Ik ben niet in de amnesia geweestquote:
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daarquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daar
Waren goeie potjes inderdaad! Dat gekut met die stemomvormers elke keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef SnuggLe het volgende:
LoL. Chersonissos. Waar leg da dan?
Gisteren weer erg hard moeten lachen tijdens een paar gezellige potjes Conquest. Damn, leek wel een 12 jarig kind. Maar we hadden we behoorlijk tegenstand. Mooie is wel dat als je iemand neerknalde je wist dat je hem binnen 5 seconden nog een keer neer kon knallen gezien de revive.
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zeg
Mooie tijden indeed!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!
Bio Bio was/is kut, ging vroeger naar de Opera Club. Hingen tenminste leuke dames aan palen naast de barquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef 67Impala het volgende:
Zo ik ben een keer goed hard op mijn plaat gegaan in de bio bio... Spek glad daar..
Fucking wow was lovestar op starbeach nu ook. Enige minpuntje was dat een engels wijf op de bar ging pissenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daar
Hahaha daar was ik vorig jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef SnuggLe het volgende:
De appelenhof of Terschelling (of was het Texel?) daar gebeurt het!![]()
![]()
![]()
![]()
Sunny Beach is ook wel een aanradert voor je! Persoonlijk vond ik Lloret de Mar het meeste sfeer hebben van al dat soort gehuchten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:42 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik vorig jaar15 jarige jochies die daar werken die even komen vertellen wat je moet doen
Jij bent vroeg opquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
Accuracy. Stel je voor dat je tegenover zo iemand staat en hij vuurt zijn magazijn leeg en 2 kogels raken je
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/
Nee, laat wakker.quote:
En ik maar denken dat ik slecht ben!quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
Accuracy. Stel je voor dat je tegenover zo iemand staat en hij vuurt zijn magazijn leeg en 2 kogels raken je
Voor xbox? Dan zou je gewoon je disc kunnen gebruiken ja met een nieuwe online pass (en natuurlijk nieuw XBL Gold)quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:44 schreef Catkiller het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je nog een account er bij maakt, dan heb je enkel een online pass voor de MP nodig toch?
Oh gold ook, laat dat idee dan maar zitten dat is het me niet waardquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor xbox? Dan zou je gewoon je disc kunnen gebruiken ja met een nieuwe online pass (en natuurlijk nieuw XBL Gold)
Nee die niet geloof ik, premium werkt op de console blijkbaar, welk account het is maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef Sickert het volgende:
De expantions zul je ook opnieuw moeten kopen.
Gold is eerste maand gratis dus je zou het even kunnen proberenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh gold ook, laat dat idee dan maar zitten dat is het me niet waard
[..]
Nee die niet geloof ik, premium werkt op de console blijkbaar, welk account het is maakt niet uit.
Als je dan 3 uur non stop gelijkwaardige acties hebt is het vet, anders niet..quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
Je mag ook niks zeggen tegen iemand uit Saudi Arabië. Wat ik nu precies niet meer kan doen snap ik dus nietquote:Hello,
Your Electronic Arts account has been suspended for 72 hours for violating the Terms of Services for Electronic Arts Online. Your account received an immediate suspension due to the serious nature of your violation. Further violations of the terms of service could lead to additional action, including additional suspension of services or account termination.
Violation:Inappropriate language
[Just use English you camel jockey.]
You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address.
Wtf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag ook niks zeggen tegen iemand uit Saudi Arabië. Wat ik nu precies niet meer kan doen snap ik dus niet
Edit: haha, ik kan dus 3 dagen geen BF3 meer spelen hierdoor![]()
![]()
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wtf?
Alleen vanwege dat zinnetje? Hoe komen ze daar eigenlijk achter, als je zoiets zegt?
Mijn broertje mag dan wel uitkijken. Die scheld er op los online.
quote:Buy BF3 to get access to Battlelog.
Dan klik je en dan...quote:If you feel that this action is unwarranted, or if you wish to dispute the claims of this email, please submit a dispute form by using the following link:
http://help.ea.com/articl(...)r-suspended-accounts
quote:An error occurred!
Refresh this page or try another search term at the Help homepage.
Ik dacht dat het online was. Daarom vroeg ik me al af hoe ze erachter waren gekomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.
[..]![]()
Deze is ook grappig trouwens,
[..]
Dan klik je en dan...
[..]Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
Lol.quote:Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correctquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.
[..]![]()
Deze is ook grappig trouwens,
[..]
Dan klik je en dan...
[..]Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
Klopt, ik wist niet dat het zo erg zou zijn, en iedereen met twee hersencellen of meer zou wel begrepen hebben dat het niet serieus was maar goed, je had de Italiaan die mij quotte en wel serieus tekeer ging moeten zien ragen over moslims in het algemeen die in "zijn" land wonenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correct
Ik kom wel een keertje advies geven terwijl ik MW3 ga doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef MPC60 het volgende:
Nee! Wie moet mij nu vertellen wie ik moet kicken?
18.5%.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
18.0% hier. Zal wel even dalen door die klote PKP.. Accuracy met dat ding zit op 9.07%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
21.3%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMPquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
Ben nu bezig met de ASVAL en die bevalt wel. Merk wel dat ik in lange bursts moet schieten ipv vol auto. Maar hoe is de M5K anders? Rete snel en met extended wel aardig toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |