mijn ogen vol overduidelijke gaten, clichés en fouten. Dat wil niet zeggen dat ik het meteen een slechte film vond, maar het is niet een 8 of een 9 waard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gast deze film is juist alles behalve overrated. Hij heeft mij juist heel positief verrast want ik had niet gedacht dat Bane Scarecrow van deel 1 kan benaderen maar het is ze verdomd goed gelukt
Clichés en superhelden films dat je daar nog op let. Welke gaten heb jij dan gezien in het verhaal want het komt uiteindelijk prachtig bij elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het verhaal zat in mijn ogen vol overduidelijke gaten, clichés en fouten. Dat wil niet zeggen dat ik het meteen een slechte film vond, maar het is niet een 8 of een 9 waard.
Om maar één ding te noemen. Een van vele.quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clichés en superhelden films dat je daar nog op let. Welke gaten heb jij dan gezien in het verhaal want het komt uiteindelijk prachtig bij elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Om maar één ding te noemen. Een van vele.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 01:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |