Datum staat ook pas (volgens Feyenoord dan) sinds vandaag vast. Zal vast nog wel komen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:33 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Komt nog wel, EL wilt natuurlijk niet de hoofdprijs betalen
Valt zeker mee, maar heb helaas net vakantie gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga er heen. Beter wil kan je het niet krijgen.
¤300 in totaal.
Heel tof, maar ik heb geen Silvercard meer.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
¤300 in totaal.
Die heb ik nog nooit gehad.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heel tof, maar ik heb geen Silvercard meer.
Vanaf waar vlieg je dan? Die 300 waren wij al kwijt aan de vlucht.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:36 schreef Happel het volgende:
[..]
¤300 in totaal.
Amsterdam, via Frankfurt, naar Borisol.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef Feyenoordlife het volgende:
[..]
Vanaf waar vlieg je dan? Die 300 waren wij al kwijt aan de vlucht.
Je gaat in een thuisvak?quote:
Bij Kärnten onderhandelen, ja? Daar liep ik gewoon naar binnen. Zelfde geldt voor Nancy. Vroeger ze of ik uit Pays Bas kwam. Gewoon nee geschud en ik mocht door..quote:Op maandag 23 juli 2012 22:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je gaat in een thuisvak?
Ik heb nl ooit zonder silvercard in Oostenrijk gestaan (Fc Karnten) en kwam pas na lang onderhandelen het stadion binnen.
Denk het wel, geen clubkaarverplichting, dus zal wel dringen worden.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:39 schreef PIETR het volgende:
Morgenvroeg trouwens nodig om om 9 uur startklaar voor de pc te zitten, of zal het niet zon storm lopen?
quote:Feyenoord kan zich opmaken voor 40 graden in Kiev
24 juli 2012
Het Algemeen Dagblad meldt dat Feyenoord zich moet gaan opmaken voor een zeer warme trip naar Kiev. Voor Oekraine wordt voor volgende week een hittegolf voorspeld. Op de dag van de wedstrijd wordt vooralsnog een temperatuur van ongeveer 40 graden verwacht.
?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef mega-worstje het volgende:
Denken jullie dat het in van Y een beetje gezellig wordt, zie dat w er niet is
Koop je een kaart voor K of V, kan je zo doorlopen naar W.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:02 schreef mega-worstje het volgende:
Denken jullie dat het in van Y een beetje gezellig wordt, zie dat w er niet is
Maar ik moet altijd bij de trap naar w ook mn kaartje laten zien naja aant begin vna de wedstrijdquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop je een kaart voor K of V, kan je zo doorlopen naar W.
Oh je bedoelt thuis?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:05 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Maar ik moet altijd bij de trap naar w ook mn kaartje laten zien naja aant begin vna de wedstrijd
ja maar die zijn er dus niet dus denk je dat dat werkt van k naar w?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh je bedoelt thuis?
W is idd het tofste vak dat er is, W1 dan
Moet normaal wel mogelijk zijn, ja. Al weet ik niet in hoeverre er gecontroleerd wordt aan die kant. Aan de andere kant loop je zo Z op.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
ja maar die zijn er dus niet dus denk je dat dat werkt van k naar w?
Ja staat zegmaar aan het begin van de wedstrijd een mannetje kaartjes te controleren tijdens en in de 2e helft doet die t niet meer volgens mijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 09:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet normaal wel mogelijk zijn, ja. Al weet ik niet in hoeverre er gecontroleerd wordt aan die kant. Aan de andere kant loop je zo Z op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |