Zijn laatste grote toernooi, dan neemt ie gedwongen afscheid. Sporadisch zal ie nog bijdrages leveren.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:01 schreef Vancoen het volgende:
Geweldig dat Mart de presentatie doet. Ongeėvenaard wat mij betreft!
Is dat zo ? Verkeerd begrepen dan. Wel goed nieuwsquote:Op zondag 22 juli 2012 22:17 schreef freaky40 het volgende:
Met de Tour blijft hij nog gewoon te zien hoor met de Avondetappe.
Toine en Dione ontberen gewoon de kwaliteit om zo'n show te dragen. Henri Schut al helemaal. Zijn studiopresentaties zijn al pijnlijk om naar te kijken, laat staan als ie een talkshow moet doen. Dat EK Journaal wat ie samen met Mulder junior deed... au.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef alors het volgende:
Waarom presenteert Mart dit? Echt dat hij die tour doet, leuk voor hem, lekker ouwe jongens krentebrood, fragmentjes van 30 jaar oud, anekdotes van vroeger toen alles beter was. Past bij de doelgroep. Kan ik wel mee leven.
Maar voor de gehele Olympische Spelen...Het is wel mooi geweest zo. Geef nou in godsnaam Toine of Dione ofzo eens een kans, Henri Schut mag van mij ook. Die arme drommels daar krijgen echt nooit een kans zolang Sjek en Mart daar hun one man show blijven opvoeren.
Zo is het altijd gegaan. Toine moet ook wachten tot van Gelder stopt met Studio Voetbal. Dione dat Mart stopt met het schaatsen. Snoeks kreeg ook pas finales toen Reitsma stopte. Griselda Visser wilde meer dan alleen aankondigen. Kreeg de kans niet, en vertrok bij Studio Sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef alors het volgende:
Waarom presenteert Mart dit? Echt dat hij die tour doet, leuk voor hem, lekker ouwe jongens krentebrood, fragmentjes van 30 jaar oud, anekdotes van vroeger toen alles beter was. Past bij de doelgroep. Kan ik wel mee leven.
Maar voor de gehele Olympische Spelen...Het is wel mooi geweest zo. Geef nou in godsnaam Toine of Dione ofzo eens een kans, Henri Schut mag van mij ook. Die arme drommels daar krijgen echt nooit een kans zolang Sjek en Mart daar hun one man show blijven opvoeren.
Ik vind hem goed als host aan tafel bij Studio Voetbal. Tom Egberts dan weer niet. Maakt wel erg mooie documentaires. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:52 schreef IbanMayo het volgende:
Toine ook niet, al vind ik hem als ie incidenteel Studio Voetbal presenteert beter dan als hij studiopresentaties doet.
Het HHH is nogal groot, dus het kan primaquote:Op maandag 23 juli 2012 16:39 schreef TLC het volgende:
Gaan RTL en de NOS daar in aparte kamertjes zitten of zo ? ook RTL doet al vanuit het HHH.
Zwaar schema iddquote:Op maandag 23 juli 2012 14:21 schreef crv het volgende:
Kunnen ze dit nou niet gewoon een uurtje eerder plannen![]()
![]()
Is bijna niet vol te houden deze zomer (EK-TdF-OS)![]()
Hier ookquote:Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zwaar schema idd. Al vanaf begin juni verplicht na middernacht slapen.
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnenquote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ze hadden het niet eens uurtje eerder kunnen plannen om op crv terug te komen. Een aantal sporten zijn dan nog lang niet afgelopen. Dat krijg je van dat uurtje tijdsverschil. Sterker nog, tijdens Studio Sportzomer zijn er nog steeds een aantal niets afgelopen (Keizer en Van Iersel moeten bijvoorbeeld een keer spelen om 00.00 Nederlandse tijd).
Nee. Dan was er nog veel meer overlap met live sport.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnen
Nee, want dan is bijv. het zwemmen nog bezig. En in de 2e week het atletiek. Dat zou echt niet kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
dus kunnen ze net zo goed een uur eerder beginnen
Dat is 23:00 lokale tijd, dan speel je dus sowieso met kunstlicht. Is dat normaal bij het beachvolleybal?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar ze hadden het niet eens uurtje eerder kunnen plannen om op crv terug te komen. Een aantal sporten zijn dan nog lang niet afgelopen. Dat krijg je van dat uurtje tijdsverschil. Sterker nog, tijdens Studio Sportzomer zijn er nog steeds een aantal niets afgelopen (Keizer en Van Iersel moeten bijvoorbeeld een keer spelen om 00.00 Nederlandse tijd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |