Samenvatting vind je onderaan.
Lief dagboek,
Zaterdag: Bij het zwembad een prinsesje tegengekomen. Ze heeft het lichaam van een supermodel en het gezichtje van een engel. Het type vrouw waar blikken zich voor omkeren terwijl er in je hoofd automatisch een gracieus, mysterieus maar vooral romantisch liedje afgespeeld wordt. Zo mooi! Nu deins ik over het algemeen niet snel terug van vrouwen maar zij was écht te mooi om waar te zijn, ik durfde er bijna niet op af te gaan.
Nadat mijn vrienden het volleyballen zat werden vroeg ik aan een vriendin van het parelachtige meisje of ze wilden volleyballen, dit omdat het prinsesje zelf aan het bellen met waarschijnlijk haar miljonairsvoetbalvriend was, maar als antwoord kreeg ik: "Ne govore Engliski." Spreek geen Engels. Gedesillusioneerd draaide ik mij weer om en ging volleyballen met drie kinderen van negen jaar. Ouch!
Bij het naderen van het einde van de middag naderde kleedde de prinses zich om, liep ze sierlijk naar de uitgang en even dacht ik dat ze naar mij keek met een zachte glimlach op haar schone lippen gedrukt. Ik werd nog verliefder!

Doch kwam al snel het besef dat ik deze droom moest laten varen. Sommige bovennatuurlijke vrouwen zijn nu eenmaal niet beschikbaar voor aardse jochies zoals ik!
Zondag:
Het zou 43 graden worden dus met alle restjes energie die ik na een avond stappen nog overhad heb ik mezelf weer naar het zwembad gesleept en rond elf uur had ik mijn koninklijke stek al gevonden. In een hoek aan de rand van het zwembad, net op een heuvel waardoor er een goed overzicht over mijn gehele koninkrijk is en ik goed de maagdelijke of iets minder maagdelijke billetjes over het weelderige gras kan zien stappen

Heel mooie en minder mooie mensen liepen als kuddes voorbij tot mijn oog een fonkel bemerkte en jawel: De verloren prinses liep over het land! Ze droeg een oranje jurk en aangekomen bij haar plek liet ze deze langzaam van haar schouders vallen waardoor haar zongebruinde goddelijke lijfje weer te voorschijn kwam. Ik begon welhaast te huilen als een wolf, tot ik besefte dat het meisje onbereikbaar was, ze schijnbaar geen Engels spreekt en mijn Bulgaars niet zo goed is dat ik er al een echt gesprek in kan houden

Het bleef dus bij loeren, de ganse dag lang en mijn collega en goede vriend Andy bemerkte dit. "Danny jongen, jij hebt een wingman nodig. Ik speel de shyguy!" En nog voor ik reactie kon geven sprak hij haar aan en wat bleek? Het prinsesje sprak perfect Engels!

Na de introductie zwom de maat weer weg en raakte ik eindelijk in gesprek met het waternimfje

Ze is 24 jaar, afgestudeerd en heeft in LA, Londen en Barcelona gewoond. Spreekt vloeiend Engels, Spaans en vanzelfsprekend Bulgaars. Even later kwam ik er zelfs achter dat ze perfect Nederlands spreekt omdat ze de afgelopen twee jaar in Den Haag gewoond heeft. Wat een internationale topvrouw!

We hebben de hele dag samen in het zwembad gelegen en wanneer onze vingers iets te week werden beklommen we mijn luchtkasteel cq. luchtbed en dreven we met een cocktail het hele zwembad door. Bij het naderen van de avond zijn we samen terug naar de stad gegaan en hebben we heerlijk gedineerd terwijl onze gesprekken in een mix van Engels, Spaans, Bulgaars en Nederlands plaatsvonden. Ik was haast verliefd

Tot ze me vertelde dat ze op 'vakantie' is in Bulgarije. Over twee weken verhuist ze weer naar een ander land: Dubai

Wel beloofde ze me dat we samen twee fantastische weken gaan hebben

En daarbij dus ook direct mijn klacht. Haar dikke vette zeugenvriendin die mij vertelde dat ze geen engels spreken waardoor ik een dag minder van deze engel kan genieten!

Samenvatting: Monsterlijke vrouw en vriendin van godin vertelt dat ze geen Engels spreken. Later blijkt dat Godin Engels, Bulgaars, Spaans en zelfs Nederlands (!!!) spreekt. Door monsterlijke vrouw heb ik uiteindelijk één dag minder van de godin Silviya kunnen genieten
Voor foto's verwijs ik jullie door naar de Slowchat ABO