quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mooie beelden van alle gouden vrouwenplakken
Elsemieke Havenga: oud-hockeysterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn de tafelgasten eig? Ik herken ze zo snel niet
Alleen Keizer herkende ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elsemieke Havenga: oud-hockeyster
Conny van Benthem: oud-zwemster
Jolanda Keizer: meerkampster, is dit jaar gestopt volgens mij
Deze polderkoe zat zo te zien ook flink aan de dope.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch wel frustrerend om achter die gedopeerde DDR-snollen te eindigen continue
Ook redelijk potteus eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat haar van Keizer is zo toch een stuk minder leuk.
Een Ria-Vissertje...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
Dankzij jou.
Wat zal ze bij Mart gedaan hebben
Zou DeMart ook in de zomer van 1984 toegeslagen hebben?!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
Dankzij jou.
Wat zal ze bij Mart gedaan hebben
Daar mogen ze ook wel eens testje bij afnemenquote:
Een Lance Armstrong testjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel eens testje bij afnemen
Wie is die blonde die naast Elsemieke zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Een Ria-Vissertje...
Elsemieke ziet er trouwens nog wel ontzettend goed uit voor bijna 53
Conny van Benthem, oud-zwemster.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is die blonde die naast Elsemieke zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |