Denk het wel. Ik kan het allemaal niet bijhouden maar er wordt heel veel herhaald misschien dit morgenmiddag. 16.00 uur ifzoquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:51 schreef Leatherface het volgende:
Te laat ingevallen. Ze zullen deze uitzending toch wel op de site van de NOS zenden?
Die ene bal die goed viel in 96 was nu juist aan de verkerde kant.quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weet ik nog wel. 2x een doortikbal van spelverdeler Grbic op het einde van de 5e set. Normaal komt een doortikbal van de spelverdeler al per set niet vaak voor, laat staan op zo'n moment en laat dan helemaal staan 2x vlak na elkaar.
Ja dus NED-1quote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
maar er wordt heel veel herhaald misschien dit morgenmiddag. 16.00 uur ifzo
Is idd niet meer bij te houden. Gelukkig nog maar twee weken ruim en dan is het klaarquote:Op woensdag 25 juli 2012 23:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk het wel. Ik kan het allemaal niet bijhouden maar er wordt heel veel herhaald misschien dit morgenmiddag. 16.00 uur ifzo
Plus de programma's zijn niet meer uit elkaar te houden. Ze hebben veel verschillende namen maar vaak dezelfde onderwerpen. Een zooitje is het.quote:Op donderdag 26 juli 2012 05:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is idd niet meer bij te houden. Gelukkig nog maar twee weken ruim en dan is het klaar.
Nu schuift VanderLijden zijn verantwooredlijkjeid af op zijn trainer. Die zei je bent nu 28 en nog ongeschonden. Ik zou geen prof meer worden en stoppen. De loser deed het nog ook. Hij heeft kansen genoeg gehad om prof tr worden maar was te laf. Geloof niet dat ie ooit iemand KO heeft geslagen. Hij had geen eindpunch. Het was een tikker. Hij zou mij lens slaan. Dat weet ik wel. Maar hij kan een bal dan weer niet duizend keer hooghouden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:00 schreef marcodej het volgende:
Die trollopmerking van Rienks.
"Het is toch schitterend om goud te winnen."
- "Dat weet jij toch helemaal niet?"
Kan ik me voorstellen. Ik vind het overigens echt een fantastische kerel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Remzz het volgende:
Bah Maarten van der Weijden, kan altijd moeilijk naar die man luisteren
Ik heb een ander boek over haar gelezen. Stond in hoe ze Foekje Dillema een oor aannaaide en elimineerde.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:27 schreef Evertjan het volgende:
Fanny Blankers komt ook langs volgens mij idd de dochter van de grootste vrouwelijk atleet van de vorige eeuw. Heb ik nog een prachtig boek over gelezen over haar relatie met haar moeder.
Ik ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:34 schreef thettes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik vind het overigens echt een fantastische kerel.
Dat was toch dr man ...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een ander boek over haar gelezen. Stond in hoe ze Foekje Dillema een oor aannaaide en elimineerde.
Klopt.quote:
Ik pleit er voor om de FBK-games om te dopen tot de Foekje Dillema Games.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb een ander boek over haar gelezen. Stond in hoe ze Foekje Dillema een oor aannaaide en elimineerde.
Zal de kwaliteit ten goede komenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:46 schreef Eenskijken het volgende:
de hele TDJ crew komt hierheen jongens
fixed, Ericaquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
En Erica is weer net zo gezellig als voorheen
Een held hoe je het wend of keertquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:40 schreef Remzz het volgende:
Bah Maarten van der Weijden, kan altijd moeilijk naar die man luisteren
En terecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef rubbereend het volgende:
lekker, Maurits Hendriks is net met de grond gelijk gemaakt in Andere tijden sport
Die zou ik doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:06 schreef TheArt het volgende:
Lijkt Annette Gerritsen wel achter Maurits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |