abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114503579
Next level: Ik zag net uitleg hoe je een vrouw kunt krijgen die hand in hand op straat loopt met haar vriend op straat. Het wordt niet aanbevolen, maar omg. Echt niet normaal hoe ver je kunt gaan en hoe goed je kunt worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 17:52:41 #277
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_114503651
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
Next level: Ik zag net uitleg hoe je een vrouw kunt krijgen die hand in hand op straat loopt met haar vriend op straat. Het wordt niet aanbevolen, maar omg. Echt niet normaal hoe ver je kunt gaan en hoe goed je kunt worden.
Je bedoelt next level met het blauwe oog?

Verklaar je nader.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_114503693
quote:
ook nogal respectloos als je het mij vraagt. mocht zo'n mannetje zoiets ook bij mijn vriendin flikken, heeft ie echt een groot probleem.

overigens betwijfel ik het ten zeerste, wat je zegt. daarbij, na die gast zou ik dan dat wijf in de gracht gooien. weg ermee, zo iemand. :7
pi_114503899
Ik commit wel eens robbery's op andere gasten maar volgens mij nooit nog nooit een vriendin van iemand gejat waar die bijstond. Verder sluit ik me volledig bij Dawg aan.

Ik zie het al helemaal voor me: loop je daar met je vriendin op straat en komt er ineens 1 of andere mafkees je vriendin versieren _O-
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_114503926
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het forum hier klaar voor is. Zelf heb ik ook wel "erge" acties gedaan, zoals een vrouw wegtrekken van een gast waarmee ze zit te dansen en dan tegen haar aan dansen. Maar dit gaat nog veel verder. Moet nu echt gaan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_114503974
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het forum hier klaar voor is. Zelf heb ik ook wel "erge" acties gedaan, zoals een vrouw wegtrekken van een gast waarmee ze zit te dansen en dan tegen haar aan dansen. Maar dit gaat nog veel verder. Moet nu echt gaan.
ik geloof er echt weer geen fuck van. :')

of je doet dat alleen als er nog grotere nerds dan jijzelf bij dat meisje staan. :')
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:05:12 #282
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_114504050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef firefly3 het volgende:
Cool story bro.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:07:44 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_114504109
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk een interactie dat geheel dood lijkt te lopen. Ik denk ook dat kingtoppie dat bedoeld, maar ik had het ook beter moeten verwoorden.
Eh, dan zit het er gewoon niet in IMO, wanhopig een gesprek draaiende houden heeft ook geen effect.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 21 juli 2012 @ 18:09:25 #284
12888 Skull-splitter
pi_114504142
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: loop je daar met je vriendin op straat en komt er ineens 1 of andere mafkees je vriendin versieren _O-
Als blikken konden doden dan was ik Hitler. Paar keer wel gehad dat er iemand aan het aanpappen was terwijl ik er net even niet bij was, en dan was terugkomen en die gozer even kort aankijken vaak wel genoeg :')
  zondag 22 juli 2012 @ 01:24:43 #285
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114518456
quote:
Als dit vaak lukt heb ik vanaf vandaag geen respect meer voor vrouwen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114521838
Julien heeft een erg groot succes ratio. Zelf heb ik wel eens een vrouw getongt terwijl haar vriend in de buurt was. Vrouwen denken meer in het moment, niet aanvallend bedoelt, maar op de één of ander manier zorgt hun rechter hersenhelft ervoor dat ze zich meer laten mee slepen in het moment. Daarom kunnen ze snellere stemmingswisselingen hebben. Het is ook raar dat vrouwen één keer per maand ongesteld worden, en dat hun ongesteldheid op elkaar af gestemd zijn. Biologie is zo complex. Wij als man zijnde hebben ook van die dingen. Er is echt een mega verschil in hoe de hersenen werken tussen de geslachten. Niet alleen van buiten zijn we anders, maar ook van binnen. Er valt nog zo veel te leren: )
pi_114521889
Die vrouw die je getongd had met der vriend in de buurt is ook gewoon een hoertje firefly. Niet denken dat het een classy dame is.
Rustig aan.
pi_114521944
Mensen blijven mensen. Ik zou ook iemand vermoorden op een gegeven moment. Of lachen of huilen of vreemd gaan. Of van een berg af springen.
  zondag 22 juli 2012 @ 06:09:25 #289
12888 Skull-splitter
pi_114522041
Goed antwoord, slaat ook ergens op :N
pi_114522056
Denk meer in kleur, ieder mens gaat ooit vreemd. Solid answer
pi_114522063
Er is dus altijd een grens waarde waarbij iemand toegeeft aan iets. Dat wil je vast niet weten.
  zondag 22 juli 2012 @ 08:32:59 #292
12888 Skull-splitter
pi_114522401
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 06:21 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben er vooral van overtuigd dat mensen vreemd gaan als ze thuis niet krijgen wat ze nodig hebben. Iets wat helpt om thuis te krijgen wat je nodig hebt is het spreken met je partner, en een poging doen het leuk en spannend te houden en niet de sleur te laten overheersen.
  Moderator zondag 22 juli 2012 @ 08:58:23 #293
5428 crew  miss_sly
pi_114522525
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ben er vooral van overtuigd dat mensen vreemd gaan als ze thuis niet krijgen wat ze nodig hebben. Iets wat helpt om thuis te krijgen wat je nodig hebt is het spreken met je partner, en een poging doen het leuk en spannend te houden en niet de sleur te laten overheersen.
+1
als de relatie goed is, zet een vrouw alles echt niet op het spel voor een tongzoen met een vreemde kerel.

Bovendien: waarom in hemelsnaam wil je een bezet meisje versieren??
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_114522739
quote:
1s.gif Op zondag 22 juli 2012 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]

+1
als de relatie goed is, zet een vrouw alles echt niet op het spel voor een tongzoen met een vreemde kerel.

Bovendien: waarom in hemelsnaam wil je een bezet meisje versieren??
Zelfexpressie :')
pi_114527116
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Als dit vaak lukt heb ik vanaf vandaag geen respect meer voor vrouwen.
Sowieso respect hebben voor vrouwen werkt niet :')

Overigens verwacht ik wel dat het te doen is maar die man moet dan wel een kneus zijn :')

quote:
Pertinent onwaar, ik ben nog nooit vreemd gegaan :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Drommeldaris op 22-07-2012 13:13:06 ]
  zondag 22 juli 2012 @ 13:48:12 #296
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_114528285
quote:
Omdat je zelf zo in elkaar zit hoef je dat nog niet te generaliseren over alle mannen in de wereld. Vreemdgaan heeft te maken met bepaalde normen en waarden, die jij blijkbaar niet meegekregen hebt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_114528441
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Omdat je zelf zo in elkaar zit hoef je dat nog niet te generaliseren over alle mannen in de wereld. Vreemdgaan heeft te maken met bepaalde normen en waarden, die jij blijkbaar niet meegekregen hebt.
Ik ben van mening dat ieder mens (ooit) weleens te verleiden is of in staat is iets te doen wat ze niet verwacht hadden. Net als dit:

pi_114528725
Soms ben ik bang dat je realiteitszin een beetje aan het verdwijnen is Firefly
pi_114528732
quote:
2s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Sowieso respect hebben voor vrouwen werkt niet :')

Overigens verwacht ik wel dat het te doen is maar die man moet dan wel een kneus zijn :')

[..]

Pertinent onwaar, ik ben nog nooit vreemd gegaan :')
Ik bedoel niet dat je vreemd bent gegaan, ik bedoel dat er een moment kan zijn waarin je vreemd kunt gaan. Een soort van bovengrens zeg maar.
pi_114528754
quote:
9s.gif Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Soms ben ik bang dat je realiteitszin een beetje aan het verdwijnen is Firefly
Denk dat het eerder andersom is, dat zwart wit denken hier zoals: "Als een relatie goed is gaat ze niet vreemd" etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')