Je bedoelt next level met het blauwe oog?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
Next level: Ik zag net uitleg hoe je een vrouw kunt krijgen die hand in hand op straat loopt met haar vriend op straat. Het wordt niet aanbevolen, maar omg. Echt niet normaal hoe ver je kunt gaan en hoe goed je kunt worden.
ook nogal respectloos als je het mij vraagt. mocht zo'n mannetje zoiets ook bij mijn vriendin flikken, heeft ie echt een groot probleem.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
Next level: Ik zag net uitleg hoe je een vrouw kunt krijgen die hand in hand op straat loopt met haar vriend op straat. Het wordt niet aanbevolen, maar omg. Echt niet normaal hoe ver je kunt gaan en hoe goed je kunt worden.
ik geloof er echt weer geen fuck van.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het forum hier klaar voor is. Zelf heb ik ook wel "erge" acties gedaan, zoals een vrouw wegtrekken van een gast waarmee ze zit te dansen en dan tegen haar aan dansen. Maar dit gaat nog veel verder. Moet nu echt gaan.
Cool story bro.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef firefly3 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het forum hier klaar voor is. Zelf heb ik ook wel "erge" acties gedaan, zoals een vrouw wegtrekken van een gast waarmee ze zit te dansen en dan tegen haar aan dansen. Maar dit gaat nog veel verder. Moet nu echt gaan.
Eh, dan zit het er gewoon niet in IMO, wanhopig een gesprek draaiende houden heeft ook geen effect.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 13:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik bedoelde eigenlijk een interactie dat geheel dood lijkt te lopen. Ik denk ook dat kingtoppie dat bedoeld, maar ik had het ook beter moeten verwoorden.
Als blikken konden doden dan was ik Hitler. Paar keer wel gehad dat er iemand aan het aanpappen was terwijl ik er net even niet bij was, en dan was terugkomen en die gozer even kort aankijken vaak wel genoegquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me: loop je daar met je vriendin op straat en komt er ineens 1 of andere mafkees je vriendin versieren
Als dit vaak lukt heb ik vanaf vandaag geen respect meer voor vrouwen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 17:50 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben er vooral van overtuigd dat mensen vreemd gaan als ze thuis niet krijgen wat ze nodig hebben. Iets wat helpt om thuis te krijgen wat je nodig hebt is het spreken met je partner, en een poging doen het leuk en spannend te houden en niet de sleur te laten overheersen.quote:Op zondag 22 juli 2012 06:21 schreef firefly3 het volgende:
Denk meer in kleur, ieder mens gaat ooit vreemd. Solid answer
+1quote:Op zondag 22 juli 2012 08:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik ben er vooral van overtuigd dat mensen vreemd gaan als ze thuis niet krijgen wat ze nodig hebben. Iets wat helpt om thuis te krijgen wat je nodig hebt is het spreken met je partner, en een poging doen het leuk en spannend te houden en niet de sleur te laten overheersen.
Zelfexpressiequote:Op zondag 22 juli 2012 08:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
+1
als de relatie goed is, zet een vrouw alles echt niet op het spel voor een tongzoen met een vreemde kerel.
Bovendien: waarom in hemelsnaam wil je een bezet meisje versieren??
Sowieso respect hebben voor vrouwen werkt nietquote:Op zondag 22 juli 2012 01:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Als dit vaak lukt heb ik vanaf vandaag geen respect meer voor vrouwen.
Pertinent onwaar, ik ben nog nooit vreemd gegaanquote:Op zondag 22 juli 2012 06:21 schreef firefly3 het volgende:
Omdat je zelf zo in elkaar zit hoef je dat nog niet te generaliseren over alle mannen in de wereld. Vreemdgaan heeft te maken met bepaalde normen en waarden, die jij blijkbaar niet meegekregen hebt.quote:Op zondag 22 juli 2012 06:21 schreef firefly3 het volgende:
Ik ben van mening dat ieder mens (ooit) weleens te verleiden is of in staat is iets te doen wat ze niet verwacht hadden. Net als dit:quote:Op zondag 22 juli 2012 13:48 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Omdat je zelf zo in elkaar zit hoef je dat nog niet te generaliseren over alle mannen in de wereld. Vreemdgaan heeft te maken met bepaalde normen en waarden, die jij blijkbaar niet meegekregen hebt.
Ik bedoel niet dat je vreemd bent gegaan, ik bedoel dat er een moment kan zijn waarin je vreemd kunt gaan. Een soort van bovengrens zeg maar.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Sowieso respect hebben voor vrouwen werkt niet
Overigens verwacht ik wel dat het te doen is maar die man moet dan wel een kneus zijn
[..]
Pertinent onwaar, ik ben nog nooit vreemd gegaan
Denk dat het eerder andersom is, dat zwart wit denken hier zoals: "Als een relatie goed is gaat ze niet vreemd" etc.quote:Op zondag 22 juli 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Soms ben ik bang dat je realiteitszin een beetje aan het verdwijnen is Firefly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |