Het gaat bij mij om de lol! Ik bak er ook niks van..quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:20 schreef Sant. het volgende:
Zo.. bijna een uur bij moeten lezen, maar het is gelukt.
Vakantie zit er weer op, dus weer in den lande om BF te spelen en nu we weer moetenw erken ook weer Fok!
Moet zeggen dat ik vooral uitkijk naar GTA V, ik ben tot de conclusie gekomen dat ik te slecht in BF ben om echt potten te kunnen breken.
Ja das ook wel zo, blijf ook wel gewoon spelen hoor, maar er zijn teveel verslaafden die echt te goed zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:26 schreef Rensjebree het volgende:
Het gaat bij mij om de lol! Ik bak er ook niks van..
Waarom zijn spelers die beter dan jij, of gewoon heel goed zijn, direct verslaafden?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ja das ook wel zo, blijf ook wel gewoon spelen hoor, maar er zijn teveel verslaafden die echt te goed zijn.
Daarnaast veel haat aan al die trekhazen met hun admin rechten.. Wat verschrikkelijk.
Is toch duidelijk neppe bullshit.quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:01 schreef Sickert het volgende:
BC2 Maps??!!!?!?!?!!!!@@#!@#(*(_!@*!__)#!)@!! Welke!!
quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Is toch duidelijk neppe bullshit.
Heb liever een silenced .44quote:Op maandag 6 augustus 2012 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]De datum van de zogenaamde release is ook al geweest
Zou wel tof zijn als ze die S-Tac eens vrij geven.
Nou, natuurlijk zijn er veel goede spelers die gewoon talent voor shooters hebben, dus zeker niet iedereen die goed is is verslaafd.quote:Op maandag 6 augustus 2012 18:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Waarom zijn spelers die beter dan jij, of gewoon heel goed zijn, direct verslaafden?
Nee, ik heb wel iets beters te doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:45 schreef MPC60 het volgende:
Huur je eigen server, kan jezelf lekker de klootzak uit hangen.
Op Noshar ook irritant die mensen die in scout heli meteen naar het vliegdekschip gaan met een volle scout.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 10:42 schreef Sant. het volgende:
[..]
Nou, natuurlijk zijn er veel goede spelers die gewoon talent voor shooters hebben, dus zeker niet iedereen die goed is is verslaafd.
Maar ik durf te wedden dat er veel potentiele zolderkamerkrassers tussen zitten die echt teveel tijd zitten te gamen. Die gaan werken, eten en gamen tot ze gaan slapen.. en dat de hele week. Nogal kansloos in mijn ogen.
Daarnaast kan ik niet echt mega goed tegen mijn verliesVooral haat aan goede spelers die gaan baserapen. Speelde laatste tijd veel op Noshar omdat ik alles voor de scout heli wilde unlocken. Dan zie je dus gasten in de little bird of ZW11 die echt fucking goed zijn en die gaan dan baserapen..
Dan kun je van mij dus de tering krijgen.
Admins grijpen dan nooit in, want die zitten in t winnende team.. echt.. dan ben ik zooo ontzettend klaar met BF..
Maar verder gaat alles goed met me
Maar zoals ik al zei, ik kan soms niet echt goed tegen mijn verlies
Ja! Ik hoorde laatste iets over een .44 met demper en laser, maar alleen voor Dice medewerkers.. Zal wel bullshit zijn?quote:
Sowieso meteen naar het vliegdekschip vliegen, vooral doen al wil je 2 vs 1 chopper spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:05 schreef Sickert het volgende:
[..]
Op Noshar ook irritant die mensen die in scout heli meteen naar het vliegdekschip gaan met een volle scout.
vlieg tenminste eerst even over C of A.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 12:33 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja! Ik hoorde laatste iets over een .44 met demper en laser, maar alleen voor Dice medewerkers.. Zal wel bullshit zijn?Lijkt me een heerlijke gun
Sick, die wil ik ookquote:
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ga denk toch maar premium halen, Armored Kill ziet er wel erg vet uit en ik hoor dat close quarters ook niet verkeerd is. Ik vind het wel jammer dat je eerst meer betaalt om Back To Karkand erbij te krijgen om vervolgens premium te halen en daar niet meer korting op krijgt.
Ja klopt inderdaad, was even in de war. Maar dan wordt de trouwe bf3 fan nog steeds benadeeld, of heeft minder voordeel, bij het kopen van premium. Wat dan toch weer jammer is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.
Ik heb geen limitedquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo meer betalen voor Back to Karkand? Ik heb gewoon BF3 destijds gepreordered en kreeg het voor niks, want je kreeg de limited edition bij een preorder.
En na zo'n video zijn er genoeg mensen die dat natuurlijk gaan doenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 03:32 schreef KoningStoma het volgende:
Holy shit dit is gay
Altijd die m26 hé
Die heb ik nog nietquote:
Ah, vandaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet.
Ben nu level 33.
Vluchtenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef HenkPel het volgende:
Kun je als recon speler nog iets doen tegenover een tank, anders dan de soflam? In open servers doet heel vaak niemand iets met een lock on, en dat ding verraadt je positie. Ik weet dat je er niet naast hoeft te zitten, maar hij valt sowieso te veel op om effectief te zijn.
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!quote:
Ja, heb wel eens van een vriend die dood ging zijn kit opgepakt en hij had een .44 en die was zeer fijnquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:09 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ah, vandaar.Het is het wachten wel waard!
43 dacht ik.. In ieder geval ergens bij de laatste levels.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, heb wel eens van een vriend die dood ging zijn kit opgepakt en hij had een .44 en die was zeer fijn.
Level 36 krijg je die toch?
Leuk maar daar heb ik een primary voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!
Als je een n00b in de tank treft: Op de tank af rennen en doen alsof je C4 plakt. N00b stapt uit jij steelt tank en voila. Anders rennenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:24 schreef HenkPel het volgende:
Kun je als recon speler nog iets doen tegenover een tank, anders dan de soflam? In open servers doet heel vaak niemand iets met een lock on, en dat ding verraadt je positie. Ik weet dat je er niet naast hoeft te zitten, maar hij valt sowieso te veel op om effectief te zijn.
Magnum is my primaryquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Leuk maar daar heb ik een primary voor.
Je kan ook gewoon je primary op single shot zetten en stoppen met sprayen dan heb je geen magnum nodigquote:Op donderdag 9 augustus 2012 13:35 schreef Quantic het volgende:
[..]
Neeee, misschien op close range om te spray'n'prayen. Maar met de magnum schiet je zelfs op 100 meter afstand nog die 1 shot headshots!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |