Zijn laatste grote toernooi, dan neemt ie gedwongen afscheid. Sporadisch zal ie nog bijdrages leveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:01 schreef Vancoen het volgende:
Geweldig dat Mart de presentatie doet. Ongeëvenaard wat mij betreft!
Is dat zo ? Verkeerd begrepen dan. Wel goed nieuwsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Met de Tour blijft hij nog gewoon te zien hoor met de Avondetappe.
Toine en Dione ontberen gewoon de kwaliteit om zo'n show te dragen. Henri Schut al helemaal. Zijn studiopresentaties zijn al pijnlijk om naar te kijken, laat staan als ie een talkshow moet doen. Dat EK Journaal wat ie samen met Mulder junior deed... au.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef alors het volgende:
Waarom presenteert Mart dit? Echt dat hij die tour doet, leuk voor hem, lekker ouwe jongens krentebrood, fragmentjes van 30 jaar oud, anekdotes van vroeger toen alles beter was. Past bij de doelgroep. Kan ik wel mee leven.
Maar voor de gehele Olympische Spelen...Het is wel mooi geweest zo. Geef nou in godsnaam Toine of Dione ofzo eens een kans, Henri Schut mag van mij ook. Die arme drommels daar krijgen echt nooit een kans zolang Sjek en Mart daar hun one man show blijven opvoeren.
Zo is het altijd gegaan. Toine moet ook wachten tot van Gelder stopt met Studio Voetbal. Dione dat Mart stopt met het schaatsen. Snoeks kreeg ook pas finales toen Reitsma stopte. Griselda Visser wilde meer dan alleen aankondigen. Kreeg de kans niet, en vertrok bij Studio Sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef alors het volgende:
Waarom presenteert Mart dit? Echt dat hij die tour doet, leuk voor hem, lekker ouwe jongens krentebrood, fragmentjes van 30 jaar oud, anekdotes van vroeger toen alles beter was. Past bij de doelgroep. Kan ik wel mee leven.
Maar voor de gehele Olympische Spelen...Het is wel mooi geweest zo. Geef nou in godsnaam Toine of Dione ofzo eens een kans, Henri Schut mag van mij ook. Die arme drommels daar krijgen echt nooit een kans zolang Sjek en Mart daar hun one man show blijven opvoeren.
Ik vind hem goed als host aan tafel bij Studio Voetbal. Tom Egberts dan weer niet. Maakt wel erg mooie documentaires. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef IbanMayo het volgende:
Toine ook niet, al vind ik hem als ie incidenteel Studio Voetbal presenteert beter dan als hij studiopresentaties doet.
Het HHH is nogal groot, dus het kan primaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Gaan RTL en de NOS daar in aparte kamertjes zitten of zo ? ook RTL doet al vanuit het HHH.
Zwaar schema iddquote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef crv het volgende:
Kunnen ze dit nou niet gewoon een uurtje eerder plannen![]()
![]()
Is bijna niet vol te houden deze zomer (EK-TdF-OS)![]()
Hier ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zwaar schema idd. Al vanaf begin juni verplicht na middernacht slapen.
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ze hadden het niet eens uurtje eerder kunnen plannen om op crv terug te komen. Een aantal sporten zijn dan nog lang niet afgelopen. Dat krijg je van dat uurtje tijdsverschil. Sterker nog, tijdens Studio Sportzomer zijn er nog steeds een aantal niets afgelopen (Keizer en Van Iersel moeten bijvoorbeeld een keer spelen om 00.00 Nederlandse tijd).
Nee. Dan was er nog veel meer overlap met live sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnen
Nee, want dan is bijv. het zwemmen nog bezig. En in de 2e week het atletiek. Dat zou echt niet kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnen
Dat is 23:00 lokale tijd, dan speel je dus sowieso met kunstlicht. Is dat normaal bij het beachvolleybal?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ze hadden het niet eens uurtje eerder kunnen plannen om op crv terug te komen. Een aantal sporten zijn dan nog lang niet afgelopen. Dat krijg je van dat uurtje tijdsverschil. Sterker nog, tijdens Studio Sportzomer zijn er nog steeds een aantal niets afgelopen (Keizer en Van Iersel moeten bijvoorbeeld een keer spelen om 00.00 Nederlandse tijd).
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Dan was er nog veel meer overlap met live sport.
ja, maar als er toch al overlap isquote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want dan is bijv. het zwemmen nog bezig. En in de 2e week het atletiek. Dat zou echt niet kunnen.
Gebeurt niet vaak, maar komt wel eens voor bij een toernooi. Maar met kunstlicht kan je het normaal prima zien allemaal, al is het toch weer net even anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is 23:00 lokale tijd, dan speel je dus sowieso met kunstlicht. Is dat normaal bij het beachvolleybal?
Ja erg jammer zijn laatste toernooiquote:Op zondag 22 juli 2012 20:24 schreef tong80 het volgende:
Zijn laatste grote toernooi, dan neemt ie gedwongen afscheid. Sporadisch zal ie nog bijdrages leveren.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef Redefine het volgende:
En zonde van Mart. In Nederland nog steeds op eenzame hoogte. De enige die je zou kunnen zien als echte anchor man.
Hij is weliswaar minder geworden. Maar blijft nog steeds de beste.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef alors het volgende:
[..]die man is gewoon een karikatuur van zichzelf, please
tokio '91 tegen powell. Overigens over de 100m gesproken, daar werd ook de race gelopen die gemiddeld heel lang het snelste was.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
De mooiste wedstrijd met Lewis, was echter niet op de OS. Maar bij het WK, verspringen.
Ja. Overigens past bij dat soort momenten het commentaar van Reitsma het best.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef thettes het volgende:
[..]
tokio '91 tegen powell. Overigens over de 100m gesproken, daar werd ook de race gelopen die gemiddeld heel lang het snelste was.
Lijkt me niet. Waarom zouden ze het live doen.quote:
Geen idee, ik schakel net in.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Waarom zouden ze het live doen.
Ik ook. Een van de meest sympathieke atleten.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef thettes het volgende:
Frankie Fredericks gunde ik altijd zo goud.. op de 200m in atlanta liep ie ook zo verschrikkelijk hard in de voorronden, maar stuitte op een onstopbare Johnson. En Bailey op de 100, 2 wr's
iddquote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Heftig verhaal over die Keniaanse winnaar van 4 jaar geleden
Op de 200m heeft hij meer kans. Wordt een goeie finaleplaats denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
Wel een aardige uitzending ja. Goed om de boel op te warmen. Wel is het vreemd om in deze context Martina niet te noemen. Weliswaar is de 100 meter niet zijn beste afstand, maar het is toch voor het eerst sinds tijden weer een topsprinter die voor Nederland op de OS staat. Dan is het raar om hem niet te noemen.
Ja iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef marcodej het volgende:
De NOS heeft de uitzending van morgen al op de website gezet?
http://nos.nl/os2012/vide(...)r-aller-sporten.html
Ja dat zeg ik ook, zonder expliciet de 200 te noemen. Waar hij een kanshebber voor een medaille is. Maar ik zou het nog steeds logisch vinden dat ze hem zouden noemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op de 200m heeft hij meer kans. Wordt een goeie finaleplaats denk ik.
Foutje bedankt. Daar heeft een medewerker zitten slapenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef marcodej het volgende:
probeer de aflevering van gisteren op de site te kijken , staat die van vanavond er al opquote:
Is van te voren opgenomen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:54 schreef Bonobo11 het volgende:
probeer de aflevering van gisteren op de site te kijken , staat die van vanavond er al op
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mooie beelden van alle gouden vrouwenplakken
Elsemieke Havenga: oud-hockeysterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn de tafelgasten eig? Ik herken ze zo snel niet
Alleen Keizer herkende ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elsemieke Havenga: oud-hockeyster
Conny van Benthem: oud-zwemster
Jolanda Keizer: meerkampster, is dit jaar gestopt volgens mij
Deze polderkoe zat zo te zien ook flink aan de dope.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch wel frustrerend om achter die gedopeerde DDR-snollen te eindigen continue
Ook redelijk potteus eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat haar van Keizer is zo toch een stuk minder leuk.
Een Ria-Vissertje...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
Dankzij jou.
Wat zal ze bij Mart gedaan hebben
Zou DeMart ook in de zomer van 1984 toegeslagen hebben?!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
Dankzij jou.
Wat zal ze bij Mart gedaan hebben
Daar mogen ze ook wel eens testje bij afnemenquote:
Een Lance Armstrong testjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel eens testje bij afnemen
Wie is die blonde die naast Elsemieke zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Een Ria-Vissertje...
Elsemieke ziet er trouwens nog wel ontzettend goed uit voor bijna 53
Conny van Benthem, oud-zwemster.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is die blonde die naast Elsemieke zit?
60% vrouwen - 40% mannen dit jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
40% al? In Sydney was het nog 80/20. Gaat goed vooruit.
Ik dacht dat dat over de Nederlandse sporters ging.quote:
Oh da's waar jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over de Nederlandse sporters ging.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat haar van Keizer is zo toch een stuk minder leuk.
Floris wat een kwallebal was dat, hij is trouwens nu aanvoerder volgens mij. Zegt weer genoeg over de huidige selectie bij de hockey herenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Mart bij de Spelen weer tafelheren? In Beijing had ie Bartje VeldkampFloris Evers
en Bettine Vriesekoop
Dit dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floris wat een kwallebal was dat, hij is trouwens nu aanvoerder volgens mij. Zegt weer genoeg over de huidige selectie bij de hockey heren
Oh dat is wel heel leuk gedaanquote:
Meer voor het reguliere NOS-topic, maar ja dat krijgt zequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:18 schreef Vancoen het volgende:
Inge de Bruijn krijgt toch weer een rolletje bij het zwemmen?
Het is wel weer iets terug aan het komen. Er draaien een paar goede programma's, die hopelijk tot gevolg hebben dat er meer teams in Rio zullen deelnemen. Succes in dan een tweede, maar voor succes moet je eerst deelnemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
teamsporten... we waren er ooit goed in ja.... maar we zijn op alle fronten weggezakt
Welke programma's zijn dat dan? Want ik heb juist het idee dat bijvoorbeeld het volleybal ook helemaal op zijn gat ligt....quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is wel weer iets terug aan het komen. Er draaien een paar goede programma's, die hopelijk tot gevolg hebben dat er meer teams in Rio zullen deelnemen. Succes in dan een tweede, maar voor succes moet je eerst deelnemen.
Iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Die promo van Ivo Niehe die de sporters bij hun voornaam noemt maar ze niet zou herkennen als hij ze in de gang tegen komt
Bij het volleybal krijgen ze gewoon amper geld meer. Dus dat wordt lastig, want het talent voor straks is er zeker, zowel bij de vrouwen als de mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke programma's zijn dat dan? Want ik heb juist het idee dat bijvoorbeeld het volleybal ook helemaal op zijn gat ligt....
Ik hoor Ron Zwerver net zeggen dat er inderdaad voor de volleybalteams niet veel geld wordt vrijgemaaktquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij het volleybal krijgen ze gewoon amper geld meer. Dus dat wordt lastig, want het talent voor straks is er zeker, zowel bij de vrouwen als de mannen.
Maar ik bedoel dan vooral de handbaldames, waterpolodames en waterpolomannen (flink gat moet nog gedicht worden naar de Europese top, maar het gaat best goed voorlopig). Ik ben er van overtuigd dat ook de volleybalvrouwen het ook best kunnen halen, maar dan moet er wel een duidelijk en goed programma van worden gemaakt.
Ik zit nog te beven wat was dat spannend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Die volleybalfinale blijft magistraal
Was de laat5st5e olympische wedstrijd in 96 en eindigde na middernachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Againzender het volgende:
Die volleybalfinale, er ging toch wel even wat bier over de vloer na het winnende punt, wat een spanning!
volgens mij was ie gelijk met de hockeyherenfinale toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de laat5st5e olympische wedstrijd in 96 en eindigde na middernacht
Zeker mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Van Eupen en Van der Kolk blijt toch ook een mooi verhaal... samen goud winnen terwijl je elkaar eigenlijk niet kunt luchten of zien
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een zure kerel is die Zwerver eigenlijk
ja, mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik studeerden nog, dus we zaten nog lekker te kijken op de bank!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de laat5st5e olympische wedstrijd in 96 en eindigde na middernacht
nee toch? geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
[..]
volgens mij was ie gelijk met de hockeyherenfinale toch?
Nee. 4 jaar geleden was de jalve finale van de mannen hockeyers tegen Duitsland gelijk mket de waterpolo finale van de dames.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
[..]
volgens mij was ie gelijk met de hockeyherenfinale toch?
"Leuke" anekdote. Mijn broer stond op een camping in Frankrijk. Ze luisterden via de wereldpmroep.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik studeerden nog, dus we zaten nog lekker te kijken op de bank!
Weet ik nog wel. 2x een doortikbal van spelverdeler Grbic op het einde van de 5e set. Normaal komt een doortikbal van de spelverdeler al per set niet vaak voor, laat staan op zo'n moment en laat dan helemaal staan 2x vlak na elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending. Weet je wat iedereen vergeet ? 4 jaar later in de kwartfinale, verloren ze in de 5e set met 17-16 van Servie die kampioen werden.
Denk het wel. Ik kan het allemaal niet bijhouden maar er wordt heel veel herhaald misschien dit morgenmiddag. 16.00 uur ifzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef Leatherface het volgende:
Te laat ingevallen. Ze zullen deze uitzending toch wel op de site van de NOS zenden?
Die ene bal die goed viel in 96 was nu juist aan de verkerde kant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet ik nog wel. 2x een doortikbal van spelverdeler Grbic op het einde van de 5e set. Normaal komt een doortikbal van de spelverdeler al per set niet vaak voor, laat staan op zo'n moment en laat dan helemaal staan 2x vlak na elkaar.
Ja dus NED-1quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
maar er wordt heel veel herhaald misschien dit morgenmiddag. 16.00 uur ifzo
Is idd niet meer bij te houden. Gelukkig nog maar twee weken ruim en dan is het klaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik kan het allemaal niet bijhouden maar er wordt heel veel herhaald misschien dit morgenmiddag. 16.00 uur ifzo
Plus de programma's zijn niet meer uit elkaar te houden. Ze hebben veel verschillende namen maar vaak dezelfde onderwerpen. Een zooitje is het.quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is idd niet meer bij te houden. Gelukkig nog maar twee weken ruim en dan is het klaar.
Nu schuift VanderLijden zijn verantwooredlijkjeid af op zijn trainer. Die zei je bent nu 28 en nog ongeschonden. Ik zou geen prof meer worden en stoppen. De loser deed het nog ook. Hij heeft kansen genoeg gehad om prof tr worden maar was te laf. Geloof niet dat ie ooit iemand KO heeft geslagen. Hij had geen eindpunch. Het was een tikker. Hij zou mij lens slaan. Dat weet ik wel. Maar hij kan een bal dan weer niet duizend keer hooghouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:00 schreef marcodej het volgende:
Die trollopmerking van Rienks.
"Het is toch schitterend om goud te winnen."
- "Dat weet jij toch helemaal niet?"
Kan ik me voorstellen. Ik vind het overigens echt een fantastische kerel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Remzz het volgende:
Bah Maarten van der Weijden, kan altijd moeilijk naar die man luisteren
Ik heb een ander boek over haar gelezen. Stond in hoe ze Foekje Dillema een oor aannaaide en elimineerde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Fanny Blankers komt ook langs volgens mij idd de dochter van de grootste vrouwelijk atleet van de vorige eeuw. Heb ik nog een prachtig boek over gelezen over haar relatie met haar moeder.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik vind het overigens echt een fantastische kerel.
Dat was toch dr man ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een ander boek over haar gelezen. Stond in hoe ze Foekje Dillema een oor aannaaide en elimineerde.
Klopt.quote:
Ik pleit er voor om de FBK-games om te dopen tot de Foekje Dillema Games.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een ander boek over haar gelezen. Stond in hoe ze Foekje Dillema een oor aannaaide en elimineerde.
Zal de kwaliteit ten goede komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
de hele TDJ crew komt hierheen jongens
fixed, Ericaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
En Erica is weer net zo gezellig als voorheen
Een held hoe je het wend of keertquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Remzz het volgende:
Bah Maarten van der Weijden, kan altijd moeilijk naar die man luisteren
En terecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef rubbereend het volgende:
lekker, Maurits Hendriks is net met de grond gelijk gemaakt in Andere tijden sport
Die zou ik doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef TheArt het volgende:
Lijkt Annette Gerritsen wel achter Maurits
Wie de fuck is niemanquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
DeMart pakt dat Waterpolo grietje wel denk ik.
Ze wil wel ze houdt wel van dat denigrerende toontje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zal het onder dwang moeten gebeuren
Heb je haar schouders gezien? Die breekt Mart in tweeen als hij iets probeert!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Die trainden samen en waren bevriend. VDH had de ziekte van Maarten meegemaakt. Die was net zo blij als Maarten zelf. Oprechte emoties. Geweldog was dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
Vind nog altijd dat VDH zich daar wat teveel opdrong.
Is denk ik omdat ie stottert en verlegen is. Dan gta je overcompenceren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Het blijft een interessante gozer. Een tikkie theatraal, maar goed.
ONZE belastingcentenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
1300 euro? Daar kan ik net mijn fietsenstalling van betalen!
Ik wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
pff 1300 euro? Daar kun je toch niet van leven?
Zó uitbundig fake je dat niet inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die trainden samen en waren bevriend. VDH had de ziekte van Maarten meegemaakt. Die was net zo blij als Maarten zelf. Oprechte emoties. Geweldog was dat.
Klopt, het was oprecht, maar toch vind ik dat je de sporter die de prestatie geleverd heeft zelf van zijn moment moet laten genieten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die trainden samen en waren bevriend. VDH had de ziekte van Maarten meegemaakt. Die was net zo blij als Maarten zelf. Oprechte emoties. Geweldog was dat.
Je moet keuzes maken, en dan moet dat zeker lukken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Verkapt: kijk-mij-eens-een-goede-baan-hebben-met-m'n-vmbo-Post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Van 1300 netto kun je prima leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
En zelfs dan kun je nog alle Middelburgse horecagelegenheden afgaan? Of zorgt moeders de vrouw voor de centen?quote:
Nee? Ik werk voor een hongerloon bij de AH maar heb geen vaste lasten dusjaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Verkapt: kijk-mij-eens-een-goede-baan-hebben-met-m'n-vmbo-Post.
Tuurlijk, ik heb niet eens zoveel meer en dat gaat prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van 1300 netto kun je prima leven.
Deels dus maar.quote:
Wat ik zeg, je moet keuzes maken. En met een kind is er waarschijnlijk een partner in het spel, met wellicht een tweede inkomen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Met een klein appartementje kan je er wel mee leven, maar als je kinderen en een groter huis wil e.d wil dan gaat het niet meer lukken met 1300 euro..
De meeste sporters, die beroep op zo'n uitkering doen, hebben geen kinderen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Met een klein appartementje kan je er wel mee leven, maar als je kinderen en een groter huis wil e.d wil dan gaat het niet meer lukken met 1300 euro..
Misschien heeft ze een werkende partner? En als ze dr goude medaille slim investeert schnabbelt ze bij in t bedrijfsleven...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Dat past ook niet bij een topsporter, zeker niet bij de amateurs.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Ze hebben volgens mij idd ook inkomsten uit al die sponsorcontracten en kaartverkoop.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels dus maar.
De financiering van NOC/NSF komt uit 3 stromen. De Lotte (grootste), ministerie van VWS en overige 'sport'partners (moest ook even zoeken).
Ja wist ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deels dus maar.
De financiering van NOC/NSF komt uit 3 stromen. De Lotte (grootste), ministerie van VWS en overige 'sport'partners (moest ook even zoeken). http://nocnsf.nl/sportsubsidies
Mwah DeMart heeft dat niet nodig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
Snappen mensen nou echt niet dat Smeets dat zo doet omdat het zijn handelsmerk is geworden? Een beetje zoals Hulzebosch zijn accent exploiteerde.
No shit!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:30 schreef Leatherface het volgende:
Snappen mensen nou echt niet dat Smeets dat zo doet omdat het zijn handelsmerk is geworden? Een beetje zoals Hulzebosch zijn accent exploiteerde.
Maar denken jullie nou echt dat hij na al die jaren in het vak dat niet had kunnen afleren met behulp van een logopedist?quote:
Heeft niets met logopedie te maken DeMart denkt dat hij weet hoe je Engels spreekt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:31 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Maar denken jullie nou echt dat hij na al die jaren in het vak dat niet had kunnen afleren met behulp van een logopedist?
VDH is de Cruijff van het zwemmen. Maarten zal trots geweest zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klopt, het was oprecht, maar toch vind ik dat je de sporter die de prestatie geleverd heeft zelf van zijn moment moet laten genieten.
[..]
Niet door mensen met een voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
waarom neemt iedereen twitter zo verschrikkelijk serieus? Er wordt de meest bizarre onzin gepost.. laat lekker gaan joh
"oliebol "quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:32 schreef Karina het volgende:
Dan ben je ook wel een oliebol als je dat twittert.
Juist omdat sommige mensen het zo serieus nemen is het misschien niet verstandig om maar alles te twitteren wat in je hoofd opkomt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
waarom neemt iedereen twitter zo verschrikkelijk serieus? Er wordt de meest bizarre onzin gepost.. laat lekker gaan joh
Middelburg...Maar zit je dan ook in Sev?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
VDH is de Cruijff van het zwemmen. Maarten zal trots geweest zijn.
Omdat het nieuwe media is...quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:33 schreef Eenskijken het volgende:
op fok neemt men toch ook niet alles serieus.. dat zou wat worden. internet is niet meer wat het geweest isquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Juist omdat sommige mensen het zo serieus nemen is het misschien niet verstandig om maar alles te twitteren wat in je hoofd opkomt.
Griekse atleetquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Wie twitterde dat nou dan? Ik miste het even.
Griekse atletequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Een Griekse atlete.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Een Zweedse accountant.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:34 schreef alors het volgende:
Klopt wat je zegt, maar ja, als je in de belangstelling staat (als sporter bijvoorbeeld) en onder je eigen naam twittert, moet je toch een beetje uitkijken blijkbaar. En iets wat je opschrijft wordt al snel verkeerd opgevat. Zeker op twitter omdat, dat maar korte tekstjes zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
op fok neemt men toch ook niet alles serieus.. dat zou wat worden. internet is niet meer wat het geweest is
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Heeft ie niet meer
In memorie
[ afbeelding ]
Maar heb jij een Engelsman ooit senk Joe horen zeggen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:37 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kwam er niet mee door de metaaldetector op Heathrow.
Misschien één met een spraakgebrek, hersenletsel of iets van die strekking.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:38 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar heb jij een Engelsman ooit senk Joe horen zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |