Vrouwen die het geen compliment vinden dat je überhaupt op ze afstaptquote:Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt, complimenten geef je indirect anders : Cliche
Players en mensen die vrouwen kunnen versieren zijn niet per se hetzelfdequote:Op maandag 23 juli 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
Ik zou best wel eens de players van dit topic in actie willen zien, maar dan vanaf de zijlijn natuurlijk. Nu geloof ik er eerlijk gezegd nog geen bal van. Zat verhalen, maar die kan iedere simpele ziel wel uit zijn duim zuigen.
Nee oké, maar dat is niet de strekking van mijn post. Ik was ook serieus, lijkt me best wel interessant om te zien, mits jullie de waarheid spreken. Als het een grote faalbende is, dan is het slechts amusant om te zien.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Players en mensen die vrouwen kunnen versieren zijn niet per se hetzelfde
Hoor jij niet juist in het veld te staan dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk ook wel toe vanaf de zijlijn dan
Misschien bestaat mijn veld wel uit de zijlijnquote:Op maandag 23 juli 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor jij niet juist in het veld te staan dan?
Bevind ik me dan in de gevarenzone?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien bestaat mijn veld wel uit de zijlijn
Stap jij af op de muurbloempjes? Want als ik aan de zijlijn denk, denk ik automatisch aan mensen die niet op de dansvloer staan, die zich afzijdig houden.quote:
Nop. Ik doe maar gewoon wat en ga zelf ook altijd wel actief dansen... Dus ehh, neen over het algemeen bevinden de meisjes die ik aanspreek zich niet op de zijlijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Stap jij af op de muurbloempjes? Want als ik aan de zijlijn denk, denk ik automatisch aan mensen die niet op de dansvloer staan, die zich afzijdig houden.
Oké. Is er een bepaald type meisje wat de voorkeur geniet?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nop. Ik doe maar gewoon wat en ga zelf ook altijd wel actief dansen... Dus ehh, neen over het algemeen bevinden de meisjes die ik aanspreek zich niet op de zijlijn.
Meisjes met een open uitstraling.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Is er een bepaald type meisje wat de voorkeur geniet?
Wat is een open uitstraling? Waar zie je dat aan?quote:
Maar wat zie je dan precies? Ik ben geïnteresseerd in de details.quote:
Dat ze een leuk mens is...quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat zie je dan precies? Ik ben geïnteresseerd in de details.
Je wilt dat ik foto's ga posten van verschillende meisjes?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ze een leuk mens is...
Tjah ehh, gewoon zo een geinteresseerde uitstraling
Geen idee hoe ik het moet uitleggen... Als ik willekeurige foto's zie dan kan ik wel voorbeelden aanwijzen.
Typisch een "vrouwen met nep borsten om te kijken of hij voor zijn geiligheid gaat of het innerlijk van een meisje, zodat als hij hapt ik kan klagen en als hij niet hapt ik vind dat hij een oprecht leuke jongen is post".quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lachen natuurlijk allemaal voor de foto, maar hebben deze meisjes (allemaal) een open uitstraling? Zijn dit meisjes die je zou benaderen?
O nee, ik pakte gewoon één van de eerste plaatjes die ik zag. De meeste waren van die filmsterren/modellen foto's. Dat je zo snel die conclusie trekt valt me tegen van je.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Typisch een "vrouwen met nep borsten om te kijken of hij voor zijn geiligheid gaat of het innerlijk van een meisje, zodat als hij hapt ik kan klagen en als hij niet hapt ik vind dat hij een oprecht leuke jongen is post".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |