abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2012 @ 00:31:35 #126
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114553012
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:23 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

2 ooms die zelfstandig werken, maar die zitten in het buitenland. Ik ben onderhand wel oprecht geinteresseerd geraakt trouwens :P Wat bedoel je precies met een beurs, en hoe pak je dat aan? Aan een zakenman vragen, wat kan ik voor je betekenen? Ik ben vrij goed in nieuwe dingen leren, maar dan moet ik wel weten wat;)

Het goed kunnen lullen ga ik trouwens weer oefenen komende 2 weken^^
Gewoon rondlopen en gesprekken hebben met van alles en iedereen. Niet eens doelgericht werken maar zorgen dat je met diegene opschieten kan. Uiteindelijk komt vanzelf boven water wat je beide doet in het dagelijks leven en dan is het de kunst om het zo te verpakken dat ze zoiets hebben van... Klinkt interessant! ;)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2012 @ 00:37:17 #127
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114553211
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:31 schreef Dven het volgende:

[..]

Gewoon rondlopen en gesprekken hebben met van alles en iedereen. Niet eens doelgericht werken maar zorgen dat je met diegene opschieten kan. Uiteindelijk komt vanzelf boven water wat je beide doet in het dagelijks leven en dan is het de kunst om het zo te verpakken dat ze zoiets hebben van... Klinkt interessant! ;)
Ik vind het echt chill voor je man. Voor mij is dit denk nog een stapje te ver. Mezelf verkopen heb ik nooit geleerd eigenlijk. Misschien ga ik daar ook nog wel eens aan werken.

Nu eerst maar eens leren om dat leuke meisje in de tram te versieren :)
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 23 juli 2012 @ 00:45:32 #128
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114553484
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik vind het echt chill voor je man. Voor mij is dit denk nog een stapje te ver. Mezelf verkopen heb ik nooit geleerd eigenlijk. Misschien ga ik daar ook nog wel eens aan werken.

Nu eerst maar eens leren om dat leuke meisje in de tram te versieren :)
Ik doe het allang niet meer hoor :D
Ik heb een baan wat beneden mijn niveau maar een levensstandaard waar ik in Nederland heel hard voor zou moeten werken dus dat is prima ;)

Meisje in de tram versieren? Gewoon op afstappen, klein compliment en vragen of ze iets wil drinken. Easy as that :D
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 23 juli 2012 @ 02:21:13 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114555652
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 00:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik doe het allang niet meer hoor :D
Ik heb een baan wat beneden mijn niveau maar een levensstandaard waar ik in Nederland heel hard voor zou moeten werken dus dat is prima ;)

Meisje in de tram versieren? Gewoon op afstappen, klein compliment en vragen of ze iets wil drinken. Easy as that :D
Voor jou wel, jij hebt geld.

Maar even serieus, ik weet dat het zo moet. Alleen wat te zeggen hebben wil ik nog een stuk verder ontwikkelt hebben. Daarom wil ik komende weken echt gaan knallen, fucking veel ervaring opdoen, ik heb er eindelijk tijd voor. Het is alleen zo jammer dat ik een half uur fietsen van de bewoonde wereld zit. Heel vaak zit ik dus thuis en heb ik moeilijk veel zin om chicks te gaan ontmoeten(op dit moment bv:p) maar als je er dan eenmaal heen gefietst bent is je state weer lekker naar de klote, spelen je angsten op etc etc

Daarom is een wing gewoon chill. Soms moet iemand gewoon even tegen je zeggen, fuck je angst en ga het lekker doen. Maargoed als ik er niet snel een vind ga ik gewoon in m'n eentje op de versiertour :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114555667
Wees je eigen wing.
  maandag 23 juli 2012 @ 02:24:48 #131
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114555682
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:23 schreef Charcot het volgende:
Wees je eigen wing.
zie edit ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 07:36:36 #132
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114556775
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 02:21 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Voor jou wel, jij hebt geld.

Maar even serieus, ik weet dat het zo moet. Alleen wat te zeggen hebben wil ik nog een stuk verder ontwikkelt hebben. Daarom wil ik komende weken echt gaan knallen, fucking veel ervaring opdoen, ik heb er eindelijk tijd voor. Het is alleen zo jammer dat ik een half uur fietsen van de bewoonde wereld zit. Heel vaak zit ik dus thuis en heb ik moeilijk veel zin om chicks te gaan ontmoeten(op dit moment bv:p) maar als je er dan eenmaal heen gefietst bent is je state weer lekker naar de klote, spelen je angsten op etc etc

Daarom is een wing gewoon chill. Soms moet iemand gewoon even tegen je zeggen, fuck je angst en ga het lekker doen. Maargoed als ik er niet snel een vind ga ik gewoon in m'n eentje op de versiertour :P
Geld, geen geld, dat is allemaal niet zo van belang. Ik heb een poosje lang door Europa rondgezworven. Op straat slapen en soms letterlijk uit vuilnisbakken gegeten. Hadden we eens wat geld dan was het uitgaan en een vrouw versieren zodat we eens een keer een echt bed hadden om in te slapen en een goed ontbijt om te eten. Het gaat allemaal om hoe je de situatie waarin je zit weet te vertegenwoordigen. Een zwerver kan interessanter zijn dan dan de rijkste miljonair

Deze baas is zwerver, cultheld en vrouwenmagneet in China
pi_114556840
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Geld, geen geld, dat is allemaal niet zo van belang. Ik heb een poosje lang door Europa rondgezworven. Op straat slapen en soms letterlijk uit vuilnisbakken gegeten. Hadden we eens wat geld dan was het uitgaan en een vrouw versieren zodat we eens een keer een echt bed hadden om in te slapen en een goed ontbijt om te eten. Het gaat allemaal om hoe je de situatie waarin je zit weet te vertegenwoordigen. Een zwerver kan interessanter zijn dan dan de rijkste miljonair

[ afbeelding ]

Hehe gaaf
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114557335
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
Maargoed, ik leg er wel een 100 euro wedje op dat hij geen meisje thuisbrengt op willekeurige avond ergens in leiden.
Hier wil ik best voor naar Leiden komen :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114557423
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
Dan moet je een visier hebben op geile makkelijke meisjes wil je iedere avond een ander meenemen naar je bed.
Ik zeg niet dat ik het doe omdat het zoals al eerder is gezegd saai word. Ik zeg alleen dat de mogelijkheid daar is. Normaal ben ik wel redelijk kieskeurig en voorkeur gaat sowieso uit naar 1 superleuke ipv 10 normaal leuken.
  maandag 23 juli 2012 @ 12:31:29 #136
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114561712
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 07:36 schreef Dven het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geld maakt geen fuck uit. ik dacht dat je wel doorhad dat ik een grapje maakte;)
  maandag 23 juli 2012 @ 12:35:18 #137
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114561833
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik het doe omdat het zoals al eerder is gezegd saai word. Ik zeg alleen dat de mogelijkheid daar is. Normaal ben ik wel redelijk kieskeurig en voorkeur gaat sowieso uit naar 1 superleuke ipv 10 normaal leuken.
Alle elf ook goed hoor ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 12:35:45 #138
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114561841
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Geld maakt geen fuck uit. ik dacht dat je wel doorhad dat ik een grapje maakte;)
Toegegeven, maakt het wel nog iets gemakkelijker ;)
pi_114562476
quote:
2s.gif Op maandag 23 juli 2012 09:02 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Je zegt dat de mogelijkheid daar iedere avond naar is.
Ik ga uit van een kans van lager dan 50% ook al ben je een of andere hosselkoning. Dus ik wil er wel een wedje op leggen inderdaad.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:12:24 #140
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114562917
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ga uit van een kans van lager dan 50% ook al ben je een of andere hosselkoning. Dus ik wil er wel een wedje op leggen inderdaad.
Wanneer ik twee weken lang iedere week een foto kan tonen van een andere vrouw in mijn bed, wat krijg ik dan van je? :D
  maandag 23 juli 2012 @ 13:22:36 #141
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_114563170
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Wanneer ik twee weken lang iedere week een foto kan tonen van een andere vrouw in mijn bed, wat krijg ik dan van je? :D
Dit is wel op een heel makkelijke manier geld verdienen :D . Kingtoppie, kom maar eens naar Amersfoort. Daar heb je vrouwen zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak. Als je wilt is het daar elke week raak als je je lat maar laag genoeg legt.
  maandag 23 juli 2012 @ 13:23:32 #142
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114563199
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Dit is wel op een heel makkelijke manier geld verdienen :D . Kingtoppie, kom maar eens naar Amersfoort. Daar heb je vrouwen zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak. Als je wilt is het daar elke week raak als je je lat maar laag genoeg legt.
Lage latten werk ik niet graag mee :P
Maar is makkelijk verdient ja :P
pi_114564571
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:12 schreef Dven het volgende:

[..]

Twee weken lang, iedere dag.
Rustig aan.
pi_114564610
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:22 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Wou wellicht donderdag naar amersfoort gek genoeg, ken er alleen niemand verder, ben al een keer met firefly een avondje denhaag wezen doen dus als jij daar wellicht voor open staat ga ik met je mee :)

Mooi spreekwoord trouwens, zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak _O_
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:08:59 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114564649
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wou wellicht donderdag naar amersfoort gek genoeg, ken er alleen niemand verder, ben al een keer met firefly een avondje denhaag wezen doen dus als jij daar wellicht voor open staat ga ik met je mee :)

Mooi spreekwoord trouwens, zo wanhopig als een goudvis in een lekkende zak _O_
Hij heeft wel een punt. Er zijn altijd vrouwen wanhopig genoeg om met iemand in bed te duiken. Of geil genoeg. Of dronken genoeg. Het is een kwestie van ze vinden en je lat lager en lager leggen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114564680
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Er zijn altijd vrouwen wanhopig genoeg om met iemand in bed te duiken. Of geil genoeg. Of dronken genoeg. Het is een kwestie van ze vinden en je lat lager en lager leggen.
Tjah, laten we het wel een beetje op leuke wijven houden :o :P Maargoed.
Rustig aan.
  maandag 23 juli 2012 @ 14:24:29 #147
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114565043
quote:
99s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Serious? 'Ik ben niet goed met vrouwen dus ga ik de lelijke wel in bed lullen' Echt een chill leven ga je zo tegemoet..
  maandag 23 juli 2012 @ 14:25:51 #148
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114565083
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Serious? 'Ik ben niet goed met vrouwen dus ga ik de lelijke wel in bed lullen' Echt een chill leven ga je zo tegemoet..
Ik begrijp ze ook niet. Mijn lat ligt dan ook torenhoog. :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_114567202
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 12:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je hebt dus een kans van 50% om 100 euro kwijt te raken? Voor 100 euro knal ik mn standaard wel een stukje omlaag hoor dus word de kans alleen maar groter :')

Maar wat ik ook bedoel met iedere avond is dat je ook geen een berichtje kan sturen. In die loop van de tijd heb je daar de contacten wel voor.
  maandag 23 juli 2012 @ 15:45:34 #150
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_114567385
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Twee weken lang, iedere dag.
Excuus, iedere dag natuurlijk. Wat is de beloning en voor welke opdrachten krijg ik welke bonus? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')