Dan weet ik al waarom ik nooit echt versierd wordt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Gezonder leven en echt hard aan je figuur werken op een gezonde manier werkt wel.
Als je zo echt en oprecht was dan zou je 'je' vrouwen ook gewoon deze reeks laten lezen. Iets zegt me dat je ze daar ver ver ver ver ver ver ver ver weg van houdt.quote:Op maandag 23 juli 2012 21:49 schreef firefly3 het volgende:
Authenticiteit denk ik. Dat is ook waar vrouwen op vallen bij mannen, de "echtheid". En deze uitstraling kan je grotendeels opbouwen door ervaring op te bouwen (met vrouwen maar ook door levenservaring). Er zit een verhaal achter en is niet inhoudloos.
Omdat je teveel nadenkt?quote:Op maandag 23 juli 2012 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan weet ik al waarom ik nooit echt versierd wordt.![]()
Nee, omdat ik teveel chocola eet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef kingtoppie het volgende:
Ik kan alleen die vrouw met rode lippen en die met het kiwi oog zien. Maar je valt op brede, lachende monden en bruine ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Authenticiteit staat niet gelijk aan dat je alles te koop zet. Je kunt ook gewoon niets vertellen en nog steeds authentiek zijn, het gaat hun dan gewoon immers niets aan. Het gaat om authentiek zijn in het moment van oorzaak/gevolg. En op het moment zelf denk je niet eens aan fok.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:00 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je zo echt en oprecht was dan zou je 'je' vrouwen ook gewoon deze reeks laten lezen. Iets zegt me dat je ze daar ver ver ver ver ver ver ver ver weg van houdt.
Nee, gek genoeg vind ik blauwe ogen het aantrekkelijks.. Ik googlde op ''vrouwen'' en haalde daar deze dames vandaan...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan alleen die vrouw met rode lippen en die met het kiwi oog zien. Maar je valt op brede, lachende monden en bruine ogen?
Die roodlip wel, maar kan ook het effect van de lipstick zijn natuurlijk. Een brede mond is trouwens niet negatief, vaak vind ik het wel mooi. Bij vrouwen.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, gek genoeg vind ik blauwe ogen het aantrekkelijks.. Ik googlde op ''vrouwen'' en haalde daar deze dames vandaan...
Vind jij die foto's verder brede monden hebben? Valt wel mee toch?
Dat kan idd, maar dat is in dit geval definitely niet de reden waarom jij er niet over zal beginnen. Omdat je weet dat je keihard op je bek gaat als je er wel over begint.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:04 schreef firefly3 het volgende:
Authenticiteit staat niet gelijk aan dat je alles te koop zet. Je kunt ook gewoon niets vertellen en nog steeds authentiek zijn, het gaat hun dan gewoon immers niets aan. Het gaat om authentiek zijn in het moment van oorzaak/gevolg. En op het moment zelf denk je niet eens aan fok.
Ik denk idd niet dat ik mijn "frame" kan behouden. Pas als ik een nog grotere klootzak ben geworden kan ik het wel. Hopelijk binnen een jaarquote:Op maandag 23 juli 2012 22:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat kan idd, maar dat is in dit geval definitely niet de reden waarom jij er niet over zal beginnen. Omdat je weet dat je keihard op je bek gaat als je er wel over begint.
Sorry, ben in een flauwe bui.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, omdat ik teveel chocola eet.
En WTF, wat een binnenkomer.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:08 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk idd niet dat ik mijn "frame" kan behouden. Pas als ik een nog grotere klootzak ben geworden kan ik het wel. Hopelijk binnen een jaar
Ik heb geen borsthaarquote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
Als ik Google naar mannen dan valt het meeste me toch tegen. Veel metromannen, wat ik absoluut niet aantrekkelijk vindt.
EDIT: Toch gevonden.
[ afbeelding ]
De uitstraling van een dominante oerman, in mijn mening.
Idd geen watje, en daar draait alles om.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
Als ik Google naar mannen dan valt het meeste me toch tegen. Veel metromannen, wat ik absoluut niet aantrekkelijk vindt.
[ afbeelding ]
Jij squat.quote:
Mwoa, blond, blauwe ogen. Kan geen oerman zijn.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Triest wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, ben in een flauwe bui.
Chocola
Terugkijkend zie ik dat ik vroeger eigenlijk maar 1 type vrouw zag staan. Lang, blond, slank. Tegenwoordig maakt dat me allemaal niet meer zoveel uit. Tuurlijk, een lief snoetje is wel belangrijk maar niet het einde.
Was denk ik in december dat ik een enorm leuke avond heb gehad met iemand die ik eerst eigenlijk niet had geregistreerd als zodanig.
Toch, KT?
Mwah, Oliver Kahn noem ik toch echt wel een oerman. Niet dattie knap is, maar "oer" issie zeker.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:21 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwoa, blond, blauwe ogen. Kan geen oerman zijn.
Nee, ik krijg geen oergevoel bij hem. Vind hem niets dominants hebben. Knap is hij wel.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mwah, Oliver Kahn noem ik toch echt wel een oerman. Niet dattie knap is, maar "oer" issie zeker.
Klopt. Nooit bij stilgestaan verder. Ik wist wat ik wilde en dat werkte voor me.quote:
quote:
Wel (ten minste een beetje) uitstraling van mogelijke dominantie.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Een man hoeft toch ook niet per se dominant uit te zien?
Zie ik er dominant uit?quote:Op maandag 23 juli 2012 22:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wel (ten minste een beetje) uitstraling van mogelijke dominantie.
quote:Op maandag 23 juli 2012 22:24 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee, ik krijg geen oergevoel bij hem. Vind hem niets dominants hebben. Knap is hij wel.
Als dat niet zo was had je ook geen vrouw aan de haak geslagenquote:
Is dat hem weer? Dat is wel een hele slechte foto van hem. Hier vind ik hem helemaal niet aantrekkelijkquote:
Dit meen je serieus??quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als dat niet zo was had je ook geen vrouw aan de haak geslagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Je ondertitel maakt veel duidelijk...quote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is dat hem weer? Dat is wel een hele slechte foto van hem. Hier vind ik hem helemaal niet aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |