abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114528783

Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Origineel TS: Firefly3
Deel 1 linkje: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)

Een verandering van mindset

Het is mogelijk om steeds meer keuze te krijgen in de vrouwen waarmee je verder gaat in je leven. Vroeger sprak ik hoogstens één of twee vrouwen aan als ik uit ging, verder moesten ze maar op mij afstappen. Met deze verkeerde mindset was er een vertraagde persoonlijke groei. Mijn eigen identiteit koppelde ik aan de laatste interactie die ik gehad heb, hierdoor kon ik me mezelf beter of slechter voelen. Dit was dus enorm fout, je bepaald zelf hoe je je voelt, ongeacht wat andere mensen op dat moment over je denken. Hierbij heb ik eerst inspiratie opgedaan bij vrienden, real social dynamics, en vele andere bronnen om actie te ondernemen en mezelf te verbeteren in meerdere opzichten. Ik was er achter gekomen dat je daadwerkelijk steeds beter beter kunt worden! Zoenen binnen een minuut tot instant dates en het ontmoeten van een hele speciale vrouw voor de lange termijn of meerdere behoren allemaal tot de mogelijkheden. Omdat ik hier pas iets meer dan een jaar mee bezig ben, zie ik mezelf als "beginner". Ik ontmoet wel ongeveer 200 vrouwen per maand en heb door deze levensstijl al dingen meegemaakt die ik eerst niet voor mogelijk hield (vingeren in een danscafé etc totaan gewoon gezellige ontmoetingen met enorme groepen vrouwen). Het grappige is dat iedereen het kan. Het maakt niet uit wat je afkomst is, hoe je eruit ziet en hoe oud je bent. Het is een kwestie van er een gewoonte van te maken. Hiermee probeer ik mensen een stapje verder te helpen, ongeacht wat zijn huidige niveau is. Het advies is overigens net zo zeer toepasbaar op mezelf. De dingen die ik hier bespreek zijn dingen waar ik dagelijks mee te maken krijg en vaak genoeg nog mezelf een schop onder mijn kont moet geven als ik een keertje bijvoorbeeld mijn gevoel niet geheel volg of als een wussy een bepaalde benadering niet wil doen.

Theorie

Er zijn een aantal dingen die je moet weten als basis om meer begrip te krijgen voor vrouwen en hun gedrag. Vrouwen zitten uiteraard biologisch anders in elkaar dan mannen, maar dit is zelfs terug te zien bij het gebruik van de hersenen. Vrouwen voelen emoties veel sterker aan dan mannen en houden ervan om in een emotionele achtbaan te zitten. Ze willen een man die ervoor kan zorgen dat ze het gehele emotionele spectrum beleeft in al zijn glorie. Dit staat voor de massa bekend als "gevoelens krijgen voor iemand". Emoties zijn overdraagbaar, wat jij voelt, voelt zij ook. Ben je nerveus, dan wordt zij ook nerveus. Als je geil bent, (en er is uiteraard een "klik"), dan wordt zij ook geil. Onze hersenen zijn zo geprogrammeerd door miljoenen jaren evolutie. Het is belangrijk om te weten waarom je soms/vaak angst hebt om een vrouw te benaderen, vooral op plekken waar anderen zijn die met je mee kunnen luisteren. Deze angst komt vooral door een oud oerinstinct, waarbij dit soort gedrag zelfs flink gestraft werd waardoor je gedood werdt. Deze gebeurtenissen zijn miljoenen jaren bezig geweest en daardoor zijn deze hersenverbindingen nog bij de meeste mensen intact. Het is nu de taak om de hersenverbindingen aan te passen in nieuwe verbindingen, waardoor deze angsten meer naar de achtergrond verdwijnen en je meer naar je voortplantingsdrang kunt luisteren in plaats van je interne overlevingsmechanismen. Hoe meer je in het moment leef, hoe minder je last zult krijgen van excuusjes in je hoofd die ervoor zorgen dat je een vrouw niet benaderd. Je hersenen gooien dingen naar je toe zoals "maar zij is te lang, maar zij loopt net weg, maar er zit een gast naast haar, maar ik ben moe, maar dat kan haar moeder zijn, maar ze vind me vast blabla" etc.

Praktijk

Alles wat ik hier neer zet is geheel gebaseerd op praktijkervaring. Het proberen van dingen en kijken of het uiteindelijk resultaat oplevert voor mij en bekenden is de enige manier om te kijken of het echt werkt. Er zijn meerdere wetenschappelijke artikels, met soms een kern van waarheid, maar ze leveren in de praktijk geen resultaat op als je niets van sociale situaties af weet. De echte "wetenschappers" zijn de mensen die 7 dagen per week uitgaan en deze levensstijl daadwerkelijk hanteren. Zelf ben ik niet zo extreem, ik ga gemiddeld momenteel twee dagen per week uit. Wel ontmoet ik een paar honderd vrouwen per maand met deze levensstijl, puur omdat ik actie heb ondernomen om ze te ontmoeten. Dat kan dus iedereen doen. Sommige mensen rationaliseren hun passiviteit dat het "vanzelf wel komt". Natuurlijk kan het een keer vanzelf gebeuren, maar heel deze kansberekening kan je flink opvoeren in jouw voordeel. Je leeft maar een x aantal jaar, en als je straks 80 bent heb je spijt dat je x niet hebt geprobeerd te "versieren" etc en niet tot het uiterste hebt geleefd. Ik heb het ook nog vaak genoeg dat ik te veel kansen laat liggen. In principe leer je om steeds harder en verder te gaan. Je zult merken dat je ook dagen/weken/maanden lange mindere periodes kunt hebben, maar dat je gemiddeld wel steeds beter wordt. Je groeid namelijk niet lineair maar meer als een langzaam opwaardse golfbeweging. Met een nadruk op "langzaam", want het kost zeer veel ervaring om hier goed in te worden. Ik zie mezelf nog steeds als "beginner". Vooral als ik mezelf vergelijk met mensen die er al vele jaren mee bezig zijn. (zelf ben ik pas iets meer dan een jaar bezig met zelfontwikkeling). Ik ken iemand die een gesprek met een meid op seksueel niveau bracht midden op straat (binnen 1 minuut). Het is omdat ik er zelf naast stond en met haar vriendin zat te praten, anders had ik er nooit wat over gehoord. Hierdoor geef je jezelf eerder ook toestemming om "hard te gaan" in een soortgelijke situatie. Je wordt het gemiddelde van met wie je omgaat.

Onaantrekkelijk gedrag

Wat onaantrekkelijk is voor een vrouw, is als je reactie vragend bent en wacht op validatie zodat je x kunt zeggen of beter gezegd: je als x kunt gedragen als zij het startsein geeft. Dit toestemmend vragend gedrag dood bijna altijd de aantrekkingskracht in een interactie. Jij bent goed genoeg. Dit kan pas echt geïnternaliseerd worden met behulp van genoeg referentie ervaringen, waarbij je in een recent verleden al in contact bent geweest met een vrouw op een soortgelijk niveau.

Een veel algemener iets, is het foute gedrag van het teveel "scannen" van de omgeving tijdens bijvoorbeeld het uitgaan omdat je jezelf niet kunt vermaken of om andere redenen. Vrouwen "versieren" gaat om wie je bent, niet om wat je doet. Hierbij is het weer van belang om niet gewoon "te stoppen met scannen van de omgeving", maar daadwerkelijk jezelf te vermaken zonder dat je je omgeving nodig hebt om je goed te kunnen voelen. Laat je omgeving niet dicteren hoe je je moet voelen en daarbij wie je bent. Uiteraard is het handig om te weten wat er in je omgeving gebeurd, maar reageer er niet emotioneel op.

Kort samengevat: Laat haar of de omgeving niet dicteren hoe je je voelt.

De natuurlijke benadering

Je hoeft maar één ding te doen om op een natuurlijke manier steeds aantrekkelijker te worden:

Ontmoet zo veel mogelijk vrouwen en ga tot het uiterste. Heb je er 3x meer ontmoet dan ik en meer ervaring opgedaan? Dan ben je veel verder dan ik. Je succes is een momentopname: Hoe je je voelt kan een enorm voordeel opleveren, maar er zijn ook een hoop andere factoren waar je simpelweg geen grip op hebt. Vooral als beginner is het moeilijk om te kijken "of je al beter bent geworden of niet", vanwege de enorme willekeurigheidsfactor die erin zit. Volg het proces, en je zult zien dat je na een half jaar tot een jaar echt gegroeid bent.

Vrouwen straffen je op onnatuurlijk gedrag. Dankzij de feedback die je terug krijgt groei je automatisch en ben je steeds meer jezelf en tegelijk verander je naar een beter persoon. Je zult steeds meer merken dat je vrede hebt met de expressie van je gevoelens. Hierbij kunnen vrouwen steeds meer zien aan de hand van je subcommunicatie dat je authentiek bent.

Openingszinnen

Openingszinnen. Vergeet openingszinnen, het doet helemaal niets. Je kunt een goede openingszin hebben of een slechte, het bepaald helemaal niet of je haar zult krijgen of niet. Het "eerste indruk verhaal" moet de prullenbak in en is slechts een tijdsfragment op het begin in je interactie. Vrouwen kijken alleen naar je subcommunicatie gedurende de gehele interactie. Zodra je dit bewust en onbewust weet, spreek je vrouwen steeds gemakkelijker aan met willekeurige bullshit wat toevallig op dat moment in je hoofd zit. Soms (puur voor mijn eigen lol) open ik een vrouw met een belachelijke zin, puur omdat ik het zelf grappig vind. Vrouwen kijken toch naar je subcommunicatie. Soms hoef je niet eens iets te zeggen.

- Leiden
Als je een interactie niet kunt leiden, zal er meestal weinig gebeuren. Met leiden bedoel ik dat je besluiten kunt nemen en niet als een blad alle kanten op waait. Gaan waarvoor je wilt (haar) en actie ondernemen in die richting, terwijl je een relaxte houding hebt waarbij je niet gebonden bent met een eindresultaat en elk moment ook kunt besluiten om haar links te laten liggen en iets anders te doen. Ga hard voor elke doel die je hebt, zonder te twijfelen, en tegelijk zonder zorgen te maken over het eindresultaat.

Het gaat er dus om wie je bent en niet om wat je doet. Dus vergeet technieken, truukjes etc. Zorg ervoor dat je een persoon wordt die geen moeite heeft met fysiek contact met een vrouw die je pas ontmoet hebt. Uiteraard zal je op het begin als een robot overkomen als je haar begint aan te raken, maar zodra je meer ervaring hebt opgedaan gaat het steeds vloeiender. Je zult vanzelf fysiek handelen naar je eigen gevoelens die opgewekt worden door een chemie tussen haar en jou.

Oneindig veel mogelijkheden

Er zijn oneindig veel mogelijkheden, je kunt vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan, in de supermarkt, op het station, op straat enz. Fysiek gaan met een meid die je buiten ergens ontmoet binnen een korte tijd is ook mogelijk, het zijn allemaal beperkingen die mensen zichzelf opleggen. Hoe gewoner deze levensstijl wordt, hoe makkelijker het gaat. Probeer je eigen grenzen te verleggen door bijvoorbeeld een groep van 7 vrouwen aan te spreken, hierdoor is het daarna een makkie om 5 minuten later een groep van bijvoorbeeld 3 aan te spreken. Hoe gewoner een situatie aan voelt, hoe makkelijker het gaat. Het beter leren omgaan met vrouwen is in principe je hersenen telkens opnieuw trainen zodat al die situaties een gewoonte gaan worden.

Gevoel

Vrouwen beginnen vanzelf dingen te voelen als je onder andere onvoorspelbaar bent wanneer je geheel tot expressie komt van wie je bent als persoon. Dit komt vanzelf tot uiting wanneer je jezelf relaxt en op je gemak voelt. Hierdoor zeg je automatisch de dingen die in je opkomen, met een onderliggende gevoel erachter. Dit verbeterd zichzelf oneindig bij het aantal vrouwen die je ontmoet hebt. Je hebt in principe nooit het eindstation bereikt, want als je je bijvoorbeeld een half jaar lang niet met vrouwen bezig houdt, moeten je hersenen opnieuw geprikkeld worden met het feit dat vrouwen een belangrijk onderdeel zijn van je leven. Je zult het niet verleren, maar als een spier moet het weer getraind worden. Wat jij voelt, voelt zij ook. Maar laat het geen smoes zijn om een vrouw niet te benaderen als je je niet goed voelt. Het kan zijn dat je haar alsnog krijgt, verder is dit weer een ervaring erbij om je hersenen opnieuw te prikkelen voor een eventueel andere meid die je even later bijvoorbeeld tegenkomt. Vrouwen kunnen daadwerkelijk voelen wat jij ook voelt omdat ze veel beter zijn in het herkennen van subcommunicatie dan mannen. Hierbij zijn ze biologisch verder ontwikkeld vanwege evolutionaire redenen. Probeer dus op geen enkele wijze je gevoelens te verbergen, je ware zelf schijnt uiteindelijk toch naar buiten.

Praktische tips samengevat

- Ontmoet zoveel mogelijk vrouwen en breng elke interactie zo ver mogelijk voorwaards.
- Loop direct op haar af, ongeacht de omstandigheden. Stiekem gedoe is creepy. Van moeilijke omstandigheden leer je alleen maar.
- Geniet van het ontmoeten van vrouwen, en zorg ervoor dat zelfvermaak een belangrijk onderdeel van je leven is. Hierdoor word je positieve persoonlijkheid meer naar buiten geprojecteerd, waardoor vrouwen ook deze emoties kunnen voelen als ze bij je zijn.
- Onthou de goede interacties, leer van de goede en negatieve interacties, vergeet daarna de slechte interacties.
- Een perfect balans tussen innergame + outergame. Je wilt geen monnik in een klooster worden, maar je wilt ook wel je gevoelens op orde hebben. Zeg tegen jezelf: Voor elk stukje theorie moet er een x hoeveelheid praktijk aan te pas komen.
- Ga uit met positieve mensen die ook met versieren bezig zijn. Hierdoor heb je eerder de neiging om jezelf toestemming te geven om ook de dingen te doen die zij doen.
- Fysiek contact vanaf het begin is normaal voor een natural. Get used to it of blijf wie je bent. Je moet er helemaal voor gaan. Vrouwen durven aanspreken en een gesprek aangaan is pas het begin.
- Je leert evenveel op een goede avond als op een slechte avond.
- Leer van andere mensen, en denk niet van "oh ik ben nu de beste, ik ga aan de zijlijn staan".
- Stop met het jezelf beperken en het toelaten dat anderen je kunnen beperken, overal kan je vrouwen versieren, wanneer dan ook en bijna op elke manier. (laatst voor het eerst een meid in haar nek gezoent op het damestoilet (binnen een minuut), ondanks negatieve feedback op het forum alsnog weer de damestoilet in gedoken)
- Geduld: jaren training vereist om echt goed te worden. Beter begin je nu dan pas als je 70 bent.
- Je comfortzone tot het einde verbreden -> Hoe extremer en leuker datgene wat je meemaakt, hoe sneller je leert (standaard situaties lijken ineens een stuk eenvoudiger, nieuwe hersenenverbindingen worden sneller aangemaakt).
- Tevreden zijn, ook al heb je een hele rij slechte avonden -> Vertrouw in het proces (ervaring opdoen om je hersenen opnieuw te "rewiren").
- Alles wat je savonds doet kan je overdag ook.

Alles wat ik geschreven heb is hoe ik op dit moment ben en wat ik meemaak, successen maak ik mee, maar ook keiharde afwijzingen en slechte avonden. Hierin groei je langzaam met meer consistente resultaten. Het is grappig hoe een verandering in gedachtegang je leven in een ware achtbaan kan veranderen, waarbij je veel meer meemaakt en een veel vrijer gevoel hebt. Het maakt geen reet uit wat de wereld van je denkt, positieve of negatieve feedback, over een x aantal jaar is je leven toch voorbij. Ik ben blij dat ik begonnen was met self development. Al jaren ben ik misleid dat "versieren" uiterlijk was, geld, gel, lekker ruiken en jezelf netjes kleden. Sinds ik met mijn eigen ogen zag dat ik ver uit het veld werd geslagen door iemand zonder looks, niet boeiend rook en zwerver achtig kleding voel ik me "belazerd" door de commerciële bedrijven. Vrouwen houden echt om JOU en niet om al die fratsen eromheen. Vergeet dat nooit. Feedback hoor ik graag, en ik leer graag nieuwe dingen die in de praktijk getest zijn. Ik wens jullie allemaal veel plezier en succes! firefly3
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114528803
Van mij mag je mn vriendin proberen te versieren. Ik garandeer nu al dat het je niet gaat lukken :')
pi_114528816
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Er zijn elke avond teveel momenten waarop ik kan vreemdgaan ja :') Ik zie niet in hoe dit ook maar enigszins relevant is.
Ik bedoel dat je verleid kan worden/in staat kunt zijn vreemd te gaan. Normen en waarden zijn leuk, maar in de realiteit is er een persoonlijke bovengrens
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114528913
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

+1
1) als de relatie goed is, zet een vrouw alles echt niet op het spel voor een tongzoen met een vreemde kerel.

2) Bovendien: waarom in hemelsnaam wil je een bezet meisje versieren??
1) Zwart wit denken. Er zijn genoeg relaties die goed gaan waarbij er 1 toch een keer vreemd is gegaan.

2) Lust
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114528928
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je verleid kan worden/in staat kunt zijn vreemd te gaan. Normen en waarden zijn leuk, maar in de realiteit is er een persoonlijke bovengrens
Ja, als er 1000 supermodellen komen smeken om mijn pener dan is de grens wel bereikt ja
pi_114528942
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja, als er 1000 supermodellen komen smeken om mijn pener dan is de grens wel bereikt ja
:Y Dat bedoel ik idd.
pi_114529074
Een hele tekst typen over de tactiek gaat je niet helpen dude, je moet er niet teveel over nadenken. :')____!
pi_114529136
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:13 schreef loveyourlife het volgende:
Een hele tekst typen over de tactiek gaat je niet helpen dude, je moet er niet teveel over nadenken. :')____!
Je moet inderdaad niet nadenken op het moment zelf, zelfs niet over een openingszin. Het zijn overigens geen tactieken in de OP.
  zondag 22 juli 2012 @ 14:47:12 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114529964
Dankzij dit topic krijg ik nu de mooiste vrouwen in mijn slaapkamer!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_114534603
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

HIj wel, ik niet, ik vind het maar een beetje slap, maargoed, ik geloof er ook geen flikker van dat jij ''iedere'' avond vreemd kan gaan. Maar wellicht ligt het aan de stad groningen.
Rustig aan.
pi_114534695
Hoe je het ook wendt of keert, uiteindelijk is vreemdgaan een keuze. Maar daar gaat dit topic niet over.
pi_114535413
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

HIj wel, ik niet, ik vind het maar een beetje slap, maargoed, ik geloof er ook geen flikker van dat jij ''iedere'' avond vreemd kan gaan. Maar wellicht ligt het aan de stad groningen.
Ja, het ligt allemaal aan Groningen :')
pi_114535448
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:29 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ja, het ligt allemaal aan Groningen :')
Weet ik het, misschien heb jij van die goede pener skills dat alle wijven het over jouw bedprestaties hebben, lijkt me best kunnen dat jij daar een naam hebt opgebouwd hoor, tis best een hol te noemen dat groningen wat dat betrefd.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 17:36:20 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114535608
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Weet ik het, misschien heb jij van die goede pener skills dat alle wijven het over jouw bedprestaties hebben, lijkt me best kunnen dat jij daar een naam hebt opgebouwd hoor, tis best een hol te noemen dat groningen wat dat betrefd.
Nah, uit ervaring weet ik dat de meeste vrouwen er niet bepaald content mee zijn wanneer blijkt dat je nogal het één en ander veroverd hebt, wat voor bink in bed je ook mag zijn en hoeveel pegels er ook op je bank staan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_114535674
Maargoed, ik leg er wel een 100 euro wedje op dat hij geen meisje thuisbrengt op willekeurige avond ergens in leiden.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 17:51:07 #16
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114536127
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed, ik leg er wel een 100 euro wedje op dat hij geen meisje thuisbrengt op willekeurige avond ergens in leiden.
Waarom niet? Zelfs mij lukt dat. En als ik het kan dan kan iedereen het! ;)
pi_114536332
quote:
Leiden en Groningen lijken enorm veel op elkaar. Vrouwen in Leiden versieren is niet bijzonder lastig.
pi_114536979
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:51 schreef Dven het volgende:

[..]

Waarom niet? Zelfs mij lukt dat. En als ik het kan dan kan iedereen het! ;)
Dus als jij vanavond met mij mee gaat stappen, lig jij later te rollen bij iemand anders in bed als je wilt?
Rustig aan.
pi_114537003
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Leiden en Groningen lijken enorm veel op elkaar. Vrouwen in Leiden versieren is niet bijzonder lastig.
Dan nog, stellen dat het je IEDERE avond kunt, geloof ik geen snikkel van. :)
Rustig aan.
pi_114537080
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Nah, uit ervaring weet ik dat de meeste vrouwen er niet bepaald content mee zijn wanneer blijkt dat je nogal het één en ander veroverd hebt, wat voor bink in bed je ook mag zijn en hoeveel pegels er ook op je bank staan.
Het is niet iets wat ze willen weten, maar het is wel iets waar ze op reageren.
pi_114537082
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan nog, stellen dat het je IEDERE avond kunt, geloof ik geen snikkel van. :)
Lijkt me ook niet. Of je moet precies de plekken weten op elke avond dat er mensen zijn. Met name in het weekend en begin van de week is Leiden grotendeels leeg. ;(
pi_114537188
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Lijkt me ook niet. Of je moet precies de plekken weten op elke avond dat er mensen zijn. Met name in het weekend en begin van de week is Leiden grotendeels leeg. ;(
Dan nog, als je de avonden ''zonder mensen'' eruithaalt dan nog lijkt het me sterk.
Rustig aan.
pi_114537236
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan nog, als je de avonden ''zonder mensen'' eruithaalt dan nog lijkt het me sterk.
Ik geloof 'm niet op z'n mooie ronde kijkers, maar het is zeker niet onmogelijk. ;)

Het lijkt me alleen zo saai worden... :{w
  zondag 22 juli 2012 @ 18:23:16 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537251
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus als jij vanavond met mij mee gaat stappen, lig jij later te rollen bij iemand anders in bed als je wilt?
Als je wil is alles mogelijk. Bij veel vrouwen hoef je er niet eens moeite voor te doen :')
pi_114537253
Dan moet je een visier hebben op geile makkelijke meisjes wil je iedere avond een ander meenemen naar je bed.
Rustig aan.
pi_114537276
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je wil is alles mogelijk. Bij veel vrouwen hoef je er niet eens moeite voor te doen :')
Leer mij dat maar eens dan. :)
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:26:34 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537337
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Omdat er ook zat avonden zijn dat je niet dat meisje tegenkomt die je graag mee naar huis wil nemen. En natuurlijk zijn er ook zat dagen waarop het niet lukt :D Maar in het algemeen moet het geen probleem opleveren
  zondag 22 juli 2012 @ 18:29:12 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537405
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Leer mij dat maar eens dan. :)
Valt weinig aan te leren. :)
pi_114537420
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Omdat er ook zat avonden zijn dat je niet dat meisje tegenkomt die je graag mee naar huis wil nemen. En natuurlijk zijn er ook zat dagen waarop het niet lukt :D Maar in het algemeen moet het geen probleem opleveren
In het algemeen kom jij dus wel een meisje tegen dat met je van bil wilt gaan? Hoe oud ben ej eigenlijk?
Rustig aan.
pi_114537452
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:29 schreef Dven het volgende:

[..]

Valt weinig aan te leren. :)
Iets willen... Allicht, vaak genoeg... Dus dat kan ik wel.
Er niet veel moeite voor doen? Weet niet, als alles wat jij doet automatisch gaat dan kost het weinig moeite... Bij mij gaat het vaak genoeg niet automatisch.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:32:34 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537498
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In het algemeen kom jij dus wel een meisje tegen dat met je van bil wilt gaan? Hoe oud ben ej eigenlijk?
Ik ben 23 en de meiden en vrouwen die ik zie zijn tussen de 18 en 30. Maar het hangt er inderdaad ook wel vanaf waar je woont hoor. Bepaalde steden en streken hebben nu eenmaal een iets andere moraal. In Nederland had ik er in ieder geval al zelden moeite mee en nu ik in Bulgarije woon waar de seksuele moraal nog tienmaal vrijer is.. :')
pi_114537531
Ennuh, hoe vaak fap jij? Als ik mezelf kapot fap heb ik -vanzelfsprekend- ook minder zin :o :P
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:34:22 #33
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537557
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iets willen... Allicht, vaak genoeg... Dus dat kan ik wel.
Er niet veel moeite voor doen? Weet niet, als alles wat jij doet automatisch gaat dan kost het weinig moeite... Bij mij gaat het vaak genoeg niet automatisch.
Denk dat de meeste mensen vooral blijven steken in het feit dat ze zelden iemand aanspreken en wanneer ze iemand aanspreken dat het dan op een wat ongemakkelijke manier is. Verlies dat en je hebt al de helft aan winst geboekt
pi_114537586
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:34 schreef Dven het volgende:

[..]

Denk dat de meeste mensen vooral blijven steken in het feit dat ze zelden iemand aanspreken en wanneer ze iemand aanspreken dat het dan op een wat ongemakkelijke manier is. Verlies dat en je hebt al de helft aan winst geboekt
Ja, die winst is wel binnen. 2e helft? :P
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:35:46 #35
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537606
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:33 schreef kingtoppie het volgende:
Ennuh, hoe vaak fap jij? Als ik mezelf kapot fap heb ik -vanzelfsprekend- ook minder zin :o :P
Fappen is zonde van mijn koninklijk zaad :D
pi_114537660
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:35 schreef Dven het volgende:

[..]

Fappen is zonde van mijn koninklijk zaad :D
Kijk ik fap me dan ook helemaal suf, word je niet seksueel actiever van kan ik je vertellen.
Rustig aan.
pi_114537765
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kijk ik fap me dan ook helemaal suf, word je niet seksueel actiever van kan ik je vertellen.
Minderen met fappen en stoppen met internetporneau!

Zolang je blijft fappen zul je niet de motivatie kunnen opbrengen om een meid te versieren... omdat je altijd iets achter de hand (of in de hand) hebt! :)
  zondag 22 juli 2012 @ 18:41:20 #38
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537768
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, die winst is wel binnen. 2e helft? :P
Die vrouwen naar je laten smachten hè :D

Je hebt vast wel of een leuke persoonlijkheid, grote praatjes die waar lijken te zijn, een goddelijk voorkomen, koninklijke penis of goedgevulde portefeuille :P

Geen van allen? Dan ben fucked :D
  zondag 22 juli 2012 @ 18:41:36 #39
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537781
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:37 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Minder fappen, meer neuken. Is veel leuker. Echt! :D
pi_114537847
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:41 schreef dark.passenger het volgende:

[..]

Minderen met fappen en stoppen met internetporneau!

Zolang je blijft fappen zul je niet de motivatie kunnen opbrengen om een meid te versieren... omdat je altijd iets achter de hand (of in de hand) hebt! :)
Versier wel gewoon door hoor, maargoed :P
Moet zeggen dat je energieker en opgewekter etc bent als je wat meer testosteron in je lijf hebt drijven.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 18:47:33 #41
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537949
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Versier wel gewoon door hoor, maargoed :P
Moet zeggen dat je energieker en opgewekter etc bent als je wat meer testosteron in je lijf hebt drijven.
Een powerfapje wordt alleen gepleegd wanneer ik meer dan drie dagen geen seks heb gehad en ik weet dat ik de dag daarop wel iets binnenhaal. Maar dat is op medische grond! :+
  zondag 22 juli 2012 @ 18:47:53 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114537968
Trouwens, ook wanneer het op het eerste oog mis lijkt te gaan kan het alsnog perfect eindigen! :D

Een dag zonder prinses
pi_114538284
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:47 schreef Dven het volgende:
Trouwens, ook wanneer het op het eerste oog mis lijkt te gaan kan het alsnog perfect eindigen! :D

Een dag zonder prinses
Hoe komt ze aan dat geld dan?
Ben ik jaloers?....
Nee het doet me meer pijn dat ikzelf tekortschiet om uberhaupt zoiets te durven denk ik. :o De hele wereld over, overal studeren en feesten etc. Laat staan dat ik daar uberhaupt genoeg doorzettingsvermogen voor zou hebben om het allemaal te kunnen behalen.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 19:07:40 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114538597
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe komt ze aan dat geld dan?
Ben ik jaloers?....
Nee het doet me meer pijn dat ikzelf tekortschiet om uberhaupt zoiets te durven denk ik. :o De hele wereld over, overal studeren en feesten etc. Laat staan dat ik daar uberhaupt genoeg doorzettingsvermogen voor zou hebben om het allemaal te kunnen behalen.
Hoe ze aan geld komt? Ik neem aan door te werken :P
Bulgaren zijn over het algemeen een erg hoog opgeleid volk. Wel verdwijnen ze na hun studie allemaal naar het buitenland omdat er in Bulgarije geen ruk te verdienen valt. Een dokter mag het doen met 400-500 euro. Nu is het leven allemaal wel veel goedkoper natuurlijk en is het al bijna twee keer modaal maar zelfs dan is het voor een specialist weinig geld. Ik verdien al meer dan het dubbele..
  zondag 22 juli 2012 @ 19:08:36 #45
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114538636
Maar goed. Zonde van die meid. Had graag gezien dat ze in Bulgarije had gebleven want dat is echt een plaatje O+
pi_114538683
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:07 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoe ze aan geld komt? Ik neem aan door te werken :P
Bulgaren zijn over het algemeen een erg hoog opgeleid volk. Wel verdwijnen ze na hun studie allemaal naar het buitenland omdat er in Bulgarije geen ruk te verdienen valt. Een dokter mag het doen met 400-500 euro. Nu is het leven allemaal wel veel goedkoper natuurlijk en is het al bijna twee keer modaal maar zelfs dan is het voor een specialist weinig geld. Ik verdien al meer dan het dubbele..
Effe werken zorgt er niet voor dat je de hele werelld op die manier kunt rondreizen lijkt me...
Mag je toch een spaarcentje hebben van 50 - 100k lijkt me zo.
Rustig aan.
pi_114538791
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Effe werken zorgt er niet voor dat je de hele werelld op die manier kunt rondreizen lijkt me...
Mag je toch een spaarcentje hebben van 50 - 100k lijkt me zo.
Met een goed betaalde baan in het desbetreffende land moet het wel lukken denk ik :)
  zondag 22 juli 2012 @ 19:13:14 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114538817
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Met een goed betaalde baan in het desbetreffende land moet het wel lukken denk ik :)
Dat ja. Ze werkt voor een groot internationaal bedrijf en gaat zo van vestiging naar vestiging
pi_114538896
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:13 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat ja. Ze werkt voor een groot internationaal bedrijf en gaat zo van vestiging naar vestiging
Dan mag je dus erg veel geluk hebben dat ze jou daarvoor de wereld over willen sturen.
Rustig aan.
pi_114538911
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:12 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Goed betaalde baan op je +- 20e? Als escort misschien.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 19:25:49 #51
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114539254
Overigens worden wij mannen ook gewoon gehosseld hoor. Zoals ik gister meegemaakt heb..

..Gisteravond met collega's en vrienden bij iemand thuis gezeten. patat met stoverij en een saus met Belgische bieren erin gemaakt :~ Heerlijk!!!!!!!!!!!! :D

Vanzelfsprekend werd er aardig wat gedronken en toen bleek dat Nataliya ook zou komen. Nataliya kwam ik de eerste keer dat ik in Veliko Tarnovo op stap ging tegen en ik vond haar enorm aantrekkelijk. mooie kaaklijn, zwart haar en diepgroene ogen, kort en rank gebouwd. Een plaatje! :~
Helaas kwam ik er achter dat ze dus het vriendinnetje was van één van mijn collega's (wie inmiddels een goede vriend van mij is)

Goed, gezellige avond met een stuk of 8 collega's/vrienden en het was van het begin af aan overduidelijk dat ze me die avond wilde. Mijn vrienden zeiden al: Je kan hoog of laag springen, daar kom je niet meer vanaf. Als ik voorbij liep zat ze aan me, haar manier van praten, het naar me kijken.. En ongeacht dat ik haar enorm aantrekkelijk vind stoot het me ook af want: Je gaat niet met een (oud)geliefde van je goede vrienden. Enfin, ik heb de boot redelijk af weten te houden tot na de drankspelletjes. De drie meiden waren buiten een sigaret aan het roken en toen kwam Elena, de vriendin van één van mijn beste vrienden hier naar mij toe met de boodschap dat nataliya seks met me wil. Dat ze al tegen mijn baas en zijn vriendin (wederom erg goede vrienden van ons) waar ze bij zou blijven slapen heeft gezegd dat ze die nacht met mij meegaat. Dus ik uitgelegd dat ik er geen trek in heb en er echt niet aan wilde beginnen. Was eigenlijk best trots op mezelf dat ik nee kon zeggen want als ik ergens slecht in ben dan is het vrouwen afwijzen.. :')

Anyway, een half uur later wenkt het meisje mij naar haar toe en ik stap op haar af en ik wilde haar vragen wat er was of ze legde al een vinger op mijn lip, sloeg een been om me heen en begon me te zoenen. "Take me to your home" fluisterde ze daarna in mijn oor. Ik ben nog nooit zo snel van een leuk feestje verdwenen :')
  zondag 22 juli 2012 @ 19:26:32 #52
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114539280
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dan mag je dus erg veel geluk hebben dat ze jou daarvoor de wereld over willen sturen.
Niet veel geluk. Slechts kwaliteiten
  zondag 22 juli 2012 @ 19:27:35 #53
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114539323
quote:

[..]

Ik verdiende op mijn 18e 2300 netto.
pi_114539427
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:25 schreef Dven het volgende:
Anyway, een half uur later wenkt het meisje mij naar haar toe en ik stap op haar af en ik wilde haar vragen wat er was of ze legde al een vinger op mijn lip, sloeg een been om me heen en begon me te zoenen. "Take me to your home" fluisterde ze daarna in mijn oor. Ik ben nog nooit zo snel van een leuk feestje verdwenen :')
Het meisje als in de boodschapper, of daadwerkelijk dat meisje die het vriendinnetje was van een vriend van jou?
Rustig aan.
pi_114539441
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Hoe? :?
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 19:32:48 #56
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114539525
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het meisje als in de boodschapper, of daadwerkelijk dat meisje die het vriendinnetje was van een vriend van jou?
Daadwerkelijk dat meisje
pi_114539530
quote:

[..]

Je ziet de wereld vrij somber in als je vrouwen zo snel als sletten ziet of escort :/
  zondag 22 juli 2012 @ 19:33:30 #58
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114539554
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe? :?
Salarisadministrateur van een aantal bedrijven
pi_114539557
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Daadwerkelijk dat meisje
Dus je ging naar bed met iemand die vreemdging?
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 19:34:08 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114539584
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dus je ging naar bed met iemand die vreemdging?
Ik weet niet of ze is vreemdgegaan. Met die vriend van me is ze in ieder geval niet meer samen. Want dan weet ik zeker dat wat ze ook had geprobeerd dat ik het niet gedaan zou hebben :D
pi_114539597
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je ziet de wereld vrij somber in als je vrouwen zo snel als sletten ziet of escort :/
Doe ik niet?
Iemand die enorm goed betaald krijgt op haar 20e zonder studie afgerond te hebben.... Daar heb ik mijn twijfels over mbt haar baan.
Rustig aan.
pi_114539766
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Doe ik niet?
Iemand die enorm goed betaald krijgt op haar 20e zonder studie afgerond te hebben.... Daar heb ik mijn twijfels over mbt haar baan.
Ik vind het typisch "fok achtig" om het gelijk over zo'n boeg te gooien.
pi_114539841
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vind het typisch "fok achtig" om het gelijk over zo'n boeg te gooien.
Ah, maar veel geld verdienen op jonge leeftijd is bij voorbaat een beetje twijfelachtig qua beroepskeuze ofn ie?
Rustig aan.
pi_114539985
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ah, maar veel geld verdienen op jonge leeftijd is bij voorbaat een beetje twijfelachtig qua beroepskeuze ofn ie?
Sommige mensen hebben het erg goed voor elkaar, door flink aan de weg te timmeren.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:00:17 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114540552
Firefly, het op hebben van een hoed heeft gewerkt. Toch een stuk meer aandacht gehad dan normaal.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 22 juli 2012 @ 20:09:28 #66
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114540867
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, dat betekent dat je verdomd goede keuzes hebt durven te maken in tegenstelling tot 99% van alle andere mensen.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:11:05 #67
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114540927
quote:
99s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Firefly, het op hebben van een hoed heeft gewerkt. Toch een stuk meer aandacht gehad dan normaal.
Op de verjaardag van een Engelsman die hier woont zijn we met 8 man als vrouwen verkleedt en naar de stad gegaan. Twee van de acht man zijn nogal gespierde grote mannen met een kaal hoofd. Zag er fantastisch uit :D

Maar we hebben allemaal genoeg aandacht gekregen. Van mannen erg negatief (Nogal een macho-cultuur hier) maar de vrouwen vonden het allemaal wel wat hebben :D
pi_114541422
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Nee, dat betekent dat je verdomd goede keuzes hebt durven te maken in tegenstelling tot 99% van alle andere mensen.
Er komt veel geluk bij kijken hoor...
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:27:10 #69
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114541590
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Er komt veel geluk bij kijken hoor...
Zeer zeker niet. Wanneer je de juiste kwaliteiten hebt en niet op je mond gevallen bent kan je een hoop snel bereiken
pi_114541692
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Zeer zeker niet. Wanneer je de juiste kwaliteiten hebt en niet op je mond gevallen bent kan je een hoop snel bereiken
Ik zie het niet voor mogelijk, dus ik vind dan ook dat je al van geluk kan spreken als je dat wel voor mogelijk zou zien.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 20:37:50 #71
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114541996
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zie het niet voor mogelijk, dus ik vind dan ook dat je al van geluk kan spreken als je dat wel voor mogelijk zou zien.
Legio gevallen die het tegendeel bewijzen. Dat het niet vaak voorkomt is een ander iets maar dat is dus omdat jongeren vaak specifieke kwaliteiten missen.
pi_114542055
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:37 schreef Dven het volgende:

[..]

Legio gevallen die het tegendeel bewijzen. Dat het niet vaak voorkomt is een ander iets maar dat is dus omdat jongeren vaak specifieke kwaliteiten missen.
Ik wil best luisteren, maar vooralsnog heb je me niet overtuigd van die ''gevallen'' die het ''tegendeel ''bewijzen''''

En over welke specifieke kwaliteiten heb je het dan?
Rustig aan.
pi_114542079
dit topic :')

99% zijn verzonnen verhalen en vrouwen worden behandeld als voorwerpen :') 14.gif

Zo ga je het maken in de wereld ja
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 22 juli 2012 @ 20:45:46 #74
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114542362
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
dit topic :')

99% zijn verzonnen verhalen en vrouwen worden behandeld als voorwerpen :') [ afbeelding ]

Zo ga je het maken in de wereld ja
Deze opmerking. Jezus wat zit daar een partij domheid in! :D
  zondag 22 juli 2012 @ 20:48:17 #75
377249 Seksgod_beta_v1
De weg is saai.
pi_114542458
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Nou goed... Geluk dat een stadsbus je pad niet kruiste met +- 70 km/u dan :(
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114542481
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Deze opmerking. Jezus wat zit daar een partij domheid in! :D
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik wil best luisteren, maar vooralsnog heb je me niet overtuigd van die ''gevallen'' die het ''tegendeel ''bewijzen''''

En over welke specifieke kwaliteiten heb je het dan?
Wie A zegt moet ook B zeggen.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:05:37 #77
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114543263
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

[..]

