Ja klopt inderdaad, was even in de war. Maar dan wordt de trouwe bf3 fan nog steeds benadeeld, of heeft minder voordeel, bij het kopen van premium. Wat dan toch weer jammer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.
Ik heb geen limitedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.
En na zo'n video zijn er genoeg mensen die dat natuurlijk gaan doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:32 schreef KoningStoma het volgende:
Holy shit dit is gay
Altijd die m26 hé
Die heb ik nog nietquote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet.
Ben nu level 33.
Vluchtenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef HenkPel het volgende:
Kun je als recon speler nog iets doen tegenover een tank, anders dan de soflam? In open servers doet heel vaak niemand iets met een lock on, en dat ding verraadt je positie. Ik weet dat je er niet naast hoeft te zitten, maar hij valt sowieso te veel op om effectief te zijn.
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!quote:
Ja, heb wel eens van een vriend die dood ging zijn kit opgepakt en hij had een .44 en die was zeer fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ah, vandaar.Het is het wachten wel waard!
43 dacht ik.. In ieder geval ergens bij de laatste levels.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, heb wel eens van een vriend die dood ging zijn kit opgepakt en hij had een .44 en die was zeer fijn.
Level 36 krijg je die toch?
Leuk maar daar heb ik een primary voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!
Als je een n00b in de tank treft: Op de tank af rennen en doen alsof je C4 plakt. N00b stapt uit jij steelt tank en voila. Anders rennenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef HenkPel het volgende:
Kun je als recon speler nog iets doen tegenover een tank, anders dan de soflam? In open servers doet heel vaak niemand iets met een lock on, en dat ding verraadt je positie. Ik weet dat je er niet naast hoeft te zitten, maar hij valt sowieso te veel op om effectief te zijn.
Magnum is my primaryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Leuk maar daar heb ik een primary voor.
Je kan ook gewoon je primary op single shot zetten en stoppen met sprayen dan heb je geen magnum nodigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |