Er staat altijd wel een steward, maar als je met 2 bier in je handen loopt vertikt ie het altijd om te vragen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet normaal wel mogelijk zijn, ja. Al weet ik niet in hoeverre er gecontroleerd wordt aan die kant. Aan de andere kant loop je zo Z op.
Ga ik nu dus ook doen voor V hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er staat altijd wel een steward, maar als je met 2 bier in je handen loopt vertikt ie het altijd om te vragen.
En in de rust kan je sowieso over. Zou wel eerder een kaartje kopen voor V ipv K. W1 > W4.
V was al uitverkocht door seizoenskaarhouders toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ga ik nu dus ook doen voor V hahaen als het niet lukt zit ik maar in V joh blijft gezellig
Wou ik dus ook, moest even naar benden om te overleggen, nu ditquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:19 schreef Freudie het volgende:
Gelijk om 9 uur kaartjes gekocht, werkte prima..net voor de drukte denk ik.
De grote wisseltruc anders. Zijn er mensen die je kent die op W zitten? Die gaan dan als eerste het vak op, een persoon verzamelt SK's, gaat naar beneden en haalt de rest op. De rest gaat op die andere kaarten het vak op. Opgelost.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:27 schreef mega-worstje het volgende:
Tis gelukt. Niet vak V die hadden geen 4 kaarten meerVak K dus, hoop dat het lukt haha
Ja maar ik ken dus niemand met seizoenskaart op Wquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:29 schreef Muto het volgende:
[..]
De grote wisseltruc anders. Zijn er mensen die je kent die op W zitten? Die gaan dan als eerste het vak op, een persoon verzamelt SK's, gaat naar beneden en haalt de rest op. De rest gaat op die andere kaarten het vak op. Opgelost.
Heb je er toevallig 4 hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:20 schreef onlogisch het volgende:
Ach, gewoon proberen. 2 bier meenemen en als ie vraagt om je seizoenkaart maak je gewoon het gebaar van hoe de fuck je dat moet doen met 2 bier in je klauwen.
Desnoods kan je mijn kaart wel lenen joh, pleurt ik hem ff naar beneden
Welkomquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:38 schreef Rotterdams het volgende:
Hoi. Na lang meegelezen te hebben heb ik mezelf toch maar eens geregistreerd. Ik ben Rotterdams (letterlijk en figuurlijk
), zit al jaren op Z4 en ben fervent supporter van de mooiste club van Nederland
.
Zojuist 8 kaarten gekocht voor Y3 omdat de halve familie ineens naar de wedstrijd wil tegen Kiev, stelletje successupporters. Kijken of ik iemand die ik wat minder mag weer op Z4 kan neerpleuren met mijn SCC, anders is dat ook weer zo zonde
.
Zijn er nog mensen die naar de Oekraïnen gaan?
Oeh W1, de overkant. Even zwaaien dan maar start van het seizoen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WelkomW1 hier
Uit dit topic is het volgens mij tot nu toe alleen Happel die gaat.
Haha ja geweldig is iequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
Bruno Martins Indi dekt zelfs op foto's mensen af. Wat een beest.
Echt hé. Ik kijk er al weer naar uit hoor. Lekker zonnetje op de bol in een hopelijk volle kuip. Alhoewel dat laatste wel niet het geval zal zijn ivm vakantie periodequote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:00 schreef Muto het volgende:
Morgen Mallorca-thuis. Lekker zonnetje, goed te doen.
En kaarten voor 22,50.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Ik kijk er al weer naar uit hoor. Lekker zonnetje op de bol in een hopelijk volle kuip. Alhoewel dat laatste wel niet het geval zal zijn ivm vakantie periode
Belachelijk ja. Als je de keuze dan moet maken, Mallorca of Kiev, hetzelfde geld. Dan is de keuze snel gemaakt zou je zeggen.quote:
Ik gok 4-4-2quote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:55 schreef elCholo het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar de opstelling tegen Mallorca.
Dat zal waarschijnlijk ook de opstelling tegen Kiev worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |