Ik zie echter nergens bezorgdheid of frustratie in dat stukkie dat jij aanhaalde hoor. In tegendeel.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk; ik zal enige voorzichtigheid moeten betrachten als het gaat om mijn tweede kluppie.![]()
Het kernwoord hier is echter 'bezorgdheid'. Wat ik zie en hoor van Koeman in de voorbereiding: zeuren, zeiken, ontevreden en gefrustreerd zijn, schreeuwen en spelers de mantel uitvegen, doet me veel, té veel denken aan hoe Ronald te werk ging voor zijn tijd bij Feyenoord.
Ik krijg het idee dat Ronald aan ziet komen dat hij het alfgelopen seizoen niet kan evenaren, laat staan overtreffen en daar wordt hij zenuwachtig van. Woorden als "afbraakrisico" en "carrierplanning" spelen geregeld door zijn achterhoofd.
Ik ben bang dat Ronald en Feyenoord elkaar enkel in de weg zullen zitten dit seizoen, een soort 100% tegenovergestelde van afgelopen jaar, toen beiden elkaar juist naar grote hoogten stuwden.
Ik gun Ronald en Feynoord uiteraard het beste, en als Twente geen kampioen wordt, dan gun ik het van harte aan die prachtige club uit Rotterdam. Bovenstaande zaken moesten mij echter even van het hart.
Ik hoop het.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:23 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Volgens mij via Kiev. Kan zijn dat die een belachelijke vergoeding vraagt, net zoals vorig jaar met Ado en dat Cypriotische clubje.
Maar ik denk dat ze nog aan het onderhandelen zijn.
Scherp zijn is prima, maar je druk maken over randzaken en huilie doen ("hullie hebben hun team bij elkaar gekocht en dat is niet eerlijk!" / "waarom moeten we spelen op kunstgras?!" / "waarom loopt Te Vrede niet naar de eerste paal?" ) lijkt me niet bijzonder constructief. Kritiek op spelers zou ik sowieso altijd intern houden, maar Ronald kan het niet laten om een speler af te branden tegen een journalist.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Koeman is gewoon scherp. Niks mis mee.
Elke speler heeft er vorig jaar van langs gehad in een interview. Dat er meer werd verwacht, dat ze meer met voetbal bezig moesten houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Scherp zijn is prima, maar je druk maken over randzaken en huilie doen ("hullie hebben hun team bij elkaar gekocht en dat is niet eerlijk!" / "waarom moeten we spelen op kunstgras?!" / "waarom loopt Te Vrede niet naar de eerste paal?" ) lijkt me niet bijzonder constructief. Kritiek op spelers zou ik sowieso altijd intern houden, maar Ronald kan het niet laten om een speler af te branden tegen een journalist.
Koeman heeft hier altijd al een handje van gehad, maar het afgelopen seizoen bleef dit soort onzin gelukkig meestal achterwege. Dat zal ongetwijfeld ook met de resultaten te maken hebben gehad, maar deze slechte gewoonte steekt de laatste tijd helaas weer de kop op bij Ronald.
Mijn advies: hou je vooral met Feyenoord bezig en zorg dat je spelers vertrouwen voelen. Dan heb je de beste kansen op een goed seizoen. Nu gaat er teveel aandacht en energie naar randzaken.
Komkommertijd kritiek dit.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Scherp zijn is prima, maar je druk maken over randzaken en huilie doen ("hullie hebben hun team bij elkaar gekocht en dat is niet eerlijk!" / "waarom moeten we spelen op kunstgras?!" / "waarom loopt Te Vrede niet naar de eerste paal?" ) lijkt me niet bijzonder constructief. Kritiek op spelers zou ik sowieso altijd intern houden, maar Ronald kan het niet laten om een speler af te branden tegen een journalist.
Koeman heeft hier altijd al een handje van gehad, maar het afgelopen seizoen bleef dit soort onzin gelukkig meestal achterwege. Dat zal ongetwijfeld ook met de resultaten te maken hebben gehad, maar deze slechte gewoonte steekt de laatste tijd helaas weer de kop op bij Ronald.
Mijn advies: hou je vooral met Feyenoord bezig en zorg dat je spelers vertrouwen voelen. Dan heb je de beste kansen op een goed seizoen. Nu gaat er teveel aandacht en energie naar randzaken.
Zolang het boven verwachting gaat heeft dat niet direct negatieve impact, bovendien was Koeman bij vlagen ook bijzonder knuffelig naar zijn spelers toen met complimenten in interviews.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Elke speler heeft er vorig jaar van langs gehad in een interview. Dat er meer werd verwacht, dat ze meer met voetbal bezig moesten houden.
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om die clichéspugende Engelsman dan om Koeman, hij gebruikt gewoon dezelfde methode als vorig seizoen om spelers scherp te houden.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zolang het boven verwachting gaat heeft dat niet direct negatieve impact, bovendien was Koeman bij vlagen ook bijzonder knuffelig naar zijn spelers toen met complimenten in interviews.
Als het even niet voor de wind gaat, heeft die stevige aanpak meestal averechts effect en soms zelfs desastreuze gevolgen. Ik ben bang dat Koeman terugvalt in zijn oude fouten.
Na de drie verloren wedstrijden (GAE, Groningen en ADO) leverde hij ook kritiek op bijvoorbeeld Guidetti. En zie de maand december.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:38 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zolang het boven verwachting gaat heeft dat niet direct negatieve impact, bovendien was Koeman bij vlagen ook bijzonder knuffelig naar zijn spelers toen met complimenten in interviews.
Als het even niet voor de wind gaat, heeft die stevige aanpak meestal averechts effect en soms zelfs desastreuze gevolgen. Ik ben bang dat Koeman terugvalt in zijn oude fouten.
Deze man, heeft er kijk op zeg ik je!quote:Op maandag 23 juli 2012 19:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hoofdreden dat Guidetti niet terug wil ís Koeman. Er zijn meerder aanvaringen geweest. Alhoewel dit enkel wandelgangenpraat is, wilde ik het jullie toch niet onthouden. John is gek van de club, niet zozeer van de trainer.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Na de drie verloren wedstrijden (GAE, Groningen en ADO) leverde hij ook kritiek op bijvoorbeeld Guidetti. En zie de maand december.
Ik voorzie geen problemen op het Tukker-front. McClaren doet zijn ding en dat zal uiteindelijk leiden tot een top-3 klassering, als het even meezit (of niet teveel tegen) wordt Twente kampioen.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:45 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me meer zorgen maken om die clichéspugende Engelsman dan om Koeman, hij gebruikt gewoon dezelfde methode als vorig seizoen om spelers scherp te houden.
Bron over Guidetti verhaal? Volgens mij echt totale onzin.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De hoofdreden dat Guidetti niet terug wil ís Koeman. Er zijn meerder aanvaringen geweest. Alhoewel dit enkel wandelgangenpraat is, wilde ik het jullie toch niet onthouden. John is gek van de club, niet zozeer van de trainer.
[..]
Ik voorzie geen problemen op het Tukker-front. McClaren doet zijn ding en dat zal uiteindelijk leiden tot een top-3 klassering, als het even meezit (of niet teveel tegen) wordt Twente kampioen.
Als gelegenheidssupporter van Feyenoord voelde ik me geroepen dit te delen met de harde en zachte kern. Als jullie nog tips hebben voor Fc Twente dan zijn jullie natuurlijk meer dan welkom.
Jij bent De_Kromme 2.0?quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
De hoofdreden dat Guidetti niet terug wil ís Koeman. Er zijn meerder aanvaringen geweest. Alhoewel dit enkel wandelgangenpraat is, wilde ik het jullie toch niet onthouden. John is gek van de club, niet zozeer van de trainer.
[..]
Via-via uit betrouwbare, doch anonieme bron.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bron over Guidetti verhaal? Volgens mij echt totale onzin.
Gewoon omdat het een leuk gifje isquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Ik voorzie geen problemen op het Tukker-front. McClaren doet zijn ding en dat zal uiteindelijk leiden tot een top-3 klassering, als het even meezit (of niet teveel tegen) wordt Twente kampioen.
Als gelegenheidssupporter van Feyenoord voelde ik me geroepen dit te delen met de harde en zachte kern. Als jullie nog tips hebben voor Fc Twente dan zijn jullie natuurlijk meer dan welkom.
Wat een partij stierenstrontquote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Gregory Nelson, wat een baas is dat in Football Manager!quote:Op maandag 23 juli 2012 20:07 schreef Celeritas het volgende:
Van VI
'Van Dinamo Kiev had ik eerlijk gezegd meer verwacht'
Hoewel Dinamo Kiev volgende week dinsdag in eigen huis het tweeluik met Feyenoord in de derde voorronde van de Champions League als favoriet ingaat, hebben de Rotterdammers volgens Gregory Nelson kansen tegen de dertienvoudig kampioen van Oekraïne.
De 24-jarige Amsterdammer voetbalde vorige week met Metallurg Donetsk tijdens de eerste speelronde bij Dinamo Kiev (1-0 verlies). 'Het is een grote ploeg, maar eerlijk gezegd had ik veel meer van ze verwacht', bekent hij aan VI. 'Beide teams hadden kansen. Het doelpunt van Dinamo, een rake kopbal via de binnenkant van de paal, viel pas in de 93ste minuut. De trainer van Dinamo Kiev, Yury Semin, noemde de zege na afloop zelfs onverdiend.'
Met bekerwinnaar Metallurg Donetsk voetbalde Nelson in NSK Olimpiejsky, het stadion waar ook de EK-finale tussen Spanje en Italië werd gespeeld. 'Vooral achterin vond ik Dinamo Kiev wat kwetsbaar', zegt de voormalig aanvaller van AZ, RBC Roosendaal en CSKA Sofia. 'De backs zijn niet de aller snelsten. Tegenover iemand als Ruben Schaken kunnen ze het lastig krijgen.'
'Vier dagen daarvoor hadden we nog om de Oekraïense Super Cup van Shakhtar Donetsk verloren (1-2 na verlenging). Die ploeg speelde ons volledig van de mat, die was heel technisch, heel snel. Dinamo Kiev voetbalt meer op kracht. Al hebben ze wel een goede linksbuiten en een solide middenveld. Ik vermoed dat ze tegen ons niet op hun sterkst waren. Want tegen die formatie maakt Feyenoord zeker kans.'
Dat klinkt alsof het zeker te doen moet zijn. Gelijkspelletje daar, en dan thuis afmaken
Laat in het moffentopic voortaan deze kanker uit je toetsenbord rollen, dank.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Dat is echt onzin. Ik erger me steeds meer aan dat toontje van je dat je alles denkt te weten. Koeman is altijd lovend over Guidetti, en andersom ook.quote:Op maandag 23 juli 2012 19:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nog altijd geen nieuws nee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |