Maar is een stuk belangrijker en verdient veel meer aandacht dan weke vrouw dan ookquote:Op zondag 22 juli 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Thanks, maar dat gaat niet zo makkelijk / kan ik niet.
Et werkt wellicht een beetje 2 kanten op... Misschien raak ik wel in een positieve bui als ik een vrouw aandacht kan geven?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar is een stuk belangrijker en verdient veel meer aandacht dan weke vrouw dan ook
Je cheat pillsquote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et werkt wellicht een beetje 2 kanten op... Misschien raak ik wel in een positieve bui als ik een vrouw aandacht kan geven?
Als je jezelf niet gelukkig krijgt hoe wil je dan een ander geluk toebrengen? Het staat en valt met je eigen emotie en gedachtegangquote:Op zondag 22 juli 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et werkt wellicht een beetje 2 kanten op... Misschien raak ik wel in een positieve bui als ik een vrouw aandacht kan geven?
Wie zegt dat ik mezelf niet gelukkig kan voelen door het bestaan wellicht alleen al van een ander persoon?quote:Op zondag 22 juli 2012 21:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je jezelf niet gelukkig krijgt hoe wil je dan een ander geluk toebrengen? Het staat en valt met je eigen emotie en gedachtegang
Je geluk putten uit een ander is geen goede zaak.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik mezelf niet gelukkig kan voelen door het bestaan wellicht alleen al van een ander persoon?
Mee eens. Weet alleen zelf niet of kingtoppie het zo precies bedoeld? Als het wel zo is is het niet goed idd.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je geluk putten uit een ander is geen goede zaak.
Put jij niet heel veel geluk uit je kinderen? Zou je wel zonder ze kunnen leven...? Hmpz...quote:Op zondag 22 juli 2012 21:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je geluk putten uit een ander is geen goede zaak.
Ik haal heel veel geluk uit onze dochter. Zou ik zonder haar kunnen leven? Ja, als dat moet, dan moet dat. Zou ik zonder haar willen leven? Nee. Idem voor mijn partner, mijn ouders, mijn zus, een aantal vrienden.quote:Op zondag 22 juli 2012 22:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Put jij niet heel veel geluk uit je kinderen? Zou je wel zonder ze kunnen leven...? Hmpz...
Je bent waarschijnlijk moe en je zit daardoor nu in een dipje?quote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het leven maar redelijk zwart zonder enig ander persoon.
Tot de diepste basis, kan alles wel een beetje van mij gestolen worden hoor..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk moe en je zit daardoor nu in een dipje?
Weet niet of je deze al gezien hebt:quote:Op zondag 22 juli 2012 22:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tot de diepste basis, kan alles wel een beetje van mij gestolen worden hoor..
Ik hou wel enorm van muziek, hecht daar dan ook wel veel emotionele waarde aan, de rest nauwelijks eigenlijk.
ik begrijp er nog steeds niets van. eerst was je nog zwanger..quote:Op zondag 22 juli 2012 22:07 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind het leven maar redelijk zwart zonder enig ander persoon.
Ik kijk wel ff, maargoed.quote:
Wat een koning. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen man... Teach me :p Zit 2e jaar TU delft, aan brains ontbreekt het nietquote:
Niet voor anderen werken maar voor jezelfquote:Op zondag 22 juli 2012 23:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat een koning. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen man... Teach me :p Zit 2e jaar TU delft, aan brains ontbreekt het niet
Die skills moet je toch ergens geleerd hebben lijkt me? Ik zou m'n god niet weten hoe/wat ik op zou moeten zetten. En dan had ik nog wel een 7 voor eco:pquote:Op maandag 23 juli 2012 00:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet voor anderen werken maar voor jezelf
Je kan alles leren wat je wil. Ik had geen enkele diploma maar ik kende de stof wel prima. Je vindt één persoon die je overtuigd van jouw kunnen voor een goede prijs en je maakt de woorden waar. Die zal direct al zijn vrienden/partners e.d. inschakelen want "Hey het ventje is misschien 18 jaar maar hij doet zijn werk en is drie keer zo goedkoop als de standaard kantoren"quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die skills moet je toch ergens geleerd hebben lijkt me? Ik zou m'n god niet weten hoe/wat ik op zou moeten zetten. En dan had ik nog wel een 7 voor eco:p
Hahah, heerlijke mindset heb jij. Het is volgens mij ook heel veel via via regelen. Jammergenoeg ken ik niet zo veel van dat soort mensen.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan alles leren wat je wil. Ik had geen enkele diploma maar ik kende de stof wel prima. Je vindt één persoon die je overtuigd van jouw kunnen voor een goede prijs en je maakt de woorden waar. Die zal direct al zijn vrienden/partners e.d. inschakelen want "Hey het ventje is misschien 18 jaar maar hij doet zijn werk en is drie keer zo goedkoop als de standaard kantoren"
Er zijn duizenden manieren om gemakkelijk aan geld te komen. Hel, in de zomermaanden verdien je wanneer je leuk gitaar speelt en wat zingen kan (en aansprekende muziek speelt) ook met gemak 25 euro per uur
Advertentie hier en daar, mensen aanspreken, stap eens op een beurs, ondernemers in familie misschien? etc.quote:Op maandag 23 juli 2012 00:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hahah, heerlijke mindset heb jij. Het is volgens mij ook heel veel via via regelen. Jammergenoeg ken ik niet zo veel van dat soort mensen.
2 ooms die zelfstandig werken, maar die zitten in het buitenland. Ik ben onderhand wel oprecht geinteresseerd geraakt trouwensquote:Op maandag 23 juli 2012 00:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Advertentie hier en daar, mensen aanspreken, stap eens op een beurs, ondernemers in familie misschien? etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |