Zijn laatste grote toernooi, dan neemt ie gedwongen afscheid. Sporadisch zal ie nog bijdrages leveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:01 schreef Vancoen het volgende:
Geweldig dat Mart de presentatie doet. Ongeëvenaard wat mij betreft!
Is dat zo ? Verkeerd begrepen dan. Wel goed nieuwsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Met de Tour blijft hij nog gewoon te zien hoor met de Avondetappe.
Toine en Dione ontberen gewoon de kwaliteit om zo'n show te dragen. Henri Schut al helemaal. Zijn studiopresentaties zijn al pijnlijk om naar te kijken, laat staan als ie een talkshow moet doen. Dat EK Journaal wat ie samen met Mulder junior deed... au.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef alors het volgende:
Waarom presenteert Mart dit? Echt dat hij die tour doet, leuk voor hem, lekker ouwe jongens krentebrood, fragmentjes van 30 jaar oud, anekdotes van vroeger toen alles beter was. Past bij de doelgroep. Kan ik wel mee leven.
Maar voor de gehele Olympische Spelen...Het is wel mooi geweest zo. Geef nou in godsnaam Toine of Dione ofzo eens een kans, Henri Schut mag van mij ook. Die arme drommels daar krijgen echt nooit een kans zolang Sjek en Mart daar hun one man show blijven opvoeren.
Zo is het altijd gegaan. Toine moet ook wachten tot van Gelder stopt met Studio Voetbal. Dione dat Mart stopt met het schaatsen. Snoeks kreeg ook pas finales toen Reitsma stopte. Griselda Visser wilde meer dan alleen aankondigen. Kreeg de kans niet, en vertrok bij Studio Sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef alors het volgende:
Waarom presenteert Mart dit? Echt dat hij die tour doet, leuk voor hem, lekker ouwe jongens krentebrood, fragmentjes van 30 jaar oud, anekdotes van vroeger toen alles beter was. Past bij de doelgroep. Kan ik wel mee leven.
Maar voor de gehele Olympische Spelen...Het is wel mooi geweest zo. Geef nou in godsnaam Toine of Dione ofzo eens een kans, Henri Schut mag van mij ook. Die arme drommels daar krijgen echt nooit een kans zolang Sjek en Mart daar hun one man show blijven opvoeren.
Ik vind hem goed als host aan tafel bij Studio Voetbal. Tom Egberts dan weer niet. Maakt wel erg mooie documentaires. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef IbanMayo het volgende:
Toine ook niet, al vind ik hem als ie incidenteel Studio Voetbal presenteert beter dan als hij studiopresentaties doet.
Het HHH is nogal groot, dus het kan primaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Gaan RTL en de NOS daar in aparte kamertjes zitten of zo ? ook RTL doet al vanuit het HHH.
Zwaar schema iddquote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef crv het volgende:
Kunnen ze dit nou niet gewoon een uurtje eerder plannen![]()
![]()
Is bijna niet vol te houden deze zomer (EK-TdF-OS)![]()
Hier ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zwaar schema idd. Al vanaf begin juni verplicht na middernacht slapen.
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ze hadden het niet eens uurtje eerder kunnen plannen om op crv terug te komen. Een aantal sporten zijn dan nog lang niet afgelopen. Dat krijg je van dat uurtje tijdsverschil. Sterker nog, tijdens Studio Sportzomer zijn er nog steeds een aantal niets afgelopen (Keizer en Van Iersel moeten bijvoorbeeld een keer spelen om 00.00 Nederlandse tijd).
Nee. Dan was er nog veel meer overlap met live sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnen
Nee, want dan is bijv. het zwemmen nog bezig. En in de 2e week het atletiek. Dat zou echt niet kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnen
Dat is 23:00 lokale tijd, dan speel je dus sowieso met kunstlicht. Is dat normaal bij het beachvolleybal?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ze hadden het niet eens uurtje eerder kunnen plannen om op crv terug te komen. Een aantal sporten zijn dan nog lang niet afgelopen. Dat krijg je van dat uurtje tijdsverschil. Sterker nog, tijdens Studio Sportzomer zijn er nog steeds een aantal niets afgelopen (Keizer en Van Iersel moeten bijvoorbeeld een keer spelen om 00.00 Nederlandse tijd).
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee. Dan was er nog veel meer overlap met live sport.
ja, maar als er toch al overlap isquote:Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want dan is bijv. het zwemmen nog bezig. En in de 2e week het atletiek. Dat zou echt niet kunnen.
Gebeurt niet vaak, maar komt wel eens voor bij een toernooi. Maar met kunstlicht kan je het normaal prima zien allemaal, al is het toch weer net even anders.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is 23:00 lokale tijd, dan speel je dus sowieso met kunstlicht. Is dat normaal bij het beachvolleybal?
Ja erg jammer zijn laatste toernooiquote:Op zondag 22 juli 2012 20:24 schreef tong80 het volgende:
Zijn laatste grote toernooi, dan neemt ie gedwongen afscheid. Sporadisch zal ie nog bijdrages leveren.
quote:Op maandag 23 juli 2012 23:19 schreef Redefine het volgende:
En zonde van Mart. In Nederland nog steeds op eenzame hoogte. De enige die je zou kunnen zien als echte anchor man.
Hij is weliswaar minder geworden. Maar blijft nog steeds de beste.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:21 schreef alors het volgende:
[..]die man is gewoon een karikatuur van zichzelf, please
tokio '91 tegen powell. Overigens over de 100m gesproken, daar werd ook de race gelopen die gemiddeld heel lang het snelste was.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:24 schreef Redefine het volgende:
De mooiste wedstrijd met Lewis, was echter niet op de OS. Maar bij het WK, verspringen.
Ja. Overigens past bij dat soort momenten het commentaar van Reitsma het best.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:25 schreef thettes het volgende:
[..]
tokio '91 tegen powell. Overigens over de 100m gesproken, daar werd ook de race gelopen die gemiddeld heel lang het snelste was.
Lijkt me niet. Waarom zouden ze het live doen.quote:
Geen idee, ik schakel net in.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Waarom zouden ze het live doen.
Ik ook. Een van de meest sympathieke atleten.quote:Op maandag 23 juli 2012 23:30 schreef thettes het volgende:
Frankie Fredericks gunde ik altijd zo goud.. op de 200m in atlanta liep ie ook zo verschrikkelijk hard in de voorronden, maar stuitte op een onstopbare Johnson. En Bailey op de 100, 2 wr's
iddquote:Op maandag 23 juli 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
Heftig verhaal over die Keniaanse winnaar van 4 jaar geleden
Op de 200m heeft hij meer kans. Wordt een goeie finaleplaats denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:05 schreef Redefine het volgende:
Wel een aardige uitzending ja. Goed om de boel op te warmen. Wel is het vreemd om in deze context Martina niet te noemen. Weliswaar is de 100 meter niet zijn beste afstand, maar het is toch voor het eerst sinds tijden weer een topsprinter die voor Nederland op de OS staat. Dan is het raar om hem niet te noemen.
Ja iddquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef marcodej het volgende:
De NOS heeft de uitzending van morgen al op de website gezet?
http://nos.nl/os2012/vide(...)r-aller-sporten.html
Ja dat zeg ik ook, zonder expliciet de 200 te noemen. Waar hij een kanshebber voor een medaille is. Maar ik zou het nog steeds logisch vinden dat ze hem zouden noemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Op de 200m heeft hij meer kans. Wordt een goeie finaleplaats denk ik.
Foutje bedankt. Daar heeft een medewerker zitten slapenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 00:16 schreef marcodej het volgende:
probeer de aflevering van gisteren op de site te kijken , staat die van vanavond er al opquote:
Is van te voren opgenomen heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 08:54 schreef Bonobo11 het volgende:
probeer de aflevering van gisteren op de site te kijken , staat die van vanavond er al op
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:04 schreef TheVulture het volgende:
Mooie beelden van alle gouden vrouwenplakken
Elsemieke Havenga: oud-hockeysterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn de tafelgasten eig? Ik herken ze zo snel niet
Alleen Keizer herkende ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Elsemieke Havenga: oud-hockeyster
Conny van Benthem: oud-zwemster
Jolanda Keizer: meerkampster, is dit jaar gestopt volgens mij
Deze polderkoe zat zo te zien ook flink aan de dope.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch wel frustrerend om achter die gedopeerde DDR-snollen te eindigen continue
Ook redelijk potteus eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat haar van Keizer is zo toch een stuk minder leuk.
Een Ria-Vissertje...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
Dankzij jou.
Wat zal ze bij Mart gedaan hebben
Zou DeMart ook in de zomer van 1984 toegeslagen hebben?!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:17 schreef TheArt het volgende:
Dankzij jou.
Wat zal ze bij Mart gedaan hebben
Daar mogen ze ook wel eens testje bij afnemenquote:
Een Lance Armstrong testjequote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar mogen ze ook wel eens testje bij afnemen
Wie is die blonde die naast Elsemieke zit?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:18 schreef TheVulture het volgende:
Een Ria-Vissertje...
Elsemieke ziet er trouwens nog wel ontzettend goed uit voor bijna 53
Conny van Benthem, oud-zwemster.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is die blonde die naast Elsemieke zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |