Zo. Net even alle inzendingen geluisterd; vooraleer ik hier ging meelezen (zodat ik niet kon worden beïnvloed). Gewoon mijn mening

Hoef je het niet mee eens te zijn uiteraard

Nr 1 - Oeh zelf gitaar spelen

Klinkt echt heel goed. Mooie zachte 'zwoele' stem. Ook goed zuiver gezongen! Ik word er erg enthousiast van

MOOI
Nr 2 - Nog een eigen gitaar spelert !!

Ik kende het liedje niet dus die heb ik eerst origineel geluisterd. Valt me op dat het in een andere key is gezongen (wat natuurlijk prima kan); maar ik vind het hier wat minder werken. Je zit er af en toe wat langs; maar naar mate het liedje vordert; hoe zuiverder het wel wordt. Je hebt een diepe harde stem; mooi ! Het is af en toe wel wat vlak gezongen. Toch al bij al een mooie versie.
Nr 3 - Queen !!

Best een lastig nummer!

Erg zuiver gezongen; dat zeker. Je stem klinkt wel wat hard (af en toe ietwat nassaal); maar verder wel errrrg mooi.
Nr 4 - Oh waw... bij de eerste noot al kippevel......

Gewoon waw.
Nr 5 - Een lied die wel bij je stem past. De microfoon maakt het alleen wel wat dof (kun je natuurlijk zelf weinig aan doen

); maar ik hoor wel dat je een goeie stem hebt!
Nr 6 - Tof; maar het 'schrapen' van je stem doet me niet zoveel bij dit liedje; ik liet er me behoorlijk door afleiden

Bij elke inzet van een zin; ga je het kreunend zingen. Het kan mooi zijn; maar ik vind het niet zoveel doen hiero. Sorry. Wellicht dat een ander nummer me veel meer zou doen
Nr 7 - Oei... Het is absoluut niet zuiver... 2de couplet was al iets zuiverder; maar je zit er erg vaak naast. Het is ook echt een moeilijk nummer hoor! Het begint laag en gaat dan een octaaf omhoog. Wellicht dat je stem een stuk beter was uit gekomen bij een ander nummer. Toch een degelijke poging! Respect

Nr 8 - Nog zo'n mooie zuivere prachtige stem..... Waw.... Ook super mooi nummer uitgekozen. Ik ben fan

Nr 9 - Ooohhh nog zo'n kippevel-lied... Echt geweldig mooi gezongen. Lied past ook echt perfect bij je stem ! Super super mooi
Nr 10 - Ik hou heel erg van je stem! Er zit een randje aan waar ik erg warm van word

Nr 11 - Nou als je begint te zingen; merk ik weinig van de zenuwen

Kort maar krachtig iig

Mooie stem ! Tof

Nr 12 - Oeh altijd moeilijk om een echt icoon na te zingen.... Niet geheel zuiver; wat onvast namelijk.
Nr 13 - Zo... Studio-achtige kwaliteit

Moeilijk om hier aan te tippen

Prachtige stem! Errrrrg goed gezongen... gewoon super..

Nr 14 - Mooie stem; af en toe wel wat onzuiver en onvast; wat wel jammer is. Toch leuk verder.
Nr 15 - Oeh ook een zeer aparte stem met een randje.. Ja hier hou ik wel van

Mooi! Echt gaaf.
Waw echt dikke respect voor de inzendingen

Wat zitten er errrrrg veel goeie tussen zeg

Veel variatie qua stemmen en nummers! Wat het er niet makkelijker op maakt. En idd veel mannen whaooo

Echt iedereen die heeft ingezonden: TOP !!!

Het feit dat je het al durft en doet...

Nogmaals: Respect allen!
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7