Heb ik inderdaad ook wel eens gehad met een Duitse verkoper, is toen gewoon goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand hier xbox points gekocht op ebay?
Ik heb een aankoop gedaan en nu wil de verkoper mijn telefoonnummer om te checken of ik geen hacker ben. Ik vind dat maar een beetje een vreemd verhaal. Iemand hetzelfde gehad?
Nee, diegene belde mijn nummer. Ik moest het nummer doorgeven waarvan ik een gemist oproep had ontvangen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Als jij met je mobiel naar duitsland moet gaan bellen is dat voordeel ook weer weg.![]()
Ing blij dat het opgelost is.
quote:
Was 't leuk?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen
Amnesiaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Zooo facking vet ik had serieus langer willen blijven maar me geld is opquote:
Ik ben niet in de amnesia geweestquote:
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daarquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daar
Waren goeie potjes inderdaad! Dat gekut met die stemomvormers elke keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef SnuggLe het volgende:
LoL. Chersonissos. Waar leg da dan?
Gisteren weer erg hard moeten lachen tijdens een paar gezellige potjes Conquest. Damn, leek wel een 12 jarig kind. Maar we hadden we behoorlijk tegenstand. Mooie is wel dat als je iemand neerknalde je wist dat je hem binnen 5 seconden nog een keer neer kon knallen gezien de revive.
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zeg
Mooie tijden indeed!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!
Bio Bio was/is kut, ging vroeger naar de Opera Club. Hingen tenminste leuke dames aan palen naast de barquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef 67Impala het volgende:
Zo ik ben een keer goed hard op mijn plaat gegaan in de bio bio... Spek glad daar..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |