quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:22 schreef iBenny het volgende:
Nog een paar minuutjes....
Kleine waarschuwing alvast vooraf.... het is natuurlijk niet de bedoeling dat je gaat hinten naar je eigen of andermans inzending
Voor de rest... iedereen heel veel succes!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:23 schreef Greys het volgende:
En als iemand straks bv zegt (ik noem maar iets, ik heb nog niets gehoord...) 'Goh die nummer 3 is goed zeg', dat je dan niet roept 'Dank je!'
Dit! Heel stoer!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 00:56 schreef Lesterr het volgende:
Respect voor iedereen die zich heeft aangemeld trouwens![]()
Jammer, maar misschien doe je wat inspiratie op uit de inzendingen van dit jaar.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Zucht.
Ik heb het geprobeerd, maar ik doe volgend jaar nog wel een poging.
Ik ga stemmen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, maar misschien doe je wat inspiratie op uit de inzendingen van dit jaar.
Leukquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:55 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Ik ga stemmen.![]()
Maar serieus, ik ben mijn gouden keeltje verloren sinds mijn 14e![]()
Veel oefenen, denk ik.
Met een zo'n grote microfoon klik ik nog niet eens heel slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk![]()
Oefenen en een nummer zoeken dat bij je stem past, dan moet het lukken.
Dit vind ik dan weer het minst leuke daar aanquote:Op zaterdag 21 juli 2012 10:43 schreef ssebass het volgende:
Ook altijd leuk om jezelf dan te moeten beoordelen.
Heb ff kort geluisterd naar de inzendingen, zo op eerste indrukken afgaand inderdaad eens daarmee.quote:
Heb het ook niet gehoord, neequote:Op zondag 22 juli 2012 04:11 schreef MacorgaZ het volgende:
13 is erg goed ja, maar waar is de 'Fok' in het nummer zelf? Of heb ik dat gemist?
Je moet wel door de apparatuur heen luisteren vind ik bij het jureren.quote:Op zondag 22 juli 2012 08:46 schreef Harajuku. het volgende:
Die nummer 13 doet mij echt vrij weinig hèIk hoor wel dat hij best kan zingen, maar ik vond het echt geen drol aan. Maar ja, het klinkt ook alsof de rest zijn standaard microfoontje heeft gebruikt en hij een studio of zo
.
Dit is voor Fok idols 2012 niet gehoord?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:11 schreef MacorgaZ het volgende:
13 is erg goed ja, maar waar is de 'Fok' in het nummer zelf? Of heb ik dat gemist?
Oh je bedoelt tijdens het nummer?quote:Op zondag 22 juli 2012 04:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja of iig dat ie die apparatuur niet nodig heeftquote:Op zondag 22 juli 2012 08:46 schreef Harajuku. het volgende:
Die nummer 13 doet mij echt vrij weinig hèIk hoor wel dat hij best kan zingen, maar ik vond het echt geen drol aan. Maar ja, het klinkt ook alsof de rest zijn standaard microfoontje heeft gebruikt en hij een studio of zo
.
Ja, FOK! moet ergens in de gezongen tekst verwerkt zijn. Anders kan je alsnog "vals spelen" door het voor of achter een geript nummer te plakken.quote:Op zondag 22 juli 2012 13:02 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh je bedoelt tijdens het nummer?
Nu ben ik uiteraard wel errrrrrrrrrg benieuwd welk nummer jij bent... iedereen uberhauptquote:
Ik mag het niet zeggenquote:Op zondag 22 juli 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu ben ik uiteraard wel errrrrrrrrrg benieuwd welk nummer jij bent... iedereen uberhaupt![]()
![]()
Pff ja, het was was zwaar! Heb ook nog niet gestemd, omdat er meer dan 3 ECHTE goede tussen zaten. It's a close call I think. Ach gewoon posten joh! En als je echt denkt dat je jezelf verraadt dan pas je hem ietsjes aan toch?quote:Op maandag 23 juli 2012 00:03 schreef Yuki het volgende:
Lesterr ook al commentaar bij alle nummers!
Ik heb ook bij alles iets geschreven, maar wil het niet posten omdat ik bang ben dat ik verraad wie ik zelf ben
Dit zijn ze allemaalquote:Op zondag 22 juli 2012 13:12 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heb ook gestemd![]()
Zijn dit alle inzendingen of is het een selectie?
