Hoor jij niet juist in het veld te staan dan?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kijk ook wel toe vanaf de zijlijn dan
Misschien bestaat mijn veld wel uit de zijlijnquote:Op maandag 23 juli 2012 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoor jij niet juist in het veld te staan dan?
Bevind ik me dan in de gevarenzone?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien bestaat mijn veld wel uit de zijlijn
Stap jij af op de muurbloempjes? Want als ik aan de zijlijn denk, denk ik automatisch aan mensen die niet op de dansvloer staan, die zich afzijdig houden.quote:
Nop. Ik doe maar gewoon wat en ga zelf ook altijd wel actief dansen... Dus ehh, neen over het algemeen bevinden de meisjes die ik aanspreek zich niet op de zijlijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Stap jij af op de muurbloempjes? Want als ik aan de zijlijn denk, denk ik automatisch aan mensen die niet op de dansvloer staan, die zich afzijdig houden.
Oké. Is er een bepaald type meisje wat de voorkeur geniet?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nop. Ik doe maar gewoon wat en ga zelf ook altijd wel actief dansen... Dus ehh, neen over het algemeen bevinden de meisjes die ik aanspreek zich niet op de zijlijn.
Meisjes met een open uitstraling.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Is er een bepaald type meisje wat de voorkeur geniet?
Wat is een open uitstraling? Waar zie je dat aan?quote:
Maar wat zie je dan precies? Ik ben geïnteresseerd in de details.quote:
Dat ze een leuk mens is...quote:Op maandag 23 juli 2012 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wat zie je dan precies? Ik ben geïnteresseerd in de details.
Je wilt dat ik foto's ga posten van verschillende meisjes?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ze een leuk mens is...
Tjah ehh, gewoon zo een geinteresseerde uitstraling
Geen idee hoe ik het moet uitleggen... Als ik willekeurige foto's zie dan kan ik wel voorbeelden aanwijzen.
Typisch een "vrouwen met nep borsten om te kijken of hij voor zijn geiligheid gaat of het innerlijk van een meisje, zodat als hij hapt ik kan klagen en als hij niet hapt ik vind dat hij een oprecht leuke jongen is post".quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lachen natuurlijk allemaal voor de foto, maar hebben deze meisjes (allemaal) een open uitstraling? Zijn dit meisjes die je zou benaderen?
O nee, ik pakte gewoon één van de eerste plaatjes die ik zag. De meeste waren van die filmsterren/modellen foto's. Dat je zo snel die conclusie trekt valt me tegen van je.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Typisch een "vrouwen met nep borsten om te kijken of hij voor zijn geiligheid gaat of het innerlijk van een meisje, zodat als hij hapt ik kan klagen en als hij niet hapt ik vind dat hij een oprecht leuke jongen is post".
Ik heb best wel moeite hoor om zo'n over de top foto te vinden op google. Zelfs als je gewoon vrouw intypt in de search zie je niet gelijk zulke extreme nep borsten.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
O nee, ik pakte gewoon één van de eerste plaatjes die ik zag. De meeste waren van die filmsterren/modellen foto's. Dat je zo snel die conclusie trekt valt me tegen van je.
Ik typte 'girls' in. Pagina vier, eerste plaatje (bij mij staat alles wel op één pagina, maar dat staat er boven). Ik keek niet eens naar de tieten.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb best wel moeite hoor om zo'n over de top foto te vinden op google. Zelfs als je gewoon vrouw intypt in de search zie je niet gelijk zulke extreme nep borsten.
quote:Op maandag 23 juli 2012 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik typte 'girls' in. Pagina vier, eerste plaatje (bij mij staat alles wel op één pagina, maar dat staat er boven). Ik keek niet eens naar de tieten.
Boobytraps zijn niet echt mijn stijl. Ik ben liever direct.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft wel uitstraling, ik dacht serieus dat het een "boobytrap" van je was;)
Meisje rechts heeft meest open uitstraling maar vind ik niks.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lachen natuurlijk allemaal voor de foto, maar hebben deze meisjes (allemaal) een open uitstraling? Zijn dit meisjes die je zou benaderen?
Die ook niks.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft wel uitstraling, ik dacht serieus dat het een "boobytrap" van je was;)
Authenticiteit denk ik. Dat is ook waar vrouwen op vallen bij mannen, de "echtheid". En deze uitstraling kan je grotendeels opbouwen door ervaring op te bouwen (met vrouwen maar ook door levenservaring). Er zit een verhaal achter en is niet inhoudloos.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Boobytraps zijn niet echt mijn stijl. Ik ben liever direct.
Maar wat maakt dan die uitstraling bij die vrouw? Wel een hele mooie, klassieke schoonheid trouwens. Die ogen.
Nogmaals, de tieten vielen mij eerder niet op. Ik ben een heteroseksuele vrouw, give me a break.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Meisje rechts heeft meest open uitstraling maar vind ik niks.
[..]
Die ook niks.
Maar waarom van die neppe tieten? :S
Uitstraling opbouwen? Hoe moet ik dat zien? Oefen je dat voor de spiegel?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Authenticiteit denk ik. Dat is ook waar vrouwen op vallen bij mannen, de "echtheid". En deze uitstraling kan je grotendeels opbouwen door ervaring op te bouwen (met vrouwen maar ook door levenservaring). Er zit een verhaal achter en is niet inhoudloos.
Je levenswijze op zo'n manier veranderen dat je daadwerkelijk als persoon veranderd. Jaren lang gezonder leven, jaren lang veel sociale contacten op doen en veel levens ervaring opbouwen + zelfverzekerdheid.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nogmaals, de tieten vielen mij eerder niet op. Ik ben een heteroseksuele vrouw, give me a break.
[..]
Uitstraling opbouwen? Hoe moet ik dat zien? Oefen je dat voor de spiegel?
Dus het zit hem voornamelijk in het zelfvertrouwen? En vrouwen kunnen dat dus net zo goed opbouwen?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je levenswijze op zo'n manier veranderen dat je daadwerkelijk als persoon veranderd. Jaren lang gezonder leven, jaren lang veel sociale contacten op doen en veel levens ervaring opbouwen + zelfverzekerdheid.
Ik vind haar heel ondeugend kijken.quote:
Gezonder leven en echt hard aan je figuur werken op een gezonde manier werkt wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus het zit hem voornamelijk in het zelfvertrouwen? En vrouwen kunnen dat dus net zo goed opbouwen?
Misschien een gekke vraag, maar zoals mannen dan kunnen leren om beter te versieren, kunnen vrouwen ook leren om meer mannen aan te trekken? (niet dat vrouwen alleen passief dienen te zijn, maar uit nieuwsgierigheid) Stel dat je als vrouw niet heel erg knap bent.
Je hebt wel een heel andere smaak dan ik, maar smaken verschillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |