Ja, het waren feestmutsjes om de 1-miljoenste premium member te vieren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:46 schreef Schunckelstar het volgende:
Is die augustus bonus content er al? En wat is het?
Heb al lang niet meer gespeeld
Zullen ze bij deze nacht map wel doen zodat je wel nog iets ziet. Dat hele nacht gebeuren hoeft voor mij niet heb er nooit wat mee gehad.quote:
Kunnen we geen wedstrijdje doen? Jij kiest er 1 uit en dan kijken wie hem het meest uit die chipper knalt? Wat een minigame.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een nieuwe mini game uitgevonden.
Zoek hier, uit de top 100, een goeie scout helicopter piloot:
http://battlelog.battlefi(...)H/1/air/soldier/2/0/
Die spelen alleen maar noshahr canals. Vervolgens is het de bedoeling om ze zo vaak mogelijk uit hun chopper te knallen met rpg's, tank's, of wat dan ook.
Je kan hun meest-recente server vinden op bf3stats.com. Bij hun profiel kan je zien of ze aan het spelen zijn.
Ik heb het een paar potjes geprobeerd, maar die lui gaan zo snel mogelijk naar de russenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef KoningStoma het volgende:
Het heeft wel veel geduld nodig. Ik moet nog even kijken of het te doen is.
Mietje ik ga t wel ff proberenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het een paar potjes geprobeerd, maar die lui gaan zo snel mogelijk naar de russen
Twee man met stingers doen dan? Krijg je daar ook nog eens een kill mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die lui gaan bij de russen, zodat ze geen tanks tegen ze krijgen
Gewoon hele squad, 2 stingers 1 javelin en 1 soflam op het vliegdekschip. Laat maar komen over dat water.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee man met stingers doen dan? Krijg je daar ook nog eens een kill mee.
Dat is leuk! Die lui worden gegarandeerd he-le-maal gek. Want verliezen, NEE, mijn leven, wat doen jullie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon hele squad, 2 stingers 1 javelin en 1 soflam op het vliegdekschip. Laat maar komen over dat water.moet er alleen iemand ff eerst support zijn voor de ammocrate.
deze.Searage17 staat 1e en hij laat denk ik zijn kleine broertje spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil me wel opwerpen als support hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |