Even zoeken in 3 topics terug naar een post van mij, daar staat ie inquote:Op zondag 22 juli 2012 17:27 schreef mega-worstje het volgende:
Heeft iemand de link van dat prachtige filmpje van feyenoord voor de champions league nog?
Ze zien Feijenoord gewoon als opstap naar de top. Maar vinden het denk ik ongepast omdat zo uit te spreken.quote:Op zondag 22 juli 2012 17:34 schreef Fok-it het volgende:
Opmerkelijk dat hij zijn persoonlijke doelstelling voor zichzelf houd, dat deed Singh ook
Hmm daar gezocht op je naam maar je kwam er niet in voorquote:Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Even zoeken in 3 topics terug naar een post van mij, daar staat ie in
Ja maar die bedoelde ik nietquote:Op zondag 22 juli 2012 17:42 schreef TheRulingEagle het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=i_QJ_We_gPA
kwee nie hij was in ieder geval heel mooi en met allemaal beelden van t afgelopen seizoen goh veelzeggendquote:
Deze zou ook kunnen?quote:Op zondag 22 juli 2012 17:54 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
kwee nie hij was in ieder geval heel mooi en met allemaal beelden van t afgelopen seizoen goh veelzeggend
El Ahmadi was de enige vorig seizoen, misschien die Omar.quote:Op zondag 22 juli 2012 18:38 schreef Tito_Makani het volgende:
Zijn er Feyenoord spelers die aan de ramadan doen?
Kankerquote:Op zondag 22 juli 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi was de enige vorig seizoen, misschien die Omar.
Leerdam doet 365 dagen per jaar mee.
Woensdag nog een potje tegen Real Mallorca bij 25 graden.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Ben niet geweest. Vind dat altijd zo onnozel, geef mij de start van het seizoen maar
Waren genoeg lege plekken hoorquote:Op zondag 22 juli 2012 19:47 schreef Maastoren het volgende:
Wat een drukte vandaag in De Kuip. Kon gewoon nergens meer staan/zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nergens het damesshirt van Feyenoord te krijgenPfffffff
Ach het is leuk voor de kinderen vind ik altijdquote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
Ben niet geweest. Vind dat altijd zo onnozel, geef mij de start van het seizoen maar
hoewel ik wel genoten heb van het zonnetje
[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2012 20:38:51 ]
Achahbar?quote:Op zondag 22 juli 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi was de enige vorig seizoen, misschien die Omar.
Leerdam doet 365 dagen per jaar mee.
Toch mooi moment als die helikopter komt.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:03 schreef onlogisch het volgende:
quote:Van Bronckhorst ziet CL-opponent Kiev mager winnen in stadsderby
Dynamo Kiev heeft ook haar tweede competitieduel van dit seizoen in een minimale zege omgezet. De ploeg van Yuri Semin was in de derby van Kiev met 0-1 te sterk voor Arsenal Kiev. Ideye Brown maakte net als vorige week de treffer, maar de score had hoger kunnen uitvallen. Andriy Yarmolenko miste twintig minuten voor tijd namelijk een strafschop. Namens Feyenoord sloeg assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst de stadsderby gade.
Yarmolenko, nog altijd in beeld bij AC Milan, leidde na drie minuten het eerste en laatste doelpunt van de wedstrijd in. De aanvaller versnelde over de linkerflank en bediende Ideye, die met een kopbal de uitblinkende doelman Yuri Pankiv versloeg. In het Valery Lobanovsky Stadion liet Dynamo het balbezit grotendeels aan de stadsgenoot. Gevaarlijk kon Arsenal echter nooit worden.
In het tweede bedrijf was het wachten op de tweede treffer van Dynamo. Die had twintig minuten voor tijd moeten komen, maar Yarmolenko zag zijn penalty gestopt worden door Pankiv. Een kwartier voor tijd kwam Arsenal bijna langszij: middenvelder Artem Stargorodsky dook op voor doelman Maksym Koval, maar treuzelde te lang. Een paar minuten later moest hij er met zijn tweede gele kaart vanaf. Dynamo is de tegenstander van Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League: volgende week spelen de Rotterdammers eerst uit in Oekraïne.
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:49:27Hey @persie_official, als Manchester United en Manchester City er niet uitkomen, mag je ook terug bij #Feyenoord hoor. #prijzenpakken reageer retweet
quote:Aston Villa moet eerst verkopen voor komst Vlaar
22/07/2012 22:53
Ronald Koeman wil uiterlijk maandag weten of Ron Vlaar (27) zijn carrière al dan niet bij Aston Villa vervolgt. De Feyenoord-coach zegt te balen van de weifelende opstelling van The Villans. Ook de verdediger zelf zit in zijn maag met het aarzelen van Villa.
In Birmingham heeft manager Paul Lambert laten doorschemeren dat de komst van Vlaar in grote mate afhangt van de eventuele verkoop van enkele spelers. Na het eerder vastleggen van Karim El Ahmad (Feyenoord)i, Brett Holman (AZ) en Matthew Lowton (Sheffield United) moet de zevenvoudige kampioen eerst spelers verkopen. Dit om de salarishuishouding niet te ontwrichten.
Lambert hoopt de overbodige rechtsback Alan Hutton zo snel mogelijk van de hand te doen. De verdediger werd niet opgenomen in de 24-koppige selectie voor het trainingskamp, dat Aston Villa momenteel in de Verenigde Staten belegt. Ook centrale verdediger James Collins staat voor een vertrek; Sunderland en het gepromoveerde West Ham United hebben belangstelling.
Lambert laat doorschemeren dat het aangaande de eventuele transfer van Vlaar het lastig is aan Koemans gestelde deadline te voldoen. 'Dat ik nu in de Verenigde Staten zit maakt het lastig, zowel vanwege het tijdsverschil als de afstand. Verder is er momenteel nog geen enkele concrete aanbieding voor een van mijn spelers gekomen.'
Bron: Voetbal International
Ha fijn, ze blijven het wel proberen dusquote:
quote:Op zondag 22 juli 2012 23:06 schreef Happel het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 22-07-2012 om 22:49:27Hey @persie_official, als Manchester United en Manchester City er niet uitkomen, mag je ook terug bij #Feyenoord hoor. #prijzenpakken reageer retweet
4 topics dan, luiwammesquote:Op zondag 22 juli 2012 17:40 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Hmm daar gezocht op je naam maar je kwam er niet in voor
quote:Vlaar de dupe van interne strijd
Voor Ron Vlaar zelf is het treurig dat er in de afgelopen week zo met hem is gesold door Aston Villa. Zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer heeft het niet eerder meegemaakt dat zo’n grote club op het laatste moment 180 graden draaide. De oorzaak zit in een interne strijd bij de Engelse club, die in handen is van een Amerikaan.
Manager Paul Lambert, die Vlaar met zijn vader en zijn zaakwaarnemer had uitgenodigd voor een bezoek aan Villa Park, dacht de vrije hand te hebben bij het aantrekken van spelers. Lambert, zelf nog maar net aangesteld, vertelde Vlaar dat hij voor hem een van de belangrijkste spelers zou worden en dat de transfer moest doorgaan. Een paar dagen later werd Lambert keihard teruggefloten en kreeg hij te horen dat er eerst spelers moesten worden verkocht.
Oosterveer: „Aston Villa heeft dat vooraf nooit, echt nooit als voorwaarde gesteld. Als dat wel het geval was geweest, waren we nooit naar Engeland gegaan. Dan hadden we gezegd, zoeken jullie het eerst intern even uit. Ron is een speler van groot kaliber. Zo ga je niet met hem om. Ron dacht net als ik dat deze transfer niet meer fout kon gaan. Maar ik begrijp inmiddels dat meneer Lambert dat zelf ook dacht.’’
quote:Janmaat geniet in De Kuip
Voor Lex Immers barstte De Kuip met ruim 45.000 fans al bijna uit zn voegen. Maar ook Daryl Janmaat en Ruud Vormer keken hun ogen uit. De staande ovatie was nieuw in hun loopbaan. Ik had verwachtingen maar die zijn zelfs overtroffen, jubelde Janmaat. Dit is echt een geweldige club.
De helikopter maakte op iedere nieuwe speler indruk. Van de Noor Harmeet Singh tot jongeling Mitchell te Vrede. In totaal zaten er zeven man in de beroemdste heli van de eredivisie. Omar Elabdellaoui, aanvaller en huurling van Manchester City, en John Goossens vulden de laatste stoelen.
Er zijn jaren geweest dat de helikopter niet zo goed gevuld was, zei trainer Ronald Koeman, die door het grote aantal nieuwe spelers opeens een selectie van 27 man heeft. Over een maand zullen er nog wel enkele spelers afvallen. De coach werkt het liefst met 24 man. Maar de selectie is voorlopig nog niet voorzien van een echte spits.
Reden waarom Koeman zaterdagavond in Dordrecht waar Feyenoord door goals van Sekou Cissé, Ruben Schaken en Anass Achahbar met 5-1 won - experimenteerde met een 4-4-2-systeem. Cissé en Schaken scoorden ieder tweemaal en als het aan hen ligt is dit systeem ideaal voor de Champions Leagueduels met Dinamo Kiev.
Die gast @ je UI, is van de Sopranos of niet?quote:Op maandag 23 juli 2012 10:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het ook nog steeds naar zijn zin.
Silvioquote:Op maandag 23 juli 2012 10:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die gast @ je UI, is van de Sopranos of niet?
Zo kijk ik altijd. Ook al staan we 5-0 voor tegen de joden.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:02 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft het ook nog steeds naar zijn zin.
quote:'Feyenoord stuit in zoektocht naar nieuwe spits op Zimbabwaan'
Feyenoord heeft de selectie voor het nieuwe seizoen zo goed als rond en is enkel nog op zoek naar een nieuwe spits. Ronald Koeman liet op Twitter weten aan Robin van Persie dat de aanvaller van Arsenal best mag terugkeren, maar bedoelde dit met een knipoog en weet best dat de komst van de topscorer van de Premier League niet haalbaar is. Martin van Geel bestudeert realistischere opties.
Volgens het Deense BT zat een delegatie van Feyenoord zondag op de tribune bij het duel tussen SønderjyskE en FC Kopenhagen om Quincy Antipas te bekijken. De 28-jarige aanvaller is begonnen aan zijn derde seizoen bij eerstgenoemde club en is Zimbabwaans international. Mogelijk is hij de spits waar Feyenoord naar op zoek is.
De Rotterdammers zijn echter niet de enige club met interesse. Ook NEC en FC Groningen zouden scouts hebben gestuurd om Antipas te bekijken, terwijl er verder belangstelling van Rosenborg BK en Udinese zou zijn. Antipas deed tachtig minuten mee tegen Kopenhagen en scoorde niet in het duel, dat in een 1-1 gelijkspel eindigde. Vorige week was hij nog wel trefzeker tijdens de 6-1 overwinning op Randers FC.
Kermit het supertalentquote:Op maandag 23 juli 2012 11:04 schreef Caland het volgende:
De nieuwe Kermit.
neem het niet echt serieus.
Dan moeten ze minimaal 400.000 hebben toch? Geloof er geen aars van dat van Geel nu iemand van buiten de EU zou halen.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet het ook maar eens seizoen, al was het alleen al om het feit dat hij een salaris krijgt van heb ik jou daar doordat hij buiten de EU komt, verder ken ik hem totaal niet. Waarschijnlijk weer zo'n losse flodder.
Het is een gerucht. Neem het met een kilootje zoutquote:Op maandag 23 juli 2012 11:13 schreef Fok-it het volgende:
Zonde dat Feyenoord weer achter zulke spelers aan gaat, de potentie om een flop te worden ligt nu al zo hoog
Lijkt me beter om te zoeken naar een wat langere spits, die wat met voorzetten kan. Of gewoon Guidetti terug.quote:Op maandag 23 juli 2012 11:14 schreef Caland het volgende:
Ik geloof er sowieso weinig van, een 28-jarig Zimbabwaantje van twee turven hoog.
En er worden zoveel spelers bekeken.
Dit dus. Gaat niet gebeurenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:14 schreef Hamilcar het volgende:
Iemand die zo weinig scoort in de Deense competitie EN al 28-29 is gaat echt niet gehaald worden voor 400k+ per jaar
Type Larsenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me beter om te zoeken naar een wat langere spits, die wat met voorzetten kan. Of gewoon Guidetti terug.
quote:Op maandag 23 juli 2012 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo iemand die over zijn eigen benen struikelt bedoel je?
Is wel eens een onderzoek geweest naar speestijl en sterke en zwakke punten van spelers, daar kwam Van Hooijdonk bijvoorbeeld uit de statistieken ook dat zijn sterkste positie waarschijnlijk in de verdediging was. Dus op zich, zet BMI maar eens in de spits, lekker groot en sterk, heeft bijna alle kwaliteitenquote:Op maandag 23 juli 2012 11:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als we geen spits meer halen, moet Bruno maar gewoon in de spits. Maakt iedere verdediging + keeper kapoet
Fuck van Persie, Fuck Huntelaar, Bruno in de spits in 2014quote:Op maandag 23 juli 2012 12:11 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Is wel eens een onderzoek geweest naar speestijl en sterke en zwakke punten van spelers, daar kwam Van Hooijdonk bijvoorbeeld uit de statistieken ook dat zijn sterkste positie waarschijnlijk in de verdediging was. Dus op zich, zet BMI maar eens in de spits, lekker groot en sterk, heeft bijna alle kwaliteiten
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 23-07-2012 om 12:34:50Martin van Geel zegt (nogmaals) te willen proberen het contract van Ron Vlaar open te breken. Zijn contract loopt door tot 2014. #Feyenoord reageer retweet
Één goede wedstrijd noem ik nog geen goede vormquote:Op maandag 23 juli 2012 12:48 schreef Slobeend het volgende:
Cisse in deze vorm is toch ook prima als spits? Elabdellaoui dan evt als linksbuiten.
En einde van het afgelopen seizoen was hij gewoon goed.quote:Op maandag 23 juli 2012 12:57 schreef Sejt het volgende:
[..]
Één goede wedstrijd noem ik nog geen goede vorm
Dat reken ik niet mee, te lang geledenquote:Op maandag 23 juli 2012 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En einde van het afgelopen seizoen was hij gewoon goed.
Op Eredivisie live, ja.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Worden de CL wedstrijden van Feyenoord nog uitgezonden?
quote:Leren om een leider te zijn
Als Ron Vlaar wél naar Aston Villa was verkast, had Stefan de Vrij zijn aanvoerdersband overgenomen. Ondanks het afketsen van de transfer wil de reserveaanvoerder van Feyenoord zich toch ontwikkelen op het gebied van leiderschap.
Harde klap
Het is voor Ron Vlaar een harde klap in het gezicht dat hij niet naar Aston Villa vertrekt. In gedachten speelde hij al in het shirt van de Premier Leagueclub, maar sinds zijn bezoek aan Birmingham van vorige week hoorde de verdediger niets meer van 'The Villans'. Vlaar is niet van plan zich langer aan het lijntje te houden en maakte gisteren tijdens de Open Dag van Feyenoord bekend dat de transfer definitief is afgeketst.
Opluchting
Zijn trainer Ronald Koeman is dolblij dat zijn aanvoerder in De Kuip blijft. En voor Stefan de Vrij is het wellicht ook een opluchting. Niet alleen omdat hij zijn partner in crime niet hoeft te missen, maar ook omdat hij nu niet de nieuwe leider van Feyenoord hoeft te gaan spelen. Voor die rol is de pas 20-jarige jeugdinternational nog niet klaar. De Vrij wil op dat gebied dan ook grote stappen gaan maken.
Lieve voetballer
Dat wordt een pittige klus voor de verdediger die de uitstraling heeft van een rustige en misschien wel iets te lieve voetballer. ,,Daarom is dit een enorme uitdaging voor me’’, zegt De Vrij vandaag in dagblad Sp!ts. ,,Het is een belangrijke stap in mijn ontwikkeling. Ik wil meer mijn verantwoordelijkheid nemen. Dat is heel wat anders dan werken aan je techniek of passing, daar kun je op trainen. Maar me laten gelden zit niet heel erg in me, dus dat is best moeilijk. Al komt het er wel steeds meer uit. Daar ben ik blij mee, want het hoort natuurlijk ook gewoon bij mijn positie.’’
Mentor
Vlaar is vooral vorig seizoen een mentor geweest voor zijn maatje in het centrum van de verdediging. Hij probeerde De Vrij steeds meer uit zijn schulp te laten kruipen. ,,De trainers helpen me op het gebied van coaching, maar ook Ron heeft me veel geleerd. Hij vindt dat ik schijt aan alles moet hebben en mezelf niet moet inhouden als ik denk dat ik ergens iets van moet zeggen of iemand wil corrigeren. Gewoon doen, zegt hij dan.’’
Koeman
Als er iemand was die als een leider in het veld stond, was het Koeman in zijn gloriedagen. Hij had een grote bek en dankzij zijn dwingende manier van spelen, dwong hij veel respect af. Zowel bij zijn medespelers als tegenstanders. De trainer van Feyenoord weet dan ook als geen ander dat het een lastige klus wordt om De Vrij op te leiden tot (mede)boegbeeld van zijn elftal. ,,Het is lastig als iemand van nature geen echte leider is, maar Stefan gaat dat echt wel oppakken. Daarvoor heeft hij tijd nodig. Tijdens trainingen ben ik daar mee bezig, maar als de wedstrijd eenmaal is begonnen zal hij het zelf moeten doen.’’
Pas twintig
De Vrij is pas twintig jaar, maar de selectie is dermate jong dat hij na Vlaar een van de meest ervaren spelers is. Hij begint immers al aan zijn vierde seizoen in de hoofdmacht van de Rotterdammers. ,,Ik startte hier als 17-jarige jongen met medespelers als Roy Makaay en Giovanni van Bronckhorst. Toen was het logisch dat ik niet gelijk mijn mond open trok. Zoiets moet groeien. Nu ben ik een van de spelers met de meeste wedstrijden voor Feyenoord 1, dan kijken medespelers anders naar je. Het wordt nu sneller geaccepteerd van me. Ik merk dat ik groei, maar het kan nog veel beter. Dit kan voor mij wel eens een cruciaal seizoen worden.’’
Eredivisie Live.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Worden de CL wedstrijden van Feyenoord nog uitgezonden?
Lijkt me wel iets wat EL wel wilt hebben, zijn volgens mij best wel veel mensen die dat willen kijken, ook tegen eenmalige betaling voor een individuele wedstrijdquote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik heb begrepen is het nog onduidelijk of de uitwedstrijd Dinamo Kiev - Feyenoord wordt uitgezonden door Eredivisie Live. Ik meen me te herinneren dat er is gezegd dat ze daar de rechten (nog) niet voor hadden. De NOS ook niet trouwens.
V is leuk! Maar met ouderen (wat is oud?) kun je gerust overal zitten. Zou alleen geen X pakken of dat deel van W waar ze staan. Als ze slecht ter been zijn zou ik een parterre vak kiezen, W of ertegenover Z.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een beetje fatsoenlijk vak om met je vader en een oom in te gaan zitten? Als ik met vrienden ga, dan maakt het me vrij weinig uit. Mij lijkt W 1-4 voor mijzelf het mooiste, maar ik moet aan de ouderen denken. Zijn die hoekvakken K, V, D of E iets?
50+, maar dan probeer ik kaarten te regelen voor Vquote:Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
V is leuk! Maar met ouderen (wat is oud?) kun je gerust overal zitten. Zou alleen geen X pakken of dat deel van W waar ze staan. Als ze slecht ter been zijn zou ik een parterre vak kiezen, W of ertegenover Z.
Vakkie P kan ook wel al zitten daar ook veel kinderen.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
50+, maar dan probeer ik kaarten te regelen voor V. bedankt!
Ze zenden die dag wel Norwich - Joden uit. Nou, als ze Kiev - Feijenoord dan niet uitzenden gaan er zóveel mensen hun abonnement opzeggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik heb begrepen is het nog onduidelijk of de uitwedstrijd Dinamo Kiev - Feyenoord wordt uitgezonden door Eredivisie Live. Ik meen me te herinneren dat er is gezegd dat ze daar de rechten (nog) niet voor hadden. De NOS ook niet trouwens.
Ik weet niet waar ze die rechten moeten kopen. Of dat via de organisatie van de Champions League gaat of via Dinamo Kiev, aangezien ze Feyenoord - Dinamo Kiev wel gaan uitzenden.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze zenden die dag wel Norwich - Joden uit. Nou, als ze Kiev - Feijenoord dan niet uitzenden gaan er zóveel mensen hun abonnement opzeggen.
Ronald voelt de bui hangen en begint alvast te huilen. Zwakjes.quote:
De waarheid zeggen is jezelf indekken?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ronald voelt de bui hangen en begint alvast te huilen. Zwakjes.
Wat klopt er niet van wat hij zegt? Bovendien loopt hij zich in dat stuk nergens in te dekken.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ronald voelt de bui hangen en begint alvast te huilen. Zwakjes.
Hij komt niet. Van Geel heeft net gemeld dat hij die speler niet eens kent.quote:
Mooi.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hij komt niet. Van Geel heeft net gemeld dat hij die speler niet eens kent.
Jij hebt gelijk; ik zal enige voorzichtigheid moeten betrachten als het gaat om mijn tweede kluppie.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat klopt er niet van wat hij zegt? Bovendien loopt hij zich in dat stuk nergens in te dekken.
Zit je 2e club niet zo af te zeiken joh.
Oké.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk; ik zal enige voorzichtigheid moeten betrachten als het gaat om mijn tweede kluppie.![]()
Het kernwoord hier is echter 'bezorgdheid'. Wat ik zie en hoor van Koeman in de voorbereiding: zeuren, zeiken, ontevreden en gefrustreerd zijn, schreeuwen en spelers de mantel uitvegen, doet me veel, té veel denken aan hoe Ronald te werk ging voor zijn tijd bij Feyenoord.
Ik krijg het idee dat Ronald aan ziet komen dat hij het alfgelopen seizoen niet kan evenaren, laat staan overtreffen en daar wordt hij zenuwachtig van. Woorden als "afbraakrisico" en "carrierplanning" spelen geregeld door zijn achterhoofd.
Ik ben bang dat Ronald en Feyenoord elkaar enkel in de weg zullen zitten dit seizoen, een soort 100% tegenovergestelde van afgelopen jaar, toen beiden elkaar juist naar grote hoogten stuwden.
Ik gun Ronald en Feynoord uiteraard het beste, en als Twente geen kampioen wordt, dan gun ik het van harte aan die prachtige club uit Rotterdam. Bovenstaande zaken moesten mij echter even van het hart.
Koeman is gewoon scherp. Niks mis mee.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk; ik zal enige voorzichtigheid moeten betrachten als het gaat om mijn tweede kluppie.![]()
Het kernwoord hier is echter 'bezorgdheid'. Wat ik zie en hoor van Koeman in de voorbereiding: zeuren, zeiken, ontevreden en gefrustreerd zijn, schreeuwen en spelers de mantel uitvegen, doet me veel, té veel denken aan hoe Ronald te werk ging voor zijn tijd bij Feyenoord.
Ik krijg het idee dat Ronald aan ziet komen dat hij het alfgelopen seizoen niet kan evenaren, laat staan overtreffen en daar wordt hij zenuwachtig van. Woorden als "afbraakrisico" en "carrierplanning" spelen geregeld door zijn achterhoofd.
Ik ben bang dat Ronald en Feyenoord elkaar enkel in de weg zullen zitten dit seizoen, een soort 100% tegenovergestelde van afgelopen jaar, toen beiden elkaar juist naar grote hoogten stuwden.
Ik gun Ronald en Feynoord uiteraard het beste, en als Twente geen kampioen wordt, dan gun ik het van harte aan die prachtige club uit Rotterdam. Bovenstaande zaken moesten mij echter even van het hart.
Volgens mij via Kiev. Kan zijn dat die een belachelijke vergoeding vraagt, net zoals vorig jaar met Ado en dat Cypriotische clubje.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ze die rechten moeten kopen. Of dat via de organisatie van de Champions League gaat of via Dinamo Kiev, aangezien ze Feyenoord - Dinamo Kiev wel gaan uitzenden.
Maar het zal afhangen van het bedrag dat ze daarvoor moeten betalen denk ik.
Het verbaasd mij in ieder geval dat de uitzendrechten voor deze wedstrijd niet al lang en breed verkocht zijn.
Ik zie echter nergens bezorgdheid of frustratie in dat stukkie dat jij aanhaalde hoor. In tegendeel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik hoop het.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij via Kiev. Kan zijn dat die een belachelijke vergoeding vraagt, net zoals vorig jaar met Ado en dat Cypriotische clubje.
Maar ik denk dat ze nog aan het onderhandelen zijn.
Scherp zijn is prima, maar je druk maken over randzaken en huilie doen ("hullie hebben hun team bij elkaar gekocht en dat is niet eerlijk!" / "waarom moeten we spelen op kunstgras?!" / "waarom loopt Te Vrede niet naar de eerste paal?" ) lijkt me niet bijzonder constructief. Kritiek op spelers zou ik sowieso altijd intern houden, maar Ronald kan het niet laten om een speler af te branden tegen een journalist.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Koeman is gewoon scherp. Niks mis mee.
Elke speler heeft er vorig jaar van langs gehad in een interview. Dat er meer werd verwacht, dat ze meer met voetbal bezig moesten houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Scherp zijn is prima, maar je druk maken over randzaken en huilie doen ("hullie hebben hun team bij elkaar gekocht en dat is niet eerlijk!" / "waarom moeten we spelen op kunstgras?!" / "waarom loopt Te Vrede niet naar de eerste paal?" ) lijkt me niet bijzonder constructief. Kritiek op spelers zou ik sowieso altijd intern houden, maar Ronald kan het niet laten om een speler af te branden tegen een journalist.
Koeman heeft hier altijd al een handje van gehad, maar het afgelopen seizoen bleef dit soort onzin gelukkig meestal achterwege. Dat zal ongetwijfeld ook met de resultaten te maken hebben gehad, maar deze slechte gewoonte steekt de laatste tijd helaas weer de kop op bij Ronald.
Mijn advies: hou je vooral met Feyenoord bezig en zorg dat je spelers vertrouwen voelen. Dan heb je de beste kansen op een goed seizoen. Nu gaat er teveel aandacht en energie naar randzaken.
Komkommertijd kritiek dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Scherp zijn is prima, maar je druk maken over randzaken en huilie doen ("hullie hebben hun team bij elkaar gekocht en dat is niet eerlijk!" / "waarom moeten we spelen op kunstgras?!" / "waarom loopt Te Vrede niet naar de eerste paal?" ) lijkt me niet bijzonder constructief. Kritiek op spelers zou ik sowieso altijd intern houden, maar Ronald kan het niet laten om een speler af te branden tegen een journalist.
Koeman heeft hier altijd al een handje van gehad, maar het afgelopen seizoen bleef dit soort onzin gelukkig meestal achterwege. Dat zal ongetwijfeld ook met de resultaten te maken hebben gehad, maar deze slechte gewoonte steekt de laatste tijd helaas weer de kop op bij Ronald.
Mijn advies: hou je vooral met Feyenoord bezig en zorg dat je spelers vertrouwen voelen. Dan heb je de beste kansen op een goed seizoen. Nu gaat er teveel aandacht en energie naar randzaken.
Zolang het boven verwachting gaat heeft dat niet direct negatieve impact, bovendien was Koeman bij vlagen ook bijzonder knuffelig naar zijn spelers toen met complimenten in interviews.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Elke speler heeft er vorig jaar van langs gehad in een interview. Dat er meer werd verwacht, dat ze meer met voetbal bezig moesten houden.
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om die clichéspugende Engelsman dan om Koeman, hij gebruikt gewoon dezelfde methode als vorig seizoen om spelers scherp te houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zolang het boven verwachting gaat heeft dat niet direct negatieve impact, bovendien was Koeman bij vlagen ook bijzonder knuffelig naar zijn spelers toen met complimenten in interviews.
Als het even niet voor de wind gaat, heeft die stevige aanpak meestal averechts effect en soms zelfs desastreuze gevolgen. Ik ben bang dat Koeman terugvalt in zijn oude fouten.
Na de drie verloren wedstrijden (GAE, Groningen en ADO) leverde hij ook kritiek op bijvoorbeeld Guidetti. En zie de maand december.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zolang het boven verwachting gaat heeft dat niet direct negatieve impact, bovendien was Koeman bij vlagen ook bijzonder knuffelig naar zijn spelers toen met complimenten in interviews.
Als het even niet voor de wind gaat, heeft die stevige aanpak meestal averechts effect en soms zelfs desastreuze gevolgen. Ik ben bang dat Koeman terugvalt in zijn oude fouten.
Deze man, heeft er kijk op zeg ik je!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoofdreden dat Guidetti niet terug wil ís Koeman. Er zijn meerder aanvaringen geweest. Alhoewel dit enkel wandelgangenpraat is, wilde ik het jullie toch niet onthouden. John is gek van de club, niet zozeer van de trainer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Na de drie verloren wedstrijden (GAE, Groningen en ADO) leverde hij ook kritiek op bijvoorbeeld Guidetti. En zie de maand december.
Ik voorzie geen problemen op het Tukker-front. McClaren doet zijn ding en dat zal uiteindelijk leiden tot een top-3 klassering, als het even meezit (of niet teveel tegen) wordt Twente kampioen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om die clichéspugende Engelsman dan om Koeman, hij gebruikt gewoon dezelfde methode als vorig seizoen om spelers scherp te houden.
Bron over Guidetti verhaal? Volgens mij echt totale onzin.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De hoofdreden dat Guidetti niet terug wil ís Koeman. Er zijn meerder aanvaringen geweest. Alhoewel dit enkel wandelgangenpraat is, wilde ik het jullie toch niet onthouden. John is gek van de club, niet zozeer van de trainer.
[..]
Ik voorzie geen problemen op het Tukker-front. McClaren doet zijn ding en dat zal uiteindelijk leiden tot een top-3 klassering, als het even meezit (of niet teveel tegen) wordt Twente kampioen.
Als gelegenheidssupporter van Feyenoord voelde ik me geroepen dit te delen met de harde en zachte kern. Als jullie nog tips hebben voor Fc Twente dan zijn jullie natuurlijk meer dan welkom.
Jij bent De_Kromme 2.0?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De hoofdreden dat Guidetti niet terug wil ís Koeman. Er zijn meerder aanvaringen geweest. Alhoewel dit enkel wandelgangenpraat is, wilde ik het jullie toch niet onthouden. John is gek van de club, niet zozeer van de trainer.
[..]
Via-via uit betrouwbare, doch anonieme bron.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bron over Guidetti verhaal? Volgens mij echt totale onzin.
Gewoon omdat het een leuk gifje isquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Ik voorzie geen problemen op het Tukker-front. McClaren doet zijn ding en dat zal uiteindelijk leiden tot een top-3 klassering, als het even meezit (of niet teveel tegen) wordt Twente kampioen.
Als gelegenheidssupporter van Feyenoord voelde ik me geroepen dit te delen met de harde en zachte kern. Als jullie nog tips hebben voor Fc Twente dan zijn jullie natuurlijk meer dan welkom.
Wat een partij stierenstrontquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Gregory Nelson, wat een baas is dat in Football Manager!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Celeritas het volgende:
Van VI
'Van Dinamo Kiev had ik eerlijk gezegd meer verwacht'
Hoewel Dinamo Kiev volgende week dinsdag in eigen huis het tweeluik met Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League als favoriet ingaat, hebben de Rotterdammers volgens Gregory Nelson kansen tegen de dertienvoudig kampioen van Oekraïne.
De 24-jarige Amsterdammer voetbalde vorige week met Metallurg Donetsk tijdens de eerste speelronde bij Dinamo Kiev (1-0 verlies). 'Het is een grote ploeg, maar eerlijk gezegd had ik veel meer van ze verwacht', bekent hij aan VI. 'Beide teams hadden kansen. Het doelpunt van Dinamo, een rake kopbal via de binnenkant van de paal, viel pas in de 93ste minuut. De trainer van Dinamo Kiev, Yury Semin, noemde de zege na afloop zelfs onverdiend.'
Met bekerwinnaar Metallurg Donetsk voetbalde Nelson in NSK Olimpiejsky, het stadion waar ook de EK-finale tussen Spanje en Italië werd gespeeld. 'Vooral achterin vond ik Dinamo Kiev wat kwetsbaar', zegt de voormalig aanvaller van AZ, RBC Roosendaal en CSKA Sofia. 'De backs zijn niet de aller snelsten. Tegenover iemand als Ruben Schaken kunnen ze het lastig krijgen.'
'Vier dagen daarvoor hadden we nog om de Oekraïense Super Cup van Shakhtar Donetsk verloren (1-2 na verlenging). Die ploeg speelde ons volledig van de mat, die was heel technisch, heel snel. Dinamo Kiev voetbalt meer op kracht. Al hebben ze wel een goede linksbuiten en een solide middenveld. Ik vermoed dat ze tegen ons niet op hun sterkst waren. Want tegen die formatie maakt Feyenoord zeker kans.'
Dat klinkt alsof het zeker te doen moet zijn. Gelijkspelletje daar, en dan thuis afmaken
Laat in het moffentopic voortaan deze kanker uit je toetsenbord rollen, dank.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt onzin. Ik erger me steeds meer aan dat toontje van je dat je alles denkt te weten. Koeman is altijd lovend over Guidetti, en andersom ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nog altijd geen nieuws nee?quote:
Datum staat ook pas (volgens Feyenoord dan) sinds vandaag vast. Zal vast nog wel komen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Komt nog wel, EL wilt natuurlijk niet de hoofdprijs betalen
Valt zeker mee, maar heb helaas net vakantie gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga er heen. Beter wil kan je het niet krijgen.
¤300 in totaal.
Heel tof, maar ik heb geen Silvercard meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
¤300 in totaal.
Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heel tof, maar ik heb geen Silvercard meer.
Vanaf waar vlieg je dan? Die 300 waren wij al kwijt aan de vlucht.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
¤300 in totaal.
Amsterdam, via Frankfurt, naar Borisol.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Vanaf waar vlieg je dan? Die 300 waren wij al kwijt aan de vlucht.
Je gaat in een thuisvak?quote:
Bij Kärnten onderhandelen, ja? Daar liep ik gewoon naar binnen. Zelfde geldt voor Nancy. Vroeger ze of ik uit Pays Bas kwam. Gewoon nee geschud en ik mocht door..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je gaat in een thuisvak?
Ik heb nl ooit zonder silvercard in Oostenrijk gestaan (Fc Karnten) en kwam pas na lang onderhandelen het stadion binnen.
Denk het wel, geen clubkaarverplichting, dus zal wel dringen worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef PIETR het volgende:
Morgenvroeg trouwens nodig om om 9 uur startklaar voor de pc te zitten, of zal het niet zon storm lopen?
quote:Feyenoord kan zich opmaken voor 40 graden in Kiev
24 juli 2012
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord zich moet gaan opmaken voor een zeer warme trip naar Kiev. Voor Oekraine wordt voor volgende week een hittegolf voorspeld. Op de dag van de wedstrijd wordt vooralsnog een temperatuur van ongeveer 40 graden verwacht.
?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef mega-worstje het volgende:
Denken jullie dat het in van Y een beetje gezellig wordt, zie dat w er niet is
Koop je een kaart voor K of V, kan je zo doorlopen naar W.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef mega-worstje het volgende:
Denken jullie dat het in van Y een beetje gezellig wordt, zie dat w er niet is
Maar ik moet altijd bij de trap naar w ook mn kaartje laten zien naja aant begin vna de wedstrijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop je een kaart voor K of V, kan je zo doorlopen naar W.
Oh je bedoelt thuis?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Maar ik moet altijd bij de trap naar w ook mn kaartje laten zien naja aant begin vna de wedstrijd
ja maar die zijn er dus niet dus denk je dat dat werkt van k naar w?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh je bedoelt thuis?
W is idd het tofste vak dat er is, W1 dan
Moet normaal wel mogelijk zijn, ja. Al weet ik niet in hoeverre er gecontroleerd wordt aan die kant. Aan de andere kant loop je zo Z op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ja maar die zijn er dus niet dus denk je dat dat werkt van k naar w?
Ja staat zegmaar aan het begin van de wedstrijd een mannetje kaartjes te controleren tijdens en in de 2e helft doet die t niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet normaal wel mogelijk zijn, ja. Al weet ik niet in hoeverre er gecontroleerd wordt aan die kant. Aan de andere kant loop je zo Z op.
Er staat altijd wel een steward, maar als je met 2 bier in je handen loopt vertikt ie het altijd om te vragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet normaal wel mogelijk zijn, ja. Al weet ik niet in hoeverre er gecontroleerd wordt aan die kant. Aan de andere kant loop je zo Z op.
Ga ik nu dus ook doen voor V hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat altijd wel een steward, maar als je met 2 bier in je handen loopt vertikt ie het altijd om te vragen.
En in de rust kan je sowieso over. Zou wel eerder een kaartje kopen voor V ipv K. W1 > W4.
V was al uitverkocht door seizoenskaarhouders toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ga ik nu dus ook doen voor V hahaen als het niet lukt zit ik maar in V joh blijft gezellig
Wou ik dus ook, moest even naar benden om te overleggen, nu ditquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef Freudie het volgende:
Gelijk om 9 uur kaartjes gekocht, werkte prima..net voor de drukte denk ik.
De grote wisseltruc anders. Zijn er mensen die je kent die op W zitten? Die gaan dan als eerste het vak op, een persoon verzamelt SK's, gaat naar beneden en haalt de rest op. De rest gaat op die andere kaarten het vak op. Opgelost.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:27 schreef mega-worstje het volgende:
Tis gelukt. Niet vak V die hadden geen 4 kaarten meerVak K dus, hoop dat het lukt haha
Ja maar ik ken dus niemand met seizoenskaart op Wquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef Muto het volgende:
[..]
De grote wisseltruc anders. Zijn er mensen die je kent die op W zitten? Die gaan dan als eerste het vak op, een persoon verzamelt SK's, gaat naar beneden en haalt de rest op. De rest gaat op die andere kaarten het vak op. Opgelost.
Heb je er toevallig 4 hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef onlogisch het volgende:
Ach, gewoon proberen. 2 bier meenemen en als ie vraagt om je seizoenkaart maak je gewoon het gebaar van hoe de fuck je dat moet doen met 2 bier in je klauwen.
Desnoods kan je mijn kaart wel lenen joh, pleurt ik hem ff naar beneden
Welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef Rotterdams het volgende:
Hoi. Na lang meegelezen te hebben heb ik mezelf toch maar eens geregistreerd. Ik ben Rotterdams (letterlijk en figuurlijk
), zit al jaren op Z4 en ben fervent supporter van de mooiste club van Nederland
.
Zojuist 8 kaarten gekocht voor Y3 omdat de halve familie ineens naar de wedstrijd wil tegen Kiev, stelletje successupporters. Kijken of ik iemand die ik wat minder mag weer op Z4 kan neerpleuren met mijn SCC, anders is dat ook weer zo zonde
.
Zijn er nog mensen die naar de Oekraïnen gaan?
Oeh W1, de overkant. Even zwaaien dan maar start van het seizoen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WelkomW1 hier
Uit dit topic is het volgens mij tot nu toe alleen Happel die gaat.
Haha ja geweldig is iequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Bruno Martins Indi dekt zelfs op foto's mensen af. Wat een beest.
Echt hé. Ik kijk er al weer naar uit hoor. Lekker zonnetje op de bol in een hopelijk volle kuip. Alhoewel dat laatste wel niet het geval zal zijn ivm vakantie periodequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef Muto het volgende:
Morgen Mallorca-thuis. Lekker zonnetje, goed te doen.
En kaarten voor 22,50.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Ik kijk er al weer naar uit hoor. Lekker zonnetje op de bol in een hopelijk volle kuip. Alhoewel dat laatste wel niet het geval zal zijn ivm vakantie periode
Belachelijk ja. Als je de keuze dan moet maken, Mallorca of Kiev, hetzelfde geld. Dan is de keuze snel gemaakt zou je zeggen.quote:
Ik gok 4-4-2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:55 schreef elCholo het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de opstelling tegen Mallorca.
Dat zal waarschijnlijk ook de opstelling tegen Kiev worden.
Ik hoop ook op deze opstelling. En dan Tony voor Leerdam.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:59 schreef Caland het volgende:
------------------------------Mulder------------------------
--Janmaat---------De Vrij------Vlaar-------Indi-----
-----------------------------Clasie--------------------------
---------Leerdam/Tony---------------Vormer---------
--------------------------------Immers----------------------
----------------Schaken----------Cissé------------------
Zoiets zal het wel worden.
Godverdomme zeg. Eindelijk de CL in, kan je de heenwedstrijd niet eens zien. Fucking klote zooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef elCholo het volgende:
Erediviselive heeft bekend gemaakt dat zij de wedstrijd Dinamo - Feyenoord niet uitzenden, omdat zij hiervoor de rechten niet hebben.
Jezus, wat is dat voor een klote argument. Lekker dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef elCholo het volgende:
Erediviselive heeft bekend gemaakt dat zij de wedstrijd Dinamo - Feyenoord niet uitzenden, omdat zij hiervoor de rechten niet hebben.
Goed, wie heeft die rechten dan wel?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:48 schreef elCholo het volgende:
Ik hoop sport1.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Goed, wie heeft die rechten dan wel?
Vlaar vertrekt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ronnie blijft zoang er geen andere club zich meldt met Aston Villa is hij voorlopig klaar.
Is inderdaad belachelijk maar de rechten voor die niemendalletjes kosten natuurlijk niks of worden gesponsord terwijl voor die CL voorronde wedstrijd wel betaald moet wordenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 12:42 schreef Luni het volgende:
Eredivisie Live maakt zichzelf compleet belachelijk
Geschreven op 2012-07-24 om 10:31:08 | Bekeken: 14808 | Reacties: 202 | Foto: VI-Images |
Feyenoord speelt volgende week dinsdag het belangrijke duel in de voorronde van de Champions League tegen Dinamo Kiev. Een dergelijke wedstrijd wordt normaliter uitgezonden op betaalzender Eredivisie Live, aangezien het de voorronde van het prestigieuze toernooi betreft. De tientallen euro's die je maandelijks overmaakt naar de rekening van de televisiezender worden benut om de uitzendrechten van dergelijke grote wedstrijden op te kopen, zo zou je denken.
Zo werkt het echter schijnbaar niet bij Eredivisie Live. Zij zendt de uitwedstrijd van Feyenoord in Kiev niet uit, maar de thuiswedstrijd wel. Opmerkelijk aangezien Eredivisie Live deze zomer al meermaals nietszeggende oefenwedstrijden heeft uitgezonden en duels in de voorrondes van de Europa League van Nederlandse clubs tegen veel minder bekende clubs als Dinamo.
Diverse boze Feyenoord-supporters hebben al hun beklag gedaan, maar tot op heden is er nog geen reactie terug. Herhalingen van PSV TV, Feyenoord TV Ajax TV, een seizoensoverzicht van de FA Cup en de wedstrijd van Ajax tegen Norwich City (live) krijgen vooralsnog de voorkeur boven de Champions League-wedstrijd van Feyenoord getuige de programmagids (klik).
Dat is nu een serieuze overweging waard ja.quote:
Jammer dan voor die Eredivisie wedstrijden. Maar heb dit seizoen toch weer een silvercard. kunnen die paar tientjes abonnementskosten die ik per maand bespaar mooi naar kaarten voor uitwedstrijden, de rest kijk ik dan wel oldskool om 7 uur met de bord op schoot.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is nu een serieuze overweging waard ja.
Als het niet uitgezonden wordt vind ik dat eerder de NOS verwijtbaar dan een betaalzender die er geen brood inziet en verder eigenlijk nooit CL uitzendt.quote:
Met een silvercard mag je blij zijn als je 3 uitwedstrijden per jaar kan gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jammer dan voor die Eredivisie wedstrijden. Maar heb dit seizoen toch weer een silvercard. kunnen die paar tientjes abonnementskosten die ik per maand bespaar mooi naar kaarten voor uitwedstrijden, de rest kijk ik dan wel oldskool om 7 uur met de bord op schoot.
M, O, BB, NNquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Swennus het volgende:
Ik wil misschien met mijn vader en broer naar feyenoord kiev. Wat is een leuk vak voor een redelijke prijs? Gelieve wel zitplekken.
Heb eerder een silvercard.gehad en toen ook gewoon het merendeel van de wedstrijd gewoon gelukt om kaarten te krijgen. Maar hopelijk lukt het om volgend jaar gelijk weer een goldcard te krijgen toch net ff iets relaxter.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een silvercard mag je blij zijn als je 3 uitwedstrijden per jaar kan gaan.
[..]
Voor de kleine vakken, zo driekwart van de stadions in Nederland, is het sowieso al uitgesloten dat je kaarten kan krijgen omdat de groep diamond en gold te groot is. Voor de grotere vakken is het, helemaal met het toegenomen aantal supporters dit seizoen, een loterij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb eerder een silvercard.gehad en toen ook gewoon het merendeel van de wedstrijd gewoon gelukt om kaarten te krijgen. Maar hopelijk lukt het om volgend jaar gelijk weer een goldcard te krijgen toch net ff iets relaxter.
Snap het niet zo, is het 535/2 of per persoon?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Feyenoordlife het volgende:
http://www.feyenoordnet.n(...)d&utm_medium=twitter
Weet ik ook niet, zou kunnen dat ze bedoelen dat je met een andere supporter op een kamer wordt geplaatst. Anders moet je ze even mailen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het niet zo, is het 535/2 of per persoon?
Inderdaad, vliegreis moet je toch betalen, ken je er beter gelijk een paar dagen blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Teis91 het volgende:
Maandag-Woensdag lijkt me ook veel te kort, heb je in principe alleen dinsdag
Oh nou ik zie het wel. Moet ook zeggen dat het een tijd geleden is dat ik silvercard heb gehad daarna eigenlijk altijd gold met uitzondering van afgelopen 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de kleine vakken, zo driekwart van de stadions in Nederland, is het sowieso al uitgesloten dat je kaarten kan krijgen omdat de groep diamond en gold te groot is. Voor de grotere vakken is het, helemaal met het toegenomen aantal supporters dit seizoen, een loterij.
Tevens wordt er nu met een puntensysteem gewerkt wat over een paar jaar wordt berekend. Dus het is ook uitgesloten dat je in één jaar van silver naar gold gaat, helaas.
Net nog voor ¤440 hotel + vlucht geregeld inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Zal wel gewoon 535 p.p. zijn. Dan zijn ze flink duurder dan dat je het zelf regelt. Zoals altijd.
ik ging een aantal jaar geleden na 1 jaar silver gelijk naar gold, dus is best te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nou ik zie het wel. Moet ook zeggen dat het een tijd geleden is dat ik silvercard heb gehad daarna eigenlijk altijd gold met uitzondering van afgelopen 2 seizoenen.
En ach anders zijn de thuisvakken inderdaad ook altijd nog een optie.
Jij zat toch voor 300 euro daar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Net nog voor ¤440 hotel + vlucht geregeld inderdaad.
Sindsdien is dat hele systeem aangepast en werken ze nu met zo'n walgelijk puntensysteem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
ik ging een aantal jaar geleden na 1 jaar silver gelijk naar gold, dus is best te doen.
Was al met het puntensysteem. Ook met die 3 jaars regeling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sindsdien is dat hele systeem aangepast en werken ze nu met zo'n walgelijk puntensysteem.
Oh, dan zal het wel. Heb nu ook een goldcard, al gebruik ik die kaart echt 3 keer per jaar max. Dus zal hem ook wel weer gelijk kwijt zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Was al met het puntensysteem. Ook met die 3 jaars regeling.
Volgens mij heeft buitenlandse zaken alleen een aantal opties op losse vliegreis en hotels genomen. Dus zelfde prijs als zelf boeken, alleen moeten ze er zelf ook aan verdienen dus gooien ze nog wat op de prijs.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:
Wel tyfusduur zeg. Helemaal als je ziet dat een toegangskaartje een tientje kost. Je zou toch denken dat zo'n georganiseerde groepsreis juist goedkoper is?
3 jaar lang iets van 20 punten per jaar is dan nog steeds 60 punten he, dus zo makkelijk heb je tegenwoordig al een goldcard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel. Heb nu ook een goldcard, al gebruik ik die kaart echt 3 keer per jaar max. Dus zal hem ook wel weer gelijk kwijt zijn.
Geloof dat die limiet afgelopen seizoen op iets van 55 punten lag.
Klopt, maar binnen één jaar valt dat nauwelijks te doen als je alleen tegen Roda ofzo kans maakt op kaarten. Helemaal aankomend seizoen zal het wel weer storm lopen als je ziet dat er 10.000 gloryhunters Feijenoorders zijn bijgekomen die een SCC hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
3 jaar lang iets van 20 punten per jaar is dan nog steeds 60 punten he, dus zo makkelijk heb je tegenwoordig al een goldcard.
Ai, duur dagje dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ik gisteren had geboekt wel.
Moest nog boeken.
Hoe is dat tegenwoordig op die uitvakken? Ben een paar jaar geleden afgehaakt wat een droeftoeters zaten er toen op het uitvak, en al die combi's en regeltjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb eerder een silvercard.gehad en toen ook gewoon het merendeel van de wedstrijd gewoon gelukt om kaarten te krijgen. Maar hopelijk lukt het om volgend jaar gelijk weer een goldcard te krijgen toch net ff iets relaxter.
Jij hebt de kanalen ervoor neemik aan, dan is het wel relaxt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Happel het volgende:
Gewoon op losse kaarten. Nog nooit buiten de boot gevallen.
Goh, wat jammerquote:Luc Castaignos kan nog niet het shirt van FC Twente aantrekken. De Tukkers komen er vooralsnog niet uit met zijn werkgever Internazionale. Het gat tussen vraag en aanbod is te groot.
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman had volgens TC/Tubantia dinsdag in Milaan een gesprek met de clubleiding van Inter. Bij de onderhandelingen wisten beide partijen elkaar niet te vinden. Het bod van Twente voldoet nog niet aan de vraagprijs van Inter, die Castaignos vorig jaar weghaalde bij Feyenoord.
De jonge spits moet in Enschede de opvolger worden van Luuk de Jong, die voor vijftien miljoen euro naar Borussia Mönchengladbach vertrok. Twente haalde met Dmitry Bulykin al een nieuwe aanvaller, maar de Rus geldt als een routinier achter een jonge opvolger van De Jong. Glynor Plet wordt waarschijnlijk verhuurd.
Blokland heeft afgelopen zaterdag in een interview gezegd dat er van de 30 miljoen een deel als transferbudget gebruikt kan worden, hoeveel heeft hij niet gezegd. 1,3 daarvan is in ieder geval al uitgegeven aan Immers en Singh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Luni het volgende:
Hoe kom je erbij dat er budget is toegezegd voor een spits?
Gelezen afgelopen zondag zaterdag, door Blokland zelf gezegd - kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Luni het volgende:
Hoe kom je erbij dat er budget is toegezegd voor een spits?
Dus? Dit is het Feyenoord topic niet die van Twente.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
Als Castaignos naar twente gaat mag plet verhuurd worden.
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Dit is het Feyenoord topic niet die van Twente.
Ik zit iedere zondag al vooraan, te bidden dat het niet zo zal zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.
Castaignos is onhaalbaar en die transfer naar Twente gaat echt nog wel door hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.
ik bedoel dus dat plet dan naar Feyenoord komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Castaignos is onhaalbaar en die transfer naar Twente gaat echt nog wel door hoor.
twitter:eredivisielive twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 14:05:04TV rechten CL behoren in deze fase aan thuisspelende clubs. Eredivisie Live is met Oekraïners in gesprek, wordt vervolgd… #KieFey #Feyenoord reageer retweet
Plet? Waarom? Is er ook maar enkele aanleiding om dat te denken? Plet is bij lange na niet het niveau wat Feyenoord nastreeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat plet dan naar Feyenoord komt.
Zit er zelf ook absoluut niet op te wachten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er op de laatste dag van de transfermarkt zoiets gebeurd... Helemaal niet op de spitspositie...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Plet? Waarom? Is er ook maar enkele aanleiding om dat te denken? Plet is bij lange na niet het niveau wat Feyenoord nastreeft.
Wanneer dan? En ik mag toch hopen dat, Van Geel kennende lijkt me dat ook gewoon zo, Plet totaal niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Zit er zelf ook absoluut niet op te wachten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er op de laatste dag van de transfermarkt zoiets gebeurd... Helemaal niet op de spitspositie...
Harry.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wanneer dan? En ik mag toch hopen dat, Van Geel kennende lijkt me dat ook gewoon zo, Plet totaal niet aan de orde is.
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. En Charisteas was het probleem vooral dat ie van Ajax kwam, verder vond ik het nog niet eens zo'n slechte spits. Daarentegen is Plet wel weer een stuk jonger dus meer restwaarde. Maar Plet is niet beter dan onze huidige spitsen, dus ik neem aan dat ie ook totaal niet in beeld is.quote:
5e spits van de joden kan ook nooit het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven. Ander voorbeeld: Die Simon twee jaar (of 1,5) geleden. Was ook huur, na sparta uit voor de zilveren bal nooit meer iets van gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. En Charisteas was het probleem vooral dat ie van Ajax kwam, verder vond ik het nog niet eens zo'n slechte spits. Daarentegen is Plet wel weer een stuk jonger dus meer restwaarde. Maar Plet is niet beter dan onze huidige spitsen, dus ik neem aan dat ie ook totaal niet in beeld is.
Ja maar ik heb toch wel ff wat meer vertrouwen in een Van Geel dan in een Bosz die er ten tijde van Charisteas zat. Die Simon was gewoon Hongaars talentje die die het niet helemaal bleek te zijn heeft meer met de scouting te maken die nooit echt je van het is geweest bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
5e spits van de joden kan ook nooit het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven. Ander voorbeeld: Die Simon twee jaar (of 1,5) geleden. Was ook huur, na sparta uit voor de zilveren bal nooit meer iets van gehoord.
Eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar ik heb toch wel ff wat meer vertrouwen in een Van Geel dan in een Bosz die er ten tijde van Charisteas zat. Die Simon was gewoon Hongaars talentje die die het niet helemaal bleek te zijn heeft meer met de scouting te maken die nooit echt je van het is geweest bij Feyenoord.
Mooi hopen dat dit klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:27 schreef TheRulingEagle het volgende:
Als je naar www.nederland3.nl/gids gaat en doorklikt naar 31 juli staat er dat ze Champions League uitzenden
Dat is een pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar je geen zorgen, ik laat Plet echt niet naar Feyenoord vertrekken.
Van wie is dat liedje die bij dat filmpje hoort ?quote:
Saliva - Alwaysquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Van wie is dat liedje die bij dat filmpje hoort ?
Held , mijn dank is grootquote:
Geen idee, ik ken/luister ze verder niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Held , mijn dank is groot
Is de rest van hun nummers ook een beetje te pruimen ?
Okay , er staan nog wat nummers van ze op Youtube , even kijken of dat wat is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken/luister ze verder niet.
Was dat niet die ontvangst dinges voor bezoekers van KK?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die houten kooi voor het Maasgebouw?
Wat voor ontvangst dinges?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat niet die ontvangst dinges voor bezoekers van KK?
Op KK zitten altijd genodigden. Zakenmannetjes, joden en andere gespuisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Goed, maar ik leg nog steeds de link niet. Waarom bouwen ze speciaal iets voor KK?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Op KK zitten altijd genodigden. Zakenmannetjes, joden en andere gespuis
Nemen we gelijk die timmietsjoek er bijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
Pletdoe dan Vagner Love maar zoals een paar jaar terug
Met de aankoop van Beenhakker die nooit kwam Lewandowski en de nu linksback van Real Madrid Coentrao die in verband met Feyenoord werd gebracht, had met de bovengenoemde namen een mooi kwartet geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nemen we gelijk die timmietsjoek er bij
quote:'Vormer en Immers enige twee nieuwelingen in de basis vanavond'
25 juli 2012
Afgaande op de laatste trainingen zijn Ruud Vormer en Lex Immers de enige twee debutanten in de basis vanavond tegen Real Mallorca. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Zij gaan een duo vormen met Jordy Clasie. Singh moet voorlopig nog genoegen nemen met een plaats op de bank. Goossens is nog niet volledig fit.
Achterin gaan Leerdam, Vlaar, De Vrij en Martins Indi de vertrouwde verdediging vormen.
Niet in het Algemeen Dagblad, maar afgaande op de laatste training zullen Schaken, Guyon Fernandez en Sekou Cisse de voorhoede gaan vormen vanavond.
Vermoedelijke opstelling: Mulder, Leerdam, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Immers, Vormer, Clasie, Schaken, Fernandez en Cisse
Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schoptequote:Op woensdag 25 juli 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
Jammer dat Pepe nooit gekomen is. Dat was pas geniaal geweest om die eindbaas in het prachtige Feyenoord shirt te zien!
quote:Betaalzender Eredivisie Live heeft goede hoop zijn abonnees toch de wedstrijd Dinamo Kiev-Feyenoord uit de voorronde van de Champions League te kunnen aanbieden.
Dat meldt het Algemeen Dagblad.
Onder fans van de Rotterdamse voetbalclub ontstond de afgelopen dagen onrust omdat de zender alleen de thuiswedstrijd programmeerde. Woordvoerder Maarten van Rooijen van de zender heeft echter 'goede hoop' vandaag of morgen nog de rechten voor het uitduel van volgende week dinsdag te bemachtigen.
,'We zijn in onderhandeling met de rechthebbende in de Oekraïne', zegt Van Rooijen.
'Voor elk kwalificatieduel moeten aparte contracten worden gesloten met de thuisclub. Enigszins verwarrend voor iedereen. Maar we proberen de deal zo spoedig mogelijk voor elkaar te krijgen zodat Feyenoord-fans hun club kunnen zien.'
tsja op het midden is geen plek voor hem. En hij heeft wat mij betreft zijn plek verdiend op basis van vorig seizoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:53 schreef Keyos het volgende:
Onbegrijpelijk dat het oorlogskind op rechtsback staat, ik hoop maar dat de krant fout zit.
Waarom is dat onbegrijpelijk? Vorig jaar (op basis van het hele seizoen, anders Rhijn) de beste rechtsback op de Nederlandse velden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:53 schreef Keyos het volgende:
Onbegrijpelijk dat het oorlogskind op rechtsback staat, ik hoop maar dat de krant fout zit.
Geweldige voetballer. Had men moeten doen met Suarez in tijden van zijn duik en valperiode. Moet je eens kijken hoe snel ze de schwalbe afleren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schopte
Nee dank je, we hebben aan 1 hersenloze in dat prachtige Feyenoord shirt al meer dan voldoende![]()
![]()
Geweldige voetballer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Geweldige voetballer. Had men moeten doen met Suarez in tijden van zijn duik en valperiode. Moet je eens kijken hoe snel ze de schwalbe afleren.
Weet je, het Ajaxpubliek viel me daarin zo tegen. Toen wij Cruz kregen floten we hem uit toen hij dat grapje twee keer achter elkaar probeerde. Daarna deed hij het nooit meer. Het Ajaxpubliek vond het allemaal maar prachtig.
Totaal geen probleem mee gehad als Suarez een keer zo'n doodschop had gehad. Was die idioot tenminste gestopt met die achterlijke schwalbes van hem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geweldige voetballer?
Dan heb je geen plaat voor je kop, maar een compleet appartementencomplex.
Die gast is hersenloos als je zo te keer gaat op een medemens. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Verleg het punt van discussie nu niet naar die neus, maar beoordeel eens objectief Pepe op zijn acties.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Totaal geen probleem mee gehad als Suarez een keer zo'n doodschop had gehad. Was die idioot tenminste gestopt met die achterlijke schwalbes van hem.
Een krankzinnige idioot, maar aan schwalbes heeft hij een bloedhekel. Ging ook bij Messi op zijn hand staan toen die zonder reden ging liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verleg het punt van discussie nu niet naar die neus, maar beoordeel eens objectief Pepe op zijn acties.
Hij doet er zelf net zo hard aan mee aan die schwalbes, jammer want zonder dat en die idiote reacties behoort hij gewoon tot de besten ter wereld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Een krankzinnige idioot, maar aan schwalbes heeft hij een bloedhekel. Ging ook bij Messi op zijn hand staan toen die zonder reden ging liggen.
Denk dat het een goede manier is om schwalbes de wereld uit te helpen.
Verder natuurlijk een rasmongool eerste klas, maargoed.
Ach het is een van de beste verdedigers van de wereld. Die had ik best graag bij Feyenoord willen zien voetballen. En over zijn acties, tjah...... Dat is niet goed. Maar Fraser en de Wolf waren ook geen lieverdjes. Ik vind dat dat wel een bij een verdediger past. Al gaat hij soms wel wat verquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet er zelf net zo hard aan mee aan die schwalbes, jammer want zonder dat en die idiote reacties behoort hij gewoon tot de besten ter wereld.
Ik denk een 4-4-2 eerder. Dus Leerdam naar het middenveld (Of Singh) en dan Janmaat erin.quote:
Ik hoop op een 4-4-2. Zou in dit Feijenoord de enige oplossing zijn voor het spitsen- en flankenprobleem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk een 4-4-2 eerder. Dus Leerdam naar het middenveld (Of Singh) en dan Janmaat erin.
Hoe goed je ook bent, wie niet wil bijtekenen speelt nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja op het midden is geen plek voor hem. En hij heeft wat mij betreft zijn plek verdiend op basis van vorig seizoen.
Maar er is her in mijn ogen geen sprake van een schwalbe, die speler ligt op volle snelheid, wil net gaan schieten en krijgt een duw in z'n rug. Dan blijft er van je verhaal weinig over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Een krankzinnige idioot, maar aan schwalbes heeft hij een bloedhekel. Ging ook bij Messi op zijn hand staan toen die zonder reden ging liggen.
Denk dat het een goede manier is om schwalbes de wereld uit te helpen.
Verder natuurlijk een rasmongool eerste klas, maargoed.
Ben ik ergens wel met je eens. Of bijtekenen, of oprotten naar een andere club, of wegrotten op de bank. En sowieso kunnen we wel aanvullende impulsen gebruiken vanuit de RB-positie (Janmaat), daar we natuurlijk weinig hoeven te verwachten van Schaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe goed je ook bent, wie niet wil bijtekenen speelt niet
Lijkt mij ook het beste met het materiaal wat je hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Rotterdams het volgende:
Cissé geloof ik wel dat hij 1 op 2 kan lopen in een 4-4-2, en hetzelfde geldt voor Fernandez. Ik hoop dan ook heel erg dat Janmaat op de RB erbij komt en Singh op het middenveld, en dan Cissé + Fernandez in de spitsenpositie, met Schaken ideale man achter de hand.
Wut? Je bedoelt in de plaats van Schaken, right?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:46 schreef elCholo het volgende:
Ik hoop toch echt dat Tony in de basis start ipv Fernandez.
Dus 4-4-2
------Cise-------Schaken-----quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wut? Je bedoelt in de plaats van Schaken, right?
Totaal verkeerd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:54 schreef elCholo het volgende:
[..]
------Cise-------Schaken-----
------------Immers-------------
---Tony---------------Vormer
-------------Clasie-------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |