Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jonge jij kan zeker niet eens een kill makne met jets kom 1 op 1
Aldus de plane camper.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
En dan blijkt dat je beter bent in een jet, en dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 12:52 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
En dan blijkt dat je beter bent in een jet, en dan?
Via de voorkant kan je op een tank springen maar als de tank gas geeft dan vlieg je er af denk ik, is in ieder geval zo als je het bij een tank van iemand in je eigen team doet, en dat kost je health. Sommige tegenstanders die gaan snel uit hun voertuig omdat ze denken dat iemand C4 aan het plakken is maar dan moet je net geluk hebben dat iemand zo dom is. Als ze al zien dat jij een recon outfit aan hebt dan zullen ze dat niet doen als ze slim zijn, doen ze het wel is de tank wit en kan je er zelf in springen. Samen in een voertuig gaat dus niet. Als je jeeps vastzitten switch je toch gewoon naar de gunnerpositie in een jeep en schiet je hem plat.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:10 schreef HenkPel het volgende:
En om terug te komen op mijn eigen verhaal over recon vs tank; kun je op een tank springen waardoor hij effectief niets tegen je kan doen? En kun je bij een tegenstander in het voertuig gaan zitten? Dat lijkt me helemaal hilarisch.
Ik heb al eens met twee jeeps vast gestaan met de linker voordeuren tegen elkaar waarbij we er allebei niet uit durfden uit angst plat gereden te worden, maar dus ook niets konden uitrichten. Als die optie er in zat konden we elkaar bitch slappen.
onder aan ik schiet hem dood met mijn raket manquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeft hij niet nodig hij gaat onderaan die toren staan en hij headshot ze allemaal met zijn .44.
Kom MW3 face off dan zien wie de mannelijkste man isquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr is
Geen javelin mee nemenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
onder aan ik schiet hem dood met mijn raket man
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef Woods het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.
Instappen als gunner bij een chopper piloot, dan gaat t (mits de piloot een beetje goed is) vrij snel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:17 schreef Woods het volgende:
Ik moet zeggen dat ik gewoon helemaal niet met een vliegtuig noch een helikopter. Misschien omdat ik ook helemaal geen extra's goodies heb vrijgespeeld.
nee niet zeggen straks is iedereen goedquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?
Kopen?quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon unlocks kopen, heeft Stoma ook gedaan hoe denk je anders dat die zo pro doet?
Is 1 x gelukt alleen daarna is het vrij moeilijk om er een te bemachtigen en met een 'skilled' piloot te vliegen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:18 schreef Sant. het volgende:
[..]
Instappen als gunner bij een chopper piloot, dan gaat t (mits de piloot een beetje goed is) vrij snel.
Jets blijven gewoon zaad.
Nerdquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
kom gwon 1 op 1 elk wapen ik laat zien wie er de beste spelr is
Even 'vrienden worden' met een paar mensen van hier die mee willen helpen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:21 schreef Woods het volgende:
[..]
Kopen?
[..]
Is 1 x gelukt alleen daarna is het vrij moeilijk om er een te bemachtigen en met een 'skilled' piloot te vliegen.
Marcetplace, toch iets van ¤10quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:22 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
je gewoon die bundel dan heb je alle unlocks en ben je meteen goed
jets > helikopters ik schiet je in 3 seconders neerquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helicopters>>>>>>Jets.
Just saying
Jij misschien niet, nor ik, maar er zitten van die idioten tussen, trouwens hoe werkt dat rank systeem? Ik kom regelmatig mensen tegen met zo'n adelaar en dan level 42 van die rank.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
ja alle goeie piloten hebben dat. anders kan je toch nooit heatseekers unlockne man
quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helicopters>>>>>>Jets.
Just saying
Dan is ie dus Colonel (45) + 42 x 230000 puntenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef Woods het volgende:
[..]
Jij misschien niet, nor ik, maar er zitten van die idioten tussen, trouwens hoe werkt dat rank systeem? Ik kom regelmatig mensen tegen met zo'n adelaar en dan level 42 van die rank.
Ach jij kan helemaal niets zwemmel. Jij vliegt alleen maar boven de basis van de tegenstander om de opsteigende jets te killen. Kom 1 v 1 ammo kistjes op Caspian danquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 13:26 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
jets > helikopters ik schiet je in 3 seconders neer
3.200 MS oftewel ¤40quote:Download alle wapens en gadgets die je alleen in alle vier klassen vindt, alle upgrades voor zowel lucht- als grondvoertuigen en alle coöpwapens in de ultieme shortcutbundel! Dit enorme pakket biedt meteen toegang tot alle 119 wapens, gadgets en voertuigupgrades uit alle andere verkrijgbare shortcutpakketten. Deze items worden normaliter vrijgespeeld als je ervaring opdoet met de verschillende klassen, gebruikmaakt van de beschikbare voertuigen en de coöpcampagne uitspeelt. De ultieme bundel bevat letterlijk zo veel items, dat we ze in deze ruimte niet kwijt kunnen! Voor een volledige lijst van alle items in deze bundel, lees je de beschrijvingen van deze losse pakketten: Kit Shortcut Bundle, Air Vehicle Shortcut, Ground Vehicle Shortcut en Co-op Weapons Shortcut.
Had toch gewoon op de PS3 geblevenquote:
Ik presteer het nog steeds niet om in 1 main gun actie zo'n chopper down te krijgen. Maar als je redelijk dicht op de chopper zit met heat seekers kunnen ze niet snel ontweken worden. Tegen een erg goede piloot begin ook weinig met rondjes vliegenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Catkiller het volgende:
Unlocks voor de jet zijn wel irritant als je moet beginnen, was al irritant toen ik er mee begon tijden geleden. Bij een tank of een chopper kan je gewoon meeliften, gaat bij een jet niet werken en dan moet je maar hopen dat je een redelijke teammate hebt die je op je let. En zelfs dan duurt het nog wel even voordat je iets neer kan schieten/punten kan halen.
En choppers neer halen is niet zo moeilijk met die main gun hoor, heb nu ook steeds vaker kills ermee na 1 run te doen. Als je tegen mensen speelt die communiceren dan krijg je je heatseekers er toch niet tussen gezet. Voor de rest bail ik nog maar vaak, schieten gaat me prima af, en voor de rest is het allemaal maar matig en rondjes vliegen als er weer een heatseekern00b op mijn staart zit
Ik heb liever geen teammate in de lucht. Ik ga vaker door door een teammate, dan door een vijand.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:41 schreef Catkiller het volgende:
en dan moet je maar hopen dat je een redelijke teammate hebt die je op je let.
Zijn ook weinig mensen die je tegen komt die op de grond troepen neer halen, is wel het leukste om te doen. Komt vanzelf wel, en dan moet je nog leren om niet te hebberig te zijn want zo ben ik veel te vaak dood gegaan door te crashen om nog te proberen iemand te killen wat toch nooit lukt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:44 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik presteer het nog steeds niet om in 1 main gun actie zo'n chopper down te krijgen. Maar als je redelijk dicht op de chopper zit met heat seekers kunnen ze niet snel ontweken worden. Tegen een erg goede piloot begin ook weinig met rondjes vliegen, maar het gaat me steeds beter af.
Ik vind het wel heel erg lastig om grond troepen neer te halen met een jet. Heb wel eens tegen lui gespeeld die gewoon om de haveklap infantrie neer haalden op firestorm en dat krijg ik dus echt niet voor elkaar..
Zonder unlocks en ervaring zit je kort in de lucht dan. Volgens mij was het eerst zo dat je vriendelijke dingen gewoon zag op de radar, dat ze dat ooit hebben weg gedaan snap ik niet, hopelijk komt het ook weer terug. Maar het is niet erg als vijandelijke idioten met zijn tweeën achter je aan gaan, kwestie van tijd dat ze crashenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb liever geen teammate in de lucht. Ik ga vaker door door een teammate, dan door een vijand.
Jajajaja, ik speel wel weer een keertje mee.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 14:36 schreef 67Impala het volgende:
Moet zeggen dat ik ook wat vaker in een Jet stap om die medaille van 20 uur te halen, maar ook dat gaat steeds makkelijker. Gebruik enkel nog wel heatseakers voor choppers want dan zijn ze tenminste snel down.
[..]
Had toch gewoon op de PS3 gebleven
Maak jij anders een mooie compilatie van alle keren dat je de heli ergens op kapot vliegt.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Sneu, met dit weer filmpjes van je gameplay maken en er dan blits mee maken op een forum.
Helaas, dit is gameplay van maanden terug.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 16:04 schreef MPC60 het volgende:
Sneu, met dit weer filmpjes van je gameplay maken en er dan blits mee maken op een forum.
Jammer ik had een grotere sneer verwacht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:59 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Helaas, dit is gameplay van maanden terug.
Excuseer mij?quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
wist trouwens niet dat catkiller je nieuwe opvangzak was.
Je weet wat een stoma is neem ik aan, zoek anders maar eens een plaatje op van een stoma, dan snap je het wel.quote:
Ja, het waren feestmutsjes om de 1-miljoenste premium member te vieren.quote:Op maandag 13 augustus 2012 07:46 schreef Schunckelstar het volgende:
Is die augustus bonus content er al? En wat is het?
Heb al lang niet meer gespeeld
Zullen ze bij deze nacht map wel doen zodat je wel nog iets ziet. Dat hele nacht gebeuren hoeft voor mij niet heb er nooit wat mee gehad.quote:
Kunnen we geen wedstrijdje doen? Jij kiest er 1 uit en dan kijken wie hem het meest uit die chipper knalt? Wat een minigame.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een nieuwe mini game uitgevonden.
Zoek hier, uit de top 100, een goeie scout helicopter piloot:
http://battlelog.battlefi(...)H/1/air/soldier/2/0/
Die spelen alleen maar noshahr canals. Vervolgens is het de bedoeling om ze zo vaak mogelijk uit hun chopper te knallen met rpg's, tank's, of wat dan ook.
Je kan hun meest-recente server vinden op bf3stats.com. Bij hun profiel kan je zien of ze aan het spelen zijn.
Ik heb het een paar potjes geprobeerd, maar die lui gaan zo snel mogelijk naar de russenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:34 schreef KoningStoma het volgende:
Het heeft wel veel geduld nodig. Ik moet nog even kijken of het te doen is.
Mietje ik ga t wel ff proberenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb het een paar potjes geprobeerd, maar die lui gaan zo snel mogelijk naar de russen
Twee man met stingers doen dan? Krijg je daar ook nog eens een kill mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:03 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die lui gaan bij de russen, zodat ze geen tanks tegen ze krijgen
Gewoon hele squad, 2 stingers 1 javelin en 1 soflam op het vliegdekschip. Laat maar komen over dat water.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 02:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Twee man met stingers doen dan? Krijg je daar ook nog eens een kill mee.
Dat is leuk! Die lui worden gegarandeerd he-le-maal gek. Want verliezen, NEE, mijn leven, wat doen jullie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gewoon hele squad, 2 stingers 1 javelin en 1 soflam op het vliegdekschip. Laat maar komen over dat water.moet er alleen iemand ff eerst support zijn voor de ammocrate.
deze.Searage17 staat 1e en hij laat denk ik zijn kleine broertje spelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil me wel opwerpen als support hoor
En dan weer die server joinen, net zolang tot ze de xbox uitzetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:28 schreef Sant. het volgende:
[..]
Dat is leuk! Die lui worden gegarandeerd he-le-maal gek. Want verliezen, NEE, mijn leven, wat doen jullie!quit
Zoiets zal t dan wel gaan. Na 2 keer weten ze dat ze geen kans maken en dan gaan ze naar een andere server, anders gaat huns core eraan..
QFT, waarschijnlijk zelf admin op de server waar ze spelen zodat ze iedereen die 'hun' chopper 'jat' kicken MPC60-enquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Scout heli godsScout heli whores zou een betere naam zijn.
Dat ze non stop in die helicoptertjes zitten is waar, maar ze zijn wel vrij goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Catkiller het volgende:
Scout heli godsScout heli whores zou een betere naam zijn.
Beetje een faal post aangezien hij meer op die server zit dan ik dat zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef Sant. het volgende:
[..]
QFT, waarschijnlijk zelf admin op de server waar ze spelen zodat ze iedereen die 'hun' chopper 'jat' kicken MPC60-en
Ik ban tenminste geen mensen..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:59 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Beetje een faal post aangezien hij meer op die server zit dan ik dat zit.
Ze kunnen nog zo goed zijn, ze spelen enkel een alleen voor het leaderboard en hun stats en dat bedoelde ik er mee. Wel tof dat ze het kunnen, maar zelfs al zou je bij een clan zitten zou het nog zinloos zijn want de maps waar die dingen op staan wil niemand spelen. Ach, misschien zie ik het wel verkeerd, ik zal waarschijnlijk nooit een SS 100 halen voor een class nog voertuig, ze zijn allemaal wel prima en leuk om mee af te wisselen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:33 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat ze non stop in die helicoptertjes zitten is waar, maar ze zijn wel vrij goed.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:36 schreef KoningStoma het volgende:
Het is me net gelukt om de 1e uit de lijst twee keer met een rpg uit de lucht te halen.
Tijdens z'n livestream
Omdat jij mijn zesde zintuig voor kutn00bs niet wil erkennen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 05:02 schreef MPC60 het volgende:
Nee jij schreeuwt iedereen zn oren kapot om iemand geband te krijgen.
Waarom schiet je iemand met je fop raket uit de lucht. Hij speelt gewoon het spel zoals het hoortquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het werd blijkbaar ook opgenomen. Ik had hem twee keer achter elkaar in twee minuten.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Het werd blijkbaar ook opgenomen. Ik had hem twee keer achter elkaar in twee minuten.
Spawnrapen bedoel je.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:13 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
Die gast kan trouwens best goed vliegen.
Ja, hij is behoorlijk aan het spawnrapen... Maar goed vliegen kan hij wel.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Hahaha mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
Dat mag ook wel na ruim 500 uur in zo'n contraptie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hahaha mooi
Hij kan wel verdomd goed vliegen inderdaad
Gaaf. Hij kan wel goed vliegen, maar eigenlijk is t gewoon een rapehoer..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:17 schreef KoningStoma het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |