Is blijkbaar geen kandidaat hequote:
Anderen zonder FOK moesten het ook opnieuw doen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hebben al die andere inzendingen dat wel?
En het schiet ook z'n doel voorbij, want je kan zo ook wel horen dat het OmdatAppel is en niet een gejat fragment van iemand anders
Bij OmdatAppel kan je dat misschien wel horen, maar de organisatie weet van te voren niet wie er allemaal meedoenquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:02 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hebben al die andere inzendingen dat wel?
En het schiet ook z'n doel voorbij, want je kan zo ook wel horen dat het OmdatAppel is en niet een gejat fragment van iemand anders
quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anderen zonder FOK moesten het ook opnieuw doen.
Weet ikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij OmdatAppel kan je dat misschien wel horen, maar de organisatie weet van te voren niet wie er allemaal meedoenEn er kunnen dus ook makkelijk mensen bij zitten die totaal onherkenbaar zijn qua zang voor anderen en dan weet je zoiets dus niet 'omdat je het zo ook wel kunt horen'.
Om de kans een béétje te verkleinen dat men gewoon een nummer ergens vandaan trekt en inzendt is die regel in het leven geroepen, ook bij voorgaande rondes.
En die geldt dan voor iedereen en dat kan niemand de organisatie kwalijk nemen denk ik
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Crutch het volgende:
Appel, zoek een paar goede muzikanten en ga optreden.
Ben je daar zeker van dat 1, 2 en 12 zichzelf begeleiden of denk jij dat?quote:
Het zijn er op het moment iets minder dan vorig jaar rond deze tijdquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef Lesterr het volgende:
[..]
Zijn er al veel stemmen binnen?
Ik denk dat ik vanavond mn definitieve lijstje zend.
Thanks. Ik ga er zo ff achteraanquote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:21 schreef Frankii het volgende:
Er staat op de frontpage nog het bericht dat er gestemd kan worden tot 20 juli, onder site-nieuws. Misschien kan er een site-nieuwtje komen dat er inmiddels gestemd kan worden? Om wat awareness te creeëren?
Je zit 24/7 op je werk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:38 schreef Pheno het volgende:
Op mijn werk kan ik geen YT zien (dus ook niet horen). Dan is het een deaf & blind-auditie
UPC, nough said.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |