Mooi hopen dat dit klopt.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:27 schreef TheRulingEagle het volgende:
Als je naar www.nederland3.nl/gids gaat en doorklikt naar 31 juli staat er dat ze Champions League uitzenden
Dat is een pak van m'n hart.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:42 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Maar je geen zorgen, ik laat Plet echt niet naar Feyenoord vertrekken.
Van wie is dat liedje die bij dat filmpje hoort ?quote:
Saliva - Alwaysquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Van wie is dat liedje die bij dat filmpje hoort ?
Held , mijn dank is grootquote:
Geen idee, ik ken/luister ze verder niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:51 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Held , mijn dank is groot
Is de rest van hun nummers ook een beetje te pruimen ?
Okay , er staan nog wat nummers van ze op Youtube , even kijken of dat wat is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken/luister ze verder niet.
Was dat niet die ontvangst dinges voor bezoekers van KK?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet die houten kooi voor het Maasgebouw?
Wat voor ontvangst dinges?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was dat niet die ontvangst dinges voor bezoekers van KK?
Op KK zitten altijd genodigden. Zakenmannetjes, joden en andere gespuisquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:40 schreef onlogisch het volgende:
Goed, maar ik leg nog steeds de link niet. Waarom bouwen ze speciaal iets voor KK?
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Op KK zitten altijd genodigden. Zakenmannetjes, joden en andere gespuis
Nemen we gelijk die timmietsjoek er bijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:04 schreef vandermar het volgende:
Pletdoe dan Vagner Love maar zoals een paar jaar terug
Met de aankoop van Beenhakker die nooit kwam Lewandowski en de nu linksback van Real Madrid Coentrao die in verband met Feyenoord werd gebracht, had met de bovengenoemde namen een mooi kwartet geweest.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 22:20 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nemen we gelijk die timmietsjoek er bij
quote:'Vormer en Immers enige twee nieuwelingen in de basis vanavond'
25 juli 2012
Afgaande op de laatste trainingen zijn Ruud Vormer en Lex Immers de enige twee debutanten in de basis vanavond tegen Real Mallorca. Dat meldt het Algemeen Dagblad. Zij gaan een duo vormen met Jordy Clasie. Singh moet voorlopig nog genoegen nemen met een plaats op de bank. Goossens is nog niet volledig fit.
Achterin gaan Leerdam, Vlaar, De Vrij en Martins Indi de vertrouwde verdediging vormen.
Niet in het Algemeen Dagblad, maar afgaande op de laatste training zullen Schaken, Guyon Fernandez en Sekou Cisse de voorhoede gaan vormen vanavond.
Vermoedelijke opstelling: Mulder, Leerdam, Vlaar, De Vrij, Martins Indi, Immers, Vormer, Clasie, Schaken, Fernandez en Cisse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |