60% vrouwen - 40% mannen dit jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
40% al? In Sydney was het nog 80/20. Gaat goed vooruit.
Ik dacht dat dat over de Nederlandse sporters ging.quote:
Oh da's waar jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat over de Nederlandse sporters ging.
Ik vind het wel leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
Dat haar van Keizer is zo toch een stuk minder leuk.
Floris wat een kwallebal was dat, hij is trouwens nu aanvoerder volgens mij. Zegt weer genoeg over de huidige selectie bij de hockey herenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Heeft Mart bij de Spelen weer tafelheren? In Beijing had ie Bartje VeldkampFloris Evers
en Bettine Vriesekoop
Dit dusquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Floris wat een kwallebal was dat, hij is trouwens nu aanvoerder volgens mij. Zegt weer genoeg over de huidige selectie bij de hockey heren
Oh dat is wel heel leuk gedaanquote:
Meer voor het reguliere NOS-topic, maar ja dat krijgt zequote:Op woensdag 25 juli 2012 22:18 schreef Vancoen het volgende:
Inge de Bruijn krijgt toch weer een rolletje bij het zwemmen?
Het is wel weer iets terug aan het komen. Er draaien een paar goede programma's, die hopelijk tot gevolg hebben dat er meer teams in Rio zullen deelnemen. Succes in dan een tweede, maar voor succes moet je eerst deelnemen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:55 schreef TheVulture het volgende:
teamsporten... we waren er ooit goed in ja.... maar we zijn op alle fronten weggezakt
Welke programma's zijn dat dan? Want ik heb juist het idee dat bijvoorbeeld het volleybal ook helemaal op zijn gat ligt....quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is wel weer iets terug aan het komen. Er draaien een paar goede programma's, die hopelijk tot gevolg hebben dat er meer teams in Rio zullen deelnemen. Succes in dan een tweede, maar voor succes moet je eerst deelnemen.
Iddquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:02 schreef TheVulture het volgende:
Die promo van Ivo Niehe die de sporters bij hun voornaam noemt maar ze niet zou herkennen als hij ze in de gang tegen komt
Bij het volleybal krijgen ze gewoon amper geld meer. Dus dat wordt lastig, want het talent voor straks is er zeker, zowel bij de vrouwen als de mannen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Welke programma's zijn dat dan? Want ik heb juist het idee dat bijvoorbeeld het volleybal ook helemaal op zijn gat ligt....
Ik hoor Ron Zwerver net zeggen dat er inderdaad voor de volleybalteams niet veel geld wordt vrijgemaaktquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bij het volleybal krijgen ze gewoon amper geld meer. Dus dat wordt lastig, want het talent voor straks is er zeker, zowel bij de vrouwen als de mannen.
Maar ik bedoel dan vooral de handbaldames, waterpolodames en waterpolomannen (flink gat moet nog gedicht worden naar de Europese top, maar het gaat best goed voorlopig). Ik ben er van overtuigd dat ook de volleybalvrouwen het ook best kunnen halen, maar dan moet er wel een duidelijk en goed programma van worden gemaakt.
Ik zit nog te beven wat was dat spannend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Die volleybalfinale blijft magistraal
Was de laat5st5e olympische wedstrijd in 96 en eindigde na middernachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:11 schreef Againzender het volgende:
Die volleybalfinale, er ging toch wel even wat bier over de vloer na het winnende punt, wat een spanning!
volgens mij was ie gelijk met de hockeyherenfinale toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de laat5st5e olympische wedstrijd in 96 en eindigde na middernacht
Zeker mooiquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Van Eupen en Van der Kolk blijt toch ook een mooi verhaal... samen goud winnen terwijl je elkaar eigenlijk niet kunt luchten of zien
quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Wat een zure kerel is die Zwerver eigenlijk
ja, mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik studeerden nog, dus we zaten nog lekker te kijken op de bank!quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de laat5st5e olympische wedstrijd in 96 en eindigde na middernacht
nee toch? geen idee eigenlijkquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
[..]
volgens mij was ie gelijk met de hockeyherenfinale toch?
Nee. 4 jaar geleden was de jalve finale van de mannen hockeyers tegen Duitsland gelijk mket de waterpolo finale van de dames.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:34 schreef thettes het volgende:
[..]
volgens mij was ie gelijk met de hockeyherenfinale toch?
"Leuke" anekdote. Mijn broer stond op een camping in Frankrijk. Ze luisterden via de wereldpmroep.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, mijn vrouw (toen nog vriendin) en ik studeerden nog, dus we zaten nog lekker te kijken op de bank!
Weet ik nog wel. 2x een doortikbal van spelverdeler Grbic op het einde van de 5e set. Normaal komt een doortikbal van de spelverdeler al per set niet vaak voor, laat staan op zo'n moment en laat dan helemaal staan 2x vlak na elkaar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:48 schreef tong80 het volgende:
Leuke uitzending. Weet je wat iedereen vergeet ? 4 jaar later in de kwartfinale, verloren ze in de 5e set met 17-16 van Servie die kampioen werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |