Klopt, ik wist niet dat het zo erg zou zijn, en iedereen met twee hersencellen of meer zou wel begrepen hebben dat het niet serieus was maar goed, je had de Italiaan die mij quotte en wel serieus tekeer ging moeten zien ragen over moslims in het algemeen die in "zijn" land wonenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:16 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Cameljockey is ook niet heel erg politiek correct
Ik kom wel een keertje advies geven terwijl ik MW3 ga doen ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 13:41 schreef MPC60 het volgende:
Nee! Wie moet mij nu vertellen wie ik moet kicken?
18.5%.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
18.0% hier. Zal wel even dalen door die klote PKP.. Accuracy met dat ding zit op 9.07%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat is jullie accuracy eigenlijk? Ik heb tussen al die patches en wapens die buffs en nerfs kregen heel veel moeten kloten met mijn sensitivity, en dit is ook mijn 1e FPS shooter, dus mijne is maar 15.9%
21.3%quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMPquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
Ben nu bezig met de ASVAL en die bevalt wel. Merk wel dat ik in lange bursts moet schieten ipv vol auto. Maar hoe is de M5K anders? Rete snel en met extended wel aardig toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMP
30 kogels met extended mags is echt weinig. Als je twee mensen tegelijkertijd tegen komt ben je dood...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:39 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ben nu bezig met de ASVAL en die bevalt wel. Merk wel dat ik in lange bursts moet schieten ipv vol auto. Maar hoe is de M5K anders? Rete snel en met extended wel aardig toch?
De M27 en L86 zijn prima als assault rifles te gebruiken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:50 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb voor mijzelf een nieuwe doelstelling bepaald: Alle PDW's masteren, aangezien ik toch nog even als Support wil spelen en totaal niet met LMG's om kan gaan lijkt me dit wel ideaal.
Met uitzondering van de P90 en de MP7 zou ik ze niet belachelijk goed willen noemen. Ik zie zelfs niet echt een reden om een van de andere PDWs over een AR/Carbine/clip fed LMG te nemen. Ben het wel met je eens dat die UMP de slechste isquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn allemaal belachelijk goed behalve de M5K en UMP
ASVAL heeft wel een heel ander damage model dan de M5K, 20/18.4 tegenover de 20/12.5 van de M5K, ASVAL heeft ook minder recoil en reload een stuk sneller..quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:52 schreef 67Impala het volgende:
Dat is met de AS-VAL precies hetzelfde..maar om hem daar nu op af te schrijven.. Met meerdere wapens ben je tegen 2 man niet opgewassen..
Op Battlelogquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waar kun je je accuracy zien?
M'n K/D is nu 1.76.
Waarom is dat bullshit in uw opinie? Als dat ding je raakt ben je disabled. Fair enough imho.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:52 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb net m'n killstreak met één verbeterd, voordat ik gekilled werd door een stinger. één stinger. Bullshit.
Godver.
Ja. Dan hoor ik dus niet in een keer te esplodenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 13:09 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Waarom is dat bullshit in uw opinie? Als dat ding je raakt ben je disabled. Fair enough imho.
Je kale moeder op een driewieler, vriendquote:
ik ben niet je vriend, maatquote:Op maandag 30 juli 2012 22:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kale moeder op een driewieler, vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |