abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114563085
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:
Worden de CL wedstrijden van Feyenoord nog uitgezonden?
Eredivisie Live.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:29:33 #77
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_114563355
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:19 schreef Feyenoordlife het volgende:

[..]

Eredivisie Live.
Dat wordt bij familie kijken :')
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_114563671
Wat ik heb begrepen is het nog onduidelijk of de uitwedstrijd Dinamo Kiev - Feyenoord wordt uitgezonden door Eredivisie Live. Ik meen me te herinneren dat er is gezegd dat ze daar de rechten (nog) niet voor hadden. De NOS ook niet trouwens.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114563914
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat ik heb begrepen is het nog onduidelijk of de uitwedstrijd Dinamo Kiev - Feyenoord wordt uitgezonden door Eredivisie Live. Ik meen me te herinneren dat er is gezegd dat ze daar de rechten (nog) niet voor hadden. De NOS ook niet trouwens.
Lijkt me wel iets wat EL wel wilt hebben, zijn volgens mij best wel veel mensen die dat willen kijken, ook tegen eenmalige betaling voor een individuele wedstrijd
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 23 juli 2012 @ 17:44:03 #80
357045 Grifte
Feijenoord
pi_114571167
Uitwedstrijd op di, 7 uur onze/ 8 uur plaatselijke tijd.
pi_114571272
Wat is een beetje fatsoenlijk vak om met je vader en een oom in te gaan zitten? Als ik met vrienden ga, dan maakt het me vrij weinig uit. Mij lijkt W 1-4 voor mijzelf het mooiste, maar ik moet aan de ouderen denken. Zijn die hoekvakken K, V, D of E iets?
Feyenoord Rotterdam
  maandag 23 juli 2012 @ 17:52:38 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_114571420
W lijkt me prima hoor.
pi_114571648
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:47 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een beetje fatsoenlijk vak om met je vader en een oom in te gaan zitten? Als ik met vrienden ga, dan maakt het me vrij weinig uit. Mij lijkt W 1-4 voor mijzelf het mooiste, maar ik moet aan de ouderen denken. Zijn die hoekvakken K, V, D of E iets?
V is leuk! Maar met ouderen (wat is oud?) kun je gerust overal zitten. Zou alleen geen X pakken of dat deel van W waar ze staan. Als ze slecht ter been zijn zou ik een parterre vak kiezen, W of ertegenover Z.
pi_114571829
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

V is leuk! Maar met ouderen (wat is oud?) kun je gerust overal zitten. Zou alleen geen X pakken of dat deel van W waar ze staan. Als ze slecht ter been zijn zou ik een parterre vak kiezen, W of ertegenover Z.
50+, maar dan probeer ik kaarten te regelen voor V :). bedankt!
Feyenoord Rotterdam
pi_114571856
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:10 schreef Fuszy het volgende:

[..]

50+, maar dan probeer ik kaarten te regelen voor V :). bedankt!
Vakkie P kan ook wel al zitten daar ook veel kinderen.
pi_114572948
Die versie van Mijn Feyenoord van die Paul de Munnik. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114573082
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze zenden die dag wel Norwich - Joden uit. Nou, als ze Kiev - Feijenoord dan niet uitzenden gaan er zóveel mensen hun abonnement opzeggen. _O-
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_114573170
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:50 schreef Muto het volgende:

[..]

Ze zenden die dag wel Norwich - Joden uit. Nou, als ze Kiev - Feijenoord dan niet uitzenden gaan er zóveel mensen hun abonnement opzeggen. _O-
Ik weet niet waar ze die rechten moeten kopen. Of dat via de organisatie van de Champions League gaat of via Dinamo Kiev, aangezien ze Feyenoord - Dinamo Kiev wel gaan uitzenden.

Maar het zal afhangen van het bedrag dat ze daarvoor moeten betalen denk ik. :P

Het verbaasd mij in ieder geval dat de uitzendrechten voor deze wedstrijd niet al lang en breed verkocht zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_114573200
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  maandag 23 juli 2012 @ 18:55:36 #90
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114573249
Zou wel aardig debiel zijn als ze wel de thuiswedstrijd uitzenden en niet de uitwedstrijd. :')
  maandag 23 juli 2012 @ 19:09:42 #91
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114573767
quote:
Koeman: "Twente en PSV bij elkaar gekocht"

http://www.voetbalprimeur(...)v-bij-elkaar-gekocht
Ronald voelt de bui hangen en begint alvast te huilen. Zwakjes.
Look behind you! It's your ass!
  maandag 23 juli 2012 @ 19:11:34 #92
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_114573839
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

De waarheid zeggen is jezelf indekken? :') rare wereld leef jij in.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_114573863
quote:
11s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:09 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Wat klopt er niet van wat hij zegt? Bovendien loopt hij zich in dat stuk nergens in te dekken.

Zit je 2e club niet zo af te zeiken joh. :')
pi_114573880
quote:
Hij komt niet. Van Geel heeft net gemeld dat hij die speler niet eens kent.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  maandag 23 juli 2012 @ 19:14:28 #95
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114573936
quote:
19s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Hij komt niet. Van Geel heeft net gemeld dat hij die speler niet eens kent.
Mooi. ^O^
  maandag 23 juli 2012 @ 19:19:33 #96
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_114574127
Wordt Feyenoord-Mallorca uitgezonden?
  maandag 23 juli 2012 @ 19:20:11 #97
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_114574154
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat klopt er niet van wat hij zegt? Bovendien loopt hij zich in dat stuk nergens in te dekken.

Zit je 2e club niet zo af te zeiken joh. :')
Jij hebt gelijk; ik zal enige voorzichtigheid moeten betrachten als het gaat om mijn tweede kluppie. :s)

Het kernwoord hier is echter 'bezorgdheid'. Wat ik zie en hoor van Koeman in de voorbereiding: zeuren, zeiken, ontevreden en gefrustreerd zijn, schreeuwen en spelers de mantel uitvegen, doet me veel, té veel denken aan hoe Ronald te werk ging voor zijn tijd bij Feyenoord.

Ik krijg het idee dat Ronald aan ziet komen dat hij het alfgelopen seizoen niet kan evenaren, laat staan overtreffen en daar wordt hij zenuwachtig van. Woorden als "afbraakrisico" en "carrierplanning" spelen geregeld door zijn achterhoofd.

Ik ben bang dat Ronald en Feyenoord elkaar enkel in de weg zullen zitten dit seizoen, een soort 100% tegenovergestelde van afgelopen jaar, toen beiden elkaar juist naar grote hoogten stuwden.

Ik gun Ronald en Feynoord uiteraard het beste, en als Twente geen kampioen wordt, dan gun ik het van harte aan die prachtige club uit Rotterdam. Bovenstaande zaken moesten mij echter even van het hart.
Look behind you! It's your ass!
pi_114574193
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk; ik zal enige voorzichtigheid moeten betrachten als het gaat om mijn tweede kluppie. :s)

Het kernwoord hier is echter 'bezorgdheid'. Wat ik zie en hoor van Koeman in de voorbereiding: zeuren, zeiken, ontevreden en gefrustreerd zijn, schreeuwen en spelers de mantel uitvegen, doet me veel, té veel denken aan hoe Ronald te werk ging voor zijn tijd bij Feyenoord.

Ik krijg het idee dat Ronald aan ziet komen dat hij het alfgelopen seizoen niet kan evenaren, laat staan overtreffen en daar wordt hij zenuwachtig van. Woorden als "afbraakrisico" en "carrierplanning" spelen geregeld door zijn achterhoofd.

Ik ben bang dat Ronald en Feyenoord elkaar enkel in de weg zullen zitten dit seizoen, een soort 100% tegenovergestelde van afgelopen jaar, toen beiden elkaar juist naar grote hoogten stuwden.

Ik gun Ronald en Feynoord uiteraard het beste, en als Twente geen kampioen wordt, dan gun ik het van harte aan die prachtige club uit Rotterdam. Bovenstaande zaken moesten mij echter even van het hart.
Oké.
  maandag 23 juli 2012 @ 19:21:44 #99
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_114574202
quote:
14s.gif Op maandag 23 juli 2012 19:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Koeman is gewoon scherp. Niks mis mee. :)
pi_114574243
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 18:53 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik weet niet waar ze die rechten moeten kopen. Of dat via de organisatie van de Champions League gaat of via Dinamo Kiev, aangezien ze Feyenoord - Dinamo Kiev wel gaan uitzenden.

Maar het zal afhangen van het bedrag dat ze daarvoor moeten betalen denk ik. :P

Het verbaasd mij in ieder geval dat de uitzendrechten voor deze wedstrijd niet al lang en breed verkocht zijn.
Volgens mij via Kiev. Kan zijn dat die een belachelijke vergoeding vraagt, net zoals vorig jaar met Ado en dat Cypriotische clubje.

Maar ik denk dat ze nog aan het onderhandelen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')