Wie A zegt moet ook B zeggen.
Niet zoveel zin om jou te beantwoorden, je bent op wat punten een zeer negatief en achterdochtig ingesteld persoon en dat is niet leuk praten, voor mij niet in ieder gevak.

Beetje googelen is ook zo lastig niet joh

Zelfs met stront kan je al jong geld verdienen

http://www.netwerk.tv/uit(...)ing-van-tijd-en-geld

Hier, nog iets, 20 en 16 jaar

http://selfmadehuman.com/succesvolle%20jonge%20ondernemers.html

22 jaar, 14 man personeel

http://www.sprout.nl/101/(...)onge-ondernemer.html

En zo zijn er honderden. En zo zullen er duizenden zijn die al een flink loon hebben bij een werkgever. Hell, voetballers verdienen soms al miljoenen
pi_114543404
Jepjep, ik ben ook negatief atm, geef ik gelijk toe. Dat ik achterdochtig overkom vind ik meer iets wat jezelf te verwijten valt omdat ik het vervelend vind dat je dingen roept zonder onderbouwing.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:09:38 #79
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114543445
Oja, wanneer je nog kwaliteiten wenst:

Hard werken (wel degelijk een kwaliteit want veel mensen kunnen dat niet)
Organisatorisch vermogen
Flexibel
Leidinggevende capaciteiten
Risico's accepteren en durven nemen
Beslissingen durven te maken
Diplomatiek ingesteld zijn
En een goede dosis zelfvertrouwen maar met de juiste zelfreflectie
  zondag 22 juli 2012 @ 21:10:59 #80
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114543493
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef kingtoppie het volgende:
Jepjep, ik ben ook negatief atm, geef ik gelijk toe. Dat ik achterdochtig overkom vind ik meer iets wat jezelf te verwijten valt omdat ik het vervelend vind dat je dingen roept zonder onderbouwing.
Als je roept dat een meisje dat ik leer kennen waarschijnlijk wel een hoer moet zijn omdat ze Bulgaars is en op jonge leeftijd al veel geld verdient dan vind ik dat inderdaad een kwalijk geval van achterdocht. Niet alles moet maar steeds bewezen worden, je mag ook wel eens iets aannemen. Dan verlopen gesprekken een stuk vloeiender ;)
pi_114543559
Je moet het niet zo interpreteren zoals je het nu schetst Dven.

Ik zeg niet dat het wel een hoer moet zijn, en al helemaal niet omdat ze bulgaars is oid....

Niet alles hoeft bewezen te worden nee, maar als iemand veel geld verdient op jonge leeftijd dan vraag ik me af hoe hij / zij dat doet.
Rustig aan.
pi_114543654
quote:
99s.gif Op zondag 22 juli 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar twijfel ik niet aan, niet geheel mijn stijl maar als je het zelf leuk vind gewoon ermee door gaan :)
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 21:15:21 #83
5428 crew  miss_sly
pi_114543693
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:12 schreef kingtoppie het volgende:
Je moet het niet zo interpreteren zoals je het nu schetst Dven.

Ik zeg niet dat het wel een hoer moet zijn, en al helemaal niet omdat ze bulgaars is oid....

Niet alles hoeft bewezen te worden nee, maar als iemand veel geld verdient op jonge leeftijd dan vraag ik me af hoe hij / zij dat doet.
Je kunt dat afvragen natuurlijk ook op een ietwat positievere, en echt meer vragende manier doen, dan op een negatieve manier mt een nare stelling :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114543792
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je kunt dat afvragen natuurlijk ook op een ietwat positievere, en echt meer vragende manier doen, dan op een negatieve manier mt een nare stelling :)
Ik vind het niet eens negatief eigenlijk.. Ja voor hem wellicht omdat hij haar kent en wel leuk vindt... Maar voor mij is het gewoon een blanko situatie... Jonge meid van 20 die veel geld verdient.... -> Escort.

En dan bedoel ik dat ik daar dan als eerste aan denk wat ik een beetje voor mogelijk zou houden als baan die bij dat plaatje past.

Maargoed...
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:18:19 #85
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114543823
Dan is de eerste aanname escorte al een hele nare
pi_114543838
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:18 schreef Dven het volgende:
Dan is de eerste aanname escorte al een hele nare
Ja dat vind ik dus niet... Niks mis met een escort.
Rustig aan.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 21:20:12 #87
5428 crew  miss_sly
pi_114543922
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vind het niet eens negatief eigenlijk.. Ja voor hem wellicht omdat hij haar kent en wel leuk vindt... Maar voor mij is het gewoon een blanko situatie... Jonge meid van 20 die veel geld verdient.... -> Escort.

En dan bedoel ik dat ik daar dan als eerste aan denk wat ik een beetje voor mogelijk zou houden als baan die bij dat plaatje past.

Maargoed...
Dat is dus nogal negatief ingevuld :)

Je zou ook anders kunnen reageren, namelijk gewoon met een vraag: "jee, bijzonder zo jong al een heel goed inkomen. Heeft ze een bijzondere baan/opleiding/hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?"
Dat klinkt meer open, en dat is prettiger om op te antwoorden :)
  zondag 22 juli 2012 @ 21:21:38 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114544002
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maargoed...
Wanneer een vrouwelijk persoon van 20 meer geld dan gemiddeld verdient en je eerste aanname is escorte dan is dat zeer zeker niet blanco. En ik denk dat je van mevrouw een goede trap tussen de ballen had gekregen. :D

Een andere vriendin die ik hier heb heeft haar eigen winkel. Verdient tien keer modaal maar werkt zichzelf helemaal te pletter (tien uur per dag, zeven dagen per week). Geloof me, ze gaat het niet waarderen wanneer je haar dikgevulde portemonnee ziet en als oorzaak daartoe een louche bijbaantje als escortemodel ziet.

Maar misschien hebben we hier ook wel de reden te pakken dat je schijnbaar niet zoveel succes hebt bij de dames.
pi_114544113
Ik zou het zeker niet tegen der zeggen, ik heb wel gevoel voor respect etc hoor Dven.
Rustig aan.
pi_114544157
Okay... Ik denk dat ik het wel negatief heb ingevuld, ging onbewust. Negatieve bui hier... Dus ik heb het niet van mezelf door wellicht.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:25:47 #91
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114544184
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat is dus nogal negatief ingevuld :)

Je zou ook anders kunnen reageren, namelijk gewoon met een vraag: "jee, bijzonder zo jong al een heel goed inkomen. Heeft ze een bijzondere baan/opleiding/hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen?"
Dat klinkt meer open, en dat is prettiger om op te antwoorden :)
En zo zal het ook bij een vrouw werken. Wanneer hij een dame tegenkomt en ze ziet eruit alsof ze wel de nodige centjes heeft zal hij waarschijnlijk eerder vragen: "En hoe kom jij aan dat geld?!?" dan "Wauw, wat zie jij er goed en sjiek uit! Jij hebt op school vast je best gedaan :D "

Tsja, dat zijn nogal verschillende binnenkomers
  zondag 22 juli 2012 @ 21:27:33 #92
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114544272
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zou het zeker niet tegen der zeggen, ik heb wel gevoel voor respect etc hoor Dven.
Maar je denkt het wel
Waar geen positiviteit uitstraalt waardoor jij ook niet als positief ervaren zal worden
pi_114544279
En daar heb je het wel mis hoor Dven... Maargoed.
Rustig aan.
pi_114544289
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar je denkt het wel
Waar geen positiviteit uitstraalt waardoor jij ook niet als positief ervaren zal worden
Nee, zelfs dat niet.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:28:23 #95
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114544312
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
Okay... Ik denk dat ik het wel negatief heb ingevuld, ging onbewust. Negatieve bui hier... Dus ik heb het niet van mezelf door wellicht.
Niama problem :D

Maar eerst zelf in een langdurige positieve bui geraken, dat is de allerbelangrijkste stap die je zetten kan! ;)
pi_114544322
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar je denkt het wel
Idd, wat jij voelt, voelt zij ook. Achterdochtigheid is zeer goed te herkennen.
pi_114544422
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Idd, wat jij voelt, voelt zij ook. Achterdochtigheid is zeer goed te herkennen.
Wat dat betrefd ben ik geen achterdochtig / jaloers persoon, gun alles iedereen ten harte, tenzij ik het iemand niet gun, maar dan maak je het wel bond bij mij.
Rustig aan.
pi_114544454
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:28 schreef Dven het volgende:

[..]

Niama problem :D

Maar eerst zelf in een langdurige positieve bui geraken, dat is de allerbelangrijkste stap die je zetten kan! ;)
Thanks, maar dat gaat niet zo makkelijk / kan ik niet.
Rustig aan.
pi_114544521
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat dat betrefd ben ik geen achterdochtig / jaloers persoon, gun alles iedereen ten harte, tenzij ik het iemand niet gun, maar dan maak je het wel bond bij mij.
Dat is wel goed :)
pi_114544580
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is wel goed :)
Weet ik, maar ik ben dan ook wel een moralistisch wezen... Je hoeft niet in mijn oprechtheid te gaan twijfelen in ieder geval.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:40:35 #101
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114544867
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Thanks, maar dat gaat niet zo makkelijk / kan ik niet.
Maar is een stuk belangrijker en verdient veel meer aandacht dan weke vrouw dan ook ;)
pi_114544925
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Dven het volgende:

[..]

Maar is een stuk belangrijker en verdient veel meer aandacht dan weke vrouw dan ook ;)
Et werkt wellicht een beetje 2 kanten op... Misschien raak ik wel in een positieve bui als ik een vrouw aandacht kan geven?
Rustig aan.
pi_114545090
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Et werkt wellicht een beetje 2 kanten op... Misschien raak ik wel in een positieve bui als ik een vrouw aandacht kan geven?
Je cheat pills ;)
pi_114545126
Neuh, cheat pills geven alleen wat meer controle.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 21:48:31 #105
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114545209
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je jezelf niet gelukkig krijgt hoe wil je dan een ander geluk toebrengen? Het staat en valt met je eigen emotie en gedachtegang
pi_114545255
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:48 schreef Dven het volgende:

[..]

Als je jezelf niet gelukkig krijgt hoe wil je dan een ander geluk toebrengen? Het staat en valt met je eigen emotie en gedachtegang
Wie zegt dat ik mezelf niet gelukkig kan voelen door het bestaan wellicht alleen al van een ander persoon?
Rustig aan.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 21:57:38 #107
5428 crew  miss_sly
pi_114545591
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik mezelf niet gelukkig kan voelen door het bestaan wellicht alleen al van een ander persoon?
Je geluk putten uit een ander is geen goede zaak.
pi_114545789
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mee eens. Weet alleen zelf niet of kingtoppie het zo precies bedoeld? Als het wel zo is is het niet goed idd.
pi_114545791
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Put jij niet heel veel geluk uit je kinderen? Zou je wel zonder ze kunnen leven...? Hmpz...
Rustig aan.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 22:05:33 #110
5428 crew  miss_sly
pi_114545936
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Put jij niet heel veel geluk uit je kinderen? Zou je wel zonder ze kunnen leven...? Hmpz...
Ik haal heel veel geluk uit onze dochter. Zou ik zonder haar kunnen leven? Ja, als dat moet, dan moet dat. Zou ik zonder haar willen leven? Nee. Idem voor mijn partner, mijn ouders, mijn zus, een aantal vrienden.

Zoals jij het post, lijkt het alsof je geluk louter uit iets (een vrouw?) buiten jezelf haalt. Dat is niet goed. Een ander kan je geluk wel aanvullen, groter maken, je wereld nog meer kleuren, maar er moet ook al kleur zijn zonder welk ander persoon dan ook.
pi_114546006
Kvind het leven maar redelijk zwart zonder enig ander persoon.
Rustig aan.
pi_114546270
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent waarschijnlijk moe en je zit daardoor nu in een dipje? ;)
pi_114546527
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent waarschijnlijk moe en je zit daardoor nu in een dipje? ;)
Tot de diepste basis, kan alles wel een beetje van mij gestolen worden hoor..
Ik hou wel enorm van muziek, hecht daar dan ook wel veel emotionele waarde aan, de rest nauwelijks eigenlijk.
Rustig aan.
pi_114547445
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tot de diepste basis, kan alles wel een beetje van mij gestolen worden hoor..
Ik hou wel enorm van muziek, hecht daar dan ook wel veel emotionele waarde aan, de rest nauwelijks eigenlijk.
Weet niet of je deze al gezien hebt:

zondag 22 juli 2012 @ 22:49:44 #115
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_114548059
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
ik begrijp er nog steeds niets van. eerst was je nog zwanger..
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_114549452
quote:
Ik kijk wel ff, maargoed.
Rustig aan.
pi_114549552
Ik heb geen default wat dat betrefd firefly, filmpje is niet van toepassing.
Rustig aan.
  zondag 22 juli 2012 @ 23:57:17 #118
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114551571
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 19:27 schreef Dven het volgende:

[..]

Wat een koning. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen man... Teach me :p Zit 2e jaar TU delft, aan brains ontbreekt het niet ;)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 22 juli 2012 @ 23:58:33 #119
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114551631
Oh, zijn hier trouwens nog gasten die willen daygamen deze week (omgeving leiden) Ik heb ff een schop onder m'n hol nodig.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 23 juli 2012 @ 00:01:45 #120
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114551795
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat een koning. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen man... Teach me :p Zit 2e jaar TU delft, aan brains ontbreekt het niet ;)
Niet voor anderen werken maar voor jezelf ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 00:03:47 #121
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114551902
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:01 schreef Dven het volgende:

[..]

Niet voor anderen werken maar voor jezelf ;)
Die skills moet je toch ergens geleerd hebben lijkt me? Ik zou m'n god niet weten hoe/wat ik op zou moeten zetten. En dan had ik nog wel een 7 voor eco:p
  maandag 23 juli 2012 @ 00:09:40 #122
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114552207
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Die skills moet je toch ergens geleerd hebben lijkt me? Ik zou m'n god niet weten hoe/wat ik op zou moeten zetten. En dan had ik nog wel een 7 voor eco:p
Je kan alles leren wat je wil. Ik had geen enkele diploma maar ik kende de stof wel prima. Je vindt één persoon die je overtuigd van jouw kunnen voor een goede prijs en je maakt de woorden waar. Die zal direct al zijn vrienden/partners e.d. inschakelen want "Hey het ventje is misschien 18 jaar maar hij doet zijn werk en is drie keer zo goedkoop als de standaard kantoren"

Er zijn duizenden manieren om gemakkelijk aan geld te komen. Hel, in de zomermaanden verdien je wanneer je leuk gitaar speelt en wat zingen kan (en aansprekende muziek speelt) ook met gemak 25 euro per uur
  maandag 23 juli 2012 @ 00:16:42 #123
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114552477
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef Dven het volgende:

[..]

Je kan alles leren wat je wil. Ik had geen enkele diploma maar ik kende de stof wel prima. Je vindt één persoon die je overtuigd van jouw kunnen voor een goede prijs en je maakt de woorden waar. Die zal direct al zijn vrienden/partners e.d. inschakelen want "Hey het ventje is misschien 18 jaar maar hij doet zijn werk en is drie keer zo goedkoop als de standaard kantoren"

Er zijn duizenden manieren om gemakkelijk aan geld te komen. Hel, in de zomermaanden verdien je wanneer je leuk gitaar speelt en wat zingen kan (en aansprekende muziek speelt) ook met gemak 25 euro per uur
Hahah, heerlijke mindset heb jij. Het is volgens mij ook heel veel via via regelen. Jammergenoeg ken ik niet zo veel van dat soort mensen.
  maandag 23 juli 2012 @ 00:18:12 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114552545
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahah, heerlijke mindset heb jij. Het is volgens mij ook heel veel via via regelen. Jammergenoeg ken ik niet zo veel van dat soort mensen.
Advertentie hier en daar, mensen aanspreken, stap eens op een beurs, ondernemers in familie misschien? etc.
  maandag 23 juli 2012 @ 00:23:13 #125
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114552742
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Advertentie hier en daar, mensen aanspreken, stap eens op een beurs, ondernemers in familie misschien? etc.
2 ooms die zelfstandig werken, maar die zitten in het buitenland. Ik ben onderhand wel oprecht geinteresseerd geraakt trouwens :P Wat bedoel je precies met een beurs, en hoe pak je dat aan? Aan een zakenman vragen, wat kan ik voor je betekenen? Ik ben vrij goed in nieuwe dingen leren, maar dan moet ik wel weten wat;)

Het goed kunnen lullen ga ik trouwens weer oefenen komende 2 weken^^
  maandag 23 juli 2012 @ 00:31:35 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114553012
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

2 ooms die zelfstandig werken, maar die zitten in het buitenland. Ik ben onderhand wel oprecht geinteresseerd geraakt trouwens :P Wat bedoel je precies met een beurs, en hoe pak je dat aan? Aan een zakenman vragen, wat kan ik voor je betekenen? Ik ben vrij goed in nieuwe dingen leren, maar dan moet ik wel weten wat;)

Het goed kunnen lullen ga ik trouwens weer oefenen komende 2 weken^^
Gewoon rondlopen en gesprekken hebben met van alles en iedereen. Niet eens doelgericht werken maar zorgen dat je met diegene opschieten kan. Uiteindelijk komt vanzelf boven water wat je beide doet in het dagelijks leven en dan is het de kunst om het zo te verpakken dat ze zoiets hebben van... Klinkt interessant! ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 00:37:17 #127
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114553211
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Gewoon rondlopen en gesprekken hebben met van alles en iedereen. Niet eens doelgericht werken maar zorgen dat je met diegene opschieten kan. Uiteindelijk komt vanzelf boven water wat je beide doet in het dagelijks leven en dan is het de kunst om het zo te verpakken dat ze zoiets hebben van... Klinkt interessant! ;)
Ik vind het echt chill voor je man. Voor mij is dit denk nog een stapje te ver. Mezelf verkopen heb ik nooit geleerd eigenlijk. Misschien ga ik daar ook nog wel eens aan werken.

Nu eerst maar eens leren om dat leuke meisje in de tram te versieren :)
  maandag 23 juli 2012 @ 00:45:32 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114553484
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik vind het echt chill voor je man. Voor mij is dit denk nog een stapje te ver. Mezelf verkopen heb ik nooit geleerd eigenlijk. Misschien ga ik daar ook nog wel eens aan werken.

Nu eerst maar eens leren om dat leuke meisje in de tram te versieren :)
Ik doe het allang niet meer hoor :D
Ik heb een baan wat beneden mijn niveau maar een levensstandaard waar ik in Nederland heel hard voor zou moeten werken dus dat is prima ;)

Meisje in de tram versieren? Gewoon op afstappen, klein compliment en vragen of ze iets wil drinken. Easy as that :D
  maandag 23 juli 2012 @ 02:21:13 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114555652
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik doe het allang niet meer hoor :D
Ik heb een baan wat beneden mijn niveau maar een levensstandaard waar ik in Nederland heel hard voor zou moeten werken dus dat is prima ;)

Meisje in de tram versieren? Gewoon op afstappen, klein compliment en vragen of ze iets wil drinken. Easy as that :D
Voor jou wel, jij hebt geld.

Maar even serieus, ik weet dat het zo moet. Alleen wat te zeggen hebben wil ik nog een stuk verder ontwikkelt hebben. Daarom wil ik komende weken echt gaan knallen, fucking veel ervaring opdoen, ik heb er eindelijk tijd voor. Het is alleen zo jammer dat ik een half uur fietsen van de bewoonde wereld zit. Heel vaak zit ik dus thuis en heb ik moeilijk veel zin om chicks te gaan ontmoeten(op dit moment bv:p) maar als je er dan eenmaal heen gefietst bent is je state weer lekker naar de klote, spelen je angsten op etc etc

Daarom is een wing gewoon chill. Soms moet iemand gewoon even tegen je zeggen, fuck je angst en ga het lekker doen. Maargoed als ik er niet snel een vind ga ik gewoon in m'n eentje op de versiertour :P
pi_114555667
Wees je eigen wing.
  maandag 23 juli 2012 @ 02:24:48 #131
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114555682
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:23 schreef Charcot het volgende:
Wees je eigen wing.
zie edit ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 07:36:36 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114556775
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Voor jou wel, jij hebt geld.

Maar even serieus, ik weet dat het zo moet. Alleen wat te zeggen hebben wil ik nog een stuk verder ontwikkelt hebben. Daarom wil ik komende weken echt gaan knallen, fucking veel ervaring opdoen, ik heb er eindelijk tijd voor. Het is alleen zo jammer dat ik een half uur fietsen van de bewoonde wereld zit. Heel vaak zit ik dus thuis en heb ik moeilijk veel zin om chicks te gaan ontmoeten(op dit moment bv:p) maar als je er dan eenmaal heen gefietst bent is je state weer lekker naar de klote, spelen je angsten op etc etc

Daarom is een wing gewoon chill. Soms moet iemand gewoon even tegen je zeggen, fuck je angst en ga het lekker doen. Maargoed als ik er niet snel een vind ga ik gewoon in m'n eentje op de versiertour :P
Geld, geen geld, dat is allemaal niet zo van belang. Ik heb een poosje lang door Europa rondgezworven. Op straat slapen en soms letterlijk uit vuilnisbakken gegeten. Hadden we eens wat geld dan was het uitgaan en een vrouw versieren zodat we eens een keer een echt bed hadden om in te slapen en een goed ontbijt om te eten. Het gaat allemaal om hoe je de situatie waarin je zit weet te vertegenwoordigen. Een zwerver kan interessanter zijn dan dan de rijkste miljonair

Deze baas is zwerver, cultheld en vrouwenmagneet in China
pi_114556840
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Geld, geen geld, dat is allemaal niet zo van belang. Ik heb een poosje lang door Europa rondgezworven. Op straat slapen en soms letterlijk uit vuilnisbakken gegeten. Hadden we eens wat geld dan was het uitgaan en een vrouw versieren zodat we eens een keer een echt bed hadden om in te slapen en een goed ontbijt om te eten. Het gaat allemaal om hoe je de situatie waarin je zit weet te vertegenwoordigen. Een zwerver kan interessanter zijn dan dan de rijkste miljonair

[ afbeelding ]

Hehe gaaf
pi_114557335
quote:
Hier wil ik best voor naar Leiden komen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114557423
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Dan moet je een visier hebben op geile makkelijke meisjes wil je iedere avond een ander meenemen naar je bed.
Ik zeg niet dat ik het doe omdat het zoals al eerder is gezegd saai word. Ik zeg alleen dat de mogelijkheid daar is. Normaal ben ik wel redelijk kieskeurig en voorkeur gaat sowieso uit naar 1 superleuke ipv 10 normaal leuken.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:31:29 #136
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114561712
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:36 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geld maakt geen fuck uit. ik dacht dat je wel doorhad dat ik een grapje maakte;)
  maandag 23 juli 2012 @ 12:35:18 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114561833
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het doe omdat het zoals al eerder is gezegd saai word. Ik zeg alleen dat de mogelijkheid daar is. Normaal ben ik wel redelijk kieskeurig en voorkeur gaat sowieso uit naar 1 superleuke ipv 10 normaal leuken.
Alle elf ook goed hoor ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 12:35:45 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114561841
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Geld maakt geen fuck uit. ik dacht dat je wel doorhad dat ik een grapje maakte;)
Toegegeven, maakt het wel nog iets gemakkelijker ;)
pi_114562476
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je zegt dat de mogelijkheid daar iedere avond naar is.
Ik ga uit van een kans van lager dan 50% ook al ben je een of andere hosselkoning. Dus ik wil er wel een wedje op leggen inderdaad.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:12:24 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114562917
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga uit van een kans van lager dan 50% ook al ben je een of andere hosselkoning. Dus ik wil er wel een wedje op leggen inderdaad.
Wanneer ik twee weken lang iedere week een foto kan tonen van een andere vrouw in mijn bed, wat krijg ik dan van je? :D
  maandag 23 juli 2012 @ 13:22:36 #141
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114563170
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Wanneer ik twee weken lang iedere week een foto kan tonen van een andere vrouw in mijn bed, wat krijg ik dan van je? :D
Dit is wel op een heel makkelijke manier geld verdienen :D . Kingtoppie, kom maar eens naar Amersfoort. Daar heb je vrouwen zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak. Als je wilt is het daar elke week raak als je je lat maar laag genoeg legt.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:23:32 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114563199
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Dit is wel op een heel makkelijke manier geld verdienen :D . Kingtoppie, kom maar eens naar Amersfoort. Daar heb je vrouwen zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak. Als je wilt is het daar elke week raak als je je lat maar laag genoeg legt.
Lage latten werk ik niet graag mee :P
Maar is makkelijk verdient ja :P
pi_114564571
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Twee weken lang, iedere dag.
Rustig aan.
pi_114564610
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wou wellicht donderdag naar amersfoort gek genoeg, ken er alleen niemand verder, ben al een keer met firefly een avondje denhaag wezen doen dus als jij daar wellicht voor open staat ga ik met je mee :)

Mooi spreekwoord trouwens, zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak _O_
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:08:59 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114564649
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wou wellicht donderdag naar amersfoort gek genoeg, ken er alleen niemand verder, ben al een keer met firefly een avondje denhaag wezen doen dus als jij daar wellicht voor open staat ga ik met je mee :)

Mooi spreekwoord trouwens, zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak _O_
Hij heeft wel een punt. Er zijn altijd vrouwen wanhopig genoeg om met iemand in bed te duiken. Of geil genoeg. Of dronken genoeg. Het is een kwestie van ze vinden en je lat lager en lager leggen.
pi_114564680
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Er zijn altijd vrouwen wanhopig genoeg om met iemand in bed te duiken. Of geil genoeg. Of dronken genoeg. Het is een kwestie van ze vinden en je lat lager en lager leggen.
Tjah, laten we het wel een beetje op leuke wijven houden :o :P Maargoed.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:24:29 #147
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114565043
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Serious? 'Ik ben niet goed met vrouwen dus ga ik de lelijke wel in bed lullen' Echt een chill leven ga je zo tegemoet..
  maandag 23 juli 2012 @ 14:25:51 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114565083
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Serious? 'Ik ben niet goed met vrouwen dus ga ik de lelijke wel in bed lullen' Echt een chill leven ga je zo tegemoet..
Ik begrijp ze ook niet. Mijn lat ligt dan ook torenhoog. :7
pi_114567202
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt dus een kans van 50% om 100 euro kwijt te raken? Voor 100 euro knal ik mn standaard wel een stukje omlaag hoor dus word de kans alleen maar groter :')

Maar wat ik ook bedoel met iedere avond is dat je ook geen een berichtje kan sturen. In die loop van de tijd heb je daar de contacten wel voor.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:45:34 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114567385
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Twee weken lang, iedere dag.
Excuus, iedere dag natuurlijk. Wat is de beloning en voor welke opdrachten krijg ik welke bonus? ;)
pi_114567412
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je hebt dus een kans van 50% om 100 euro kwijt te raken? Voor 100 euro knal ik mn standaard wel een stukje omlaag hoor dus word de kans alleen maar groter :')

Maar wat ik ook bedoel met iedere avond is dat je ook geen een berichtje kan sturen. In die loop van de tijd heb je daar de contacten wel voor.
Of te winnen uiteraard, puur naar de kansen gekeken (Waarin ik geloof) zou het dan in mijn voordeel zijn, dus daarom zou ik daarop een wedje leggen.

Laaste zin snap ik niet.
Rustig aan.
pi_114567450
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Excuus, iedere dag natuurlijk. Wat is de beloning en voor welke opdrachten krijg ik welke bonus? ;)
:P
Jou vertrouw ik daarin niet, ken jou verder niet :P Ik schat jou een grotere cassanova dan drommeltje blijkbaar.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:49:08 #153
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114567517
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:P
Jou vertrouw ik daarin niet, ken jou verder niet :P Ik schat jou een grotere cassanova dan drommeltje blijkbaar.
Twee weken iedere avond is best een pittige opdracht hoor, vrees niet dat ik het halen wil gezien het feit dat ik soms spijtig genoeg met een laag latje moet werken :P
pi_114567523
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of te winnen uiteraard, puur naar de kansen gekeken (Waarin ik geloof) zou het dan in mijn voordeel zijn, dus daarom zou ik daarop een wedje leggen.

Laaste zin snap ik niet.
Ik bedoel dat je al "contact" hebt gelegd met vrouwen in het verleden. In Groningen zou ik zo een paar berichtjes kunnen sturen en dan heb ik het zo voor mekaar.
pi_114567549
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Dven het volgende:

[..]

Twee weken iedere avond is best een pittige opdracht hoor, vrees niet dat ik het halen wil gezien het feit dat ik soms spijtig genoeg met een laag latje moet werken :P
Even qft
pi_114567553
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je al "contact" hebt gelegd met vrouwen in het verleden. In Groningen zou ik zo een paar berichtjes kunnen sturen en dan heb ik het zo voor mekaar.
Mja, naam opgebouwd dus... :P
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:50:12 #157
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114567558
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

In bed is in bed, zolang het maar iedere dag een ander is valt het binnen de deal toch? :P
  maandag 23 juli 2012 @ 15:51:09 #158
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114567596
Morgen met de taxi naar een stad hier 50 km verderop om te dineren met de prinses :')

Je moet er soms wat voor overhebben :D
pi_114567647
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Dven het volgende:

[..]

In bed is in bed, zolang het maar iedere dag een ander is valt het binnen de deal toch? :P
Zo vatte ik het ook op inderdaad.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mja, naam opgebouwd dus... :P
Ook al zou ik in Leiden moeten hosselen, als ik een wedje voor 100 euro leg dan denk ik dat de kans dat ik wat ga regelen die avond rond de 90% ligt :')
pi_114567718
Dan zou het een goede deal zijn dus. :P
Rustig aan.
pi_114567756
Exact, voorlopig kan ik er echter nog niet op ingaan. Vraag me trouwens af of ik het 3,5 week zonder vrouwen volhoudt :')
pi_114567803
Masturbeer je wel genoeg?
Rustig aan.
pi_114567844
Straks vast wel weer :')
pi_114567909
90% kans vind ik wel een cassanova percentage though, vraag me af hoe je dat zou flikken, hoe gedraag jij je? (Zoals op fok? :P)
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:05:40 #165
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114568093
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
90% kans vind ik wel een cassanova percentage though, vraag me af hoe je dat zou flikken, hoe gedraag jij je? (Zoals op fok? :P)
Voor 100 euro doet hij blijkbaar een hoop wanhopige vrouwen
pi_114568121
Ik zie nooit wanhopige vrouwen wat dat betrefd.
Rustig aan.
pi_114568126
Op FOK! ben ik wat betreft sommige dingen een karikatuur van mezelf. Met vrouwen gewoon erg direct zijn en dan zie je wel hoe ze erop reageren en dan ga je verder of naar andere vrouwen toe.
pi_114568159
Direct als in, wat je met haar wilt doen vertellen / wat je van haar uiterlijk oid vindt?
Rustig aan.
pi_114568165
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie nooit wanhopige vrouwen wat dat betreft.
Beter opletten :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Dven het volgende:

[..]

Voor 100 euro doet hij blijkbaar een hoop wanhopige vrouwen
Nah, in het begin gewoon de vrouwen proberen waar ik normaal ook voor ga en op het einde pas naar de wat mindere alternatieven over mocht dat nodig zijn :')
pi_114568208
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Op wat? Hoe gedragen die meisjes zich?
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:09:04 #171
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114568210
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

[..]

Nah, in het begin gewoon de vrouwen proberen waar ik normaal ook voor ga en op het einde pas naar de wat mindere alternatieven over mocht dat nodig zijn :')
Dat sowieso natuurlijk! :D

Ik heb het geluk dat ik hier voor tien euro nog wel iemand zo gek krijg een avondje te blijven logeren. Blijft er nog 90 winst over :')
pi_114568221
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Direct als in, wat je met haar wilt doen vertellen / wat je van haar uiterlijk oid vindt?
Persoonlijk geef ik bijna nooit complimenten en vertel ik ze ook niet wat ik met ze ga doen. Gewoon nonverbaal erg direct zijn en snel op de signalen inspelen. Maar ik ben weer weg :W
pi_114568247
:W
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:26:33 #174
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114568686
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Persoonlijk geef ik bijna nooit complimenten en vertel ik ze ook niet wat ik met ze ga doen. Gewoon nonverbaal erg direct zijn en snel op de signalen inspelen. Maar ik ben weer weg :W
Klopt, complimenten geef je indirect anders : Cliche
pi_114571373
Veel goede players hierzo, wil jullie wel in actie zien zodat ik er wat van mee kan krijgen
pi_114571434
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt, complimenten geef je indirect anders : Cliche
Vrouwen die het geen compliment vinden dat je überhaupt op ze afstapt :')

Overigens @ KT

[ Bericht 16% gewijzigd door Drommeldaris op 23-07-2012 18:44:21 ]
pi_114577990
Lol, kansloos, maargoed :P
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:03:02 #178
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114578646
Ik zou best wel eens de players van dit topic in actie willen zien, maar dan vanaf de zijlijn natuurlijk. Nu geloof ik er eerlijk gezegd nog geen bal van. Zat verhalen, maar die kan iedere simpele ziel wel uit zijn duim zuigen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114578754
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
Ik zou best wel eens de players van dit topic in actie willen zien, maar dan vanaf de zijlijn natuurlijk. Nu geloof ik er eerlijk gezegd nog geen bal van. Zat verhalen, maar die kan iedere simpele ziel wel uit zijn duim zuigen.
Players en mensen die vrouwen kunnen versieren zijn niet per se hetzelfde :')
  maandag 23 juli 2012 @ 21:06:31 #180
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114578823
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Players en mensen die vrouwen kunnen versieren zijn niet per se hetzelfde :')
Nee oké, maar dat is niet de strekking van mijn post. Ik was ook serieus, lijkt me best wel interessant om te zien, mits jullie de waarheid spreken. Als het een grote faalbende is, dan is het slechts amusant om te zien. :P
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_114578843
Ik kijk ook wel toe vanaf de zijlijn dan :o
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:10:33 #182
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579004
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk ook wel toe vanaf de zijlijn dan :o
Hoor jij niet juist in het veld te staan dan? ;)
pi_114579057
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Hoor jij niet juist in het veld te staan dan? ;)
Misschien bestaat mijn veld wel uit de zijlijn })
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:12:11 #184
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579080
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Misschien bestaat mijn veld wel uit de zijlijn })
Bevind ik me dan in de gevarenzone? :P
pi_114579124
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:12 schreef Fera het volgende:

[..]

Bevind ik me dan in de gevarenzone? :P
:o :9
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:14:44 #186
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579179
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:o :9
Stap jij af op de muurbloempjes? Want als ik aan de zijlijn denk, denk ik automatisch aan mensen die niet op de dansvloer staan, die zich afzijdig houden.
pi_114579253
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Stap jij af op de muurbloempjes? Want als ik aan de zijlijn denk, denk ik automatisch aan mensen die niet op de dansvloer staan, die zich afzijdig houden.
Nop. Ik doe maar gewoon wat en ga zelf ook altijd wel actief dansen... Dus ehh, neen over het algemeen bevinden de meisjes die ik aanspreek zich niet op de zijlijn.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:17:37 #188
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579313
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nop. Ik doe maar gewoon wat en ga zelf ook altijd wel actief dansen... Dus ehh, neen over het algemeen bevinden de meisjes die ik aanspreek zich niet op de zijlijn.
Oké. Is er een bepaald type meisje wat de voorkeur geniet?
pi_114579341
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef Fera het volgende:

[..]

Oké. Is er een bepaald type meisje wat de voorkeur geniet?
Meisjes met een open uitstraling.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:18:49 #190
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579368
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meisjes met een open uitstraling.
Wat is een open uitstraling? Waar zie je dat aan?
pi_114579388
Aan het gezicht... :s)
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:26:47 #192
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579737
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:19 schreef kingtoppie het volgende:
Aan het gezicht... :s)
Maar wat zie je dan precies? Ik ben geïnteresseerd in de details. *)
pi_114579847
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar wat zie je dan precies? Ik ben geïnteresseerd in de details. *)
Dat ze een leuk mens is...
Tjah ehh, gewoon zo een geinteresseerde uitstraling _O-
Geen idee hoe ik het moet uitleggen... Als ik willekeurige foto's zie dan kan ik wel voorbeelden aanwijzen.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:30:15 #194
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114579906
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat ze een leuk mens is...
Tjah ehh, gewoon zo een geinteresseerde uitstraling _O-
Geen idee hoe ik het moet uitleggen... Als ik willekeurige foto's zie dan kan ik wel voorbeelden aanwijzen.
Je wilt dat ik foto's ga posten van verschillende meisjes? :P Kijk je verder nog naar uiterlijk? Misschien een domme vraag, maar je weet maar nooit. ;)
pi_114579971
Zeker... Ze moet niet zo dik zijn dat de vorm van haar lichaam eruit vliegt... / zo dun.

Ik wil een vrouw met rondingen dus... En dat hoeft zeker niet extreem... Kan in alle soorten en mate, als het maar geen plank of ronde knikker is.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:35:09 #196
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114580144

Ze lachen natuurlijk allemaal voor de foto, maar hebben deze meisjes (allemaal) een open uitstraling? Zijn dit meisjes die je zou benaderen?
pi_114580225
Een maat van me is goed in het krijgen van telefoonnummers op straat overdag. Meestal heeft hij er ongeveer 3 op een middag. Savonds gaat hij ook uit, dus 100 nummers per maand ofzo :/. Wel belachelijk eigenlijk.
pi_114580289
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]

Ze lachen natuurlijk allemaal voor de foto, maar hebben deze meisjes (allemaal) een open uitstraling? Zijn dit meisjes die je zou benaderen?
Typisch een "vrouwen met nep borsten om te kijken of hij voor zijn geiligheid gaat of het innerlijk van een meisje, zodat als hij hapt ik kan klagen en als hij niet hapt ik vind dat hij een oprecht leuke jongen is post".
  maandag 23 juli 2012 @ 21:39:34 #199
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114580337
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Typisch een "vrouwen met nep borsten om te kijken of hij voor zijn geiligheid gaat of het innerlijk van een meisje, zodat als hij hapt ik kan klagen en als hij niet hapt ik vind dat hij een oprecht leuke jongen is post".
O nee, ik pakte gewoon één van de eerste plaatjes die ik zag. De meeste waren van die filmsterren/modellen foto's. Dat je zo snel die conclusie trekt valt me tegen van je.
pi_114580341
Vooral vrouwen met make up zijn uit den boze voor de meer rustige vrouwelijke medemens
pi_114580370
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef Fera het volgende:

[..]

O nee, ik pakte gewoon één van de eerste plaatjes die ik zag. De meeste waren van die filmsterren/modellen foto's. Dat je zo snel die conclusie trekt valt me tegen van je.
Ik heb best wel moeite hoor om zo'n over de top foto te vinden op google. Zelfs als je gewoon vrouw intypt in de search zie je niet gelijk zulke extreme nep borsten.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:42:18 #202
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114580460
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb best wel moeite hoor om zo'n over de top foto te vinden op google. Zelfs als je gewoon vrouw intypt in de search zie je niet gelijk zulke extreme nep borsten.
Ik typte 'girls' in. Pagina vier, eerste plaatje (bij mij staat alles wel op één pagina, maar dat staat er boven). Ik keek niet eens naar de tieten. :')
pi_114580591
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik typte 'girls' in. Pagina vier, eerste plaatje (bij mij staat alles wel op één pagina, maar dat staat er boven). Ik keek niet eens naar de tieten. :')

Deze heeft wel uitstraling, ik dacht serieus dat het een "boobytrap" van je was;)
  maandag 23 juli 2012 @ 21:46:59 #204
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114580664
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze heeft wel uitstraling, ik dacht serieus dat het een "boobytrap" van je was;)
Boobytraps zijn niet echt mijn stijl. Ik ben liever direct.

Maar wat maakt dan die uitstraling bij die vrouw? Wel een hele mooie, klassieke schoonheid trouwens. Die ogen. O+
pi_114580760
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]

Meisje rechts heeft meest open uitstraling maar vind ik niks.
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die ook niks.

Maar waarom van die neppe tieten? :S
Rustig aan.
pi_114580776
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef Fera het volgende:

[..]

Boobytraps zijn niet echt mijn stijl. Ik ben liever direct.

Maar wat maakt dan die uitstraling bij die vrouw? Wel een hele mooie, klassieke schoonheid trouwens. Die ogen. O+
Authenticiteit denk ik. Dat is ook waar vrouwen op vallen bij mannen, de "echtheid". En deze uitstraling kan je grotendeels opbouwen door ervaring op te bouwen (met vrouwen maar ook door levenservaring). Er zit een verhaal achter en is niet inhoudloos.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:51:25 #207
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114580878
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Meisje rechts heeft meest open uitstraling maar vind ik niks.

[..]

Die ook niks.

Maar waarom van die neppe tieten? :S
Nogmaals, de tieten vielen mij eerder niet op. Ik ben een heteroseksuele vrouw, give me a break. :')

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Authenticiteit denk ik. Dat is ook waar vrouwen op vallen bij mannen, de "echtheid". En deze uitstraling kan je grotendeels opbouwen door ervaring op te bouwen (met vrouwen maar ook door levenservaring). Er zit een verhaal achter en is niet inhoudloos.
Uitstraling opbouwen? Hoe moet ik dat zien? Oefen je dat voor de spiegel? :?
pi_114580933
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef Fera het volgende:

[..]

Nogmaals, de tieten vielen mij eerder niet op. Ik ben een heteroseksuele vrouw, give me a break. :')

[..]

Uitstraling opbouwen? Hoe moet ik dat zien? Oefen je dat voor de spiegel? :?
Je levenswijze op zo'n manier veranderen dat je daadwerkelijk als persoon veranderd. Jaren lang gezonder leven, jaren lang veel sociale contacten op doen en veel levens ervaring opbouwen + zelfverzekerdheid.
pi_114581039
Meer een seksueler uitstraling voor kingtoppie? *)

pi_114581050
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:56:04 #211
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581051
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je levenswijze op zo'n manier veranderen dat je daadwerkelijk als persoon veranderd. Jaren lang gezonder leven, jaren lang veel sociale contacten op doen en veel levens ervaring opbouwen + zelfverzekerdheid.
Dus het zit hem voornamelijk in het zelfvertrouwen? En vrouwen kunnen dat dus net zo goed opbouwen?

Misschien een gekke vraag, maar zoals mannen dan kunnen leren om beter te versieren, kunnen vrouwen ook leren om meer mannen aan te trekken? (niet dat vrouwen alleen passief dienen te zijn, maar uit nieuwsgierigheid) Stel dat je als vrouw niet heel erg knap bent.
pi_114581080
Oogcontact vasthouden.. eventjes :)
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 21:56:59 #213
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581101
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar heel ondeugend kijken. :D
pi_114581114
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus het zit hem voornamelijk in het zelfvertrouwen? En vrouwen kunnen dat dus net zo goed opbouwen?

Misschien een gekke vraag, maar zoals mannen dan kunnen leren om beter te versieren, kunnen vrouwen ook leren om meer mannen aan te trekken? (niet dat vrouwen alleen passief dienen te zijn, maar uit nieuwsgierigheid) Stel dat je als vrouw niet heel erg knap bent.
Gezonder leven en echt hard aan je figuur werken op een gezonde manier werkt wel.
pi_114581121
Kzou wel met der spelen :)
Rustig aan.
pi_114581177
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
Kzou wel met der spelen :)
Je hebt wel een heel andere smaak dan ik, maar smaken verschillen ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 21:59:17 #217
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581222
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Gezonder leven en echt hard aan je figuur werken op een gezonde manier werkt wel.
Dan weet ik al waarom ik nooit echt versierd wordt. -O- :P
pi_114581280
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
Als je zo echt en oprecht was dan zou je 'je' vrouwen ook gewoon deze reeks laten lezen. Iets zegt me dat je ze daar ver ver ver ver ver ver ver ver weg van houdt.
pi_114581337
Ik zal mijn smaak wel even posten :P
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:01:42 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114581338
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef Fera het volgende:

[..]

Dan weet ik al waarom ik nooit echt versierd wordt. -O- :P
Omdat je teveel nadenkt?
  maandag 23 juli 2012 @ 22:02:16 #221
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581365
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat je teveel nadenkt?
Nee, omdat ik teveel chocola eet. _O-

En WTF, wat een binnenkomer. :D
pi_114581395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:04:14 #223
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581466
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
SPOILER
Ik kan alleen die vrouw met rode lippen en die met het kiwi oog zien. Maar je valt op brede, lachende monden en bruine ogen?
pi_114581467
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:00 schreef Modus het volgende:

[..]

Als je zo echt en oprecht was dan zou je 'je' vrouwen ook gewoon deze reeks laten lezen. Iets zegt me dat je ze daar ver ver ver ver ver ver ver ver weg van houdt.
Authenticiteit staat niet gelijk aan dat je alles te koop zet. Je kunt ook gewoon niets vertellen en nog steeds authentiek zijn, het gaat hun dan gewoon immers niets aan. Het gaat om authentiek zijn in het moment van oorzaak/gevolg. En op het moment zelf denk je niet eens aan fok.
pi_114581519
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik kan alleen die vrouw met rode lippen en die met het kiwi oog zien. Maar je valt op brede, lachende monden en bruine ogen?
Nee, gek genoeg vind ik blauwe ogen het aantrekkelijks.. Ik googlde op ''vrouwen'' en haalde daar deze dames vandaan...

Vind jij die foto's verder brede monden hebben? Valt wel mee toch?
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:07:10 #226
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581604
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, gek genoeg vind ik blauwe ogen het aantrekkelijks.. Ik googlde op ''vrouwen'' en haalde daar deze dames vandaan...

Vind jij die foto's verder brede monden hebben? Valt wel mee toch?
Die roodlip wel, maar kan ook het effect van de lipstick zijn natuurlijk. Een brede mond is trouwens niet negatief, vaak vind ik het wel mooi. Bij vrouwen.
pi_114581615
Ze zien er allemaal zo lesbisch/biseksueel uit. Mijn oprechte mening, niets fouts aan ;)
pi_114581625
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Authenticiteit staat niet gelijk aan dat je alles te koop zet. Je kunt ook gewoon niets vertellen en nog steeds authentiek zijn, het gaat hun dan gewoon immers niets aan. Het gaat om authentiek zijn in het moment van oorzaak/gevolg. En op het moment zelf denk je niet eens aan fok.
Dat kan idd, maar dat is in dit geval definitely niet de reden waarom jij er niet over zal beginnen. Omdat je weet dat je keihard op je bek gaat als je er wel over begint.
pi_114581679
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef Modus het volgende:

[..]

Dat kan idd, maar dat is in dit geval definitely niet de reden waarom jij er niet over zal beginnen. Omdat je weet dat je keihard op je bek gaat als je er wel over begint.
Ik denk idd niet dat ik mijn "frame" kan behouden. Pas als ik een nog grotere klootzak ben geworden kan ik het wel. Hopelijk binnen een jaar
  maandag 23 juli 2012 @ 22:09:08 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114581696
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, omdat ik teveel chocola eet. _O-

En WTF, wat een binnenkomer. :D
Sorry, ben in een flauwe bui. :*

Chocola _O_

Terugkijkend zie ik dat ik vroeger eigenlijk maar 1 type vrouw zag staan. Lang, blond, slank. Tegenwoordig maakt dat me allemaal niet meer zoveel uit. Tuurlijk, een lief snoetje is wel belangrijk maar niet het einde.

Was denk ik in december dat ik een enorm leuke avond heb gehad met iemand die ik eerst eigenlijk niet had geregistreerd als zodanig.

Toch, KT?
pi_114581757
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk idd niet dat ik mijn "frame" kan behouden. Pas als ik een nog grotere klootzak ben geworden kan ik het wel. Hopelijk binnen een jaar
:|W.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:12:28 #232
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114581890
Als ik Google naar mannen dan valt het meeste me toch tegen. Veel metromannen, wat ik absoluut niet aantrekkelijk vindt.

EDIT: Toch gevonden.

De uitstraling van een dominante oerman, in mijn mening. :@
pi_114582185
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
Als ik Google naar mannen dan valt het meeste me toch tegen. Veel metromannen, wat ik absoluut niet aantrekkelijk vindt.

[ afbeelding ]

Ik heb geen borsthaar :@
pi_114582192
quote:

[ afbeelding ]

Idd geen watje, en daar draait alles om.
pi_114582312
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Jij squat. ;)

Ik heb niet zoveel als de door Fera geposte (knappe) man, maar genoeg om een open overhemd aan te trekken. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 23 juli 2012 @ 22:21:42 #236
pi_114582411
quote:

[ afbeelding ]

Mwoa, blond, blauwe ogen. Kan geen oerman zijn.
pi_114582441
Jongens, het gaat niet over de borsthaar, maar van wie die borsthaar is... Moeilijk he, het verschil tussen uiterlijk en uitstraling ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 22:22:40 #238
pi_114582477
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Sorry, ben in een flauwe bui. :*

Chocola _O_

Terugkijkend zie ik dat ik vroeger eigenlijk maar 1 type vrouw zag staan. Lang, blond, slank. Tegenwoordig maakt dat me allemaal niet meer zoveel uit. Tuurlijk, een lief snoetje is wel belangrijk maar niet het einde.

Was denk ik in december dat ik een enorm leuke avond heb gehad met iemand die ik eerst eigenlijk niet had geregistreerd als zodanig.

Toch, KT?
Triest wel.
pi_114582530
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Mwoa, blond, blauwe ogen. Kan geen oerman zijn.
Mwah, Oliver Kahn noem ik toch echt wel een oerman. Niet dattie knap is, maar "oer" issie zeker.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

maandag 23 juli 2012 @ 22:24:04 #240
pi_114582563
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, Oliver Kahn noem ik toch echt wel een oerman. Niet dattie knap is, maar "oer" issie zeker.
Nee, ik krijg geen oergevoel bij hem. Vind hem niets dominants hebben. Knap is hij wel.
pi_114582620
Een man hoeft toch ook niet per se dominant uit te zien?
pi_114582621
Toch iets van dominantie denk ik

pi_114582623
Ik val op klein, curvy en donker (ogen en haar). Grappig genoeg de laatste tijd best wat blonde (Colombiaanse) slanke schonen gehad. :D

Idealiter is ze gewoon lekker curvy en donker. In elk opzicht het fijnst. :9

maandag 23 juli 2012 @ 22:25:36 #244
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114582648
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Triest wel.
Klopt. Nooit bij stilgestaan verder. Ik wist wat ik wilde en dat werkte voor me.

quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:17 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

:')
pi_114582668
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Een man hoeft toch ook niet per se dominant uit te zien?
Wel (ten minste een beetje) uitstraling van mogelijke dominantie.
pi_114582697
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wel (ten minste een beetje) uitstraling van mogelijke dominantie.
Zie ik er dominant uit? :@
pi_114582698
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Nee, ik krijg geen oergevoel bij hem. Vind hem niets dominants hebben. Knap is hij wel.
:o

maandag 23 juli 2012 @ 22:27:54 #248
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114582795
Ik krijg zeker een oergevoel bij die vent, die mag me wel naar z'n grot slepen. :@ Blond haar en blauwe ogen is geen nadeel, hoewel ik normaliter wel op donkerharige mannen val (vooral de wenkbrauwen). In dit geval was het meer de uitstraling. :)
pi_114582808
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Zie ik er dominant uit? :@
Als dat niet zo was had je ook geen vrouw aan de haak geslagen :)
  maandag 23 juli 2012 @ 22:28:10 #250
pi_114582811
quote:
15s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:o

[ afbeelding ]
Is dat hem weer? Dat is wel een hele slechte foto van hem. Hier vind ik hem helemaal niet aantrekkelijk :P
pi_114582861
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als dat niet zo was had je ook geen vrouw aan de haak geslagen :)
Dit meen je serieus?? _O- _O-

SPOILER

pi_114582892
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Is dat hem weer? Dat is wel een hele slechte foto van hem. Hier vind ik hem helemaal niet aantrekkelijk :P
Je ondertitel maakt veel duidelijk... :|W

maandag 23 juli 2012 @ 22:30:14 #253
pi_114582949
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Ik krijg zeker een oergevoel bij die vent, die mag me wel naar z'n grot slepen. :@ Blond haar en blauwe ogen is geen nadeel, hoewel ik normaliter wel op donkerharige mannen val (vooral de wenkbrauwen). In dit geval was het meer de uitstraling. :)
Donker haar en blauwe ogen O+
pi_114582977
quote:
10s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit meen je serieus?? _O- _O-

SPOILER
Yep, vrouwen vallen op de mannelijke trekjes die we hebben. De 'een heeft het meer dan de ander, het is als kleur, niet zwart wit.
pi_114583039
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, vrouwen vallen op de mannelijke trekjes die we hebben.
Open deur, maar dat wil niet zeggen dat slappe mannetjes geen vrouwen zouden kunnen krijgen. Wellicht niet die supermodellen die bij jou de deur platlopen... _O- :')

pi_114583085
quote:
6s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Open deur, maar dat wil niet zeggen dat slappe mannetjes geen vrouwen zouden kunnen krijgen. Wellicht niet die supermodellen die bij jou de deur platlopen... _O- :')
Ik ga er vanuit dat hij een leuke vrouwelijke vrouw aan de haak heeft geslagen.
  maandag 23 juli 2012 @ 22:32:46 #257
pi_114583087
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep, vrouwen vallen op de mannelijke trekjes die we hebben. De 'een heeft het meer dan de ander, het is als kleur, niet zwart wit.
watvoor mannelijke trekjes bedoel je dan? in het uiterlijk?
pi_114583142
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

In de uitstraling/gedrag. Dus niet van dat jankerig gedrag en erge onzekerheid + wanhopigheid.
pi_114583248
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Grote piemel
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:04:07 #260
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114587732
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Jammergenoeg voor jou zijn mannen veel meer op uiterlijk gericht dan vrouwen. Dus al wil je wat meer aandacht in de club, ga dan aan een mooi slank figuur werken (kan iedereen) Dat is echt zo een dikke plus (voor mij dan). Verder open uitstraling, dus veel oogcontact, niet bij je telefoon gaan zitten. Maar ey, de meeste gasten zijn zo oppervlakkig als de tering, dus als je lelijk bent zou ik je droomman niet uit de club halen.
pi_114587848
Vrouwen kunnen met kleding en make-up van een gemiddelde meid aantrekkelijk en van een lelijke meid doenbaar worden.

Uiteindelijk draait het erom of je interessant (genoeg) bent, op alle vlakken. ;)

dinsdag 24 juli 2012 @ 00:14:07 #262
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114588122
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jammergenoeg voor jou zijn mannen veel meer op uiterlijk gericht dan vrouwen. Dus al wil je wat meer aandacht in de club, ga dan aan een mooi slank figuur werken (kan iedereen) Dat is echt zo een dikke plus (voor mij dan). Verder open uitstraling, dus veel oogcontact, niet bij je telefoon gaan zitten. Maar ey, de meeste gasten zijn zo oppervlakkig als de tering, dus als je lelijk bent zou ik je droomman niet uit de club halen.
Gelukkig had ik het niet over mezelf. Ik word dan misschien niet vaak versierd, maar ik kom dan ook niet vaak in een club. Tevens ben ik al bijna anderhalf jaar gelukkig met mijn vriend.

Ik stel mijn vragen uit nieuwsgierigheid, dus wees eens wat minder vlug met je conclusies.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:15:07 #263
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114588165
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Vrouwen kunnen met kleding en make-up van een gemiddelde meid aantrekkelijk en van een lelijke meid doenbaar worden.

Uiteindelijk draait het erom of je interessant (genoeg) bent, op alle vlakken. ;)
Klopt, ik heb wel eens metamorfoses gezien. :D
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 00:22:31 #264
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114588429
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:15 schreef Fera het volgende:

[..]

Klopt, ik heb wel eens metamorfoses gezien. :D
Andersom zie je dat ook als ze 's morgens naast je wakker wordt.
What can change the nature of a man?
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:26:02 #265
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114588568
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dus het cliché dat een vrouw 's ochtends op haar mooist is gaat voor jou niet op? :P
pi_114588608
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:22 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Als je zo oppervlakkig bent, dat je alleen op uiterlijk valt, dan kom je inderdaad van een koude kermis thuis. :')

Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 00:28:12 #267
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114588661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Dus het cliché dat een vrouw 's ochtends op haar mooist is gaat voor jou niet op? :P
Stinkbek, oogkorsten en een rothumeur ? Kan soms mooi zijn.... O+
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:29:31 #268
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114588707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Oogkorsten? Dat had ik alleen toen ik een oogontsteking had, toen kon ik ze niet meer open doen. Ik was bang dat ik blind geworden was. (ik was acht of zo ... ) Nog nooit een ochtendmens als ONS/vriendin gehad? :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:29:31 #269
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_114588708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:28 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat hebben ze niet allemaal
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 00:34:01 #270
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114588844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Oogkorsten? Dat had ik alleen toen ik een oogontsteking had, toen kon ik ze niet meer open doen. Ik was bang dat ik blind geworden was. (ik was acht of zo ... ) Nog nooit een ochtendmens als ONS/vriendin gehad? :P
Oogafscheiding ;)
En als antwoord op je vraag , ja daarom ONS only :7
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:36:29 #271
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114588949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:34 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Oogafscheiding ;)
En als antwoord op je vraag , ja daarom ONS only :7
Je bedoelt het slaapzand wat Klaas Vaak iedere nacht in je oogjes strooit zodat je goed kunt slapen? :@ Mijn moeder noemde zo'n korreltje vroeger een 'olifantje'.

Maar ik snap dat zelf ook niet. Veel mensen zijn 's ochtends op hun lelijkst. Mannen sowieso. Niet lullig bedoeld, ze zijn hartstikke lief, maar ze moeten niet teveel in m'n gezicht ademen 's ochtends. Vaak wel schattig, die slaperige oogjes.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 00:40:24 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114589085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Je bedoelt het slaapzand wat Klaas Vaak iedere nacht in je oogjes strooit zodat je goed kunt slapen? :@ Mijn moeder noemde zo'n korreltje vroeger een 'olifantje'.

Maar ik snap dat zelf ook niet. Veel mensen zijn 's ochtends op hun lelijkst. Mannen sowieso. Niet lullig bedoeld, ze zijn hartstikke lief, maar ze moeten niet teveel in m'n gezicht ademen 's ochtends. Vaak wel schattig, die slaperige oogjes.
Aww lieve moeder!
Tja als ik wakker word heb zitten mijn haren zo, dat ik twee duivelshoorntjes heb })
Maar niets zo fijn als uitgebreid tongzoenen als je net wakker bent.
pi_114589293
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 22:27 schreef Fera het volgende:
Ik vraag me af hoe jij eruitziet :
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:47:28 #274
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589313
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe jij eruitziet :
Wat denk je? Ik heb namelijk altijd al een beeld van iemand in mijn hoofd voordat ik foto's zie. Klopt vaak totaal niet met de werkelijkheid. :D
pi_114589405
Lang... volslank... Mooie taille... Groene ogen (gek genoeg is dat de minst voorkomende kleur maargoed, anders bruin) ehh.... 1.73... Studeert. Brunet. Slaghaar.
Hoe schat jij mij?
Rustig aan.
  Moderator dinsdag 24 juli 2012 @ 00:51:20 #276
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_114589450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:47 schreef Fera het volgende:

[..]

Wat denk je? Ik heb namelijk altijd al een beeld van iemand in mijn hoofd voordat ik foto's zie. Klopt vaak totaal niet met de werkelijkheid. :D
Ik denk klein.. mollig.. roestkleur ogen, werkt achter de bar in een alto-café
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:55:54 #277
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114589595
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Gelukkig had ik het niet over mezelf. Ik word dan misschien niet vaak versierd, maar ik kom dan ook niet vaak in een club. Tevens ben ik al bijna anderhalf jaar gelukkig met mijn vriend.

Ik stel mijn vragen uit nieuwsgierigheid, dus wees eens wat minder vlug met je conclusies.
poepoe, ik trek wel heel snel conclusies jah. Jij stelt een vraag en ik antwoord erop... :P Hoe moet ik weten dat je het niet over jezelf hebt.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:56:30 #278
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:50 schreef kingtoppie het volgende:
Lang... volslank... Mooie taille... Groene ogen (gek genoeg is dat de minst voorkomende kleur maargoed, anders bruin) ehh.... 1.73... Studeert. Brunet. Slaghaar.
Hoe schat jij mij?
Je zit aardig in de goede richting, maar ik ben een blondine met bruine ogen en twee centimeter korter dan je schatting. ;)

Ik heb een foto van jou gezien in US dus dan zou ik vals spelen. :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:57:23 #279
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589655
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

poepoe, ik trek wel heel snel conclusies jah. Jij stelt een vraag en ik antwoord erop... :P Hoe moet ik weten dat je het niet over jezelf hebt.
Dat bedoel ik met snel conclusies trekken. Je weet nog niets van mij maar reageert alsof je het wel weet. :D
  dinsdag 24 juli 2012 @ 00:58:17 #280
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589692
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:51 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ik denk klein.. mollig.. roestkleur ogen, werkt achter de bar in een alto-café
_O- Wat is roestkleur? Soort roodbruin?
pi_114589708
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Je zit aardig in de goede richting, maar ik ben een blondine met bruine ogen en twee centimeter korter dan je schatting. ;)

Ik heb een foto van jou gezien in US dus dan zou ik vals spelen. :P
Beetje jammer :P
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:01:20 #282
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114589799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat bedoel ik met snel conclusies trekken. Je weet nog niets van mij maar reageert alsof je het wel weet. :D
Is op iedereen toepasbaar hoor. Het wordt alleen persoonlijk omdat ik een aantal keren 'je' gebruik, omdat ik het aan jou vertel. Verander alle 'je' in 'vrouwen' en je hebt een neutrale post. Als jij er dingen persoonlijk uit haalt is dat waarschijnlijk meer omdat je jezelf herkent in sommige delen;)

Maar hey, lekker boeie. :P
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:02:30 #283
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589835
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:01 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Is op iedereen toepasbaar hoor. Het wordt alleen persoonlijk omdat ik een aantal keren 'je' gebruik, omdat ik het aan jou vertel. Verander alle 'je' in 'vrouwen' en je hebt een neutrale post. Als jij er dingen persoonlijk uit haalt is dat waarschijnlijk meer omdat je jezelf herkent in sommige delen;)

Maay hey, lekker boeie.
Oh ja, ik ben keihard aan het projecteren. :@ :P
pi_114589864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:02 schreef Fera het volgende:

[..]

Oh ja, ik ben keihard aan het projecteren. :@ :P
Je stelt zo'n vraag niet zomaar natuurlijk.... ;)

pi_114589880
Niet relevant, maar ik heb Fera ook altijd als een brunette ingeschat.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:03:46 #286
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589881
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje jammer :P
Maar, voordat ik die foto zag had ik eigenlijk je UI steeds in m'n hoofd. Heb ik wel vaker met UI's van FOK!kers. Half mannelijk FOK! is in mijn beleving dus een sexy vrouw. :D
pi_114589906
Ik denk stiekem dat ik Fera wel een knappe vrouw is, maargoed :o
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:04:54 #288
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Charcot het volgende:
Tijd om m'n haar te verven dus ... Nooit geprobeerd, maar dan wil ik wel heel donkerbruin zijn. Lijkt me wel mooi.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:05:29 #289
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:04 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk stiekem dat ik Fera wel een knappe vrouw is, maargoed :o
Ik heb ook een foto in US. Niet een super duidelijke, maar toch. :P
pi_114589933
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Tijd om m'n haar te verven dus ... Nooit geprobeerd, maar dan wil ik wel heel donkerbruin zijn. Lijkt me wel mooi.
Wat voor een huidskleur heb je :)? Heel donkerbruin kan trouwens prachtig zijn. Doe het O+.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:06:03 #291
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114589941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Charcot het volgende:
Wat gek, ik dacht altijd al dat ze aziatisch was.

Maar guys, waar blijven hier de PUA's uit omgeving Leiden. Dit is echt een meesterlijk slowchat topic geworden (doe er zelf ook aan mee).
pi_114589972
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:05 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik heb ook een foto in US. Niet een super duidelijke, maar toch. :P
Linkje? :)
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:07:23 #293
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114589979
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Linkje? :)
Nee. Zoek, zoek.
pi_114589983
Ik denk dat pope of dope een reusachtig persoon is van +- 83 kilo.
Rustig aan.
pi_114589990
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee. Zoek, zoek.
:(
Rustig aan.
pi_114590007
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Wat gek, ik dacht altijd al dat ze aziatisch was.
Aziaten kunnen ook brunettes zijn ;(
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:09:19 #297
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114590037
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef kingtoppie het volgende:
Ik denk dat pope of dope een reusachtig persoon is van +- 83 kilo.
Nee man, ik ben een ginger van 1.65. Waarom denk je dat ik m'n sociale skills wil verbeteren.
pi_114590084
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:07 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee. Zoek, zoek.
Grrr, ben te moe om te zoeken.... Ik ga slapen.... zzz :Z
Rustig aan.
  dinsdag 24 juli 2012 @ 01:11:23 #299
365231 Fera
Fire & Blood
pi_114590113
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Grrr, ben te moe om te zoeken.... Ik ga slapen.... zzz :Z
Anders link ik wel een keer via PM, maar je inbox is nu vol. ;)
pi_114590140
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:03 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar, voordat ik die foto zag had ik eigenlijk je UI steeds in m'n hoofd. Heb ik wel vaker met UI's van FOK!kers. Half mannelijk FOK! is in mijn beleving dus een sexy vrouw. :D
})

pi_114590151
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 01:11 schreef Fera het volgende:

[..]

Anders link ik wel een keer via PM, maar je inbox is nu vol. ;)
Je moet even DM proberen, PM kan ik niet gebruiken ivm ban.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')