Ik heb ook erg lang getwijfeld over mijn top 3quote:Op maandag 23 juli 2012 00:12 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Pff ja, het was was zwaar! Heb ook nog niet gestemd, omdat er meer dan 3 ECHTE goede tussen zaten. It's a close call I think. Ach gewoon posten joh! En als je echt denkt dat je jezelf verraadt dan pas je hem ietsjes aan toch?
Ja, maar dat bedoel ik ook. Ik vind een paar anderen met een slechtere microfoon mooier zingen, en hij met zijn goede microfoon doet het dan weer niet voor me.quote:Op zondag 22 juli 2012 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet wel door de apparatuur heen luisteren vind ik bij het jureren.
Dus goed luisteren of iemand kan zingen, daar gaat het toch om?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:40 schreef PriemGirl het volgende:
Damn... ik kan het er totaal niet uithalen wie jij nu bent yukiGoeien jurering
![]()
Dat! heel knap!quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:40 schreef PriemGirl het volgende:
Damn... ik kan het er totaal niet uithalen wie jij nu bent yukiGoeien jurering
![]()
Hoe eerlijker hoe meer die persoon er aan heeft toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:41 schreef Yuki het volgende:
Damn, nu ik teruglees vind ik mezelf wel een beetje onaardig geloof ik
Wat klote dat ze niet bij de inzendingen zitquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:49 schreef Furdinand het volgende:
HOI!
Ik heb hier nog een nummertje dat er jammer genoeg niet bij is gekomen maar die wel graag feedback wilt ontvangen.
Ik hoop dat het mag.
http://s000.tinyupload.com/?file_id=55895145263876753955
laatste halfuur opgenomen en toen vergeten FOK! erin te vermeldenquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat klote dat ze niet bij de inzendingen zitWhat happened?
Ik ben fan en ze zou sowieso op de eerste plaats komen op mijn lijstje. Hele mooie stem. Ik vind dat ze echt wat extra's in haar stem heeft.
Hebben al die andere inzendingen dat wel?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef Furdinand het volgende:
[..]
laatste halfuur opgenomen en toen vergeten FOK! erin te vermelden
ach ja regels zijn regelsquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hebben al die andere inzendingen dat wel?
En het schiet ook z'n doel voorbij, want je kan zo ook wel horen dat het OmdatAppel is en niet een gejat fragment van iemand anders
1, 2, 12 en volgens mij nog een paarquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zijn er kandidaten die zichzelf begeleidden met een piano of een gitaar?
Degene die ik net posttequote:Op donderdag 26 juli 2012 23:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zijn er kandidaten die zichzelf begeleidden met een piano of een gitaar?
Is blijkbaar geen kandidaat hequote:
Anderen zonder FOK moesten het ook opnieuw doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
En het schiet ook z'n doel voorbij, want je kan zo ook wel horen dat het OmdatAppel is en niet een gejat fragment van iemand anders
Bij OmdatAppel kan je dat misschien wel horen, maar de organisatie weet van te voren niet wie er allemaal meedoenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anderen zonder FOK moesten het ook opnieuw doen.
Weet ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij OmdatAppel kan je dat misschien wel horen, maar de organisatie weet van te voren niet wie er allemaal meedoenEn er kunnen dus ook makkelijk mensen bij zitten die totaal onherkenbaar zijn qua zang voor anderen en dan weet je zoiets dus niet 'omdat je het zo ook wel kunt horen'.
Om de kans een béétje te verkleinen dat men gewoon een nummer ergens vandaan trekt en inzendt is die regel in het leven geroepen, ook bij voorgaande rondes.
En die geldt dan voor iedereen en dat kan niemand de organisatie kwalijk nemen denk ik
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
Appel, zoek een paar goede muzikanten en ga optreden.
Ben je daar zeker van dat 1, 2 en 12 zichzelf begeleiden of denk jij dat?quote:
Het zijn er op het moment iets minder dan vorig jaar rond deze tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Zijn er al veel stemmen binnen?
Ik denk dat ik vanavond mn definitieve lijstje zend.
Thanks. Ik ga er zo ff achteraanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef Frankii het volgende:
Er staat op de frontpage nog het bericht dat er gestemd kan worden tot 20 juli, onder site-nieuws. Misschien kan er een site-nieuwtje komen dat er inmiddels gestemd kan worden? Om wat awareness te creeëren?
Je zit 24/7 op je werk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef Pheno het volgende:
Op mijn werk kan ik geen YT zien (dus ook niet horen). Dan is het een deaf & blind-auditie
UPC, nough said.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |