Met een silvercard mag je blij zijn als je 3 uitwedstrijden per jaar kan gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jammer dan voor die Eredivisie wedstrijden. Maar heb dit seizoen toch weer een silvercard. kunnen die paar tientjes abonnementskosten die ik per maand bespaar mooi naar kaarten voor uitwedstrijden, de rest kijk ik dan wel oldskool om 7 uur met de bord op schoot.
M, O, BB, NNquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:08 schreef Swennus het volgende:
Ik wil misschien met mijn vader en broer naar feyenoord kiev. Wat is een leuk vak voor een redelijke prijs? Gelieve wel zitplekken.
Heb eerder een silvercard.gehad en toen ook gewoon het merendeel van de wedstrijd gewoon gelukt om kaarten te krijgen. Maar hopelijk lukt het om volgend jaar gelijk weer een goldcard te krijgen toch net ff iets relaxter.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een silvercard mag je blij zijn als je 3 uitwedstrijden per jaar kan gaan.
[..]
Voor de kleine vakken, zo driekwart van de stadions in Nederland, is het sowieso al uitgesloten dat je kaarten kan krijgen omdat de groep diamond en gold te groot is. Voor de grotere vakken is het, helemaal met het toegenomen aantal supporters dit seizoen, een loterij.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb eerder een silvercard.gehad en toen ook gewoon het merendeel van de wedstrijd gewoon gelukt om kaarten te krijgen. Maar hopelijk lukt het om volgend jaar gelijk weer een goldcard te krijgen toch net ff iets relaxter.
Snap het niet zo, is het 535/2 of per persoon?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Feyenoordlife het volgende:
http://www.feyenoordnet.n(...)d&utm_medium=twitter
Weet ik ook niet, zou kunnen dat ze bedoelen dat je met een andere supporter op een kamer wordt geplaatst. Anders moet je ze even mailen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap het niet zo, is het 535/2 of per persoon?
Inderdaad, vliegreis moet je toch betalen, ken je er beter gelijk een paar dagen blijvenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:29 schreef Teis91 het volgende:
Maandag-Woensdag lijkt me ook veel te kort, heb je in principe alleen dinsdag
Oh nou ik zie het wel. Moet ook zeggen dat het een tijd geleden is dat ik silvercard heb gehad daarna eigenlijk altijd gold met uitzondering van afgelopen 2 seizoenen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor de kleine vakken, zo driekwart van de stadions in Nederland, is het sowieso al uitgesloten dat je kaarten kan krijgen omdat de groep diamond en gold te groot is. Voor de grotere vakken is het, helemaal met het toegenomen aantal supporters dit seizoen, een loterij.
Tevens wordt er nu met een puntensysteem gewerkt wat over een paar jaar wordt berekend. Dus het is ook uitgesloten dat je in één jaar van silver naar gold gaat, helaas.
Net nog voor ¤440 hotel + vlucht geregeld inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:28 schreef Caland het volgende:
Zal wel gewoon 535 p.p. zijn. Dan zijn ze flink duurder dan dat je het zelf regelt. Zoals altijd.
ik ging een aantal jaar geleden na 1 jaar silver gelijk naar gold, dus is best te doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh nou ik zie het wel. Moet ook zeggen dat het een tijd geleden is dat ik silvercard heb gehad daarna eigenlijk altijd gold met uitzondering van afgelopen 2 seizoenen.
En ach anders zijn de thuisvakken inderdaad ook altijd nog een optie.
Jij zat toch voor 300 euro daar?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Net nog voor ¤440 hotel + vlucht geregeld inderdaad.
Sindsdien is dat hele systeem aangepast en werken ze nu met zo'n walgelijk puntensysteem.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
ik ging een aantal jaar geleden na 1 jaar silver gelijk naar gold, dus is best te doen.
Was al met het puntensysteem. Ook met die 3 jaars regeling.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Sindsdien is dat hele systeem aangepast en werken ze nu met zo'n walgelijk puntensysteem.
Oh, dan zal het wel. Heb nu ook een goldcard, al gebruik ik die kaart echt 3 keer per jaar max. Dus zal hem ook wel weer gelijk kwijt zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Was al met het puntensysteem. Ook met die 3 jaars regeling.
Volgens mij heeft buitenlandse zaken alleen een aantal opties op losse vliegreis en hotels genomen. Dus zelfde prijs als zelf boeken, alleen moeten ze er zelf ook aan verdienen dus gooien ze nog wat op de prijs.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:
Wel tyfusduur zeg. Helemaal als je ziet dat een toegangskaartje een tientje kost. Je zou toch denken dat zo'n georganiseerde groepsreis juist goedkoper is?
3 jaar lang iets van 20 punten per jaar is dan nog steeds 60 punten he, dus zo makkelijk heb je tegenwoordig al een goldcard.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dan zal het wel. Heb nu ook een goldcard, al gebruik ik die kaart echt 3 keer per jaar max. Dus zal hem ook wel weer gelijk kwijt zijn.
Geloof dat die limiet afgelopen seizoen op iets van 55 punten lag.
Klopt, maar binnen één jaar valt dat nauwelijks te doen als je alleen tegen Roda ofzo kans maakt op kaarten. Helemaal aankomend seizoen zal het wel weer storm lopen als je ziet dat er 10.000 gloryhunters Feijenoorders zijn bijgekomen die een SCC hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:37 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
3 jaar lang iets van 20 punten per jaar is dan nog steeds 60 punten he, dus zo makkelijk heb je tegenwoordig al een goldcard.
Ai, duur dagje dan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Als ik gisteren had geboekt wel.
Moest nog boeken.
Hoe is dat tegenwoordig op die uitvakken? Ben een paar jaar geleden afgehaakt wat een droeftoeters zaten er toen op het uitvak, en al die combi's en regeltjesquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:23 schreef inZanity het volgende:
[..]
Heb eerder een silvercard.gehad en toen ook gewoon het merendeel van de wedstrijd gewoon gelukt om kaarten te krijgen. Maar hopelijk lukt het om volgend jaar gelijk weer een goldcard te krijgen toch net ff iets relaxter.
Jij hebt de kanalen ervoor neemik aan, dan is het wel relaxt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:25 schreef Happel het volgende:
Gewoon op losse kaarten. Nog nooit buiten de boot gevallen.
Goh, wat jammerquote:Luc Castaignos kan nog niet het shirt van FC Twente aantrekken. De Tukkers komen er vooralsnog niet uit met zijn werkgever Internazionale. Het gat tussen vraag en aanbod is te groot.
FC Twente-voorzitter Joop Munsterman had volgens TC/Tubantia dinsdag in Milaan een gesprek met de clubleiding van Inter. Bij de onderhandelingen wisten beide partijen elkaar niet te vinden. Het bod van Twente voldoet nog niet aan de vraagprijs van Inter, die Castaignos vorig jaar weghaalde bij Feyenoord.
De jonge spits moet in Enschede de opvolger worden van Luuk de Jong, die voor vijftien miljoen euro naar Borussia Mönchengladbach vertrok. Twente haalde met Dmitry Bulykin al een nieuwe aanvaller, maar de Rus geldt als een routinier achter een jonge opvolger van De Jong. Glynor Plet wordt waarschijnlijk verhuurd.
Blokland heeft afgelopen zaterdag in een interview gezegd dat er van de 30 miljoen een deel als transferbudget gebruikt kan worden, hoeveel heeft hij niet gezegd. 1,3 daarvan is in ieder geval al uitgegeven aan Immers en Singh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Luni het volgende:
Hoe kom je erbij dat er budget is toegezegd voor een spits?
Gelezen afgelopen zondag zaterdag, door Blokland zelf gezegd - kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Luni het volgende:
Hoe kom je erbij dat er budget is toegezegd voor een spits?
Dus? Dit is het Feyenoord topic niet die van Twente.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
Als Castaignos naar twente gaat mag plet verhuurd worden.
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Dit is het Feyenoord topic niet die van Twente.
Ik zit iedere zondag al vooraan, te bidden dat het niet zo zal zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.
Castaignos is onhaalbaar en die transfer naar Twente gaat echt nog wel door hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.
ik bedoel dus dat plet dan naar Feyenoord komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Castaignos is onhaalbaar en die transfer naar Twente gaat echt nog wel door hoor.
twitter:eredivisielive twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 14:05:04TV rechten CL behoren in deze fase aan thuisspelende clubs. Eredivisie Live is met Oekraïners in gesprek, wordt vervolgd… #KieFey #Feyenoord reageer retweet
Plet? Waarom? Is er ook maar enkele aanleiding om dat te denken? Plet is bij lange na niet het niveau wat Feyenoord nastreeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat plet dan naar Feyenoord komt.
Zit er zelf ook absoluut niet op te wachten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er op de laatste dag van de transfermarkt zoiets gebeurd... Helemaal niet op de spitspositie...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Plet? Waarom? Is er ook maar enkele aanleiding om dat te denken? Plet is bij lange na niet het niveau wat Feyenoord nastreeft.
Wanneer dan? En ik mag toch hopen dat, Van Geel kennende lijkt me dat ook gewoon zo, Plet totaal niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Zit er zelf ook absoluut niet op te wachten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er op de laatste dag van de transfermarkt zoiets gebeurd... Helemaal niet op de spitspositie...
Harry.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wanneer dan? En ik mag toch hopen dat, Van Geel kennende lijkt me dat ook gewoon zo, Plet totaal niet aan de orde is.
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. En Charisteas was het probleem vooral dat ie van Ajax kwam, verder vond ik het nog niet eens zo'n slechte spits. Daarentegen is Plet wel weer een stuk jonger dus meer restwaarde. Maar Plet is niet beter dan onze huidige spitsen, dus ik neem aan dat ie ook totaal niet in beeld is.quote:
5e spits van de joden kan ook nooit het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven. Ander voorbeeld: Die Simon twee jaar (of 1,5) geleden. Was ook huur, na sparta uit voor de zilveren bal nooit meer iets van gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. En Charisteas was het probleem vooral dat ie van Ajax kwam, verder vond ik het nog niet eens zo'n slechte spits. Daarentegen is Plet wel weer een stuk jonger dus meer restwaarde. Maar Plet is niet beter dan onze huidige spitsen, dus ik neem aan dat ie ook totaal niet in beeld is.
Ja maar ik heb toch wel ff wat meer vertrouwen in een Van Geel dan in een Bosz die er ten tijde van Charisteas zat. Die Simon was gewoon Hongaars talentje die die het niet helemaal bleek te zijn heeft meer met de scouting te maken die nooit echt je van het is geweest bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
5e spits van de joden kan ook nooit het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven. Ander voorbeeld: Die Simon twee jaar (of 1,5) geleden. Was ook huur, na sparta uit voor de zilveren bal nooit meer iets van gehoord.
Eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar ik heb toch wel ff wat meer vertrouwen in een Van Geel dan in een Bosz die er ten tijde van Charisteas zat. Die Simon was gewoon Hongaars talentje die die het niet helemaal bleek te zijn heeft meer met de scouting te maken die nooit echt je van het is geweest bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |