Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Armored Kill
En vergeet onze koning(JET)stoma niet!
[ Bericht 0% gewijzigd door Rensjebree op 19-07-2012 23:21:44 ]JA!![]()
Beter doen ze wat nuttigs met hun tijd, die assignments zie je aan het eind van elke game toch, wat ze zouden moeten doen is je in-game laten zien dat je een bepaald deel van die assignment hebt gedaan aangezien je al snel de tel kwijt raakt als je aan het spelen bent qua kills zodat je het volgende kan gaan doen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Volgens mij word AK, helaas, ongelooflijk kut op de console of de player count per map moet omhoog gaan. Ik begrijp dan ook wel dat wij de pc mappen met 9 vlaggen niet hebben.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Ze kunnen de map toch gewoon wat kleiner maken?quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:15 schreef MPC60 het volgende:
Volgens mij word AK, helaas, ongelooflijk kut op de console of de player count per map moet omhoog gaan. Ik begrijp dan ook wel dat wij de pc mappen met 9 vlaggen niet hebben.![]()
Dat is het nog niet eens, zoals ik het nu zie kan 3kwart van je team bv in luchtvoertuigen zitten. Als het andere team dat ook doet rijden er 2 tanks rond.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ze kunnen de map toch gewoon wat kleiner maken?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Zit je minder vliegtuigen neer?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:13 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat is het nog niet eens, zoals ik het nu zie kan 3kwart van je team bv in luchtvoertuigen zitten. Als het andere team dat ook doet rijden er 2 tanks rond.![]()
![]()
Kan je doen maar dan gaan al die jet josti's janken. Ik snap dat het moeilijk is om toe te geven maar AK is gewoon gemaakt voor de pc waar de console een slap aftreksel zal krijgen.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Dan kick je ze toch gewoon, als je zelf in een jet wil?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Kan je doen maar dan gaan al die jet josti's janken.![]()
Tering gast, reageer anders even on topic, volgens mij heb jij echt een vagina in je broek zitten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan kick je ze toch gewoon, als je zelf in een jet wil?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Gaat mooi worden toch, in plaats van dat er 2 mensen staan te wachten op een helicopter staan er 6 te wachten op een AC-130 en tegen de tijd dat die er is hebben ze de benodigde vlag alweer verloren omdat er maar 2 man nog bezig zijn op de grond.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dan kick je die lui tochquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:31 schreef Catkiller het volgende:
Gaat mooi worden toch, in plaats van dat er 2 mensen staan te wachten op een helicopter staan er 6 te wachten op een AC-130 en tegen de tijd dat die er is hebben ze de benodigde vlag alweer verloren omdat er maar 2 man nog bezig zijn op de grond.![]()
Ik ben geen admin.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Zou wel wat zijn, dan vrezen mensen mij nog meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bazenantwoordquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel wat zijn, dan vrezen mensen mij nog meer.![]()
Maar AK ziet er wel strak uit ja. Die ga ik ook wel aanschaffen.![]()
Is dat ding altijd in de lucht en kan je er in spawnen of wat?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ding gaat gewoon kapot. Vraag me alleen af hoe makkelijk dat werkelijk is als er vijandelijke jets, een chopper, en een AC-130 rond vliegt. En als je die dingen al plat hebt dan is de volgende al weer in de lucht lijkt mij en kom je er niet aan toe om op de grond iets kapot te schieten.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Bij CQ mijnen plakken bij vlaggen en er dan met een RPG op schieten![]()
Die dingen gaan niet weg als je dood gaat en de kills tellen als AT launcher kills.![]()
Had liever gehad dan het telde als AT mine kills maar alsnog vast grappig om te doen, binnenkort overal verboden dus
[ Bericht 0% gewijzigd door Catkiller op 20-07-2012 20:05:47 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Tja als je zo je kills op de grond moet halen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Net paar potjes gespeeld.
Had 1 gozer vijf keer achter elkaar gekilled, werd ik op het eind van de ronde met nog 2 tickets over door hem geknifed, haha!
Oh en de video van Armored Kill ziet er goed uit. Ik kijk daar best wel naar uit.![]()
![]()
Headshot 753 m
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:53 schreef MPC60 het volgende:
Tja als je zo je kills op de grond moet halen....Anders kick je me maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als AK uit is ga ik weer BF spelen, maar dan op de PC
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Succes daarmee, ik heb het na 15 minuten spelen een week geleden maar weer voor gezien gehouden. Van alles weten op de Xbox en bijna altijd wel iemand om mee te spelen naar niks weten en niemand kennen om mee te spelen viel tegenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 19:23 schreef Baalhaar het volgende:
Als AK uit is ga ik weer BF spelen, maar dan op de PC
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Moet je wel in die server komen.quote:
Iedereen met wie ik op de xbox speelde zijn er al mee opgehouden.. Toen ik in mijn eentje overbleef was het echt geen reet meer aan.. Vooral aangezien je bijna niks kan als je niet in een goede squad zit..quote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Succes daarmee, ik heb het na 15 minuten spelen een week geleden maar weer voor gezien gehouden. Van alles weten op de Xbox en bijna altijd wel iemand om mee te spelen naar niks weten en niemand kennen om mee te spelen viel tegenwoensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Heeft iemand hier xbox points gekocht op ebay?
Ik heb een aankoop gedaan en nu wil de verkoper mijn telefoonnummer om te checken of ik geen hacker ben. Ik vind dat maar een beetje een vreemd verhaal. Iemand hetzelfde gehad?Eerst denken, dan typen![]()
Voortaan gewoon naar xboxlivekaarten.nl gaan, daar haal ik ze altijd, mooie prijs en direct je code.
Jij wordt gewoon opgelicht denk ik.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Heb ik inderdaad ook wel eens gehad met een Duitse verkoper, is toen gewoon goed gekomenquote:Op zondag 22 juli 2012 11:35 schreef Piger het volgende:
Heeft iemand hier xbox points gekocht op ebay?
Ik heb een aankoop gedaan en nu wil de verkoper mijn telefoonnummer om te checken of ik geen hacker ben. Ik vind dat maar een beetje een vreemd verhaal. Iemand hetzelfde gehad?Bij wie heb je ze gekocht?
![]()
http://www.ebay.de/itm/ws(...)em&item=300545463321
Dit was hem. Heb hem paar uur geleden toch maar terug gemaild gezien de hoge positieve feedback. Code werkte, dus het zal wel goed zitten.Eerst denken, dan typen![]()
Als jij met je mobiel naar duitsland moet gaan bellen is dat voordeel ook weer weg.![]()
Ing blij dat het opgelost is.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Nee, diegene belde mijn nummer. Ik moest het nummer doorgeven waarvan ik een gemist oproep had ontvangen.quote:Op zondag 22 juli 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Als jij met je mobiel naar duitsland moet gaan bellen is dat voordeel ook weer weg.![]()
Ing blij dat het opgelost is.Eerst denken, dan typen![]()
Ok en hoe houd dat hackers tegen dan?Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja vreemd verhaal. Zodat ze kunnen achterhalen dat de koper echt uit het land komt dat hij/zij in ebay heeft staan. Maar dat lijkt me makkelijk aan te passen nadat je een account hebt gehackt.Eerst denken, dan typen![]()
Net gewoon al het leuke van BF3 in één potje.
-4 teamates die buiten de map aan het cheaten waren
-4 teammates die dus geen hol deden
-overige teammates die geen fuck deden
-tig keer naast een vijand spawnen
-tig keer een vijand die achter me spawnde
-gerevived worden met een of ander kutmenu in mijn beeld
-campers met shotguns
-kogels die geen zak doen
-etc.
Ik speel godverdomme toch geen CoD? Jezus.![]()
![]()
Kijk eens naar deze lvl 100 dan!!
http://battlelog.battlefi(...)tats/367156960/xbox/Stats gereset en nog is het niks
Mjah, als mensen hem soms tegen komen dan denken ze misschien wel fuck dit, ik ga niet tegen iemand spelen die zo goed is en al lvl 100 is
[/quote]![]()
Kan niet wachten tot het er is! Vooral na het zien van dit filmpje.
Het probleem wordt de toevoeging van de AC-130.
Je krijgt hetzelfde gezeik van de release op de console met jets overnieuw maar dan ook op de PC.
Iedereen moet natuurlijk weer zo nodig in de AC-130.![]()
quote:
[/quote]![]()
Was 't leuk?quote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen![]()
![]()
Ik weet hoe koning stoma aan zijn naam is gekomen
In de cockpits hebben ze geen toiletten, dus dan maar een stoma![]()
![]()
Amnesiaaaaaaaaaquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen
Mooie plek!![]()
![]()
Zooo facking vet ik had serieus langer willen blijven maar me geld is opquote:
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Ik ben niet in de amnesia geweestquote:Ons rondje was altijd eerst hof van holland daarna de paradiso, half uurtje havana club en als afsluiter altijd de bio bio
[ Bericht 0% gewijzigd door Apenkoning1 op 23-07-2012 19:27:07 ]Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daarquote:Op maandag 23 juli 2012 18:00 schreef Apenkoning1 het volgende:
Terug uit chersonissos dus ik kan weer spelen![]()
![]()
LoL. Chersonissos. Waar leg da dan?
Gisteren weer erg hard moeten lachen tijdens een paar gezellige potjes Conquest. Damn, leek wel een 12 jarig kind. Maar we hadden we behoorlijk tegenstand. Mooie is wel dat als je iemand neerknalde je wist dat je hem binnen 5 seconden nog een keer neer kon knallen gezien de revive.![]()
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daar![]()
![]()
Waren goeie potjes inderdaad! Dat gekut met die stemomvormers elke keerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:58 schreef SnuggLe het volgende:
LoL. Chersonissos. Waar leg da dan?
Gisteren weer erg hard moeten lachen tijdens een paar gezellige potjes Conquest. Damn, leek wel een 12 jarig kind. Maar we hadden we behoorlijk tegenstand. Mooie is wel dat als je iemand neerknalde je wist dat je hem binnen 5 seconden nog een keer neer kon knallen gezien de revive.![]()
![]()
![]()
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:56 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik was daar 4 jaar geleden ook ! Mooie dagen beleeft daar op Star Beach Village. Leuke was dat Saar van TMF daar was voor "wakker worden op vakantie" . Ongeïnteresseerd mens is dat zegPSN: R3ns1nk![]()
Mooie tijden indeed!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:03 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
En dat chagerijnige mens beschieten om 6 uur smorgens met de buks van de buren. Lovely!![]()
![]()
Bio Bio was/is kut, ging vroeger naar de Opera Club. Hingen tenminste leuke dames aan palen naast de barquote:Op maandag 23 juli 2012 22:28 schreef 67Impala het volgende:
Zo ik ben een keer goed hard op mijn plaat gegaan in de bio bio... Spek glad daar..
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Fucking wow was lovestar op starbeach nu ook. Enige minpuntje was dat een engels wijf op de bar ging pissenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 10:28 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Star beach! Was daar 4 jaar geleden geweest. Voordat Oh Oh Cherso daar kwam en het daar heel populair werd. Chill was het daarHeb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Hahaha daar was ik vorig jaarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:29 schreef SnuggLe het volgende:
De appelenhof of Terschelling (of was het Texel?) daar gebeurt het!![]()
![]()
![]()
![]()
15 jarige jochies die daar werken die even komen vertellen wat je moet doen
Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?![]()
Sunny Beach is ook wel een aanradert voor je! Persoonlijk vond ik Lloret de Mar het meeste sfeer hebben van al dat soort gehuchten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 16:42 schreef Apenkoning1 het volgende:
[..]
Hahaha daar was ik vorig jaar15 jarige jochies die daar werken die even komen vertellen wat je moet doen
![]()
Ik ga volgend jaar naar Lloret de Mar waarschijnlijk
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Lief dagboek,
Vieze vuile stackers in random games! Zo verziekt dat je op 1 game een lvl 100 13 - 31 laat spelen waarna hij de volgende ronde 4 man er bij krijgt van lvl 100/100/100/90 en dan kan hij weer positief spelen met 13 - 7.
Kijk je op hun Battlelog staat er Norway National Team for conquest, volgens mij hebben ze dat net bedacht en slaat het nergens op en anders ben ik benieuwd naar hoe ze spelen als ze met 12 man zijn. Bij de laatste game 2 man, waarvan 1 van hun groepje over gezet en toen gewonnen, en toen vertrokken ze allemaal. Blijkbaar is het uitdagender voor zulke pro's om met 500 tickets verschil op Gulf te eindigen dan met 7 tickets verschil op Border.
[ Bericht 2% gewijzigd door Catkiller op 24-07-2012 20:08:03 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Vanmiddag zaten bassie en ik in een game waar op een gegeven moment alle spelers met een hoge rank naar één team werden gegooid![]()
![]()
Accuracy. Stel je voor dat je tegenover zo iemand staat en hij vuurt zijn magazijn leeg en 2 kogels raken je
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Jij bent vroeg opquote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
Accuracy. Stel je voor dat je tegenover zo iemand staat en hij vuurt zijn magazijn leeg en 2 kogels raken je
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/![]()
![]()
Nee, laat wakker.quote:
Zijn skill level staat trouwens op -94
[/quote]![]()
Ik ben alweer wakker... vannacht even lekker 14-45 gegaan.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
En ik maar denken dat ik slecht ben!quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/
Hele rare stats!JA!![]()
Hoe zit het eigenlijk als je nog een account er bij maakt, dan heb je enkel een online pass voor de MP nodig toch?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Net met de helikopter een parachutist uit de lucht geknald met raketten.
Verder was ik dit spel snel weer zat. De CQ mappen ben ik al helemaal op uitgekeken. Te chaotisch allemaal.![]()
Voor xbox? Dan zou je gewoon je disc kunnen gebruiken ja met een nieuwe online pass (en natuurlijk nieuw XBL Gold)quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:44 schreef Catkiller het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je nog een account er bij maakt, dan heb je enkel een online pass voor de MP nodig toch?![]()
Oh gold ook, laat dat idee dan maar zitten dat is het me niet waardquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:51 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Voor xbox? Dan zou je gewoon je disc kunnen gebruiken ja met een nieuwe online pass (en natuurlijk nieuw XBL Gold)Nee die niet geloof ik, premium werkt op de console blijkbaar, welk account het is maakt niet uit.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:47 schreef Sickert het volgende:
De expantions zul je ook opnieuw moeten kopen.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Gold is eerste maand gratis dus je zou het even kunnen proberenquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh gold ook, laat dat idee dan maar zitten dat is het me niet waard
[..]
Nee die niet geloof ik, premium werkt op de console blijkbaar, welk account het is maakt niet uit.![]()
![]()
Zo ik zit weer op 500% oman. Nog ffs snel voor ik moet gaan bbqen.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Rondes die 3 uur duren
[/quote]![]()
Als je dan 3 uur non stop gelijkwaardige acties hebt is het vet, anders niet..quote:
Vanavond weer een hoop FOK!tags verzameld. 12 knifekills in 1 ronde![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 06:00 schreef Catkiller het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)stats/351172157/ps3/Jezus
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Je mag ook niks zeggen tegen iemand uit Saudi Arabië. Wat ik nu precies niet meer kan doen snap ik dus nietquote:Hello,
Your Electronic Arts account has been suspended for 72 hours for violating the Terms of Services for Electronic Arts Online. Your account received an immediate suspension due to the serious nature of your violation. Further violations of the terms of service could lead to additional action, including additional suspension of services or account termination.
Violation:Inappropriate language
[Just use English you camel jockey.]
You can read the Terms of Service for Electronic Arts Online by going to the following web address.
Edit: haha, ik kan dus 3 dagen geen BF3 meer spelen hierdoor![]()
![]()
[/quote]![]()
Wtf?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 06:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je mag ook niks zeggen tegen iemand uit Saudi Arabië. Wat ik nu precies niet meer kan doen snap ik dus niet
Edit: haha, ik kan dus 3 dagen geen BF3 meer spelen hierdoor![]()
![]()
Alleen vanwege dat zinnetje? Hoe komen ze daar eigenlijk achter, als je zoiets zegt?
Mijn broertje mag dan wel uitkijken. Die scheld er op los online.![]()
![]()
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:34 schreef Gewas het volgende:
[..]
Wtf?
Alleen vanwege dat zinnetje? Hoe komen ze daar eigenlijk achter, als je zoiets zegt?
Mijn broertje mag dan wel uitkijken. Die scheld er op los online.quote:Buy BF3 to get access to Battlelog.![]()
Deze is ook grappig trouwens,Dan klik je en dan...quote:If you feel that this action is unwarranted, or if you wish to dispute the claims of this email, please submit a dispute form by using the following link:
http://help.ea.com/articl(...)r-suspended-accountsquote:An error occurred!
Refresh this page or try another search term at the Help homepage.Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
[/quote]![]()
Ik dacht dat het online was. Daarom vroeg ik me al af hoe ze erachter waren gekomen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.
[..]![]()
Deze is ook grappig trouwens,
[..]
Dan klik je en dan...
[..]Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
Heb zelf in het verleden meerdere malen conflicten gehad op het forum van Project Reality (BF2 mod). Waren voornamelijk Amerikanen als moderator, en die hebben toch een heel anders idee van humor dan wij in Nederland gewend zijn. Een keer had ik een humoristisch filmpje over de KKK geplaatst van Koefnoen. Gelijk iedereen verontwaardigd en een infraction gekregen. Ligt heel gevoelig daar.
Lol.quote:Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 08:00:04 ]![]()
Hoi.
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.![]()
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correctquote:Op vrijdag 27 juli 2012 07:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon moderators en was op een forum. Nu kan ik ook niet op Battlelog meer trouwens. Slaat naar mijn mening nergens op dat je er in-game last van hebt van wat je op een forum zegt. Ach we zien wel, ze kunnen ook alles afpakken van je als je meerdere malen te ver gaat daar. Dan stuur ik gewoon Stoma in zijn jet om ze op te blazen.
[..]![]()
Deze is ook grappig trouwens,
[..]
Dan klik je en dan...
[..]Ik mail ze wel ff en geef je broertje de schuld.
![]()
![]()
Nee! Wie moet mij nu vertellen wie ik moet kicken?
Klopt, ik wist niet dat het zo erg zou zijn, en iedereen met twee hersencellen of meer zou wel begrepen hebben dat het niet serieus was maar goed, je had de Italiaan die mij quotte en wel serieus tekeer ging moeten zien ragen over moslims in het algemeen die in "zijn" land wonenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correctIk kom wel een keertje advies geven terwijl ik MW3 ga doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef MPC60 het volgende:
Nee! Wie moet mij nu vertellen wie ik moet kicken?
Ik wist trouwens niet dat dirt bikes confirmed waren voor een DLC tot ik dat plaatje er van opzocht, snap niet dat mensen zich daar allemaal altijd mee bezig houden met wat er komt enzo, ben al druk zat met het spelen en ik merk het wel als het uit is gekomen. Oke nu even niet druk met spelen maar normaal dan
[/quote]![]()
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
18.5%.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
Zal wel zo'n beetje gemiddelde accuracy zijn, hoger dan 20 zullen veel mensen hem niet hebben.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Oh kijk aan, dan doe ik het nog wel redelijk haha
18.0% hier. Zal wel even dalen door die klote PKP.. Accuracy met dat ding zit op 9.07%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%![]()
![]()
LOL ik heb maar 8% ofzo. Ik loop ook vaak, zonder veel te raken, net na een revive (doorgaans in de vuurlinie
) een magazijn leeg te knallen voor wat druk zodat die ander weer een beetje rustig in het spel kan komen. Ik vind het altijd kut als ik word gerevived en vervolgens weer kapot wordt geschoten omdat die ander zijn 100 puntjes heeft en weer lekker in het hoekje wacht tot ie nog een keer kan reviven
.
Wel een headshot van 788mMaar daar moest ik ook 10 keer voor mikken
.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
![]()
21.3%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%![]()
![]()
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMPquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
![]()
Ben nu bezig met de ASVAL en die bevalt wel. Merk wel dat ik in lange bursts moet schieten ipv vol auto. Maar hoe is de M5K anders? Rete snel en met extended wel aardig toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMP
Forum Opties Forumhop: Hop naar: