Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schoptequote:Op woensdag 25 juli 2012 01:21 schreef inZanity het volgende:
Jammer dat Pepe nooit gekomen is. Dat was pas geniaal geweest om die eindbaas in het prachtige Feyenoord shirt te zien!
quote:Betaalzender Eredivisie Live heeft goede hoop zijn abonnees toch de wedstrijd Dinamo Kiev-Feyenoord uit de voorronde van de Champions League te kunnen aanbieden.
Dat meldt het Algemeen Dagblad.
Onder fans van de Rotterdamse voetbalclub ontstond de afgelopen dagen onrust omdat de zender alleen de thuiswedstrijd programmeerde. Woordvoerder Maarten van Rooijen van de zender heeft echter 'goede hoop' vandaag of morgen nog de rechten voor het uitduel van volgende week dinsdag te bemachtigen.
,'We zijn in onderhandeling met de rechthebbende in de Oekraïne', zegt Van Rooijen.
'Voor elk kwalificatieduel moeten aparte contracten worden gesloten met de thuisclub. Enigszins verwarrend voor iedereen. Maar we proberen de deal zo spoedig mogelijk voor elkaar te krijgen zodat Feyenoord-fans hun club kunnen zien.'
tsja op het midden is geen plek voor hem. En hij heeft wat mij betreft zijn plek verdiend op basis van vorig seizoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:53 schreef Keyos het volgende:
Onbegrijpelijk dat het oorlogskind op rechtsback staat, ik hoop maar dat de krant fout zit.
Waarom is dat onbegrijpelijk? Vorig jaar (op basis van het hele seizoen, anders Rhijn) de beste rechtsback op de Nederlandse velden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:53 schreef Keyos het volgende:
Onbegrijpelijk dat het oorlogskind op rechtsback staat, ik hoop maar dat de krant fout zit.
Geweldige voetballer. Had men moeten doen met Suarez in tijden van zijn duik en valperiode. Moet je eens kijken hoe snel ze de schwalbe afleren.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die slager die zijn frustratie niet kon beheersen en die weerloze gozer op de grond helemaal kapot schopte
Nee dank je, we hebben aan 1 hersenloze in dat prachtige Feyenoord shirt al meer dan voldoende![]()
![]()
Geweldige voetballer?quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:42 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Geweldige voetballer. Had men moeten doen met Suarez in tijden van zijn duik en valperiode. Moet je eens kijken hoe snel ze de schwalbe afleren.
Weet je, het Ajaxpubliek viel me daarin zo tegen. Toen wij Cruz kregen floten we hem uit toen hij dat grapje twee keer achter elkaar probeerde. Daarna deed hij het nooit meer. Het Ajaxpubliek vond het allemaal maar prachtig.
Totaal geen probleem mee gehad als Suarez een keer zo'n doodschop had gehad. Was die idioot tenminste gestopt met die achterlijke schwalbes van hem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geweldige voetballer?
Dan heb je geen plaat voor je kop, maar een compleet appartementencomplex.
Die gast is hersenloos als je zo te keer gaat op een medemens. Heeft niets meer met voetbal te maken.
Verleg het punt van discussie nu niet naar die neus, maar beoordeel eens objectief Pepe op zijn acties.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:47 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Totaal geen probleem mee gehad als Suarez een keer zo'n doodschop had gehad. Was die idioot tenminste gestopt met die achterlijke schwalbes van hem.
Een krankzinnige idioot, maar aan schwalbes heeft hij een bloedhekel. Ging ook bij Messi op zijn hand staan toen die zonder reden ging liggen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verleg het punt van discussie nu niet naar die neus, maar beoordeel eens objectief Pepe op zijn acties.
Hij doet er zelf net zo hard aan mee aan die schwalbes, jammer want zonder dat en die idiote reacties behoort hij gewoon tot de besten ter wereld.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Een krankzinnige idioot, maar aan schwalbes heeft hij een bloedhekel. Ging ook bij Messi op zijn hand staan toen die zonder reden ging liggen.
Denk dat het een goede manier is om schwalbes de wereld uit te helpen.
Verder natuurlijk een rasmongool eerste klas, maargoed.
Ach het is een van de beste verdedigers van de wereld. Die had ik best graag bij Feyenoord willen zien voetballen. En over zijn acties, tjah...... Dat is niet goed. Maar Fraser en de Wolf waren ook geen lieverdjes. Ik vind dat dat wel een bij een verdediger past. Al gaat hij soms wel wat verquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij doet er zelf net zo hard aan mee aan die schwalbes, jammer want zonder dat en die idiote reacties behoort hij gewoon tot de besten ter wereld.
Ik denk een 4-4-2 eerder. Dus Leerdam naar het middenveld (Of Singh) en dan Janmaat erin.quote:
Ik hoop op een 4-4-2. Zou in dit Feijenoord de enige oplossing zijn voor het spitsen- en flankenprobleem.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk een 4-4-2 eerder. Dus Leerdam naar het middenveld (Of Singh) en dan Janmaat erin.
Hoe goed je ook bent, wie niet wil bijtekenen speelt nietquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
tsja op het midden is geen plek voor hem. En hij heeft wat mij betreft zijn plek verdiend op basis van vorig seizoen.
Maar er is her in mijn ogen geen sprake van een schwalbe, die speler ligt op volle snelheid, wil net gaan schieten en krijgt een duw in z'n rug. Dan blijft er van je verhaal weinig over.quote:Op woensdag 25 juli 2012 09:52 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Een krankzinnige idioot, maar aan schwalbes heeft hij een bloedhekel. Ging ook bij Messi op zijn hand staan toen die zonder reden ging liggen.
Denk dat het een goede manier is om schwalbes de wereld uit te helpen.
Verder natuurlijk een rasmongool eerste klas, maargoed.
Ben ik ergens wel met je eens. Of bijtekenen, of oprotten naar een andere club, of wegrotten op de bank. En sowieso kunnen we wel aanvullende impulsen gebruiken vanuit de RB-positie (Janmaat), daar we natuurlijk weinig hoeven te verwachten van Schaken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoe goed je ook bent, wie niet wil bijtekenen speelt niet
Lijkt mij ook het beste met het materiaal wat je hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:31 schreef Rotterdams het volgende:
Cissé geloof ik wel dat hij 1 op 2 kan lopen in een 4-4-2, en hetzelfde geldt voor Fernandez. Ik hoop dan ook heel erg dat Janmaat op de RB erbij komt en Singh op het middenveld, en dan Cissé + Fernandez in de spitsenpositie, met Schaken ideale man achter de hand.
Wut? Je bedoelt in de plaats van Schaken, right?quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:46 schreef elCholo het volgende:
Ik hoop toch echt dat Tony in de basis start ipv Fernandez.
Dus 4-4-2
------Cise-------Schaken-----quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:49 schreef Rotterdams het volgende:
[..]
Wut? Je bedoelt in de plaats van Schaken, right?
Totaal verkeerd.quote:Op woensdag 25 juli 2012 10:54 schreef elCholo het volgende:
[..]
------Cise-------Schaken-----
------------Immers-------------
---Tony---------------Vormer
-------------Clasie-------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |