quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef MPC60 het volgende:
Tja als je zo je kills op de grond moet halen....Anders kick je me maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes daarmee, ik heb het na 15 minuten spelen een week geleden maar weer voor gezien gehouden. Van alles weten op de Xbox en bijna altijd wel iemand om mee te spelen naar niks weten en niemand kennen om mee te spelen viel tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:23 schreef Baalhaar het volgende:
Als AK uit is ga ik weer BF spelen, maar dan op de PC
Moet je wel in die server komen.quote:
Iedereen met wie ik op de xbox speelde zijn er al mee opgehouden.. Toen ik in mijn eentje overbleef was het echt geen reet meer aan.. Vooral aangezien je bijna niks kan als je niet in een goede squad zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Succes daarmee, ik heb het na 15 minuten spelen een week geleden maar weer voor gezien gehouden. Van alles weten op de Xbox en bijna altijd wel iemand om mee te spelen naar niks weten en niemand kennen om mee te spelen viel tegen
Heb ik inderdaad ook wel eens gehad met een Duitse verkoper, is toen gewoon goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand hier xbox points gekocht op ebay?
Ik heb een aankoop gedaan en nu wil de verkoper mijn telefoonnummer om te checken of ik geen hacker ben. Ik vind dat maar een beetje een vreemd verhaal. Iemand hetzelfde gehad?
Nee, diegene belde mijn nummer. Ik moest het nummer doorgeven waarvan ik een gemist oproep had ontvangen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Als jij met je mobiel naar duitsland moet gaan bellen is dat voordeel ook weer weg.![]()
Ing blij dat het opgelost is.
quote:
Was 't leuk?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen
Amnesiaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |