Of te winnen uiteraard, puur naar de kansen gekeken (Waarin ik geloof) zou het dan in mijn voordeel zijn, dus daarom zou ik daarop een wedje leggen.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt dus een kans van 50% om 100 euro kwijt te raken? Voor 100 euro knal ik mn standaard wel een stukje omlaag hoor dus word de kans alleen maar groter
Maar wat ik ook bedoel met iedere avond is dat je ook geen een berichtje kan sturen. In die loop van de tijd heb je daar de contacten wel voor.
quote:Op maandag 23 juli 2012 15:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Excuus, iedere dag natuurlijk. Wat is de beloning en voor welke opdrachten krijg ik welke bonus?
Twee weken iedere avond is best een pittige opdracht hoor, vrees niet dat ik het halen wil gezien het feit dat ik soms spijtig genoeg met een laag latje moet werkenquote:Op maandag 23 juli 2012 15:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik daarin niet, ken jou verder nietIk schat jou een grotere cassanova dan drommeltje blijkbaar.
Ik bedoel dat je al "contact" hebt gelegd met vrouwen in het verleden. In Groningen zou ik zo een paar berichtjes kunnen sturen en dan heb ik het zo voor mekaar.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of te winnen uiteraard, puur naar de kansen gekeken (Waarin ik geloof) zou het dan in mijn voordeel zijn, dus daarom zou ik daarop een wedje leggen.
Laaste zin snap ik niet.
Even qftquote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee weken iedere avond is best een pittige opdracht hoor, vrees niet dat ik het halen wil gezien het feit dat ik soms spijtig genoeg met een laag latje moet werken
Mja, naam opgebouwd dus...quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je al "contact" hebt gelegd met vrouwen in het verleden. In Groningen zou ik zo een paar berichtjes kunnen sturen en dan heb ik het zo voor mekaar.
In bed is in bed, zolang het maar iedere dag een ander is valt het binnen de deal toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 15:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je al "contact" hebt gelegd met vrouwen in het verleden. In Groningen zou ik zo een paar berichtjes kunnen sturen en dan heb ik het zo voor mekaar.
Zo vatte ik het ook op inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2012 15:50 schreef Dven het volgende:
[..]
In bed is in bed, zolang het maar iedere dag een ander is valt het binnen de deal toch?
Ook al zou ik in Leiden moeten hosselen, als ik een wedje voor 100 euro leg dan denk ik dat de kans dat ik wat ga regelen die avond rond de 90% ligtquote:
Voor 100 euro doet hij blijkbaar een hoop wanhopige vrouwenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
90% kans vind ik wel een cassanova percentage though, vraag me af hoe je dat zou flikken, hoe gedraag jij je? (Zoals op fok?)
Beter oplettenquote:Op maandag 23 juli 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zie nooit wanhopige vrouwen wat dat betreft.
Nah, in het begin gewoon de vrouwen proberen waar ik normaal ook voor ga en op het einde pas naar de wat mindere alternatieven over mocht dat nodig zijnquote:Op maandag 23 juli 2012 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor 100 euro doet hij blijkbaar een hoop wanhopige vrouwen
Dat sowieso natuurlijk!quote:Op maandag 23 juli 2012 16:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Beter opletten
[..]
Nah, in het begin gewoon de vrouwen proberen waar ik normaal ook voor ga en op het einde pas naar de wat mindere alternatieven over mocht dat nodig zijn
Persoonlijk geef ik bijna nooit complimenten en vertel ik ze ook niet wat ik met ze ga doen. Gewoon nonverbaal erg direct zijn en snel op de signalen inspelen. Maar ik ben weer wegquote:Op maandag 23 juli 2012 16:07 schreef kingtoppie het volgende:
Direct als in, wat je met haar wilt doen vertellen / wat je van haar uiterlijk oid vindt?
Klopt, complimenten geef je indirect anders : Clichequote:Op maandag 23 juli 2012 16:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Persoonlijk geef ik bijna nooit complimenten en vertel ik ze ook niet wat ik met ze ga doen. Gewoon nonverbaal erg direct zijn en snel op de signalen inspelen. Maar ik ben weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |