Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armored Kill
En vergeet onze koning(JET)stoma niet!
[ Bericht 0% gewijzigd door Rensjebree op 19-07-2012 23:21:44 ]JA!![]()
Beter doen ze wat nuttigs met hun tijd, die assignments zie je aan het eind van elke game toch, wat ze zouden moeten doen is je in-game laten zien dat je een bepaald deel van die assignment hebt gedaan aangezien je al snel de tel kwijt raakt als je aan het spelen bent qua kills zodat je het volgende kan gaan doen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Volgens mij word AK, helaas, ongelooflijk kut op de console of de player count per map moet omhoog gaan. Ik begrijp dan ook wel dat wij de pc mappen met 9 vlaggen niet hebben.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ze kunnen de map toch gewoon wat kleiner maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef MPC60 het volgende:
Volgens mij word AK, helaas, ongelooflijk kut op de console of de player count per map moet omhoog gaan. Ik begrijp dan ook wel dat wij de pc mappen met 9 vlaggen niet hebben.![]()
Dat is het nog niet eens, zoals ik het nu zie kan 3kwart van je team bv in luchtvoertuigen zitten. Als het andere team dat ook doet rijden er 2 tanks rond.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ze kunnen de map toch gewoon wat kleiner maken?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Zit je minder vliegtuigen neer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is het nog niet eens, zoals ik het nu zie kan 3kwart van je team bv in luchtvoertuigen zitten. Als het andere team dat ook doet rijden er 2 tanks rond.![]()
![]()
Kan je doen maar dan gaan al die jet josti's janken. Ik snap dat het moeilijk is om toe te geven maar AK is gewoon gemaakt voor de pc waar de console een slap aftreksel zal krijgen.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dan kick je ze toch gewoon, als je zelf in een jet wil?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan je doen maar dan gaan al die jet josti's janken.![]()
Tering gast, reageer anders even on topic, volgens mij heb jij echt een vagina in je broek zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan kick je ze toch gewoon, als je zelf in een jet wil?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Gaat mooi worden toch, in plaats van dat er 2 mensen staan te wachten op een helicopter staan er 6 te wachten op een AC-130 en tegen de tijd dat die er is hebben ze de benodigde vlag alweer verloren omdat er maar 2 man nog bezig zijn op de grond.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dan kick je die lui tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Catkiller het volgende:
Gaat mooi worden toch, in plaats van dat er 2 mensen staan te wachten op een helicopter staan er 6 te wachten op een AC-130 en tegen de tijd dat die er is hebben ze de benodigde vlag alweer verloren omdat er maar 2 man nog bezig zijn op de grond.![]()
Ik ben geen admin.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zou wel wat zijn, dan vrezen mensen mij nog meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bazenantwoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn, dan vrezen mensen mij nog meer.![]()
Maar AK ziet er wel strak uit ja. Die ga ik ook wel aanschaffen.![]()
Is dat ding altijd in de lucht en kan je er in spawnen of wat?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ding gaat gewoon kapot. Vraag me alleen af hoe makkelijk dat werkelijk is als er vijandelijke jets, een chopper, en een AC-130 rond vliegt. En als je die dingen al plat hebt dan is de volgende al weer in de lucht lijkt mij en kom je er niet aan toe om op de grond iets kapot te schieten.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bij CQ mijnen plakken bij vlaggen en er dan met een RPG op schieten![]()
Die dingen gaan niet weg als je dood gaat en de kills tellen als AT launcher kills.![]()
Had liever gehad dan het telde als AT mine kills maar alsnog vast grappig om te doen, binnenkort overal verboden dus
[ Bericht 0% gewijzigd door Catkiller op 20-07-2012 20:05:47 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Tja als je zo je kills op de grond moet halen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Net paar potjes gespeeld.
Had 1 gozer vijf keer achter elkaar gekilled, werd ik op het eind van de ronde met nog 2 tickets over door hem geknifed, haha!
Oh en de video van Armored Kill ziet er goed uit. Ik kijk daar best wel naar uit.![]()
![]()
Headshot 753 m
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef MPC60 het volgende:
Tja als je zo je kills op de grond moet halen....Anders kick je me maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als AK uit is ga ik weer BF spelen, maar dan op de PC
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Succes daarmee, ik heb het na 15 minuten spelen een week geleden maar weer voor gezien gehouden. Van alles weten op de Xbox en bijna altijd wel iemand om mee te spelen naar niks weten en niemand kennen om mee te spelen viel tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:23 schreef Baalhaar het volgende:
Als AK uit is ga ik weer BF spelen, maar dan op de PC
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Moet je wel in die server komen.quote:
Iedereen met wie ik op de xbox speelde zijn er al mee opgehouden.. Toen ik in mijn eentje overbleef was het echt geen reet meer aan.. Vooral aangezien je bijna niks kan als je niet in een goede squad zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Succes daarmee, ik heb het na 15 minuten spelen een week geleden maar weer voor gezien gehouden. Van alles weten op de Xbox en bijna altijd wel iemand om mee te spelen naar niks weten en niemand kennen om mee te spelen viel tegenwoensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Heeft iemand hier xbox points gekocht op ebay?
Ik heb een aankoop gedaan en nu wil de verkoper mijn telefoonnummer om te checken of ik geen hacker ben. Ik vind dat maar een beetje een vreemd verhaal. Iemand hetzelfde gehad?Eerst denken, dan typen![]()
Voortaan gewoon naar xboxlivekaarten.nl gaan, daar haal ik ze altijd, mooie prijs en direct je code.
Jij wordt gewoon opgelicht denk ik.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Heb ik inderdaad ook wel eens gehad met een Duitse verkoper, is toen gewoon goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand hier xbox points gekocht op ebay?
Ik heb een aankoop gedaan en nu wil de verkoper mijn telefoonnummer om te checken of ik geen hacker ben. Ik vind dat maar een beetje een vreemd verhaal. Iemand hetzelfde gehad?Bij wie heb je ze gekocht?
![]()
http://www.ebay.de/itm/ws(...)em&item=300545463321
Dit was hem. Heb hem paar uur geleden toch maar terug gemaild gezien de hoge positieve feedback. Code werkte, dus het zal wel goed zitten.Eerst denken, dan typen![]()
Als jij met je mobiel naar duitsland moet gaan bellen is dat voordeel ook weer weg.![]()
Ing blij dat het opgelost is.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Nee, diegene belde mijn nummer. Ik moest het nummer doorgeven waarvan ik een gemist oproep had ontvangen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Als jij met je mobiel naar duitsland moet gaan bellen is dat voordeel ook weer weg.![]()
Ing blij dat het opgelost is.Eerst denken, dan typen![]()
Ok en hoe houd dat hackers tegen dan?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja vreemd verhaal. Zodat ze kunnen achterhalen dat de koper echt uit het land komt dat hij/zij in ebay heeft staan. Maar dat lijkt me makkelijk aan te passen nadat je een account hebt gehackt.Eerst denken, dan typen![]()
Net gewoon al het leuke van BF3 in één potje.
-4 teamates die buiten de map aan het cheaten waren
-4 teammates die dus geen hol deden
-overige teammates die geen fuck deden
-tig keer naast een vijand spawnen
-tig keer een vijand die achter me spawnde
-gerevived worden met een of ander kutmenu in mijn beeld
-campers met shotguns
-kogels die geen zak doen
-etc.
Ik speel godverdomme toch geen CoD? Jezus.![]()
![]()
Kijk eens naar deze lvl 100 dan!!
http://battlelog.battlefi(...)tats/367156960/xbox/Stats gereset en nog is het niks
Mjah, als mensen hem soms tegen komen dan denken ze misschien wel fuck dit, ik ga niet tegen iemand spelen die zo goed is en al lvl 100 is
[/quote]![]()
Kan niet wachten tot het er is! Vooral na het zien van dit filmpje.
Het probleem wordt de toevoeging van de AC-130.
Je krijgt hetzelfde gezeik van de release op de console met jets overnieuw maar dan ook op de PC.
Iedereen moet natuurlijk weer zo nodig in de AC-130.![]()
quote:
[/quote]![]()
Was 't leuk?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen![]()
![]()
Ik weet hoe koning stoma aan zijn naam is gekomen
In de cockpits hebben ze geen toiletten, dus dan maar een stoma![]()
![]()
Amnesiaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen
Mooie plek!![]()
![]()
Zooo facking vet ik had serieus langer willen blijven maar me geld is opquote:
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ik ben niet in de amnesia geweestquote:Ons rondje was altijd eerst hof van holland daarna de paradiso, half uurtje havana club en als afsluiter altijd de bio bio
[ Bericht 0% gewijzigd door Apenkoning1 op 23-07-2012 19:27:07 ]Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daarquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen![]()
![]()
LoL. Chersonissos. Waar leg da dan?
Gisteren weer erg hard moeten lachen tijdens een paar gezellige potjes Conquest. Damn, leek wel een 12 jarig kind. Maar we hadden we behoorlijk tegenstand. Mooie is wel dat als je iemand neerknalde je wist dat je hem binnen 5 seconden nog een keer neer kon knallen gezien de revive.![]()
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daar![]()
![]()
Waren goeie potjes inderdaad! Dat gekut met die stemomvormers elke keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef SnuggLe het volgende:
LoL. Chersonissos. Waar leg da dan?
Gisteren weer erg hard moeten lachen tijdens een paar gezellige potjes Conquest. Damn, leek wel een 12 jarig kind. Maar we hadden we behoorlijk tegenstand. Mooie is wel dat als je iemand neerknalde je wist dat je hem binnen 5 seconden nog een keer neer kon knallen gezien de revive.![]()
![]()
![]()
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zegPSN: R3ns1nk![]()
Mooie tijden indeed!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!![]()
![]()
Bio Bio was/is kut, ging vroeger naar de Opera Club. Hingen tenminste leuke dames aan palen naast de barquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef 67Impala het volgende:
Zo ik ben een keer goed hard op mijn plaat gegaan in de bio bio... Spek glad daar..
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Fucking wow was lovestar op starbeach nu ook. Enige minpuntje was dat een engels wijf op de bar ging pissenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daarHeb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Hahaha daar was ik vorig jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef SnuggLe het volgende:
De appelenhof of Terschelling (of was het Texel?) daar gebeurt het!![]()
![]()
![]()
![]()
15 jarige jochies die daar werken die even komen vertellen wat je moet doen
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Sunny Beach is ook wel een aanradert voor je! Persoonlijk vond ik Lloret de Mar het meeste sfeer hebben van al dat soort gehuchten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:42 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik vorig jaar15 jarige jochies die daar werken die even komen vertellen wat je moet doen
![]()
Ik ga volgend jaar naar Lloret de Mar waarschijnlijk
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Lief dagboek,
Vieze vuile stackers in random games! Zo verziekt dat je op 1 game een lvl 100 13 - 31 laat spelen waarna hij de volgende ronde 4 man er bij krijgt van lvl 100/100/100/90 en dan kan hij weer positief spelen met 13 - 7.
Kijk je op hun Battlelog staat er Norway National Team for conquest, volgens mij hebben ze dat net bedacht en slaat het nergens op en anders ben ik benieuwd naar hoe ze spelen als ze met 12 man zijn. Bij de laatste game 2 man, waarvan 1 van hun groepje over gezet en toen gewonnen, en toen vertrokken ze allemaal. Blijkbaar is het uitdagender voor zulke pro's om met 500 tickets verschil op Gulf te eindigen dan met 7 tickets verschil op Border.
[ Bericht 2% gewijzigd door Catkiller op 24-07-2012 20:08:03 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vanmiddag zaten bassie en ik in een game waar op een gegeven moment alle spelers met een hoge rank naar één team werden gegooid![]()
![]()
Accuracy. Stel je voor dat je tegenover zo iemand staat en hij vuurt zijn magazijn leeg en 2 kogels raken je
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jij bent vroeg opquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
Accuracy. Stel je voor dat je tegenover zo iemand staat en hij vuurt zijn magazijn leeg en 2 kogels raken je
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/![]()
![]()
Nee, laat wakker.quote:
Zijn skill level staat trouwens op -94
[/quote]![]()
Ik ben alweer wakker... vannacht even lekker 14-45 gegaan.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
En ik maar denken dat ik slecht ben!quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/
Hele rare stats!JA!![]()
Hoe zit het eigenlijk als je nog een account er bij maakt, dan heb je enkel een online pass voor de MP nodig toch?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Net met de helikopter een parachutist uit de lucht geknald met raketten.
Verder was ik dit spel snel weer zat. De CQ mappen ben ik al helemaal op uitgekeken. Te chaotisch allemaal.![]()
Voor xbox? Dan zou je gewoon je disc kunnen gebruiken ja met een nieuwe online pass (en natuurlijk nieuw XBL Gold)quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:44 schreef Catkiller het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je nog een account er bij maakt, dan heb je enkel een online pass voor de MP nodig toch?![]()
Oh gold ook, laat dat idee dan maar zitten dat is het me niet waardquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor xbox? Dan zou je gewoon je disc kunnen gebruiken ja met een nieuwe online pass (en natuurlijk nieuw XBL Gold)Nee die niet geloof ik, premium werkt op de console blijkbaar, welk account het is maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef Sickert het volgende:
De expantions zul je ook opnieuw moeten kopen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Gold is eerste maand gratis dus je zou het even kunnen proberenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh gold ook, laat dat idee dan maar zitten dat is het me niet waard
[..]
Nee die niet geloof ik, premium werkt op de console blijkbaar, welk account het is maakt niet uit.![]()
![]()
Zo ik zit weer op 500% oman. Nog ffs snel voor ik moet gaan bbqen.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Rondes die 3 uur duren
[/quote]![]()
Als je dan 3 uur non stop gelijkwaardige acties hebt is het vet, anders niet..quote:
Vanavond weer een hoop FOK!tags verzameld. 12 knifekills in 1 ronde![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/Jezus
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Je mag ook niks zeggen tegen iemand uit Saudi Arabië. Wat ik nu precies niet meer kan doen snap ik dus nietquote:Hello,
Your Electronic Arts account has been suspended for 72 hours for violating the Terms of Services for Electronic Arts Online. Your account received an immediate suspension due to the serious nature of your violation. Further violations of the terms of service could lead to additional action, including additional suspension of services or account termination.
Violation:Inappropriate language
[Just use English you camel jockey.]
You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address.
Edit: haha, ik kan dus 3 dagen geen BF3 meer spelen hierdoor![]()
![]()
[/quote]![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag ook niks zeggen tegen iemand uit Saudi Arabië. Wat ik nu precies niet meer kan doen snap ik dus niet
Edit: haha, ik kan dus 3 dagen geen BF3 meer spelen hierdoor![]()
![]()
Alleen vanwege dat zinnetje? Hoe komen ze daar eigenlijk achter, als je zoiets zegt?
Mijn broertje mag dan wel uitkijken. Die scheld er op los online.![]()
![]()
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wtf?
Alleen vanwege dat zinnetje? Hoe komen ze daar eigenlijk achter, als je zoiets zegt?
Mijn broertje mag dan wel uitkijken. Die scheld er op los online.quote:Buy BF3 to get access to Battlelog.![]()
Deze is ook grappig trouwens,Dan klik je en dan...quote:If you feel that this action is unwarranted, or if you wish to dispute the claims of this email, please submit a dispute form by using the following link:
http://help.ea.com/articl(...)r-suspended-accountsquote:An error occurred!
Refresh this page or try another search term at the Help homepage.Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
[/quote]![]()
Ik dacht dat het online was. Daarom vroeg ik me al af hoe ze erachter waren gekomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.
[..]![]()
Deze is ook grappig trouwens,
[..]
Dan klik je en dan...
[..]Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
Heb zelf in het verleden meerdere malen conflicten gehad op het forum van Project Reality (BF2 mod). Waren voornamelijk Amerikanen als moderator, en die hebben toch een heel anders idee van humor dan wij in Nederland gewend zijn. Een keer had ik een humoristisch filmpje over de KKK geplaatst van Koefnoen. Gelijk iedereen verontwaardigd en een infraction gekregen. Ligt heel gevoelig daar.
Lol.quote:Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 08:00:04 ]![]()
Hoi.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correctquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.
[..]![]()
Deze is ook grappig trouwens,
[..]
Dan klik je en dan...
[..]Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
![]()
![]()
Nee! Wie moet mij nu vertellen wie ik moet kicken?
Klopt, ik wist niet dat het zo erg zou zijn, en iedereen met twee hersencellen of meer zou wel begrepen hebben dat het niet serieus was maar goed, je had de Italiaan die mij quotte en wel serieus tekeer ging moeten zien ragen over moslims in het algemeen die in "zijn" land wonenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correctIk kom wel een keertje advies geven terwijl ik MW3 ga doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef MPC60 het volgende:
Nee! Wie moet mij nu vertellen wie ik moet kicken?
Ik wist trouwens niet dat dirt bikes confirmed waren voor een DLC tot ik dat plaatje er van opzocht, snap niet dat mensen zich daar allemaal altijd mee bezig houden met wat er komt enzo, ben al druk zat met het spelen en ik merk het wel als het uit is gekomen. Oke nu even niet druk met spelen maar normaal dan
[/quote]![]()
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
18.5%.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
Zal wel zo'n beetje gemiddelde accuracy zijn, hoger dan 20 zullen veel mensen hem niet hebben.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Oh kijk aan, dan doe ik het nog wel redelijk haha
18.0% hier. Zal wel even dalen door die klote PKP.. Accuracy met dat ding zit op 9.07%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%![]()
![]()
LOL ik heb maar 8% ofzo. Ik loop ook vaak, zonder veel te raken, net na een revive (doorgaans in de vuurlinie
) een magazijn leeg te knallen voor wat druk zodat die ander weer een beetje rustig in het spel kan komen. Ik vind het altijd kut als ik word gerevived en vervolgens weer kapot wordt geschoten omdat die ander zijn 100 puntjes heeft en weer lekker in het hoekje wacht tot ie nog een keer kan reviven
.
Wel een headshot van 788mMaar daar moest ik ook 10 keer voor mikken
.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
![]()
21.3%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%![]()
![]()
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMPquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
![]()
Ben nu bezig met de ASVAL en die bevalt wel. Merk wel dat ik in lange bursts moet schieten ipv vol auto. Maar hoe is de M5K anders? Rete snel en met extended wel aardig toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMP![]()
30 kogels met extended mags is echt weinig. Als je twee mensen tegelijkertijd tegen komt ben je dood...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:39 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ben nu bezig met de ASVAL en die bevalt wel. Merk wel dat ik in lange bursts moet schieten ipv vol auto. Maar hoe is de M5K anders? Rete snel en met extended wel aardig toch?![]()
Dat is met de AS-VAL precies hetzelfde..maar om hem daar nu op af te schrijven.. Met meerdere wapens ben je tegen 2 man niet opgewassen..![]()
Waar kun je je accuracy zien?
M'n K/D is nu 1.76.
De M27 en L86 zijn prima als assault rifles te gebruiken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 67Impala het volgende:
Met uitzondering van de P90 en de MP7 zou ik ze niet belachelijk goed willen noemen. Ik zie zelfs niet echt een reden om een van de andere PDWs over een AR/Carbine/clip fed LMG te nemen. Ben het wel met je eens dat die UMP de slechste isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMPASVAL heeft wel een heel ander damage model dan de M5K, 20/18.4 tegenover de 20/12.5 van de M5K, ASVAL heeft ook minder recoil en reload een stuk sneller..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:52 schreef 67Impala het volgende:
Dat is met de AS-VAL precies hetzelfde..maar om hem daar nu op af te schrijven.. Met meerdere wapens ben je tegen 2 man niet opgewassen..Op Battlelogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waar kun je je accuracy zien?
M'n K/D is nu 1.76.
![]()
PDWs zijn leuk in TDM maar dat is het dan ook wel, als je recon bent en aggressief wilt spelen en er 1 gebruikt in CQ dan snap ik het nog een beetje ook al bestaat er een SKS en M417 en tegenwoordig een one hit kill op geringe afstand met bolt action snipers. Maar zoals gister bijvoorbeeld een assault met een PDW tegen gekomen, niet zo slim zal ik het maar noemen. Ja je kan er goed mee spelen misschien maar als er een speler van willekeurige class met een wapen die bij die class hoort langs loopt die net zo goed is als jij dan leg je het 9 van de 10 keer toch af.
Gewoon meer proberen met die LMGs en niet na 10 kills zeggen dat je er niet mee om kan gaan, minstens 100 kills en dan pas kan je zeggen dat het je niet lukt met een bepaald wapen. Ik ben pas met de MTAR-21 begonnen en heb ook flink wat kills moeten maken voordat ik pas goed om kon gaan met de recoil op dat ding wanneer je de trigger niet los laat.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Net 6-7 potjes achter elkaar tegen een team gespeeld dat er echt niets van bakte. In 2 uur tijd maar 4 keer doodgegaan, waarvan 3 keer bad luck![]()
![]()
Ik heb net m'n killstreak met één verbeterd, voordat ik gekilled werd door een stinger. één stinger. Bullshit.
Godver.![]()
Waarom is dat bullshit in uw opinie? Als dat ding je raakt ben je disabled. Fair enough imho.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net m'n killstreak met één verbeterd, voordat ik gekilled werd door een stinger. één stinger. Bullshit.
Godver.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja. Dan hoor ik dus niet in een keer te esplodenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit in uw opinie? Als dat ding je raakt ben je disabled. Fair enough imho.![]()
![]()
Ah ok, verkeerd begrepen.
Dat had ik gister maar dan met het halve team, had er 1 eindelijk mij stonden er 5 man in de killcam te springen.
Je kale moeder op een driewieler, vriendquote:
ik ben niet je vriend, maatquote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kale moeder op een driewieler, vriendHeb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ik ben je kameraad niet, kornuit.quote:''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Vinketyfustering. Gisteren tegen een level100 oa, damn, die gast was goed. Zo goed heb ik ze nog nooit gezien. Damn.![]()
Stoma is beter!quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:30 schreef SnuggLe het volgende:
Vinketyfustering. Gisteren tegen een level100 oa, damn, die gast was goed. Zo goed heb ik ze nog nooit gezien. Damn.JA!![]()
Kom 1 op 1 minecraft dan.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 11:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stoma kan alleen vliegen hij durfde gisteren geeneens 1 v 1 medickistjes te spelen.![]()
Ze moeten een map maken met 12 tanks in de deployment.
[/quote]![]()
Echt wat een kutmuziek onder die filmpjes altijd. Ik ben echt bevreesd dat ak voor geen meter gaat werken op de console.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Koop ook de PC versie dan kan je daar ook de helicopter keer op keer laten crashen en is AK geweldig.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zo, wat word ik geil van deze game, helemaal op maps als Damavand Peak jwt
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Je vind jezelf wel heel stoer maar zelf kan je eigenlijk niks zonder je tug en een hoekje om in te campen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 01:02 schreef Catkiller het volgende:
Koop ook de PC versie dan kan je daar ook de helicopter keer op keer laten crashen en is AK geweldig.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Die uit 2003 is wel goed ja, maar het beste?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:55 schreef Beastie_boys het volgende:
Sowieso is Call of Duty nog steeds het beste spel.Aldus iemand met 406 surveillance ribbons. Het enige verschil is dus dat ik vaker raak schietquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je vind jezelf wel heel stoer maar zelf kan je eigenlijk niks zonder je tug en een hoekje om in te campen.![]()
En dat ik er bijna 900 heb.
[/quote]![]()
Shit worden even mn stats helemaal nagekeken om getrolled te kunnen worden, ik voel mij vereerd.
Was nog best een opgave om tussen alle gare stats de meest gare stats te vinden!
Tijd voor de content van deze maand dan heb ik weer wat te doen
[/quote]![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef Quantic het volgende:
Jeetje, ben nu over van PS3 naar Xbox.. het niveau is wel echt dramatisch lager![]()
![]()
Op de PS3?quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef Quantic het volgende:
Jeetje, ben nu over van PS3 naar Xbox.. het niveau is wel echt dramatisch lager
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Op de xdoos natuurlijkquote:![]()
Ik wil trouwens net zoals de (superieure) PC versie ook sneller met mijn main cannon kunnen draaien in de tank. Dat gaat momenteel echt te traag.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Op zich logisch, dat gebeurt door middel van een motor ipv. de reflexen van je soldaat. Het zou debiel zijn als je met je tank koepel kunt draaien alsof het een pistool is.![]()
Dat klopt, maar het zou wel bevorderend zijn voor (in ieder geval) mijn vehicle gameplay. Sure, het is minder realistisch, maar wel een stuk gemakkelijkerquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:05 schreef HenkPel het volgende:
Op zich logisch, dat gebeurt door middel van een motor ipv. de reflexen van je soldaat. Het zou debiel zijn als je met je tank koepel kunt draaien alsof het een pistool is.
Grappig, dat was met de CoD serie zeker anders. Zelf speel ik op de xbox maar als ik op de ps3 speelde haalde ik dezelde killstreaks/ratio's. Terwijl ik echt totaal niet met die controller overweg kon.quote:Op maandag 6 augustus 2012 09:49 schreef Quantic het volgende:
Jeetje, ben nu over van PS3 naar Xbox.. het niveau is wel echt dramatisch lager
Ach, vergeleken bij de PC is het niveau sowieso lager.![]()
Is het aan te raden om BF3 te halen voor de laptopz want het speelt lekker weg op de Xbox. Hoe zit het met online gaan?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Zoek de specs van je laptop en de minimum eisen van het spel op zou ik zeggen.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:21 schreef Woods het volgende:
Is het aan te raden om BF3 te halen voor de laptopz want het speelt lekker weg op de Xbox. Hoe zit het met online gaan?![]()
Zou het aan moeten kunnen, zelfs op Ulitmate alleen mn videokaart weet ik niet zeker, GT540M..woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Zo.. bijna een uur bij moeten lezen, maar het is gelukt.
Vakantie zit er weer op, dus weer in den lande om BF te spelen en nu we weer moetenw erken ook weer Fok!
Moet zeggen dat ik vooral uitkijk naar GTA V, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik te slecht in BF ben om echt potten te kunnen breken.![]()
Oké!quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef Sant. het volgende:
Vakantie zit er weer op, dus weer in den lande om BF te spelen en nu we weer moetenw erken ook weer Fok!
Moet zeggen dat ik vooral uitkijk naar GTA V, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik te slecht in BF ben om echt potten te kunnen breken.![]()
Het gaat bij mij om de lol! Ik bak er ook niks van..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef Sant. het volgende:
Moet zeggen dat ik vooral uitkijk naar GTA V, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik te slecht in BF ben om echt potten te kunnen breken.JA!![]()
Ja das ook wel zo, blijf ook wel gewoon spelen hoor, maar er zijn teveel verslaafden die echt te goed zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Rensjebree het volgende:
Het gaat bij mij om de lol! Ik bak er ook niks van..
Daarnaast veel haat aan al die trekhazen met hun admin rechten.. Wat verschrikkelijk.![]()
Ik zit er een beetje tussenin, er zitten er tussen dat ik echt bazen speel maar ook dat ik met 0-10 wordt geaait. En ik speel eigenlijk met niemand, iemand hier die speelt
Waarom zijn spelers die beter dan jij, of gewoon heel goed zijn, direct verslaafden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo, blijf ook wel gewoon spelen hoor, maar er zijn teveel verslaafden die echt te goed zijn.
Daarnaast veel haat aan al die trekhazen met hun admin rechten.. Wat verschrikkelijk.
![]()
[/quote]![]()
Is toch duidelijk neppe bullshit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Sickert het volgende:
BC2 Maps??!!!?!?!?!!!!@@#!@#(*(_!@*!__)#!)@!! Welke!!![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is toch duidelijk neppe bullshit.De datum van de zogenaamde release is ook al geweest
Zou wel tof zijn als ze die S-Tac eens vrij geven.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Heb liever een silenced .44quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]De datum van de zogenaamde release is ook al geweest
Zou wel tof zijn als ze die S-Tac eens vrij geven.![]()
![]()
Ps3
Nou, natuurlijk zijn er veel goede spelers die gewoon talent voor shooters hebben, dus zeker niet iedereen die goed is is verslaafd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom zijn spelers die beter dan jij, of gewoon heel goed zijn, direct verslaafden?
Maar ik durf te wedden dat er veel potentiele zolderkamerkrassers tussen zitten die echt teveel tijd zitten te gamen. Die gaan werken, eten en gamen tot ze gaan slapen.. en dat de hele week. Nogal kansloos in mijn ogen.
Daarnaast kan ik niet echt mega goed tegen mijn verliesVooral haat aan goede spelers die gaan baserapen. Speelde laatste tijd veel op Noshar omdat ik alles voor de scout heli wilde unlocken. Dan zie je dus gasten in de little bird of ZW11 die echt fucking goed zijn en die gaan dan baserapen..
Dan kun je van mij dus de tering krijgen.
Admins grijpen dan nooit in, want die zitten in t winnende team.. echt.. dan ben ik zooo ontzettend klaar met BF..
Maar verder gaat alles goed met me
Maar zoals ik al zei, ik kan soms niet echt goed tegen mijn verlies![]()
![]()
Huur je eigen server, kan jezelf lekker de klootzak uit hangen.
Nee, ik heb wel iets beters te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef MPC60 het volgende:
Huur je eigen server, kan jezelf lekker de klootzak uit hangen.
Admins en moderators zijn mensen zonder natuurlijk overwicht, die het leuk vinden 'baasje' te spelen.
Not my cup of tea!![]()
![]()
Okee. Wat een kwaliteiten dicht je ons uber admin ras toch weer toe.
Ik zou bijna overwegen een eigen server te huren zodat ik als ik een keertje een goede streak heb niet gekicked of geband kan worden![]()
![]()
Op Noshar ook irritant die mensen die in scout heli meteen naar het vliegdekschip gaan met een volle scout.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nou, natuurlijk zijn er veel goede spelers die gewoon talent voor shooters hebben, dus zeker niet iedereen die goed is is verslaafd.
Maar ik durf te wedden dat er veel potentiele zolderkamerkrassers tussen zitten die echt teveel tijd zitten te gamen. Die gaan werken, eten en gamen tot ze gaan slapen.. en dat de hele week. Nogal kansloos in mijn ogen.
Daarnaast kan ik niet echt mega goed tegen mijn verliesVooral haat aan goede spelers die gaan baserapen. Speelde laatste tijd veel op Noshar omdat ik alles voor de scout heli wilde unlocken. Dan zie je dus gasten in de little bird of ZW11 die echt fucking goed zijn en die gaan dan baserapen..
Dan kun je van mij dus de tering krijgen.
Admins grijpen dan nooit in, want die zitten in t winnende team.. echt.. dan ben ik zooo ontzettend klaar met BF..
Maar verder gaat alles goed met me
Maar zoals ik al zei, ik kan soms niet echt goed tegen mijn verlies
vlieg tenminste eerst even over C of A.Narf!![]()
Ja! Ik hoorde laatste iets over een .44 met demper en laser, maar alleen voor Dice medewerkers.. Zal wel bullshit zijn?quote:Lijkt me een heerlijke gun
![]()
Sowieso meteen naar het vliegdekschip vliegen, vooral doen al wil je 2 vs 1 chopper spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Op Noshar ook irritant die mensen die in scout heli meteen naar het vliegdekschip gaan met een volle scout.
vlieg tenminste eerst even over C of A.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde laatste iets over een .44 met demper en laser, maar alleen voor Dice medewerkers.. Zal wel bullshit zijn?Lijkt me een heerlijke gun
![]()
Sick, die wil ik ookquote:Die gozer kan er niet eens mee omgaan!
![]()
Over baserapen gesproken (ervan uitgaande dat ik goed begrepen heb wat dat precies is); Dat gebeurt inderdaad wel erg vaak. Die map (sorry, ik heb hem pas drie dagen) waar je begint in een boot en met landingsvoertuigen naar een haven moet is daar met name gevoelig voor. Zie maar eens aan land te komen als de hele kust vol staat met tanks en machine guns.
Gisteren in de 'Seine map' was er een tank aan de overkant heen en weer aan het rijden met drie engineers erachter om dat ding weer te repareren. Schoot de hele tijd onze tank kapot zodra die werd gespawned terwijl snipers alle anti tank mannetjes te grazen namen...
Ik snap niet dat je dat leuk vind, zelfs als je in het winnende team zit.![]()
Als het 1 keer voor komt zou ik gewoon een andere server zoeken als je met randoms speelt, vaak gaat het dan toch niet beter worden. Ik was gister in mijn eentje aan het spelen en toen gingen ze direct baserapen op Metro, kreeg ik commentaar van een Amerikaan omdat ik binnen bleef staan met claymores bij 1 deur en voor de rest gewoon de vijanden door liet lopen behalve als ze recht op mij af kwamen. Uiteindelijk kwamen ze uit die baserape mede doordat ze door konden lopen en stond ik bij het einde een paar 100 punten onder die persoon met bijna het dubbele van zijn kills, en dan was hij degene die zo druk aan het jagen was op vijanden
De meeste zijn te dom om te begrijpen dat je meer punten zal halen wanneer je de vijand een kans geeft dan wanneer je veel tickets weg neemt door alle vlaggen te bezitten. En dat de game dan tenminste meestal vol blijft zitten, als je mensen een kans geeft.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik heb persoonlijk een hekel aan die baserapers op Caspian Border, dat ze al je vehicles kapot knallen en je vervolgens nergens in kan.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ik ga denk toch maar premium halen, Armored Kill ziet er wel erg vet uit en ik hoor dat close quarters ook niet verkeerd is. Ik vind het wel jammer dat je eerst meer betaalt om Back To Karkand erbij te krijgen om vervolgens premium te halen en daar niet meer korting op krijgt.![]()
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga denk toch maar premium halen, Armored Kill ziet er wel erg vet uit en ik hoor dat close quarters ook niet verkeerd is. Ik vind het wel jammer dat je eerst meer betaalt om Back To Karkand erbij te krijgen om vervolgens premium te halen en daar niet meer korting op krijgt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Ja klopt inderdaad, was even in de war. Maar dan wordt de trouwe bf3 fan nog steeds benadeeld, of heeft minder voordeel, bij het kopen van premium. Wat dan toch weer jammer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.![]()
Ik heb geen limitedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.want die waren op
aan de andere kant, ik ben geen 15 meer kan het wel missen.
Mensen zonder limited edition, wat meelopers zijn dat, die spelen alleen maar omdat al hun vriendjes het spelen en ze geen CoD meer kunnen doen samen
MP443 Suppressed17 kogels stil genot om in iemand zijn hoofd te laten verdwijnen, in de chaos van de kleinere mappen merken de meeste mensen niet eens waar de kogels vandaan komen al sta je naast ze en reviven ze net de persoon die jij neer hebt geschoten
[/quote]![]()
En na zo'n video zijn er genoeg mensen die dat natuurlijk gaan doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:32 schreef KoningStoma het volgende:
Holy shit dit is gay
Altijd die m26 héTriest!
Zo niet.. dan toch!![]()
Ik gebruik eigenlijk standaard de M1911 als pistol
Ik vind de MP412 Rex wel fijn
1 schot headshot, en anders 2-3 schoten en ze liggen dood voor je neus.
Die heb ik nog nietquote:.
Ben nu level 33.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet.
Ben nu level 33.Het is het wachten wel waard!
![]()
Kun je als recon speler nog iets doen tegenover een tank, anders dan de soflam? In open servers doet heel vaak niemand iets met een lock on, en dat ding verraadt je positie. Ik weet dat je er niet naast hoeft te zitten, maar hij valt sowieso te veel op om effectief te zijn.![]()
Vluchtenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef HenkPel het volgende:
Kun je als recon speler nog iets doen tegenover een tank, anders dan de soflam? In open servers doet heel vaak niemand iets met een lock on, en dat ding verraadt je positie. Ik weet dat je er niet naast hoeft te zitten, maar hij valt sowieso te veel op om effectief te zijn.![]()
![]()
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!quote:![]()
Ja, heb wel eens van een vriend die dood ging zijn kit opgepakt en hij had een .44 en die was zeer fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ah, vandaar.Het is het wachten wel waard!
.
Level 36 krijg je die toch?
43 dacht ik.. In ieder geval ergens bij de laatste levels.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, heb wel eens van een vriend die dood ging zijn kit opgepakt en hij had een .44 en die was zeer fijn.
Level 36 krijg je die toch?
Offtopic: Klasse UI heb je, forza milan!![]()
![]()
Leuk maar daar heb ik een primary voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!![]()
Als je een n00b in de tank treft: Op de tank af rennen en doen alsof je C4 plakt. N00b stapt uit jij steelt tank en voila. Anders rennenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef HenkPel het volgende:
![]()
Magnum is my primaryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Leuk maar daar heb ik een primary voor.![]()
![]()
Je kan ook gewoon je primary op single shot zetten en stoppen met sprayen dan heb je geen magnum nodigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!
[/quote]![]()
[liefdagboek] Blegh gisteren heerlijk potje op Metro op wat kleinigheden na...
Sta ik 102 - 31 met nog een hoop tickets te gaan word ik om niets gekicked. Terwijl er wel die periscoop glitchers bezig waren (1e keer dat ik ze trof overigens). Heerlijke game met over en weer basecaptures. Lekker bij A hangen om over te nemen met claymore kutten alles aan de hand. Zelfs 57 kills met de PKP (nu bijna gemasteredik krijg die wapens wel onder de knie!)
Resumé : heerlijk potje voor de verandering op een franse met genoeg tegenstand over en weer, wordt je zonder reden gekicked terwijl er glitchers actief zijn. Franse hommos! [/liefdagboek]![]()
Iemand via de Battlelog zijn wapens geprobeerd in te stellen'?
Schijn je nu ook via de site te kunnen doen![]()
![]()
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge jij kan zeker niet eens een kill makne met jets kom 1 op 1Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Aldus de plane camper.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge jij kan zeker niet eens een kill makne met jets kom 1 op 1![]()
En dan blijkt dat je beter bent in een jet, en dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge jij kan zeker niet eens een kill makne met jets kom 1 op 1![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.![]()
![]()
En om terug te komen op mijn eigen verhaal over recon vs tank; kun je op een tank springen waardoor hij effectief niets tegen je kan doen? En kun je bij een tegenstander in het voertuig gaan zitten? Dat lijkt me helemaal hilarisch.
Ik heb al eens met twee jeeps vast gestaan met de linker voordeuren tegen elkaar waarbij we er allebei niet uit durfden uit angst plat gereden te worden, maar dus ook niets konden uitrichten. Als die optie er in zat konden we elkaar bitch slappen.![]()
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
En dan blijkt dat je beter bent in een jet, en dan?![]()
Via de voorkant kan je op een tank springen maar als de tank gas geeft dan vlieg je er af denk ik, is in ieder geval zo als je het bij een tank van iemand in je eigen team doet, en dat kost je health. Sommige tegenstanders die gaan snel uit hun voertuig omdat ze denken dat iemand C4 aan het plakken is maar dan moet je net geluk hebben dat iemand zo dom is. Als ze al zien dat jij een recon outfit aan hebt dan zullen ze dat niet doen als ze slim zijn, doen ze het wel is de tank wit en kan je er zelf in springen. Samen in een voertuig gaat dus niet. Als je jeeps vastzitten switch je toch gewoon naar de gunnerpositie in een jeep en schiet je hem plat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef HenkPel het volgende:
En om terug te komen op mijn eigen verhaal over recon vs tank; kun je op een tank springen waardoor hij effectief niets tegen je kan doen? En kun je bij een tegenstander in het voertuig gaan zitten? Dat lijkt me helemaal hilarisch.
Ik heb al eens met twee jeeps vast gestaan met de linker voordeuren tegen elkaar waarbij we er allebei niet uit durfden uit angst plat gereden te worden, maar dus ook niets konden uitrichten. Als die optie er in zat konden we elkaar bitch slappen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
onder aan ik schiet hem dood met mijn raket manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.![]()
Kom MW3 face off dan zien wie de mannelijkste man isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr isOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Geen javelin mee nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
onder aan ik schiet hem dood met mijn raket man
[/quote]![]()
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef Woods het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Instappen als gunner bij een chopper piloot, dan gaat t (mits de piloot een beetje goed is) vrij snel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef Woods het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.
Jets blijven gewoon zaad.![]()
nee niet zeggen straks is iedereen goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?![]()
Kopen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?Is 1 x gelukt alleen daarna is het vrij moeilijk om er een te bemachtigen en met een 'skilled' piloot te vliegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Instappen als gunner bij een chopper piloot, dan gaat t (mits de piloot een beetje goed is) vrij snel.
Jets blijven gewoon zaad.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Nerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr is![]()
![]()
Even 'vrienden worden' met een paar mensen van hier die mee willen helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:21 schreef Woods het volgende:
[..]
Kopen?
[..]
Is 1 x gelukt alleen daarna is het vrij moeilijk om er een te bemachtigen en met een 'skilled' piloot te vliegen.
Denk dat t merendeel hier aardig met de choppers overweg kan.
Dan een ker samen spelen en gewoon ff chopper campen op de grote maps.![]()
Marcetplace, toch iets van ¤10quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
je gewoon die bundel dan heb je alle unlocks en ben je meteen goed
jets > helikopters ik schiet je in 3 seconders neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helicopters>>>>>>Jets.
Just saying![]()
Jij misschien niet, nor ik, maar er zitten van die idioten tussen, trouwens hoe werkt dat rank systeem? Ik kom regelmatig mensen tegen met zo'n adelaar en dan level 42 van die rank.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja alle goeie piloten hebben dat. anders kan je toch nooit heatseekers unlockne manwoensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helicopters>>>>>>Jets.
Just saying![]()
![]()
Dan is ie dus Colonel (45) + 42 x 230000 puntenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Jij misschien niet, nor ik, maar er zitten van die idioten tussen, trouwens hoe werkt dat rank systeem? Ik kom regelmatig mensen tegen met zo'n adelaar en dan level 42 van die rank.![]()
Ach jij kan helemaal niets zwemmel. Jij vliegt alleen maar boven de basis van de tegenstander om de opsteigende jets te killen. Kom 1 v 1 ammo kistjes op Caspian danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jets > helikopters ik schiet je in 3 seconders neer![]()
Hoeveel 'normale' rangs moet je stijgen voordat je daarbuiten treedt?3.200 MS oftewel ¤40quote:Download alle wapens en gadgets die je alleen in alle vier klassen vindt, alle upgrades voor zowel lucht- als grondvoertuigen en alle coöpwapens in de ultieme shortcutbundel! Dit enorme pakket biedt meteen toegang tot alle 119 wapens, gadgets en voertuigupgrades uit alle andere verkrijgbare shortcutpakketten. Deze items worden normaliter vrijgespeeld als je ervaring opdoet met de verschillende klassen, gebruikmaakt van de beschikbare voertuigen en de coöpcampagne uitspeelt. De ultieme bundel bevat letterlijk zo veel items, dat we ze in deze ruimte niet kwijt kunnen! Voor een volledige lijst van alle items in deze bundel, lees je de beschrijvingen van deze losse pakketten: Kit Shortcut Bundle, Air Vehicle Shortcut, Ground Vehicle Shortcut en Co-op Weapons Shortcut.![]()
Moet zeggen dat ik ook wat vaker in een Jet stap om die medaille van 20 uur te halen, maar ook dat gaat steeds makkelijker. Gebruik enkel nog wel heatseakers voor choppers want dan zijn ze tenminste snel down.Had toch gewoon op de PS3 geblevenquote:![]()
![]()
Unlocks voor de jet zijn wel irritant als je moet beginnen, was al irritant toen ik er mee begon tijden geleden. Bij een tank of een chopper kan je gewoon meeliften, gaat bij een jet niet werken en dan moet je maar hopen dat je een redelijke teammate hebt die je op je let. En zelfs dan duurt het nog wel even voordat je iets neer kan schieten/punten kan halen.
En choppers neer halen is niet zo moeilijk met die main gun hoor, heb nu ook steeds vaker kills ermee na 1 run te doen. Als je tegen mensen speelt die communiceren dan krijg je je heatseekers er toch niet tussen gezet. Voor de rest bail ik nog maar vaak, schieten gaat me prima af, en voor de rest is het allemaal maar matig en rondjes vliegen als er weer een heatseekern00b op mijn staart zit
[/quote]![]()
Ik presteer het nog steeds niet om in 1 main gun actie zo'n chopper down te krijgen. Maar als je redelijk dicht op de chopper zit met heat seekers kunnen ze niet snel ontweken worden. Tegen een erg goede piloot begin ook weinig met rondjes vliegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Unlocks voor de jet zijn wel irritant als je moet beginnen, was al irritant toen ik er mee begon tijden geleden. Bij een tank of een chopper kan je gewoon meeliften, gaat bij een jet niet werken en dan moet je maar hopen dat je een redelijke teammate hebt die je op je let. En zelfs dan duurt het nog wel even voordat je iets neer kan schieten/punten kan halen.
En choppers neer halen is niet zo moeilijk met die main gun hoor, heb nu ook steeds vaker kills ermee na 1 run te doen. Als je tegen mensen speelt die communiceren dan krijg je je heatseekers er toch niet tussen gezet. Voor de rest bail ik nog maar vaak, schieten gaat me prima af, en voor de rest is het allemaal maar matig en rondjes vliegen als er weer een heatseekern00b op mijn staart zit, maar het gaat me steeds beter af.
Ik vind het wel heel erg lastig om grond troepen neer te halen met een jet. Heb wel eens tegen lui gespeeld die gewoon om de haveklap infantrie neer haalden op firestorm en dat krijg ik dus echt niet voor elkaar..![]()
Ik heb liever geen teammate in de lucht. Ik ga vaker door door een teammate, dan door een vijand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Catkiller het volgende:
en dan moet je maar hopen dat je een redelijke teammate hebt die je op je let.![]()
Zijn ook weinig mensen die je tegen komt die op de grond troepen neer halen, is wel het leukste om te doen. Komt vanzelf wel, en dan moet je nog leren om niet te hebberig te zijn want zo ben ik veel te vaak dood gegaan door te crashen om nog te proberen iemand te killen wat toch nooit lukt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik presteer het nog steeds niet om in 1 main gun actie zo'n chopper down te krijgen. Maar als je redelijk dicht op de chopper zit met heat seekers kunnen ze niet snel ontweken worden. Tegen een erg goede piloot begin ook weinig met rondjes vliegen, maar het gaat me steeds beter af.
Ik vind het wel heel erg lastig om grond troepen neer te halen met een jet. Heb wel eens tegen lui gespeeld die gewoon om de haveklap infantrie neer haalden op firestorm en dat krijg ik dus echt niet voor elkaar..Zonder unlocks en ervaring zit je kort in de lucht dan. Volgens mij was het eerst zo dat je vriendelijke dingen gewoon zag op de radar, dat ze dat ooit hebben weg gedaan snap ik niet, hopelijk komt het ook weer terug. Maar het is niet erg als vijandelijke idioten met zijn tweeën achter je aan gaan, kwestie van tijd dat ze crashenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb liever geen teammate in de lucht. Ik ga vaker door door een teammate, dan door een vijand.
Vooral met de heli is het dramatisch vaak bij mij, maak je een bocht en zie je geen fuck zit die ineens weer voor je.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Sneu, met dit weer filmpjes van je gameplay maken en er dan blits mee maken op een forum.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Jajajaja, ik speel wel weer een keertje mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef 67Impala het volgende:
Moet zeggen dat ik ook wat vaker in een Jet stap om die medaille van 20 uur te halen, maar ook dat gaat steeds makkelijker. Gebruik enkel nog wel heatseakers voor choppers want dan zijn ze tenminste snel down.
[..]
Had toch gewoon op de PS3 gebleven![]()
![]()
Maak jij anders een mooie compilatie van alle keren dat je de heli ergens op kapot vliegt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Sneu, met dit weer filmpjes van je gameplay maken en er dan blits mee maken op een forum.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Helaas, dit is gameplay van maanden terug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Sneu, met dit weer filmpjes van je gameplay maken en er dan blits mee maken op een forum.![]()
![]()
Jammer ik had een grotere sneer verwacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas, dit is gameplay van maanden terug.wist trouwens niet dat catkiller je nieuwe opvangzak was.
Excuseer mij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
wist trouwens niet dat catkiller je nieuwe opvangzak was.![]()
Over een weekje ben ik weer terug van bijna een half jaar Azië dus dan ben ik ook weer van de partij :p![]()
Je weet wat een stoma is neem ik aan, zoek anders maar eens een plaatje op van een stoma, dan snap je het wel.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dit begint meer en meer op een Call of Duty community te lijken hier..
Is die augustus bonus content er al? En wat is het?
Heb al lang niet meer gespeeld
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Ja, het waren feestmutsjes om de 1-miljoenste premium member te vieren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:46 schreef Schunckelstar het volgende:
Is die augustus bonus content er al? En wat is het?
Heb al lang niet meer gespeeld![]()
Ik hoop echt dat AK vet wordt op de console. Ik ga iig even die stream kijken. Verder heb ik sinds level 100 een burnout ofzo, hou het nog een uurtje vol en dan heb ik het alweer gezien....Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Bij een burnout is het tijd om de mortar medal 5 keer te gaan halen voor een dog tag.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zullen ze bij deze nacht map wel doen zodat je wel nog iets ziet. Dat hele nacht gebeuren hoeft voor mij niet heb er nooit wat mee gehad.quote:![]()
Je ziet maar de helft van het scherm en het is idd erg blauw.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik heb een nieuwe mini game uitgevonden.
Zoek hier, uit de top 100, een goeie scout helicopter piloot:
http://battlelog.battlefi(...)H/1/air/soldier/2/0/
Die spelen alleen maar noshahr canals. Vervolgens is het de bedoeling om ze zo vaak mogelijk uit hun chopper te knallen met rpg's, tank's, of wat dan ook.
Je kan hun meest-recente server vinden op bf3stats.com. Bij hun profiel kan je zien of ze aan het spelen zijn.![]()
Kunnen we geen wedstrijdje doen? Jij kiest er 1 uit en dan kijken wie hem het meest uit die chipper knalt? Wat een minigame.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een nieuwe mini game uitgevonden.
Zoek hier, uit de top 100, een goeie scout helicopter piloot:
http://battlelog.battlefi(...)H/1/air/soldier/2/0/
Die spelen alleen maar noshahr canals. Vervolgens is het de bedoeling om ze zo vaak mogelijk uit hun chopper te knallen met rpg's, tank's, of wat dan ook.
Je kan hun meest-recente server vinden op bf3stats.com. Bij hun profiel kan je zien of ze aan het spelen zijn.
Bonus content:
[/quote]![]()
Ik heb het een paar potjes geprobeerd, maar die lui gaan zo snel mogelijk naar de russenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef KoningStoma het volgende:
Het heeft wel veel geduld nodig. Ik moet nog even kijken of het te doen is.![]()
![]()
Mietje ik ga t wel ff proberenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het een paar potjes geprobeerd, maar die lui gaan zo snel mogelijk naar de russenXbox360 GamerTag : Bassie024![]()
En hoe is het gegaan?
Ik denk dat ik binnenkort maar even de dogtags van DICE ga verzamelen als ik mij verveel, en een hoop andere tags die ik zelf toch niet snel vrij zal spelen van voertuigen. Dat of Squad deathmatch/rush voor die medals maar dat gaat zo moeilijk met randoms
[ Bericht 3% gewijzigd door Catkiller op 17-08-2012 02:00:09 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Twee man met stingers doen dan? Krijg je daar ook nog eens een kill mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die lui gaan bij de russen, zodat ze geen tanks tegen ze krijgenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Gewoon hele squad, 2 stingers 1 javelin en 1 soflam op het vliegdekschip. Laat maar komen over dat water.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee man met stingers doen dan? Krijg je daar ook nog eens een kill mee.moet er alleen iemand ff eerst support zijn voor de ammocrate.
Dat is leuk! Die lui worden gegarandeerd he-le-maal gek. Want verliezen, NEE, mijn leven, wat doen jullie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon hele squad, 2 stingers 1 javelin en 1 soflam op het vliegdekschip. Laat maar komen over dat water.moet er alleen iemand ff eerst support zijn voor de ammocrate.
quit
Zoiets zal t dan wel gaan. Na 2 keer weten ze dat ze geen kans maken en dan gaan ze naar een andere server, anders gaat huns core eraan..![]()
![]()
Ik wil wel als medicdeze.Searage17 staat 1e en hij laat denk ik zijn kleine broertje spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil me wel opwerpen als support hoor
tegen deze scout heli boyz http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391726249187/
[ Bericht 10% gewijzigd door Basssie024 op 17-08-2012 11:58:27 ]Xbox360 GamerTag : Bassie024![]()
En dan weer die server joinen, net zolang tot ze de xbox uitzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat is leuk! Die lui worden gegarandeerd he-le-maal gek. Want verliezen, NEE, mijn leven, wat doen jullie!quit
Zoiets zal t dan wel gaan. Na 2 keer weten ze dat ze geen kans maken en dan gaan ze naar een andere server, anders gaat huns core eraan..Hou ik wel een uurtje of 2 vol.
Scout heli godsScout heli whores zou een betere naam zijn.
[/quote]![]()
QFT, waarschijnlijk zelf admin op de server waar ze spelen zodat ze iedereen die 'hun' chopper 'jat' kicken MPC60-enquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Catkiller het volgende:
![]()
![]()
Dat ze non stop in die helicoptertjes zitten is waar, maar ze zijn wel vrij goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Catkiller het volgende:
![]()
Beetje een faal post aangezien hij meer op die server zit dan ik dat zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
QFT, waarschijnlijk zelf admin op de server waar ze spelen zodat ze iedereen die 'hun' chopper 'jat' kicken MPC60-enOp maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ik ban tenminste geen mensen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Beetje een faal post aangezien hij meer op die server zit dan ik dat zit.
Boh, als ik dat toch zou kunnen he, rellen zouden uitbreken.Ze kunnen nog zo goed zijn, ze spelen enkel een alleen voor het leaderboard en hun stats en dat bedoelde ik er mee. Wel tof dat ze het kunnen, maar zelfs al zou je bij een clan zitten zou het nog zinloos zijn want de maps waar die dingen op staan wil niemand spelen. Ach, misschien zie ik het wel verkeerd, ik zal waarschijnlijk nooit een SS 100 halen voor een class nog voertuig, ze zijn allemaal wel prima en leuk om mee af te wisselen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat ze non stop in die helicoptertjes zitten is waar, maar ze zijn wel vrij goed.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Nee jij schreeuwt iedereen zn oren kapot om iemand geband te krijgen.
Het is me net gelukt om de 1e uit de lijst twee keer met een rpg uit de lucht te halen.
Tijdens z'n livestream
[ Bericht 2% gewijzigd door KoningStoma op 18-08-2012 11:42:12 ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:36 schreef KoningStoma het volgende:
Het is me net gelukt om de 1e uit de lijst twee keer met een rpg uit de lucht te halen.
Tijdens z'n livestream![]()
![]()
![]()
Omdat jij mijn zesde zintuig voor kutn00bs niet wil erkennen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 05:02 schreef MPC60 het volgende:
Nee jij schreeuwt iedereen zn oren kapot om iemand geband te krijgen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Lekker voor hem.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waarom schiet je iemand met je fop raket uit de lucht. Hij speelt gewoon het spel zoals het hoortquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het werd blijkbaar ook opgenomen. Ik had hem twee keer achter elkaar in twee minuten.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het werd blijkbaar ook opgenomen. Ik had hem twee keer achter elkaar in twee minuten.![]()
Die gast kan trouwens best goed vliegen.![]()
Spawnrapen bedoel je.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
Die gast kan trouwens best goed vliegen.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja, hij is behoorlijk aan het spawnrapen... Maar goed vliegen kan hij wel.quote:
Ik snap dan weer niet dat als je als team merkt dat zo'n gozer zoveel kills met de helikopter haalt, dat je dan niet met z'n allen met luchtafweerraketten spawnt.
Of zoals Koning Stoma doet, als een baas met RPG dat ding uit de lucht knallen.![]()
![]()
Hij zat eerst het andere team te spawn rapen. Toen is-ie van team gewisseld en is hij dat team gaan spawnrapen.
Dat was hem niet gelukt als dat debielenteam van me niet die twee tanks had weggegeven.![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
![]()
Hahaha mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het werd blijkbaar ook opgenomen. Ik had hem twee keer achter elkaar in twee minuten.
Hij kan wel verdomd goed vliegen inderdaad
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat mag ook wel na ruim 500 uur in zo'n contraptie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hahaha mooi
Hij kan wel verdomd goed vliegen inderdaad![]()
Ik snap ut nie. Hoe kan ik zijn cockpit zien op jou filmpie?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Het was zijn stream op twitch.tv. Volgens mij worden die automatisch ook opgeslagen, want ik kon het terugkijken.
Nu moet iemand anders deze score verbeteren natuurlijk
[ Bericht 42% gewijzigd door KoningStoma op 18-08-2012 19:40:12 ]![]()
Als ik dat wil doen moet ik eerst als support spawnen en een kratje neer gooien anders kom ik RPGs te kort, ik schiet er altijd naast.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Gaaf. Hij kan wel goed vliegen, maar eigenlijk is t gewoon een rapehoer..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het werd blijkbaar ook opgenomen. Ik had hem twee keer achter elkaar in twee minuten.
Snap niet wat daar dan nog aan is.
Ook snap ik echt niet waarom er dan niemand op t idee lijkt te komen om met soflam en Javelin dat ding af te schieten...
Zo frustrerend..![]()
Iedereen denkt dat doet een ander wel, ik blijf gewoon lekker nutteloos op deze heuvel snipen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:38 schreef Sant. het volgende:
[..]
Gaaf. Hij kan wel goed vliegen, maar eigenlijk is t gewoon een rapehoer..
Snap niet wat daar dan nog aan is.
Ook snap ik echt niet waarom er dan niemand op t idee lijkt te komen om met soflam en Javelin dat ding af te schieten...
Zo frustrerend..Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: