Wie de fuck is niemanquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
DeMart pakt dat Waterpolo grietje wel denk ik.
Ze wil wel ze houdt wel van dat denigrerende toontje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef alors het volgende:
[..]![]()
![]()
Dan zal het onder dwang moeten gebeuren
Heb je haar schouders gezien? Die breekt Mart in tweeen als hij iets probeert!quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Die trainden samen en waren bevriend. VDH had de ziekte van Maarten meegemaakt. Die was net zo blij als Maarten zelf. Oprechte emoties. Geweldog was dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef marcodej het volgende:
Vind nog altijd dat VDH zich daar wat teveel opdrong.
Is denk ik omdat ie stottert en verlegen is. Dan gta je overcompenceren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:14 schreef marcodej het volgende:
Het blijft een interessante gozer. Een tikkie theatraal, maar goed.
ONZE belastingcentenquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
1300 euro? Daar kan ik net mijn fietsenstalling van betalen!
Is dat zo?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
pff 1300 euro? Daar kun je toch niet van leven?
Zó uitbundig fake je dat niet inderdaad.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die trainden samen en waren bevriend. VDH had de ziekte van Maarten meegemaakt. Die was net zo blij als Maarten zelf. Oprechte emoties. Geweldog was dat.
Klopt, het was oprecht, maar toch vind ik dat je de sporter die de prestatie geleverd heeft zelf van zijn moment moet laten genieten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die trainden samen en waren bevriend. VDH had de ziekte van Maarten meegemaakt. Die was net zo blij als Maarten zelf. Oprechte emoties. Geweldog was dat.
Je moet keuzes maken, en dan moet dat zeker lukken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Verkapt: kijk-mij-eens-een-goede-baan-hebben-met-m'n-vmbo-Post.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
Van 1300 netto kun je prima leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef Paxcon het volgende:
En zelfs dan kun je nog alle Middelburgse horecagelegenheden afgaan? Of zorgt moeders de vrouw voor de centen?quote:
Nee? Ik werk voor een hongerloon bij de AH maar heb geen vaste lasten dusjaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Verkapt: kijk-mij-eens-een-goede-baan-hebben-met-m'n-vmbo-Post.
Tuurlijk, ik heb niet eens zoveel meer en dat gaat prima.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van 1300 netto kun je prima leven.
Deels dus maar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |