Blokland heeft afgelopen zaterdag in een interview gezegd dat er van de 30 miljoen een deel als transferbudget gebruikt kan worden, hoeveel heeft hij niet gezegd. 1,3 daarvan is in ieder geval al uitgegeven aan Immers en Singh.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Luni het volgende:
Hoe kom je erbij dat er budget is toegezegd voor een spits?
Gelezen afgelopen zondag zaterdag, door Blokland zelf gezegd - kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:26 schreef Luni het volgende:
Hoe kom je erbij dat er budget is toegezegd voor een spits?
Dus? Dit is het Feyenoord topic niet die van Twente.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:41 schreef Feyenoordlife het volgende:
Als Castaignos naar twente gaat mag plet verhuurd worden.
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:42 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dus? Dit is het Feyenoord topic niet die van Twente.
Ik zit iedere zondag al vooraan, te bidden dat het niet zo zal zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.
Castaignos is onhaalbaar en die transfer naar Twente gaat echt nog wel door hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:43 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Ik zie het op de laatste dag van de transfermarkt nog best gebeuren, als laatste optie.
ik bedoel dus dat plet dan naar Feyenoord komt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:45 schreef inZanity het volgende:
[..]
Castaignos is onhaalbaar en die transfer naar Twente gaat echt nog wel door hoor.
twitter:eredivisielive twitterde op dinsdag 24-07-2012 om 14:05:04TV rechten CL behoren in deze fase aan thuisspelende clubs. Eredivisie Live is met Oekraïners in gesprek, wordt vervolgd… #KieFey #Feyenoord reageer retweet
Plet? Waarom? Is er ook maar enkele aanleiding om dat te denken? Plet is bij lange na niet het niveau wat Feyenoord nastreeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:46 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
ik bedoel dus dat plet dan naar Feyenoord komt.
Zit er zelf ook absoluut niet op te wachten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er op de laatste dag van de transfermarkt zoiets gebeurd... Helemaal niet op de spitspositie...quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Plet? Waarom? Is er ook maar enkele aanleiding om dat te denken? Plet is bij lange na niet het niveau wat Feyenoord nastreeft.
Wanneer dan? En ik mag toch hopen dat, Van Geel kennende lijkt me dat ook gewoon zo, Plet totaal niet aan de orde is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:50 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Zit er zelf ook absoluut niet op te wachten, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er op de laatste dag van de transfermarkt zoiets gebeurd... Helemaal niet op de spitspositie...
Harry.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:53 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wanneer dan? En ik mag toch hopen dat, Van Geel kennende lijkt me dat ook gewoon zo, Plet totaal niet aan de orde is.
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. En Charisteas was het probleem vooral dat ie van Ajax kwam, verder vond ik het nog niet eens zo'n slechte spits. Daarentegen is Plet wel weer een stuk jonger dus meer restwaarde. Maar Plet is niet beter dan onze huidige spitsen, dus ik neem aan dat ie ook totaal niet in beeld is.quote:
5e spits van de joden kan ook nooit het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven. Ander voorbeeld: Die Simon twee jaar (of 1,5) geleden. Was ook huur, na sparta uit voor de zilveren bal nooit meer iets van gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 14:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vind ik totaal niet vergelijkbaar. En Charisteas was het probleem vooral dat ie van Ajax kwam, verder vond ik het nog niet eens zo'n slechte spits. Daarentegen is Plet wel weer een stuk jonger dus meer restwaarde. Maar Plet is niet beter dan onze huidige spitsen, dus ik neem aan dat ie ook totaal niet in beeld is.
Ja maar ik heb toch wel ff wat meer vertrouwen in een Van Geel dan in een Bosz die er ten tijde van Charisteas zat. Die Simon was gewoon Hongaars talentje die die het niet helemaal bleek te zijn heeft meer met de scouting te maken die nooit echt je van het is geweest bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:00 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
5e spits van de joden kan ook nooit het niveau zijn wat Feyenoord na moet streven. Ander voorbeeld: Die Simon twee jaar (of 1,5) geleden. Was ook huur, na sparta uit voor de zilveren bal nooit meer iets van gehoord.
Eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja maar ik heb toch wel ff wat meer vertrouwen in een Van Geel dan in een Bosz die er ten tijde van Charisteas zat. Die Simon was gewoon Hongaars talentje die die het niet helemaal bleek te zijn heeft meer met de scouting te maken die nooit echt je van het is geweest bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |